quote:Wipeout is een spelshow barstensvol actie en spektakel waarin kandidaten van ALLE leeftijden, van 18 tot 80 jaar, strijden op een duizelingwekkende hindernisbaan. Iedereen kan meedoen: jong of oud, groot of klein, dik of dun, knap of lelijk.... Meld je aan, want wie meedoet staat een groot avontuur te wachten!
Wat kun je winnen? Een leuk geldbedrag, maar vooral: de eer! In Wipeout gaat het om lef, humor, handigheid, actie, uitdagende hindernissen en spectaculaire uitglijders. Geweldig om naar te kijken. Maar meedoen is natuurlijk nóg leuker…
Want Wipeout is apekooien to the extreme!
Geef je nu op! Stuur een korte mail naar wipeout@rtl.nl en je ontvangt automatisch een inschrijvingsformulier!
Eensch!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:45 schreef Veerboot het volgende:
Aanmelden: nee, kijken: ja.
Hmm, waarom doet RTL zoiets? Ze hebben zoveel presentatorenquote:Op woensdag 17 september 2008 20:15 schreef Tabloid het volgende:
Belspelpresentatrice gaat het presenteren.
http://zappen.blog.nl/rtl(...)out-met-model-wytske
Renate heeft net een kind.quote:Op woensdag 17 september 2008 20:59 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Hmm, waarom doet RTL zoiets? Ze hebben zoveel presentatorenZe hadden ook Renate Verbaan kunnen nemen of iemand anders uit hun Talpa inboedel
Dat is waarquote:Op woensdag 17 september 2008 21:00 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Renate heeft net een kind.
Die sturen ze echt niet even een tijdje weg op dit moment.
Die belgen zijn ook lekker gek, dus laat maar komenquote:Op woensdag 17 september 2008 21:14 schreef Tabloid het volgende:
Het is wel een co-productie met Vlaanderen.
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:45 schreef Veerboot het volgende:
Aanmelden: nee, kijken: nee.
Ohw? Dan wordt het des te leuker!quote:Op woensdag 17 september 2008 21:14 schreef Tabloid het volgende:
Het is wel een co-productie met Vlaanderen.
De opnames zijn in oktober en november.quote:Op zondag 19 oktober 2008 17:40 schreef Knoflook het volgende:
Had me wel willen aanmelden, maar kan denk ik niet meer. Zie nergens de mogelijkheid ervoor.
quote:Op zondag 19 oktober 2008 17:13 schreef Tabloid het volgende:
Vanaf november op tv
http://endemol.nl/Producties/default.aspx?fID=6370&overig=0&rID=315&prodfiltertype=0&prodfilterseizoen=0&pageno=1
jammer alleen dat ze niet ook dezelfde presentatoren hebbenquote:Op maandag 3 november 2008 18:20 schreef DaFrenk het volgende:![]()
Wel leuk om te zien dat de baan er ogenschijnlijk hetzelfde uit ziet!Gewoon precies dezelfde Sucker Punch met waterbak
Nouja, zij zal de rol opnemen van die Jill die af en toe met de kandidaten kletst. Zo zwaar weegt dat niet, het draait inderdaad om de commentatoren. Dus ben érg benieuwd wie dat gaat doen. Maar daar is dus blijkbaar nog niks over bekend.quote:Op maandag 3 november 2008 18:27 schreef Vitamine_C het volgende:
[..]
jammer alleen dat ze niet ook dezelfde presentatoren hebben![]()
Gezien zij zoals al eerder gezegt de show maakten gaat deze nederlandse versie met die belspeldoos hopeloos falen.
oh, dat valt dan mee. Ook al was Jill af en toe ook wel lollig en heb ik bij deze griet nog mijn twijfels.quote:Op maandag 3 november 2008 18:32 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Nouja, zij zal de rol opnemen van die Jill die af en toe met de kandidaten kletst. Zo zwaar weegt dat niet, het draait inderdaad om de commentatoren. Dus ben érg benieuwd wie dat gaat doen. Maar daar is dus blijkbaar nog niks over bekend.
CRUNCH TIME!!!quote:Op zondag 18 januari 2009 19:10 schreef Tabloid het volgende:
De eerste beelden:
http://www.rtl.nl/compone(...)_extra.avi_plain.xml
quote:Op zondag 18 januari 2009 19:10 schreef Tabloid het volgende:
De eerste beelden:
Ik erger me nu al een beetje aan Wytskequote:Op zondag 18 januari 2009 19:10 schreef Tabloid het volgende:
De eerste beelden:
quote:Nullam risus tellus, semper non, pretium at, cursus et, ligula. Fusce suscipit nibh ac purus. Phasellus imperdiet. Morbi sed nunc quis enim porta tristique. Donec ornare eros ac mi.
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:28 schreef Tabloid het volgende:
RTL is nu bezig met de site voor wipeout.
http://rtl.nl/shows/wipeout/home/
Tekst is alleen nog overal:
[..]
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:19 schreef merino het volgende:
Ik mag wel echt hopen dat ze het doen in de stijl van de USA show. Dus met dezelfde slapstick style met grappige muziek en commentaar.
In Engeland hebben ze deze show namelijk compleet verneukt door er stomme spannende muziek onder te zetten en het hele slapstick deel weg te halen.
Heb eigenlijk nog nooit zo hard een show verneukt zien worden.
http://www.mediacourant.nl/?p=9365#more-9365quote:Dennis Weening (foto) en de cabaretier Klaas van der Eerder gaan het nieuwe RTL 5-programma Wipeout presenteren. Dat heeft het televisiestation vandaag bekendgemaakt. Een zegsvrouw vertelt: “Elke uitzending geven zij met scherpe tong hun uitgesproken en komisch com- mentaar op de prestaties en wanpresta- ties van de kandidaten. De deelnemers worden vanaf de zijlijn aangemoedigd, opgepept, opgevangen en vaak stiekem ook uitgelachen door verslaggeefster Wytske Kenemans.”
Volgens RTL 5 zijn enthousiaste thrillseekers, een waanzinnig hindernissenparcours en fenomenale uitglijders de ingrediënten van Wipeout, dat vanaf zondag 15 februari prime time te zien is. “Het is een heel heftig parcours wat dus tien Nederlanders en tien Belgen af moeten leggen“, vertelde Wytske eerder. “Het doet me denken aan Mario Brothers: van die grote ballen in het water waar ze overheen moeten springen.“
Jack van Gelderquote:Op donderdag 18 september 2008 13:59 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Benieuwd of zij er wat van kan maken, want juist de humor van de amerikaanse presentatoren commentatoren maken de show...
Hm, geen idee van hoe dat zal zijn eigenlijk. Heb van beide niet echt veel gezien of gehoord.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:53 schreef Tabloid het volgende:
[..]
http://www.mediacourant.nl/?p=9365#more-9365
Nietquote:
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:18 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Niet
O, en ik vind persoonlijk de BBC-versie vele malen leuker dan de US-versie
dat is waar het omgaat, dus lijkt het wel degelijk op elkaar vind ik.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:25 schreef Tim86 het volgende:
Wipe-out is als Idols..de eerste rondjes negeer je de goede die er tussen zitten en lach je om de kneuzen om vervolgens pas op het einde de goede, in dit geval atleten, te waarderen. Spel zonder grenzen is een strijd tussen landen waarin atletisch vermogen een extra'tje is maar voor de meeste spellen komen er toch veel andere dingen bij kijken. Wipe-out is individueel en gewoon een compleet andere opzet. Het feit dat het grappig is en dat ze doorgaans over een parcours moeten is echt de enige overeenkomst.
waarom altijd weer samen met die belgenquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:35 schreef planethugo het volgende:
10 nederlanders en 10 belgen die het parcour moeten gaan afleggen?
In de US versie zijn er toch meer in t begin? Is dat niet iets van 30, 15, 8, 4?
....
Worden allemaal in Argentinie opgenomen ja. De Australische is ook van endemol.quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:35 schreef planethugo het volgende:
10 nederlanders en 10 belgen die het parcour moeten gaan afleggen?
In de US versie zijn er toch meer in t begin? Is dat niet iets van 30, 15, 8, 4?
wel geinig om te lezen dat Endemol een terrein in argentinie gekocht heeft. Was me al af t vragen of zoiets wel te betalen zou zijn voor een Nederlandse productie maar als je meteen tig landen op 1 terrein laat opnemen is het wel te doen. Wordt de US versie daar ook opgenomen trouwens?
toen ik t voor t eerst zag wel iig. Echt lompe melige showquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:43 schreef Paracelsus het volgende:
Ik ken het niet maar als ik het goed begrijp wordt het dus lachen, gieren en brullen?
die site is nog steeds gaar qua tekst en foto's klopt niks vanquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:28 schreef Tabloid het volgende:
RTL is nu bezig met de site voor wipeout.
http://rtl.nl/shows/wipeout/home/
Tekst is alleen nog overal:
[..]
HAHAHA omg wat is zij geweldig dom zeg!!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:12 schreef ralfseltje het volgende:
![]()
Het Nederlandse commentaar gaat het ongetwijfeld volledig verpesten.
hahaha ja die is hilaaarischquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:44 schreef Duizendpootje het volgende:
[..]
HAHAHA omg wat is zij geweldig dom zeg!!
Echt gewoon foutloos over de ballen en dan die paal gewoon missen hahaha!
http://www.telegraaf.nl/p(...)nale_apenkooi__.htmlquote:Soms zijn hun grappen echter wel aan de grove kant, erkennen de twee. Bovendien maken ze graag gebruik van clichés. Zo constateren ze dat dat varkentje is gewassen als een dikke deelneemster na een modderbad in een waterbassin valt.
quote:Zo constateren ze dat dat varkentje is gewassen als een dikke deelneemster na een modderbad in een waterbassin valt.
Was inderdaad leuk jaquote:Op zondag 15 februari 2009 20:37 schreef sbientje het volgende:
wheheh, ze heeft vandaag zeker geen balansdagdie was toch wel leuk.. mijn tvkaart is er nu mee gekapt, even opnieuw opstarten dan maar
Jaquote:
Nog wel meer ookquote:Op zondag 15 februari 2009 20:39 schreef Damzkieee het volgende:
Je kan je poten wel breken op die trap
Allemaal een soort schuim iets toch?quote:Op zondag 15 februari 2009 20:39 schreef Damzkieee het volgende:
Je kan je poten wel breken op die trap
1x een game nerd er vol overheen zien knallen maar voor de rest nooit iemand het zien halenquote:
en de Where is the pole? damequote:Op zondag 15 februari 2009 20:40 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
1x een game nerd er vol overheen zien knallen maar voor de rest nooit iemand het zien halen
Hard genoeg om je poten te kunnen breken hoorquote:Op zondag 15 februari 2009 20:40 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Allemaal een soort schuim iets toch?
Lijkt me pijnlijkquote:Op zondag 15 februari 2009 20:41 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hard genoeg om je poten te kunnen breken hoor
Oh wacht is dat die ene die elke keer voorzichtig van bal naar bal sprong?quote:
quote:Op zondag 15 februari 2009 20:43 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Oh wacht is dat die ene die elke keer voorzichtig van bal naar bal sprong?
En toen de pole voor haar neus niet kon zien.
Als alles voor je word betaald en je er een paar dagen mag verblijvenquote:Op zondag 15 februari 2009 20:42 schreef Zhenar het volgende:
Die diva!
Ga je helemaal naar Argentinië voor zo'n spel, geef je het zelf op in de eerste ronde [ afbeelding ]
Het komt nog een beetje apart over, komt denk ik door het Nederlandse commentaar wat toch altijd wat suffer klinkt.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:44 schreef van_Hooydonck het volgende:
jawel, heb er in de amerikaanse versie 2 vrouwen over zien gaan. de ene met een soort kikker sprongen en de andere snel bal voor bal.
vind het raar om nu ineens een nederlandse versie te zien. alles is gewoon precies nagedaan maar dan erg flauw
quote:Op zondag 15 februari 2009 20:44 schreef ukga het volgende:
HYVES profiel van birgit!
http://xbeertjexx.hyves.net/?ref=sr
Inderdaad. Thanks.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:49 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Die ":')" lijkt me toch eerder te slaan op 't feit dat jij d'r op gaat zoeken.
ja maar het is een vriendin van me dus das neit zo raar dat ik der hyves hebquote:Op zondag 15 februari 2009 20:49 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Die ":')" lijkt me toch eerder te slaan op 't feit dat jij d'r op gaat zoeken.
Okay. Maar alsnog sloeg je post nergens op - want 't is een mooi meisje.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:52 schreef ukga het volgende:
[..]
ja maar het is een vriendin van me dus das neit zo raar dat ik der hyves heb
je krijgt geen straftijd, je moet zwemmenquote:Op zondag 15 februari 2009 20:58 schreef Damzkieee het volgende:
Hoeveel straftijd krijg je voor het water? Volgens mij kun je er beter direct in springen namelijk.
Dan kun je dat toch veel beter doen!?quote:Op zondag 15 februari 2009 20:58 schreef sbientje het volgende:
[..]
je krijgt geen straftijd, je moet zwemmen
Alles iddquote:Op zondag 15 februari 2009 20:59 schreef Lauriette91 het volgende:
Deze hebben ze uit Amerika![]()
Allemaal eigenlijk.
Mja.
Wel een Neerlandsch concept, het komt uit de stal van Endemolquote:Op zondag 15 februari 2009 20:59 schreef Lauriette91 het volgende:
Deze hebben ze uit Amerika![]()
Allemaal eigenlijk.
Mja.
ik die ballenquote:Op zondag 15 februari 2009 21:04 schreef sbientje het volgende:
vind die sweeper echt het leukste onderdeel
Lijkt mij wel vetquote:Op zondag 15 februari 2009 21:16 schreef roepdeman het volgende:
Wie durft er nog mee te doen?
Mwah moest wel lachen om vuisten, dat die kerel zei "ja zo ziet zn zaterdagavond eruit"quote:Op zondag 15 februari 2009 21:17 schreef Tim86 het volgende:
Presentatoren zijn wel pijnlijk niet grappig zeg
Die was wel geinig ja, maar er mag ook best een goede grap tussen zit als je zoveel loopt te zwammenquote:Op zondag 15 februari 2009 21:18 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Mwah moest wel lachen om vuisten, dat die kerel zei "ja zo ziet zn zaterdagavond eruit"
Wat? Goed commentaar en een leuke uitzending?quote:Op zondag 15 februari 2009 21:22 schreef muisje-eliza het volgende:
bij de engelse serie is bewezen dat het haalbaar is
quote:Op zondag 15 februari 2009 21:24 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Wat? Goed commentaar en een leuke uitzending?
ja idd, wie is dat?quote:Op zondag 15 februari 2009 21:32 schreef Tim86 het volgende:
Die Vlaamse presentatrice is wel knettergeil overigens
De enige positieve bijkomstigheid van dat dit weer een co-productie met een Vlaamse zender is.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:32 schreef Tim86 het volgende:
Die Vlaamse presentatrice is wel knettergeil overigens
Zou me best leuk lijken om dat ook gewoon eens te doen, met een groep vrienden ofzo.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:32 schreef littledrummergirl het volgende:
collega van mij is er helemaal voor naar argentinie gegaan om mee te doen![]()
ik ga tien keer liever gewoon op vakantie dan dat ik op rode bouncy ballen ga lopen springen
birgit zei dat het echt vet was, elke avond stappoen daar met die tv gasten dikke partys en weet ik vel wat.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:38 schreef Steve het volgende:
[..]
Zou me best leuk lijken om dat ook gewoon eens te doen, met een groep vrienden ofzo.
De UK versie vond jij beter?quote:Op zondag 15 februari 2009 21:55 schreef Veerboot het volgende:
Hij was leuk.Commentaar bij de Engelse versies is inderdaad wel beter, maar ik moet zeggen dat ik het ook weer niet ergernisopwekkend slecht vond. Al met al kijk ik volgende week weer
QFTquote:Op zondag 15 februari 2009 22:00 schreef pluisje81 het volgende:
[..]
De UK versie vond jij beter?damn dat vond ik juist de aller aller allerslechtse aftreksel van allemaal
de US en Australian versie waren verreweg het beste qua deelnemers en commentatoren
Meestal verandert de 1e challenge en die laatste, die big balls en soccerpunch wall blijven altijd hetzelfde.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:01 schreef SCH het volgende:
Is het iedere week hetzelfde parcours?
Er zijn wat kleine variaties, in de eerste ronde is er telkens een ander iets aan het eind, dus een vervanger van de cookie cutter.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:01 schreef SCH het volgende:
Is het iedere week hetzelfde parcours?
kijk op youtubequote:Op zondag 15 februari 2009 22:06 schreef LeonH het volgende:
zijn de amerikaanse versies ook online te bekijken?
of is het iets van usenet aanslingeren?
Ik heb ze allemaal via torrents.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:06 schreef LeonH het volgende:
zijn de amerikaanse versies ook online te bekijken?
of is het iets van usenet aanslingeren?
Engelstalige bedoelde ik (dus zowel UK als US als Australian). Heb trouwens alleen van de BBC-versie hele afleveringen gezien (die ik zeker niet slecht vond), van US en Australian alleen wat YouTube-clips. Bij dit soort programma's klinkt Engelstalig commentaar gewoon altijd beter, al maken ze inhoudelijk exact dezelfde opmerkingen en grappen. Is dus eigenlijk ook wel moeilijk om daar tegen op te boksen.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:00 schreef pluisje81 het volgende:
[..]
De UK versie vond jij beter?damn dat vond ik juist de aller aller allerslechtse aftreksel van allemaal
de US en Australian versie waren verreweg het beste qua deelnemers en commentatoren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |