En zo gaat het elke keer. Bij een vertrek van een speler hebben ze niets achter de hand. Wat doen die luie honden daar in het Maasgebouw? Al vanaf het begin van vorig seizoen wist heel Nederland dat de rechtsback positie van Feyenoord het zwakste was. Feyenoord heeft dus bijna een heel jaar kunnen scouten op een rechtsback. Ik kan echt niet geloven dat je dan niemand kunt vinden.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:56 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Ik ben het in deze wel met je eens, al moet je natuurlijk ook geen prutser ala van Loo gaan halen nu, dan maar niemand.
Ze hadden echter allang een goede lijst kandidaten moeten hebben en niet nog even rustig op zoek gaan. Als ze nu niemand kunnen vinden dan moeten ze ook niemand halen, maar dan had je Darley of Mulder het volle vertrouwen moeten geven. Dit komt weer zoooo onmachtig en sloom over...
Moet ook niet komen. Heb je volgend jaar weer het probleem dat als je van hem af wilt je hem weer niet kwijt kunt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:06 schreef Dr.Crane het volgende:
Waterman naar ADO, die komt dus niet.
Die had gewoon moeten blijven ja. Sowieso, wat leert ie nou in de eerste divisie?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:00 schreef gitaarsnaar het volgende:
We hadden Erwin Mulder niet moeten verhuren...
Luie honden zijn het absoluut niet, ik geloof best dat ze keihard werken om Feyenoord er weer bovenop te krijgen. Ik krijg alleen het idee dat ze soms niet de boel in de hand hebben en ik begrijp niet alle beslissingen. Durf eens in een Janmaat en Pieters te investeren, die staan over 2 a 3 jaar in Oranje en lagen tot vorige zomer bijna voor het grijpen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
En zo gaat het elke keer. Bij een vertrek van een speler hebben ze niets achter de hand. Wat doen die luie honden daar in het Maasgebouw? Al vanaf het begin van vorig seizoen wist heel Nederland dat de rechtsback positie van Feyenoord het zwakste was. Feyenoord heeft dus bijna een heel jaar kunnen scouten op een rechtsback. Ik kan echt niet geloven dat je dan niemand kunt vinden.
Als er iemand vertrekt dan moet je gewoon iemand achter de hand hebben. Helemaal als topclub zijnde. Dat topsport klimaat dat er bij Feyenoord moest gaan komen is er aan de buitenkant niet vanaf te zien.
Janmaat heeft zelfs in onze jeugd gevoetbald.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:12 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Luie honden zijn het absoluut niet, ik geloof best dat ze keihard werken om Feyenoord er weer bovenop te krijgen. Ik krijg alleen het idee dat ze soms niet de boel in de hand hebben en ik begrijp niet alle beslissingen. Durf eens in een Janmaat en Pieters te investeren, die staan over 2 a 3 jaar in Oranje en lagen tot vorige zomer bijna voor het grijpen.
Och gut en het gejank begint alweer. Het is ook zoooo simpel om even een keepertje te kopen. Iedereen staat namelijk te trappelen om even bij de nummer zeven van de afgelopen competitie te komen spelen.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:56 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Ik ben het in deze wel met je eens, al moet je natuurlijk ook geen prutser ala van Loo gaan halen nu, dan maar niemand.
Ze hadden echter allang een goede lijst kandidaten moeten hebben en niet nog even rustig op zoek gaan. Als ze nu niemand kunnen vinden dan moeten ze ook niemand halen, maar dan had je Darley of Mulder het volle vertrouwen moeten geven. Dit komt weer zoooo onmachtig en sloom over... Alsof we alles van geluk en toeval laten afhangen.
We hebben de middelen niet om drie spelers van een paar miljoen te kopen, wanneer dringt dat nou eens tot je door? Lees jij wel?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:12 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Luie honden zijn het absoluut niet, ik geloof best dat ze keihard werken om Feyenoord er weer bovenop te krijgen. Ik krijg alleen het idee dat ze soms niet de boel in de hand hebben en ik begrijp niet alle beslissingen. Durf eens in een Janmaat en Pieters te investeren, die staan over 2 a 3 jaar in Oranje en lagen tot vorige zomer bijna voor het grijpen.
Dat kan nog gebeuren, je kunt niet alles zien aankomen. Ook bij PSV (Huntelaar) en ajax (Lindgren) gebeurt dat wel eens. Maar wees dan ook zo flink om hem gewoon terug te halen, of dat in elk geval proberen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Janmaat heeft zelfs in onze jeugd gevoetbald.
Dat is het absoluut niet, dat beweer ik nergens. Maar verhuur Mulder dan niet, die jongen is net een stap verder dan Darley (kent de club, de spelers, het stadion) en geef naar buiten sowieso niet het signaal af dat je eigenlijk niet zo blij bent met Darley als 2e keeper. Ook lekker leuk voor hem.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:15 schreef Happel het volgende:
[..]
Och gut en het gejank begint alweer. Het is ook zoooo simpel om even een keepertje te kopen. Iedereen staat namelijk te trappelen om even bij de nummer zeven van de afgelopen competitie te komen spelen.
Waarom denk je dat? Dat idee heb ik totaal niet...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:40 schreef Lastpost het volgende:
Sowieso heeft Feyenoord meer geld te besteden dan het naar buiten brengt, iets wat alleen maar goed is want teveel transparantie werkt ook niet geweldig in de onderhandelingen.
Er lopen in ieder geval nog steeds lijntjes in Engeland omtrend verdedigende aankopen en het geld is direct beschikbaar op het moment dat Feyenoord tot zaken wil komen en dat lijkt me het belangrijkste.
Dat idee krijg ik niet. Als dat geld ergens beschikbaar was, hadden ze toch nog wel een speler kunnen halen? Ik noem een Vorm of Velthuizen, spelers waar investeerders wel wat geld in durven te steken, zeker in de 2e.quote:Overigens had Feyenoord in februari (Gudde/Woerts) nog een te besteden kapitaal van zo'n 20 miljoen euro wat nog kon oplopen als de verschillende fondsen hun werk deden en te verwachte inkomsten ook daadwerkelijk rond kwamen, daaronder vielen onder andere de verkoop van een aantal overbodige spelers en dat is nou niet bepaald lekker gelukt.
Van die 20 miljoen euro is nu overigens vrij weinig meer over en dat komt niet door de transfers (Enkel El Ahmadi voor zo'n 5 miljoen) maar door de nodige interne schuldsaneringen en afbetalingen aan de amateurtak van de club.
Maar het bekende verhaal, de schuld is kleiner geworden, de leningen met de hoogste rentes zijn grotendeels afgelost, mensen staan garant zodra de club tot actie overgaat m.b.t transfers en Feyenoord kan dus geld investeren dat er niet is maar door de schuldsanering indirect weer wel, om het simpel te houden.
Dat het niet direct lukt om al het overbodige materiaal kwijt te raken is logisch, maar er hadden echt al wel 2 spelers vertrokken moeten zijn. Wtf doet die Saidi b.v. nog bij ons, heeft ie een contract voor 10 jaar getekend ofzo?quote:Buiten dat ziet Feyenoord het liefste natuurlijk spelers vertrekken die niet goed genoeg zijn, voor een mooi bedrag om van dat geld weer nieuwe aankopen te presenteren die het team verbeteren maar dat zit er gewoon niet in.
3 miljoen voor Ekramy? Zo gek is geen enkele club. We zijn geen Real Madrid waar zelfs de bankzitters voor grote bedragen weggekocht worden. 1,7 miljoen is een mooi bedrag voor Ekramy. Nu maar hopen dat ie het een beetje goed doet daar.quote:Overigens zal Ekramy de club voor zo'n 1,7 miljoen euro verlaten wanneer z'n Turkse huurder tevreden is en is er tevens een percentage bij doorverkoop bedongen, dat is wel even iets anders dan de 3 miljoen die ik eerder in de wandelgangen voorbij hoorde komen.
Klinkt niet alsof ie onder het genot van een fles champagne een 3-jarige deal zal gaan tekenen na een jaar.quote:Sherif Ekramy komt dit seizoen op huurbasis uit voor Ankaragücü. De 25-jarige Egyptenaar hoopt bij de nummer acht van de vorige Turkse voetbaljaargang ervaring als eerste keeper op te doen. Ekramy, die bij Feyenoord nog een contract tot de zomer van 2011 heeft, nam de afgelopen dagen poolshoogte in de hoofdstad van Turkije. Donderdagavond bereikten Feyenoord en Ankaragücü overeenstemming over een verhuur van de doelman.
´Voor mij is het op deze leeftijd ontzettend belangrijk om te spelen en niet nog een jaar tweede keeper te zijn’, liet Ekramy donderdagavond vanuit Ankara weten. ´Ik weet dat Ankaragücü niet zo´n grote club is als Feyenoord, maar ik moet dit seizoen in mezelf investeren en zo veel mogelijk ervaring opdoen. Ook Feyenoord wordt daar alleen maar beter van, want ik ben ervan overtuigd dat ik na het komende seizoen klaar ben voor een volgende stap. En ook voor het eerste van Feyenoord als de club me nodig heeft.’
Dat hoeft niet, maar als er én niets naar buiten komt én niets gebeurd dan krijg je de schijn in elk geval tegen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 01:04 schreef Juk het volgende:
Ik kan niet geloven dat er werkelijk mensen zijn die denken dat "ze op het maasgebouw" minder verstand van zaken hebben dan hunzelf. Iedereen heeft het beste met de club voor dus er zal vast een zogenaamde schaduwlijst bestaan alleen waarom zouden ze alles naar buiten brengen?
Dat is onzin, dat beweert ik ook niet. Bosz zal keihard werken, maar zolang ik geen eindresultaat zie kan het me weinig schelen. Ik zou graag op z'n minst willen weten of er moeite gedaan is voor bovengenoemde spelers en waarom dat mislukt is. Misschien dat ik dan meer begrip krijg voor de situatie. Ik zie veel kansen voor Feyenoord liggen, maar waarom worden ze zo zelden benut? Dan komt het 'geen geld'-verhaaltje weer, maar ze wilden toch risico's nemen met talenten? En hoeveel kostten Lee en Landzaat ook alweer?quote:Als er geen Pietersen, Veldthuizen en Janmaats worden gekocht is dat natuurlijk niet omdat Bosz heel de dag zit te patiencen op zijn pctje...
Misschien vond Feyenoord dat Janmaat niet goed genoeg was. Maar vervolgens zie ik Lucius of Buijs rechtsback staan en ook geen speler die beter/talentvoller is dan hem. En vervolgens zie ik straks die speler in Jong Oranje/Oranje staan.quote:Daar is gegarandeerd een gegronde reden voor en omdat wij die niet weten kunnen we ook niet oordelen.
Die situatie hebben ze deels zelf gecreeerd.quote:Dat met die keepers is natuurlijk niet de meest ideale situatie, maar als er de mogelijk zou zijn om bv Vorm te kopen zouden ze dat toch gewoon doen...
Pff, wat is dit nou weer? Larsson is een held van me, maar wat moeten we met nóg een 37-jarige aanvaller?quote:Everton and Tottenham line up move for Henrik Larsson
By Sportsmail Reporter Last updated at 11:47 PM on 28th August 2008
Comments (0) Add to My Stories
Henrik Larsson is being linked with a move to Everton or Tottenham after a series of bitter rows with Helsingborg chairman Sten-Inge Fredin.
Wanted man: Sweden's Henrik Larsson
The former Manchester United striker, 37 next month, is also wanted back at his old club Celtic but is reluctant to risk marring the memory of his achievements at Parkhead. Feyenoord are believed to be slight favourites for his signature.
Everton yesterday completed the one-year loan signing of Red Star Belgrade midfielder Segundo Castillo and Inter Milan's Nigeria winger Victor Obinna also agreed a season-long temporary stay.
Je moet niet alles wat in de media staat geloven....quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:20 schreef Dr.Crane het volgende:
Dat is het absoluut niet, dat beweer ik nergens. Maar verhuur Mulder dan niet, die jongen is net een stap verder dan Darley (kent de club, de spelers, het stadion) en geef naar buiten sowieso niet het signaal af dat je eigenlijk niet zo blij bent met Darley als 2e keeper. Ook lekker leuk voor hem.
Mulder is net zo min geschikt om zijn minuten te pakken in de Kuip, waarom denk je dat hij verhuurd is.quote:Mulder had nu mooi z'n minuten in de Kuip kunnen pakken dit seizoen en dan had je rustig de tijd gehad om eventueel nog een keeper aan te trekken.
Die blijft bij Newcastle United. Heeft hij al ergens in juli aangegeven.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hoe is het met Tim Krul dan? Is die nog in de markt, of blijft die definitief bij City?
Idd! Eens kijken wat mijn eerste europese uitwedstrijd wordquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Vandaag is de loting, veel belangrijker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |