| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ------------------------ --- ------- ------------------------ --- ------- Chelsea Eng 124.996 Bayern München Ger 92.078 Liverpool *** Eng 118.996 PSV Eindhoven Ned 91.610 FC Barcelona *** Esp 117.837 Villarreal Esp 90.837 Arsenal *** Eng 110.996 AS Roma Ita 81.934 Manchester United Eng 107.996 FC Porto Por 81.176 Olympique Lyon Fra 99.380 Werder Bremen Ger 74.078 Internazionale Ita 96.934 Sporting CP Lisbon Por 67.176 Real Madrid Esp 93.837 Juventus *** Ita 66.934 Pot 3 coef. Pot 4 coef. ------------------------ --- ------- ------------------------ --- ------- Olympique Marseille *** Fra 63.380 Shakhtar Donetsk *** Ukr 49.932 Zenit St. Petersburg Rus 60.437 Fiorentina *** Ita 40.934 Steaua Bucuresti *** Rom 59.398 Atlético Madrid *** Esp 36.837 Panathinaikos ** Gre 52.525 Dinamo Kiev ** Ukr 34.932 Girondins Bordeaux Fra 52.380 CFR Cluj Rom 13.398 Celtic Sco 52.013 AaB Aalborg ** Den 12.748 FC Basel ** Sui 51.993 Anorthosis Famagusta *** Cyp 4.327 Fenerbahçe ** Tur 51.469 BATE Borisov * Bls 1.760 |
Dat kan dus nietquote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:00 schreef Ofyles2 het volgende:
Wat mij betreft loten ze Real Madrid, Manchester United en Internazionale,
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:00 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik wens dat Liverpool geen enkel punt haalt in de groepsfase.
Wat mij betreft loten ze Real Madrid, Manchester United en Internazionale, zodat Liverpool met de winter klaar is en Rafa Benitez zo snel mogelijk kersen kan plukken in de omgeving van Madrid.
Het is niet altijd attractief wat ze laten zien, maar het algemene spel is wel vaak beter dan de tegenstander. Al valt dat niet echt te zeggen van PSV van februari t/m april.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:48 schreef Joe. het volgende:
[..]
Je kan wel klagen hoor, maar PSV en Chelsea staan niet echt bekend om het goede voetbal, dus ga dan ook niet zeiken over Liverpool.
Ik ben het wel met je eens dat het lucky was, en dat Standard eingelijk gewoon verdiende om te winnen.
Jij verklaart Liverpool nu dus het nieuwe AC Milan?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:02 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Het is niet altijd attractief wat ze laten zien, maar het algemene spel is wel vaak beter dan de tegenstander. Al valt dat niet echt te zeggen van PSV van februari t/m april.
Van mij hoeven alle ploegen ook echt niet te voetballen zoals Arsenal of Barcelona. Liever niet zelfs, ik zie graag verschillende stijlen. Maar er zit nog altijd wel een verschil tussen een defensieve spelopvatting hebben of de hele avond de mindere partij zijn, maar toch winnen in de slotseconden.
Maar goed, uiteindelijk is het geen verrassing dat Liverpool er doorheen komt, ergens voel je het wel hangen, toch hulde aan Standard.
okquote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:03 schreef Wilskracht het volgende:
Babel wordt de komende jaren heel belangrijk voor het Nederlands elftal
en tegen landen als Schotland en Noorwegen kunnen we Kuyt ook goed gebruiken.
Verder ben ik Championsleague altijd voor Liverpool
waarom
Ik heb een hekel aan Ronaldo en aan die gekochte ploeg van Chelsea
Arsenal frivool maar mist doelgerichtheid
en dat blijft Liverpool over met mooie spelers Gerard Babel Torres en Kuyt en
de laffe coach Beitez aan het roer.
Fiorentina en Atlético Madrid zijn wel twee hele zware teams in de vierde pot.quote:
Ligt eraan, het goede Milan leek de zaken altijd onder controle te hebben, en gaven niet de indruk dat ze echt in de problemen zaten, ondanks dat de score soms anders deed vermoeden. Aan de andere kant, ken ik ook een Milan dat uiteindelijk erg veel geluk had (Ajax, PSV, Lyon).quote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:03 schreef Joe. het volgende:
[..]
Jij verklaart Liverpool nu dus het nieuwe AC Milan?
quote:
Ik geef Liverpool dan toch maar nog even het voordeel van de twijfel...quote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:11 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ligt eraan, het goede Milan leek de zaken altijd onder controle te hebben, en gaven niet de indruk dat ze echt in de problemen zaten, ondanks dat de score soms anders deed vermoeden. Aan de andere kant, ken ik ook een Milan dat uiteindelijk erg veel geluk had (Ajax, PSV, Lyon).
Liverpool heeft datzelfde gevoel van controle ook wel gehad de laatste jaren (in de Champions League dan), alleen de afgelopen weken zijn gewoon absurd.
De start van Liverpool dit jaar is inderdaad wel bizar. Je zou bijna gaan denken dat ze in de competitie weer eens mee zouden kunnen gaan doenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:11 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ligt eraan, het goede Milan leek de zaken altijd onder controle te hebben, en gaven niet de indruk dat ze echt in de problemen zaten, ondanks dat de score soms anders deed vermoeden. Aan de andere kant, ken ik ook een Milan dat uiteindelijk erg veel geluk had (Ajax, PSV, Lyon).
Liverpool heeft datzelfde gevoel van controle ook wel gehad de laatste jaren (in de Champions League dan), alleen de afgelopen weken zijn gewoon absurd.
Dit seizoen...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:50 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Chelsea voetbalt dit seizoen beter dan de rest van de top 3.
Atletico schrijf ik veel hoger aan dan Fiorentina in ieder geval. Wat ze tegen Slavia lieten zien was verre van imponerend.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:11 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Fiorentina en Atlético Madrid zijn wel twee hele zware teams in de vierde pot.
Een team met goede spelers geleid door een faalhaas betekent nog niet dat je een goed collectief hebt.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:03 schreef Wilskracht het volgende:
en dat blijft Liverpool over met mooie spelers Gerard Babel Torres en Kuyt en
de laffe coach Beitez aan het roer.
Ja daarom juistquote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:19 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dit seizoen...
Ik schud je wel even wakker. Er zijn nog maar twee wedstrijden gespeeld. Bij deze dan.
Jaquote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:02 schreef WeebI het volgende:
Real Madrid
Bayern
Zenit
Fiorentina
en die maar niet
Ik zou gewoon even een nieuw topic voor de loting opnenen..quote:Op donderdag 28 augustus 2008 01:24 schreef mcyodogg het volgende:
Bespreken we de loting trouwens gewoon in dit topic?
quote:
Lijkt me wel.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 01:24 schreef mcyodogg het volgende:
Bespreken we de loting trouwens gewoon in dit topic?
Daar verder inderdaad. TT is aangepast. Een apart lotingtopic is wel handig.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 01:30 schreef venomsnake het volgende:
Dit topic is er ook nog:
Volg hier de Champions League loting 2008/2009.
Misschien TT even van aanpassen.
Vanavond weinig echt krakersquote:Groep A AS Roma CFR 1907 Cluj
Groep A Chelsea Girondins Bordeaux
Groep B Panathinaikos Internazionale
Groep B Werder Bremen Anorthosis Famagusta
Groep C Barcelona Sporting CP
Groep C FC Basel Shakhtar Donetsk
Groep D Olympique Marseille Liverpool
Groep D PSV Atlético Madrid
Een misstap is in zo'n poulefase wel op te vangen. Dat haalt wel wat van de spanning weg. Niet dat ik er tegen ben, wil uiteindelijk toch de sterkste teams overhouden. PSV is wel een beetje een ander verhaal denk ik, das de enige poule waar alle ploegen kans maken en geen ploeg zeker is van de volgende ronde.quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:45 schreef venomsnake het volgende:
Toch best een paar leuke wedstrijden vanavond imo:
Panathinaikos Internazionale
Barcelona Sporting CP
PSV Atlético Madrid
Zijn drie aardige wedstrijden vind ik.
Wel een aardige voorbeschouwing, vind het alleen wat vreemd dat ze niet ingaan op de poules.quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:03 schreef venomsnake het volgende:
Van Gaal in de studio bij Sport1
Doelpunten worden daar ook gepost..quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:10 schreef venomsnake het volgende:
Gewoon, een algemeen topic. Lekker handig voor live wedstrijden.
Ik heb geen zin om al die topics bij te houden.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Doelpunten worden daar ook gepost..
Wie heeft gescoord?quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:12 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Liverpool scoort de gelijkmaker tegen Marseille: 1-1
Gerrard wie andersquote:
Manciniquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:14 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Ten Cate - Internationale 0-1.
quote:
quote:
Daar zie je de standen toch ruim eerder en ik mis hier zelfs nog een aantal doelpuntenquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:12 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om al die topics bij te houden.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:22 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Ik post de tussenstanden wel ok?
Die is lekker bezig.quote:
0-2. Als je het doet, moet jet het wel goed doen natuurlijkquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:32 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
C Basel 0-1 Shakhtar
trustequote:Op dinsdag 16 september 2008 21:43 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Trouwens.Tweede helft geen live tussenstanden van mij. Moet even wat anders doen, mijn excuses.
Doelpunt doet me een beetje denken aan zo'n ouderwetse pegel van Roberto Carlos.quote:
No sex for you tonightquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:54 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Trouwens, het ging niet door.
quote:
Raak?quote:
Vergis je niet in Atletico, die hebben een hele goede ploeg waar veel geld in is gestoken.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:59 schreef Eenjongentjevan1 het volgende:
Nederlands beste ploeg verliest van de nummer 4 van Spanje met 0 - 3..
Daarom is het ook niet gek dat ze verliezen van dit team. De begroting is zo veel hogerquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:06 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Al die spelers bij Atletico op de bank. 18 miljoen, 17 miljoen
.
Zo aan je reactie te zien: Sarcasmequote:Op dinsdag 16 september 2008 22:14 schreef Cyberia18 het volgende:
Volle bak in het stadion van Roma...
Die kunnen idd nog wel eens om plek 1 mee gaan doenquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:04 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Vergis je niet in Atletico, die hebben een hele goede ploeg waar veel geld in is gestoken.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:38 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Uitslagen!
D Marseille 1-2 Liverpool
Vond die van Shakhtar goal vd avond!quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:41 schreef Kopbal het volgende:
Iedereen moet de goal van Gerrard gezien hebben.
Wat een beauty
quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:49 schreef Cyberia18 het volgende:
Een dag later altijd, dus ja.
http://www.sport1.nl/Abonneren.htmlquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:51 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ook pas sinds een jaartje toch? Vind het nog steeds belachelijk.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.sport1.nl/Abonneren.html
Hup hup.
Nou, dat proefabonnement geeft mij niet echt het vertrouwen om een abonnement te nemen.quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.sport1.nl/Abonneren.html
Hup hup.
Manchester is titelverdediger?quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:57 schreef Palmboom313 het volgende:
Waarom morgen manchester met 1 nederlander en geen Real met 3 of 4 nederlanders
Alsof een thuiswedstrijd tegen BATE aanspreekt, de paar cultvolgers op dit forum na dan.quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:57 schreef Palmboom313 het volgende:
Alsof we niet genoeg wedstrijden van hun hebben gezien afgelopen seizoen.quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:57 schreef Palmboom313 het volgende:
http://videos.sapo.pt/LPOnTsCjK8SPt7tlzbIKquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:46 schreef Cyberia18 het volgende:
Ja iemand linkje?!
Zat er heerlijk in.
Niks fout van de keeper, geweldige traptechniek.quote:Op woensdag 17 september 2008 00:10 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://videos.sapo.pt/LPOnTsCjK8SPt7tlzbIK
hahaquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:39 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Was weer fijn, morgen ben ik er weer voor de actuele uitslagen. Slaap lekker.
Goud!quote:
Zoquote:Op woensdag 17 september 2008 00:10 schreef Cyberia18 het volgende:
http://videos.sapo.pt/LPOnTsCjK8SPt7tlzbIK
ik vind die van Gerrard toch net iets mooierquote:Op woensdag 17 september 2008 11:12 schreef Dos37 het volgende:
Puik werk venom, die van Shaktar is net iets mooier
Dit hoeft niet het einde te zijn van het Nederlands voetbal. Als het Nederlandse publiek, de clubs en de regering natuurlijk het echt willen.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:59 schreef Eenjongentjevan1 het volgende:
Het einde van het Nederlands voetbal is nabij...
En die gasten in de uefa cup wordt ook al niks.
Verkapte overheidssteun mag niet van de Fifa.quote:Op woensdag 17 september 2008 14:10 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Dit hoeft niet het einde te zijn van het Nederlands voetbal. Als het Nederlandse publiek, de clubs en de regering natuurlijk het echt willen.
Het grootste probleem is geld, er is simpelweg niet genoeg geld om Nederlandse talenten in Nederland te houden en om buitenlandse talenten binnen te halen.
De oplossing is simpel, als alle Nederlandse clubs nou belastingvrij worden gesteld dan scheelt dat weer een hoop in kosten voor de clubs. Waardoor die weer geld overhouden om belangrijke spelers vast te houden. Dat maakt de competitie weer aantrekkelijker voor de toeschouwer waar door de TV gelden weer kunnen stijgen omdat er natuurlijk meer mensen naar het voetbal willen kijken.
Door het stijgende geld van de clubs in Nederland kunnen de Nederlandse clubs weer meedoen om de prijzen in Europees verband. Dit zorgt er weer voor dat het Nederlandse voetbal beter op de kaart komt en men de Eredivisie ook mischien wel in het buitenland wil volgen. Kijk maar naar de Premier Leugeu of de Bundesliga of de Serie A. Allemaal competities die profiteren van buitenlandse TV gelden.
Dat betekent dus nog meer geld en men kan die voetballers nog meer betalen tot het hopelijk tot het nivo van ik noem maar wat de Bundesliga kan komen. Met de Nederlandse stijl van voetballen zou het makkelijk een van de meest attractieve competities kunnen zijn van de hele wereld.
Maarja ik zie dit jammergenoeg niet gebeuren.
Nederland heeft een leuke competitie, maar Europees gezien hebben de Nederlandse clubs de aansluiting met de top verloren, maar dat is al langer dan gisterenquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:59 schreef Eenjongentjevan1 het volgende:
Het einde van het Nederlands voetbal is nabij...
En die gasten in de uefa cup wordt ook al niks.
quote:
Er zijn mensen die het waarderen hoor.quote:Op woensdag 17 september 2008 20:51 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Damn, dan maar hier mijn moeite doen.
Gewoon een uur werk voor niets gedaanquote:Op woensdag 17 september 2008 20:52 schreef Joe. het volgende:
[..]
Er zijn mensen die het waarderen hoor.
Je had het kunnen vragen in dit topic of in de FB...quote:Op woensdag 17 september 2008 20:52 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Gewoon een uur werk voor niets gedaan. Als ik dit eerder had geweten.
Good, good.quote:
Leuk gedacht hoor, maar daar zijn gewoon de bestaande topics voor. Niet voor iedere speelronde hoeft een aparte topic geopend te worden.quote:Op woensdag 17 september 2008 20:51 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Damn, dan maar hier mijn moeite doen.
Had je kunnen weten, hier waren gisteren al amper reacties op livescores.quote:Op woensdag 17 september 2008 20:52 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Gewoon een uur werk voor niets gedaan. Als ik dit eerder had geweten.
Daar kom je niet op vriend, geloof me.quote:Op woensdag 17 september 2008 20:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je had het kunnen vragen in dit topic of in de FB...
Sommige mensen willen het niet weten en dan is zon apart topic wel hendig. Maargoed, einde discussie.quote:Op woensdag 17 september 2008 20:54 schreef borisz het volgende:
[..]
Leuk gedacht hoor, maar daar zijn gewoon de bestaande topics voor. Niet voor iedere speelronde hoeft een aparte topic geopend te worden.
Als je hier vaker komt wel, hoor.quote:Op woensdag 17 september 2008 20:54 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Daar kom je niet op vriend, geloof me.
Lucho Gonzalez, ja.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:07 schreef mcyodogg het volgende:
het waren lisandro lopes en lucho voor porto
Ja puik werk hoor!quote:Op woensdag 17 september 2008 21:13 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Ik doe mijn best voor jullie.
[CL Groep G] Arsenal, Porto, Fener en Dinamo Kiev.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:34 schreef denthemen het volgende:
Iemand enig idee hoe Arsenal speelt?
Hoeveel hebbie gewonnen?quote:Op woensdag 17 september 2008 21:26 schreef denthemen het volgende:
Had echt net geld op Next goal Fiorentina
Behoorlijk laf.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:34 schreef denthemen het volgende:
Iemand enig idee hoe Arsenal speelt?
quote:Op woensdag 17 september 2008 22:29 schreef mcyodogg het volgende:
je held maakt de gelijkmaker cyberia
Als je je ziel verkoopt en een flinke zak geld op tafel legt, hè. Oh en super dat het toch nog 2-2 is geworden. De pass van Juninho op Benzema was briljantquote:Op woensdag 17 september 2008 22:43 schreef Blawh het volgende:
Opvallend om te zien dat nu landen als Roemenië meer in te brengen hebben in de CL dan Nederland.
Begint al om 18.30 hèquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:08 schreef venomsnake het volgende:
Ik ga vanavond denk ik maar eens naar Zenit - Real Madrid kijken.
I know.quote:
Ik ga zeker ManU kijken.quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:15 schreef venomsnake het volgende:
Om 20.45 is er niet echt een wedstrijd waar ik warm voor loop eigenlijk..
Misschien dat ik ManU ga kijken die naar Denemarken moeten.
[...]
http://static.mogulus.com/grid/PlayerV2.swf?channel=feni12quote:Op dinsdag 30 september 2008 18:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Iemand een stream?
Leuk, dat financiele nieuws erdoorheenquote:Op dinsdag 30 september 2008 18:40 schreef Jnk18 het volgende:
sopcast 6029 doet het ok goed met engels commentaar
Joh opeens verandert het beeld maar het commentaar is er wel nog..quote:Op dinsdag 30 september 2008 18:47 schreef leroytje het volgende:
[..]
Leuk, dat financiele nieuws erdoorheen
Moeten ze alleen elkaar niet in de weg lopen..quote:Op dinsdag 30 september 2008 18:51 schreef venomsnake het volgende:
Zenit begint wat meer in de wedstrijd te komen [ afbeelding ]
Allemaal gierige Dagoberts hier op het forum..quote:Op dinsdag 30 september 2008 18:51 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Wij zijn weer een van de weinigen met sport1 zo te zien btw
Viel me ook al op, altijd lijkt het wel in Moskou.quote:Op dinsdag 30 september 2008 18:58 schreef venomsnake het volgende:
Wat glijden er veel spelers uit.
Het is je bekend dat St. Petersburg geen Moskou is?quote:Op dinsdag 30 september 2008 18:58 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Viel me ook al op, altijd lijkt het wel in Moskou.
Nope Rusland is onbekend bij mijquote:Op dinsdag 30 september 2008 18:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Het is je bekend dat St. Petersburg geen Moskou is?
quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wat een prachtig hakje weer van VdV. Speelt erg goed.
echt prachtig. jammer dat die Argentijn niet scoort.quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wat een prachtig hakje weer van VdV. Speelt erg goed.
Surequote:Op dinsdag 30 september 2008 19:16 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Interesse hier als ik weer de tussenstanden ga bijhouden?
quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:27 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Klaar met de banners. De wedstrijden zullen vanaf 20:45 live bijgehouden worden door mij
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |