De UK versie vond jij beter?quote:Op zondag 15 februari 2009 21:55 schreef Veerboot het volgende:
Hij was leuk.Commentaar bij de Engelse versies is inderdaad wel beter, maar ik moet zeggen dat ik het ook weer niet ergernisopwekkend slecht vond. Al met al kijk ik volgende week weer
QFTquote:Op zondag 15 februari 2009 22:00 schreef pluisje81 het volgende:
[..]
De UK versie vond jij beter?damn dat vond ik juist de aller aller allerslechtse aftreksel van allemaal
de US en Australian versie waren verreweg het beste qua deelnemers en commentatoren
Meestal verandert de 1e challenge en die laatste, die big balls en soccerpunch wall blijven altijd hetzelfde.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:01 schreef SCH het volgende:
Is het iedere week hetzelfde parcours?
Er zijn wat kleine variaties, in de eerste ronde is er telkens een ander iets aan het eind, dus een vervanger van de cookie cutter.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:01 schreef SCH het volgende:
Is het iedere week hetzelfde parcours?
kijk op youtubequote:Op zondag 15 februari 2009 22:06 schreef LeonH het volgende:
zijn de amerikaanse versies ook online te bekijken?
of is het iets van usenet aanslingeren?
Ik heb ze allemaal via torrents.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:06 schreef LeonH het volgende:
zijn de amerikaanse versies ook online te bekijken?
of is het iets van usenet aanslingeren?
Engelstalige bedoelde ik (dus zowel UK als US als Australian). Heb trouwens alleen van de BBC-versie hele afleveringen gezien (die ik zeker niet slecht vond), van US en Australian alleen wat YouTube-clips. Bij dit soort programma's klinkt Engelstalig commentaar gewoon altijd beter, al maken ze inhoudelijk exact dezelfde opmerkingen en grappen. Is dus eigenlijk ook wel moeilijk om daar tegen op te boksen.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:00 schreef pluisje81 het volgende:
[..]
De UK versie vond jij beter?damn dat vond ik juist de aller aller allerslechtse aftreksel van allemaal
de US en Australian versie waren verreweg het beste qua deelnemers en commentatoren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |