Dit seizoen...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:50 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Chelsea voetbalt dit seizoen beter dan de rest van de top 3.
Atletico schrijf ik veel hoger aan dan Fiorentina in ieder geval. Wat ze tegen Slavia lieten zien was verre van imponerend.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:11 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Fiorentina en Atlético Madrid zijn wel twee hele zware teams in de vierde pot.
Een team met goede spelers geleid door een faalhaas betekent nog niet dat je een goed collectief hebt.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:03 schreef Wilskracht het volgende:
en dat blijft Liverpool over met mooie spelers Gerard Babel Torres en Kuyt en
de laffe coach Beitez aan het roer.
Ja daarom juistquote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:19 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dit seizoen...
Ik schud je wel even wakker. Er zijn nog maar twee wedstrijden gespeeld. Bij deze dan.
Jaquote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:02 schreef WeebI het volgende:
Real Madrid
Bayern
Zenit
Fiorentina
en die maar niet
Ik zou gewoon even een nieuw topic voor de loting opnenen..quote:Op donderdag 28 augustus 2008 01:24 schreef mcyodogg het volgende:
Bespreken we de loting trouwens gewoon in dit topic?
quote:
Lijkt me wel.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 01:24 schreef mcyodogg het volgende:
Bespreken we de loting trouwens gewoon in dit topic?
Daar verder inderdaad. TT is aangepast. Een apart lotingtopic is wel handig.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 01:30 schreef venomsnake het volgende:
Dit topic is er ook nog:
Volg hier de Champions League loting 2008/2009.
Misschien TT even van aanpassen.
Vanavond weinig echt krakersquote:Groep A AS Roma CFR 1907 Cluj
Groep A Chelsea Girondins Bordeaux
Groep B Panathinaikos Internazionale
Groep B Werder Bremen Anorthosis Famagusta
Groep C Barcelona Sporting CP
Groep C FC Basel Shakhtar Donetsk
Groep D Olympique Marseille Liverpool
Groep D PSV Atlético Madrid
Een misstap is in zo'n poulefase wel op te vangen. Dat haalt wel wat van de spanning weg. Niet dat ik er tegen ben, wil uiteindelijk toch de sterkste teams overhouden. PSV is wel een beetje een ander verhaal denk ik, das de enige poule waar alle ploegen kans maken en geen ploeg zeker is van de volgende ronde.quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:45 schreef venomsnake het volgende:
Toch best een paar leuke wedstrijden vanavond imo:
Panathinaikos Internazionale
Barcelona Sporting CP
PSV Atlético Madrid
Zijn drie aardige wedstrijden vind ik.
Wel een aardige voorbeschouwing, vind het alleen wat vreemd dat ze niet ingaan op de poules.quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:03 schreef venomsnake het volgende:
Van Gaal in de studio bij Sport1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |