Ik vind niet dat hij dunne lippen heeft. Zat negers die niet hele dikke lippen hebben. MJ had vroeger dan ook niet dikkere lippen dan nu. Niet veel iig. MJ is sowieso erg mager, dus dan vallen de lippen ook in. Die neus, tsja, gewoon een mislukking. Maar ik denk dat de 'nose-job' de meest ondergane plastische verandering is. Ook onder zwarte mensen. Ontkroeste haar is wat veel artiesten deden, en MJ is het blijven doen. Hoeveel zwarte echte pop-iconen zijn er? De meesten zijn van die R&B-gastjes, of rappers. Echt afkomstig uit de zwartje muziek-stromingen dus. Ik kan alleen maar komen op Prince. En die heeft ook niet echt een kroeskoppie. Ook een lichtere huid dan vroeger overigens.
Die blanke kinderen, tsja. Ik snap niet waarom MJ daar niet gewoon eerlijk over is. Dat gaat dan over Prince MJ II (Blanket) die zgn. een zwarte moeder zou hebben. Dat Paris en Prince blank zijn is niet zo heel raar, aangezien hun moeder blank is. Aan Paris zie je wel dat ze niet blank is. Maar goed, of het echt zijn kinderen zijn (in biologisch opzicht) zou ik ook niet weten. Maar MJ bijv. niet een zwarte surrogaatmoeder genomen heeft, tsja. Kan natuurlijk ook een kwestie van het beschikbare netwerk zijn. MJ is rijk en beweegt zich derhalve in blanke kringen.
Hoe dan ook, ik vind MJ wel oprecht overkomen wanneer hij het heeft over zijn afkomst. Om. wat hij zegt in
dit filmpje komt niet over als vooraf ingestudeerd om maar goed over te komen, aangezien hij die dag toch wat mensen (hoewel wat suggestief, maar toch) en het 'white America'-systeem geschoffeerd heeft wat PR-technisch niet helemaal handig was (mbt het niet-zwarte publiek dan).
[ Bericht 15% gewijzigd door Xaobotnik op 19-01-2009 19:22:49 ]