Hm, geen idee van hoe dat zal zijn eigenlijk. Heb van beide niet echt veel gezien of gehoord.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:53 schreef Tabloid het volgende:
[..]
http://www.mediacourant.nl/?p=9365#more-9365
Nietquote:
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:18 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Niet
O, en ik vind persoonlijk de BBC-versie vele malen leuker dan de US-versie
dat is waar het omgaat, dus lijkt het wel degelijk op elkaar vind ik.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:25 schreef Tim86 het volgende:
Wipe-out is als Idols..de eerste rondjes negeer je de goede die er tussen zitten en lach je om de kneuzen om vervolgens pas op het einde de goede, in dit geval atleten, te waarderen. Spel zonder grenzen is een strijd tussen landen waarin atletisch vermogen een extra'tje is maar voor de meeste spellen komen er toch veel andere dingen bij kijken. Wipe-out is individueel en gewoon een compleet andere opzet. Het feit dat het grappig is en dat ze doorgaans over een parcours moeten is echt de enige overeenkomst.
waarom altijd weer samen met die belgenquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:35 schreef planethugo het volgende:
10 nederlanders en 10 belgen die het parcour moeten gaan afleggen?
In de US versie zijn er toch meer in t begin? Is dat niet iets van 30, 15, 8, 4?
....
Worden allemaal in Argentinie opgenomen ja. De Australische is ook van endemol.quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:35 schreef planethugo het volgende:
10 nederlanders en 10 belgen die het parcour moeten gaan afleggen?
In de US versie zijn er toch meer in t begin? Is dat niet iets van 30, 15, 8, 4?
wel geinig om te lezen dat Endemol een terrein in argentinie gekocht heeft. Was me al af t vragen of zoiets wel te betalen zou zijn voor een Nederlandse productie maar als je meteen tig landen op 1 terrein laat opnemen is het wel te doen. Wordt de US versie daar ook opgenomen trouwens?
toen ik t voor t eerst zag wel iig. Echt lompe melige showquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:43 schreef Paracelsus het volgende:
Ik ken het niet maar als ik het goed begrijp wordt het dus lachen, gieren en brullen?
die site is nog steeds gaar qua tekst en foto's klopt niks vanquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:28 schreef Tabloid het volgende:
RTL is nu bezig met de site voor wipeout.
http://rtl.nl/shows/wipeout/home/
Tekst is alleen nog overal:
[..]
HAHAHA omg wat is zij geweldig dom zeg!!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:12 schreef ralfseltje het volgende:
![]()
Het Nederlandse commentaar gaat het ongetwijfeld volledig verpesten.
hahaha ja die is hilaaarischquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:44 schreef Duizendpootje het volgende:
[..]
HAHAHA omg wat is zij geweldig dom zeg!!
Echt gewoon foutloos over de ballen en dan die paal gewoon missen hahaha!
http://www.telegraaf.nl/p(...)nale_apenkooi__.htmlquote:Soms zijn hun grappen echter wel aan de grove kant, erkennen de twee. Bovendien maken ze graag gebruik van clichés. Zo constateren ze dat dat varkentje is gewassen als een dikke deelneemster na een modderbad in een waterbassin valt.
quote:Zo constateren ze dat dat varkentje is gewassen als een dikke deelneemster na een modderbad in een waterbassin valt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |