abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65149226
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 11:12 schreef Braddie het volgende:
Hij heeft vitilligo(Geen idee hoe je het schrijft)
Vitiligo

Maar omdat hij op een gegeven moment veel verschillende kleuren kreeg, heeft hij de rest gebleekt en/of gemaskeerd met make-up
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_65149630
Vitiligo inderdaad.

Een verzameling foto's:
pi_65149694
Wanna Be Startin Somethin
pi_65150334
Vitiligo is een ziekte of iets wat je jezelf aandoet?
ik dacht altijd dat hij ervoor koos op wit te worden
Nothing to see here, carry on
pi_65150427
Welke neger kiest er nou voor om blank te worden?

Zelfs Michael Jackson wilde niet blank worden hoor

Het is dus een ziekte ja. Iets waar MJ niets aan kan doen maar wel voor wordt veroordeeld.
pi_65150708
Weet je niet Rnnz, kijk naar zn neusje. Ik vind het te toevallig dat uitgerekend hij, die toch al behoorlijk aan zichzelf aan het sleutelen was (voornamelijk om er iets minder als neger uit te zien) zo'n aandoening krijgt.
pi_65155436
Nou, minder als neger...het was gewoon een soort van trend. Kijk naar al die zwarte artiesten ind e jaren 80. Erg veel negers die gewoon het typische kroeshaar niet echt hadden. Zijn neus, tsja. Hij vond het gewoon geen mooie neus die hij had. Daarnaast gaf hij tijdens de Bashir-doc aan dat het hem in staat stelt om hogere tonen te zingen, maar ik heb persoonlijk het idee dat het motief vooral een esthetische basis had. Hoeft niet meteen te betekenen dat hij er minder als een neger uit wilde zien. Ik denk dat hij daar amper naar gekeken heeft. Verder heeft MJ herhaaldelijk aangegeven dat hij trots is op zijn etnische achtergrond.
Ook het gegeven dat MJ er mee zat dat in de jury uit de rechtzaak geen Afro-Amerikanen zaten geeft wel wat aan. Daarnaast heeft hij meerdere speeches gegeven voor Afro-Americaanse rechtenorganisaties (met ondermeer een 'beroemde' uitspraak tijdens een speech bij op het hoofdkwartier van de National Action Network-organisatie: "I don't have to look in the mirror, I know I'm black"). Tevens sprak hij zich uit tegen Tommy Mottola omdat MJ zichzelf en andere zwarte artiesten benadeeld voelde vanwege hun ras.

Dus het verhaal dat het te toevallig zou zijn dat hij Vitiligo zou hebben, geloof ik ook niet in. Het is een erfelijke ziekte, dus het is ook gewoon na te gaan. Daarbij, zijn er niet eens zo weinig mensen die het hebben hoor. Ik zeg niet dat je elke dag iemand zult zien met Vitiligo, maar wanneer je redelijk wat donkere mensen in je kennissenkring hebt, zoals ik, dan zie je het meermaals langskomen.

MJ heeft waarschijnlijk iets extra's heeft gedaan om de overgebleven donkere plekken te verbleken, middels depigmentatie. Dit is overigens een niet-ongewone procedure bij mensen die een zware mate van vitiligo hebben. De niet-geïnfecteerde delen van de huid worden dan behandeld, zodat je een meer effen resultaat krijgt. De nadelen van depigmentatiebehandelingen is dat je huid geïrriteerd raakt (als het niet irriteert, werkt het niet) en je hebt een verhoogde gevoeligheid voor de zon. Zeker voor donkere mensen die gewend zijn om nagenoeg onkwetsbaar te zijn voor de zon is het een flinke omslag. Je moet wel erg twisted zijn wanneer je dat inlevert voor een lichtere huid om esthetische redenen. Normaal gesproken houdt je dit niet vol wanneer het niet nodig is.
MJ heeft gewoon vitiligo. Er zijn ook foto's waarop het duidelijk te zien is.
pi_65155906
Het blijft gissen, maar ik denk dat MJ twisted genoeg is. Deze huidskleur past bij zijn dunne lippen, kleine puntige neus, ontkroesde haar en blanke kinderen.
pi_65161822
True, Maar toch.... MJ Als neger was wel een stuk normaler/Leuker geweest.
Alhoewel, Als hij dan nog die kinderstem had gehouden(Hoge zangstem), Dan had het apart geweest.
  zondag 18 januari 2009 @ 02:34:31 #285
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_65161949
Ik vind niet dat hij dunne lippen heeft. Zat negers die niet hele dikke lippen hebben. MJ had vroeger dan ook niet dikkere lippen dan nu. Niet veel iig. MJ is sowieso erg mager, dus dan vallen de lippen ook in. Die neus, tsja, gewoon een mislukking. Maar ik denk dat de 'nose-job' de meest ondergane plastische verandering is. Ook onder zwarte mensen. Ontkroeste haar is wat veel artiesten deden, en MJ is het blijven doen. Hoeveel zwarte echte pop-iconen zijn er? De meesten zijn van die R&B-gastjes, of rappers. Echt afkomstig uit de zwartje muziek-stromingen dus. Ik kan alleen maar komen op Prince. En die heeft ook niet echt een kroeskoppie. Ook een lichtere huid dan vroeger overigens.
Die blanke kinderen, tsja. Ik snap niet waarom MJ daar niet gewoon eerlijk over is. Dat gaat dan over Prince MJ II (Blanket) die zgn. een zwarte moeder zou hebben. Dat Paris en Prince blank zijn is niet zo heel raar, aangezien hun moeder blank is. Aan Paris zie je wel dat ze niet blank is. Maar goed, of het echt zijn kinderen zijn (in biologisch opzicht) zou ik ook niet weten. Maar MJ bijv. niet een zwarte surrogaatmoeder genomen heeft, tsja. Kan natuurlijk ook een kwestie van het beschikbare netwerk zijn. MJ is rijk en beweegt zich derhalve in blanke kringen.
Hoe dan ook, ik vind MJ wel oprecht overkomen wanneer hij het heeft over zijn afkomst. Om. wat hij zegt in dit filmpje komt niet over als vooraf ingestudeerd om maar goed over te komen, aangezien hij die dag toch wat mensen (hoewel wat suggestief, maar toch) en het 'white America'-systeem geschoffeerd heeft wat PR-technisch niet helemaal handig was (mbt het niet-zwarte publiek dan).

[ Bericht 15% gewijzigd door Xaobotnik op 19-01-2009 19:22:49 ]
  zondag 18 januari 2009 @ 02:43:21 #286
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_65162083
quote:
Op zondag 18 januari 2009 02:24 schreef Braddie het volgende:
True, Maar toch.... MJ Als neger was wel een stuk normaler/Leuker geweest.
Alhoewel, Als hij dan nog die kinderstem had gehouden(Hoge zangstem), Dan had het apart geweest.
Ach, laten we eerlijk wezen. Volgens mij had MJ nooit de support genoten die hij nu heeft als hij nog met een typisch neger-uiterlijk had rondgelopen. Een hoop mensen zeggen wel dat ze er niet naar kijken. Maar onbewust werkt het toch door. Dit geldt overigens voor alle typen bekende mensen. Bekende artiesten, sporters, etc. En dat gaat dan over fan-schap maar ook zgn. objectieve beschouwingen.
  dinsdag 20 januari 2009 @ 20:46:04 #287
242685 bluesdiva
love my brummetje
pi_65259619
MJJ KING OF POP FOREVERRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
17-08-09
pi_65266958
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 20:46 schreef bluesdiva het volgende:
MJJ KING OF POP FOREVERRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja....dat is....duidelijk...
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_65384700
Volgens Noorse media heeft onze held de leden van het Noorse productieteam Stargate bezocht. Wie niet bekend is met ze, ze hebben o.a. het volgende geproduceerd:

So Sick - Ne Yo
Sexy Love - Ne Yo
Unfaithful - Rihanna
We Ride - Rihanna
I Call It Love - Lionel Richie
Irreplaceable - Beyoncé
Gallery - Mario Vasquez (toevallig ook de zanger die backings zong @ MJ's Whatever Happens)
Wait For You - Elliot Yamin
Beautiful Liar - Shakira ft. Beyoncé
Don't Stop The Music - Rihanna
Hate That I Love You - Rihanna ft. Ne Yo
Take a Bow - Rihanna
With You - Chris Brown
Tattoo - Jordan Sparks
Closer - Ne Yo

Om er maar een paar te noemen Hopelijk vloeit er wat uit de samenwerking. Ze schijnen een paar nummers aan MJ te hebben gegeven, dus..
  zondag 25 januari 2009 @ 20:39:43 #290
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_65397766
Wel grotendeels van die puper-dingetjes, Rihanna, Chris Brown, Ne-Yo, Jordan Sparks...... Dat is niet het publiek waar MJ zich op moet richten, of de collega's waaromder MJ zich moet scharen....

Overigens betekent muziekproductie toch niet dat ze liedjes aangeven, maar meer dat ze het spul eromheen doen? Inderdaad is het produktieteam ook wel eens verantwoordelijk voor het aanleveren van de composities, maar dan gaat het vooral over gebrachte, gecreëerde artiesten. Het zou jammer zijn wanneer het nieuwe MJ product gewoon een product is gebaseerd op de arties MJ, en niet een product is dòòr de artiest MJ.

En dat is juist hetgeen waar ik bang voor ben. MJ die niet gemotiveerd is, op zijn naam zich aansluit bij een team, en een wat samenwerkingen doet die commercieel interessant zijn, afgemeten aan de input/het werk die hij zelf dient te verzorgen (zo weinig mogelijk). Dit ipv gewoon muzikaal goed werk af te leveren waar hij zijn eigen ideeën in verwerkt, ipv het af te meten aan wat 'het publiek' (TMF mongolen) wil.
pi_65456860
MJ heeft in zijn hele carriere altijd geprobeerd om hoog in de charts te komen / populair te zijn, ik denk dat met zijn nieuwe album niet veel anders zal zijn.

Dit moet wel een van de mooiste nummers in de geschiedenis van Motown zijn.
pi_65699988
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 15:07 schreef Rnnz het volgende:
MJ heeft in zijn hele carriere altijd geprobeerd om hoog in de charts te komen / populair te zijn, ik denk dat met zijn nieuwe album niet veel anders zal zijn.

Dit moet wel een van de mooiste nummers in de geschiedenis van Motown zijn.
Juist, ik zou het zo vet vinden als ie gewoon een album zou maken met een puur muzikale insteek, dus niks hits maar gewoon wat hij mooi vindt. Fat chance though
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_65723370
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 15:07 schreef Rnnz het volgende:
Klopt, dit ontken ik ook niet. Maar er is een verschil tussen zelf eraan te werken, of gewoon een paar anderen aan het werk te zetten voor je. Misschien is het hoog eindigen in de charts niet eens het motief meer voor hem.

Hoe dan ook, in de pre-Invincible-periode had MJ toch een eigen sound/stijl, waarmee hij gewoon met goede muziek aankwam. Invincible echter, vond ik maar een matige CD, en had ik waarschijnlijk niet eens gekocht als ie niet van MJ was. Te R&B-achtig, en geen echte doorklinkende nummers die aankomen en duidelijk hitpotentieel hebben. Afgezien van WH misschien dan.
En de namen die ik noemde, zijn voor mij gewoon 13 in een dozijn artiesten. Niet artiesten waar ik ook maar een hele clip van zou afkijken of een nummer van zou uitluisteren, bewust.
  donderdag 12 februari 2009 @ 00:33:14 #294
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_65972189
Ik zit net naar Stranger in Moscow te luisteren. Prachtig maar ook heel tragisch eigenlijk. ''I'm living lonely - I'm living lonely baby'' gaat door merg en been. Maar wat zegt hij na ''Like Stranger In Moscow''. Er zit een soort van bijzin achter maar ik kan er niet achter komen wat hij zingt. Wie weet het?
pi_65972277
lord, I must say? of.. lord, have mercy
  donderdag 12 februari 2009 @ 01:10:48 #296
124375 LeroyBrown
Bring back that Leroy Brown!
pi_65973021
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 00:33 schreef Cavalier1 het volgende:
Ik zit net naar Stranger in Moscow te luisteren. Prachtig maar ook heel tragisch eigenlijk. ''I'm living lonely - I'm living lonely baby'' gaat door merg en been. Maar wat zegt hij na ''Like Stranger In Moscow''. Er zit een soort van bijzin achter maar ik kan er niet achter komen wat hij zingt. Wie weet het?
Als je het Russische gebrabbel bedoelt wordt er: "Waarom kwam je naar ons toe, jij vijand uit het westen? Vertel de waarheid! Hij kwam om dat te stelen wat de mensen in Rusland bereikt hadden, de werkende mens" gezegd.
[i]Poor man wanna be rich, rich man wanna be king
And a king ain't satisfied, till he rules everything[/i]
  donderdag 12 februari 2009 @ 10:53:25 #297
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_65978258
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 01:10 schreef LeroyBrown het volgende:

[..]

Als je het Russische gebrabbel bedoelt wordt er: "Waarom kwam je naar ons toe, jij vijand uit het westen? Vertel de waarheid! Hij kwam om dat te stelen wat de mensen in Rusland bereikt hadden, de werkende mens" gezegd.
Nee dat bedoel ik niet. Wat DrDentz zei bedoel ik, maar ik ben er niet van overtuigd dat hij gelijk heeft.
pi_65983172

De a capella, wel iets met 'mercy' inderdaad, 3.08.

Lawd've mercy denk ik.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_65983801
"Neus Michael Jackson opgegeten door bacterie"

o.a. http://www.hln.be/hln/nl/(...)-door-bacterie.dhtml

Michael, Michael, Michael toch... wat heb ik een medelijden met de persoon en artiest Michael Jackson.
pi_65994412
Is dat niet gewoon weer net zulke onzin als die dodelijke longaandoening?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')