Was inderdaad leuk jaquote:Op zondag 15 februari 2009 20:37 schreef sbientje het volgende:
wheheh, ze heeft vandaag zeker geen balansdagdie was toch wel leuk.. mijn tvkaart is er nu mee gekapt, even opnieuw opstarten dan maar
Jaquote:
Nog wel meer ookquote:Op zondag 15 februari 2009 20:39 schreef Damzkieee het volgende:
Je kan je poten wel breken op die trap
Allemaal een soort schuim iets toch?quote:Op zondag 15 februari 2009 20:39 schreef Damzkieee het volgende:
Je kan je poten wel breken op die trap
1x een game nerd er vol overheen zien knallen maar voor de rest nooit iemand het zien halenquote:
en de Where is the pole? damequote:Op zondag 15 februari 2009 20:40 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
1x een game nerd er vol overheen zien knallen maar voor de rest nooit iemand het zien halen
Hard genoeg om je poten te kunnen breken hoorquote:Op zondag 15 februari 2009 20:40 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Allemaal een soort schuim iets toch?
Lijkt me pijnlijkquote:Op zondag 15 februari 2009 20:41 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hard genoeg om je poten te kunnen breken hoor
Oh wacht is dat die ene die elke keer voorzichtig van bal naar bal sprong?quote:
quote:Op zondag 15 februari 2009 20:43 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Oh wacht is dat die ene die elke keer voorzichtig van bal naar bal sprong?
En toen de pole voor haar neus niet kon zien.
Als alles voor je word betaald en je er een paar dagen mag verblijvenquote:Op zondag 15 februari 2009 20:42 schreef Zhenar het volgende:
Die diva!
Ga je helemaal naar Argentinië voor zo'n spel, geef je het zelf op in de eerste ronde [ afbeelding ]
Het komt nog een beetje apart over, komt denk ik door het Nederlandse commentaar wat toch altijd wat suffer klinkt.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:44 schreef van_Hooydonck het volgende:
jawel, heb er in de amerikaanse versie 2 vrouwen over zien gaan. de ene met een soort kikker sprongen en de andere snel bal voor bal.
vind het raar om nu ineens een nederlandse versie te zien. alles is gewoon precies nagedaan maar dan erg flauw
quote:Op zondag 15 februari 2009 20:44 schreef ukga het volgende:
HYVES profiel van birgit!
http://xbeertjexx.hyves.net/?ref=sr
Inderdaad. Thanks.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:49 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Die ":')" lijkt me toch eerder te slaan op 't feit dat jij d'r op gaat zoeken.
ja maar het is een vriendin van me dus das neit zo raar dat ik der hyves hebquote:Op zondag 15 februari 2009 20:49 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Die ":')" lijkt me toch eerder te slaan op 't feit dat jij d'r op gaat zoeken.
Okay. Maar alsnog sloeg je post nergens op - want 't is een mooi meisje.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:52 schreef ukga het volgende:
[..]
ja maar het is een vriendin van me dus das neit zo raar dat ik der hyves heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |