Nu maar hopen dat hij tussen al dat relaxen door nog wel wat opneemtquote:...a wonderful time, just relaxing...
Ik zit nu pas bij de Jackson 5 albums, er is haast geen doorkomen aan. Nu The Jackson 5 Christmas Album, I Saw Mommy Kissing Santa Claus. Bij I did! I really did see Mommy kissing Santa Clausquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:57 schreef Rnnz het volgende:
Speechless, Speechless, that's how you make me feel (8)
Zelfs het album Invincible ontkomt er niet aan.![]()
Iemand al een videoboodschap of iets dergelijks gezien?
Van de week "Jacksons Live" bestelt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:31 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik zit nu pas bij de Jackson 5 albums, er is haast geen doorkomen aan. Nu The Jackson 5 Christmas Album, I Saw Mommy Kissing Santa Claus. Bij I did! I really did see Mommy kissing Santa Claus
And I'm gonna tell my Dad kreeg ik een beeld in mn hoofd van Joseph die de kerstman in elkaar ramde.
Lol, helaas, dat ga ik niet allemaal draaien.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:31 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik zit nu pas bij de Jackson 5 albums, er is haast geen doorkomen aan. Nu The Jackson 5 Christmas Album, I Saw Mommy Kissing Santa Claus. Bij I did! I really did see Mommy kissing Santa Claus
And I'm gonna tell my Dad kreeg ik een beeld in mn hoofd van Joseph die de kerstman in elkaar ramde.
Tip: lees even het topic doorquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:44 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Helaas de documentaire van gisteravond gemist.
Was het wat?
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:53 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Tip: lees even het topic door
Dit is het enige en echte centrale topic over MJquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:04 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dacht niet dat dat in MUZ besproken werd, maar wel dus
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:47 schreef DrDentz het volgende:
Het was afzien maar ik ben er bijna. Hoor nu Fergie op Beat It.
Ik dacht dat ik alle filmpjes van MJ gezien had. :| Behalve dit dus. Het eerste filmpje wat ik niet heb gezien, waarop ie zingt.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:49 schreef Xaobotnik het volgende:
Ik heb het inmiddels gevonden: Jackson Family Honors uit 1994. Staat ook iets van op Yt.
Hoe kan je níet horen dat dit geen MJ is?quote:Op maandag 1 september 2008 06:06 schreef ilona-scuderia het volgende:
Respect, z'n nieuwe single is en blijft steengoed!
quote:Op maandag 1 september 2008 06:06 schreef ilona-scuderia het volgende:
Respect, z'n nieuwe single is en blijft steengoed!
Daar gaat mijn droom om bevestiging te krijgen in een grootse tourneequote:Op dinsdag 2 september 2008 01:19 schreef glashalfvol het volgende:
Dat interview is fake, MJ heeft geen demo's laten horen, en Sony heeft geen zeggenschap in tournees.
lol, kiddin' I guess?quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:00 schreef KingOfPop het volgende:
Hij schijnt een date te hebben gehad met Pamela, ja echt, Anderson. Onderwerp van gesprek was, ja natuurlijk, plastische chirurgie..
http://www.telegraaf.nl/p(...)mela_Anderson__.htmlquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |