Haha, ik wacht in dat nummer ook steeds op de adlibsquote:Op donderdag 25 december 2008 14:50 schreef Rnnz het volgende:
Hebben jullie in de voorbereiding van de kerstdagen ook genoten van 3T's - I need you?
Ik heb dat nummer werkelijk een tiental keer gehoord (werk bij een supermarkt), steeds wachtend op het einde met geweldige adlibs van MJ.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:11 schreef DrDentz het volgende:
Op MJJCommunity.com gelooft iedereen er nog heilig in hoor.
QFTquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:11 schreef Xaobotnik het volgende:
Mij boeit het nieuws pas wanneer het over nieuwe muziek gaat. Boeit mij wat voor huis hij heeft, en wat hij erin gaat zitten doen (tenzij het werken aan muziek is).
Nou nou, niet zo opgefokt hequote:Op woensdag 7 januari 2009 23:11 schreef Xaobotnik het volgende:
Mij boeit het nieuws pas wanneer het over nieuwe muziek gaat. Boeit mij wat voor huis hij heeft, en wat hij erin gaat zitten doen (tenzij het werken aan muziek is).
Give in to mequote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:03 schreef Rnnz het volgende:
Alle MJ-fans nog een spetterend 2009 gewenst met hopelijk een terugkerende King of Pop!
Wat het voordeel is van zo'n stille periode, is dat je (ik ten minste) de muziek van MJ opnieuw leert kennen en waarderen. Ik draai nu het Dangerous album en heb het altijd gezien als neerwaartse spiraal ten opzichte van Bad, maar eigenlijk is dat gewoon dikke onzin. Dangerous is een meesterwerk op zich.
MJ gaat wat meer de (voor hem) agressieve kant op en dat hoor je ook duidelijk in de teksten. Quincy's afwezigheid is ook duidelijk te horen aan de ietwat experimentele benadering van de nummers: lekkere beats die tegenwoordig niet zouden misstaan in de charts. Ook zijn er weer heerlijke adlibs aanwezig in sommige nummers, en hoor ik steeds weer nieuwe dingen op de achtergrond die nummers nog beter maken.
Dangerous![]()
Hmm, valt me toch mee dat de stemming waarmee ik dit typte toch aardig overkwamquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:01 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Nou nou, niet zo opgefokt he![]()
Zou best kunnen want het schijnt dat hij bezig was met een nieuw album toen de grote rechtszaak begon (in 2003?). Althans, dat stond in het boek van Taraborelli.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:26 schreef Rnnz het volgende:
Xscape is een MJ nummer. Inderdaad geleaked, ik geloof rond 2003 of zo (of was dat We've had enough?.
Het zijn iig beide nummers voor mij die laten zien dat MJ nog steeds muziek kan maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |