abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64355772
Hebben jullie in de voorbereiding van de kerstdagen ook genoten van 3T's - I need you?

Ik heb dat nummer werkelijk een tiental keer gehoord (werk bij een supermarkt), steeds wachtend op het einde met geweldige adlibs van MJ.
pi_64357455
quote:
Op donderdag 25 december 2008 14:50 schreef Rnnz het volgende:
Hebben jullie in de voorbereiding van de kerstdagen ook genoten van 3T's - I need you?

Ik heb dat nummer werkelijk een tiental keer gehoord (werk bij een supermarkt), steeds wachtend op het einde met geweldige adlibs van MJ.
Haha, ik wacht in dat nummer ook steeds op de adlibs , maakt het nummer net ff wat beter
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_64727488
Alle MJ-fans nog een spetterend 2009 gewenst met hopelijk een terugkerende King of Pop!

Wat het voordeel is van zo'n stille periode, is dat je (ik ten minste) de muziek van MJ opnieuw leert kennen en waarderen. Ik draai nu het Dangerous album en heb het altijd gezien als neerwaartse spiraal ten opzichte van Bad, maar eigenlijk is dat gewoon dikke onzin. Dangerous is een meesterwerk op zich.

MJ gaat wat meer de (voor hem) agressieve kant op en dat hoor je ook duidelijk in de teksten. Quincy's afwezigheid is ook duidelijk te horen aan de ietwat experimentele benadering van de nummers: lekkere beats die tegenwoordig niet zouden misstaan in de charts. Ook zijn er weer heerlijke adlibs aanwezig in sommige nummers, en hoor ik steeds weer nieuwe dingen op de achtergrond die nummers nog beter maken.

Dangerous
pi_64728586
Je moet je niet blindstaren op het 80s/Quincy-tijdperk.
  woensdag 7 januari 2009 @ 16:09:35 #255
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_64774319
Zijn er mensen die nog serieus geloven in een comeback, in welke vorm dan ook?
pi_64774408
Op MJJCommunity.com gelooft iedereen er nog heilig in hoor.
pi_64783134
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 16:11 schreef DrDentz het volgende:
Op MJJCommunity.com gelooft iedereen er nog heilig in hoor.
maar die zijn dan ook stuk voor stuk ontspoord

De beste man heeft trouwens een nieuw optrekje in Bel-Air las ik vandaag, voor een slordige 74.000 euro per maand ofzo
  woensdag 7 januari 2009 @ 23:11:47 #258
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_64793218
Mij boeit het nieuws pas wanneer het over nieuwe muziek gaat. Boeit mij wat voor huis hij heeft, en wat hij erin gaat zitten doen (tenzij het werken aan muziek is).
pi_64798185
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 23:11 schreef Xaobotnik het volgende:
Mij boeit het nieuws pas wanneer het over nieuwe muziek gaat. Boeit mij wat voor huis hij heeft, en wat hij erin gaat zitten doen (tenzij het werken aan muziek is).
QFT

En een fijn 2009, mag er maar weer veel nieuwe muziek uitkomen!

Gelukkig gaat Prince drie nieuwe albums uitbrengen volgend jaar
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_64798824
Dat is goed nieuws.
Ik heb hier zelf het greatest hits van Prince, 3121, En nog een album op, Jawel.... LP :p
pi_64799855
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 23:11 schreef Xaobotnik het volgende:
Nou nou, niet zo opgefokt he

Hij zal vast wel een studio erbij hebben en daar vele dagen keihard aan het werk zijn.

Oh wacht, ik begin weer te ijlen
pi_64804397
Op die foto waarop hij een zorro-masker draagt heeft hij een gebrand cdtje in zn hand. Dat moet wel een rauwe versie van zn nieuwe album zijn. En die veiling van zn spullen.. dat zijn gewoon spullen waar hij vanaf wil en met het geld gaat hij zn eigen videoclip sponsoren, zoals hij bij Thriller deed. The King is Back people!
pi_64821188
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 14:03 schreef Rnnz het volgende:
Alle MJ-fans nog een spetterend 2009 gewenst met hopelijk een terugkerende King of Pop!

Wat het voordeel is van zo'n stille periode, is dat je (ik ten minste) de muziek van MJ opnieuw leert kennen en waarderen. Ik draai nu het Dangerous album en heb het altijd gezien als neerwaartse spiraal ten opzichte van Bad, maar eigenlijk is dat gewoon dikke onzin. Dangerous is een meesterwerk op zich.

MJ gaat wat meer de (voor hem) agressieve kant op en dat hoor je ook duidelijk in de teksten. Quincy's afwezigheid is ook duidelijk te horen aan de ietwat experimentele benadering van de nummers: lekkere beats die tegenwoordig niet zouden misstaan in de charts. Ook zijn er weer heerlijke adlibs aanwezig in sommige nummers, en hoor ik steeds weer nieuwe dingen op de achtergrond die nummers nog beter maken.

Dangerous
Give in to me Sowieso een schitterend album
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_64877808
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 09:01 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Nou nou, niet zo opgefokt he

Hmm, valt me toch mee dat de stemming waarmee ik dit typte toch aardig overkwam .

Maar goed, het Dangerous album, dat was een mooie inderdaad. Ik weet nog dat ik het als Sinterklaascadeautje kreeg. Helemaal grijsgedraaid. Topalbum gewoon, met een par nummers die nooit uitgekomen zijn, maar in de top 40 echt niet missctaan hadden. Op de een of andere manier stond 'Why You Wanna Trip on Me' me erg aan. De fillers op dit album waren zowaar nog steeds goede nummers die hit-potentieel hadden. Dit ipv de zoetsappige of ouderwets aandoenende fillers die op Invincible stond (op Whatever Happens na dan). Of eigenlijk geldt het niet alleen voor de fillers.
'Keep the Faith' vind ik ook wel een goed nummer, maar ook die ken ik echt alleen maar van die CD.
Dangerous is gek genoeg ook nooit een clip van geweest, al gebruikte MJ dit nummer wel in live/optredens.
Die harde aggressievere toon spreek me sowieso meer aan. Het vergt volgens mij ook minder van je zangkwaliteiten, dus misschien.....dat is @als er überhaupt nog iets komt. Maar dat zal wel niet de keuze worden. In plaats daarvan krijgen we waarschijnlijk samenwerkingen met grote talenten als Will.I.Am, Akon, etc. B-garniteur pop/R&B-artiesten, die het niveau alleen maar naar beneden halen.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 12:40:19 #265
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_64985943
Ik hoor net het nummer Xscape van Michael Jackson. Wat is dit voor nummer? Is het echt MJ? is het een Hidden track? een demo?
pi_64987611
Xscape is een MJ nummer. Inderdaad geleaked, ik geloof rond 2003 of zo (of was dat We've had enough? .

Het zijn iig beide nummers voor mij die laten zien dat MJ nog steeds muziek kan maken.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 13:54:43 #267
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_64988542
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 13:26 schreef Rnnz het volgende:
Xscape is een MJ nummer. Inderdaad geleaked, ik geloof rond 2003 of zo (of was dat We've had enough? .

Het zijn iig beide nummers voor mij die laten zien dat MJ nog steeds muziek kan maken.
Zou best kunnen want het schijnt dat hij bezig was met een nieuw album toen de grote rechtszaak begon (in 2003?). Althans, dat stond in het boek van Taraborelli.
pi_65018565
Xscape was een nummer geschreven door Teddy Riley na het Invincible "tijdperk". Het werd alleen geshelved omdat een nieuw album niet door ging (ofwel, door dat hele gedoe eind 2003). Uiteindelijk werd Xscape gelekt begin 2004.
  zaterdag 17 januari 2009 @ 01:09:27 #269
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_65132069
Ik zie die samenwerkingen met Will-I-Am en Akon persoonlijk ook niet zitten.

Ik zag hem liever samenwerken met muzikanten van zijn eigen kaliber of met een jongere/nieuwere artiest maar dan wel graag eentje die echt muzikaal en breed georienteerd is.
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_65132116
Die samenwerking is al verleden tijd en heeft alleen Thriller 25 en wat onuitgebrachte nummers als Hold My Hand opgeleverd.
pi_65132578
Komt er nou nog een album van Wacko Jacko?, Wacht echt al een eeuw,En het enige met nieuwe vocalen is Thriller 25.
Op sommige songs zijn wat stukken opnieuw ingezongen zoals: Wanna Be Started Something
pi_65133237
Hier een 2009 performance van Wanna Be Startin' Somethin'

Wel van LaToya, maarja, bij gebrek aan beter.
pi_65133263
*

[ Bericht 100% gewijzigd door DrDentz op 17-01-2009 02:33:41 ]
pi_65133562
ff een vraagje, hoe zit dat ook alweer met zn pigment huidskleur?
die heeft hij zelf laten veranderen in blank? kan dat uberhaupt wel? hoe doen ze dat?
waarom wilde hij blank worden?

is het niet gewoon een andere man die zich voordoet als M jackson?
een neger met witte handen, wtf
Nothing to see here, carry on
pi_65136184
Hij heeft vitilligo(Geen idee hoe je het schrijft)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')