| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ------------------------ --- ------- ------------------------ --- ------- Chelsea Eng 124.996 Bayern München Ger 92.078 Liverpool *** Eng 118.996 PSV Eindhoven Ned 91.610 FC Barcelona *** Esp 117.837 Villarreal Esp 90.837 Arsenal *** Eng 110.996 AS Roma Ita 81.934 Manchester United Eng 107.996 FC Porto Por 81.176 Olympique Lyon Fra 99.380 Werder Bremen Ger 74.078 Internazionale Ita 96.934 Sporting CP Lisbon Por 67.176 Real Madrid Esp 93.837 Juventus *** Ita 66.934 Pot 3 coef. Pot 4 coef. ------------------------ --- ------- ------------------------ --- ------- Olympique Marseille *** Fra 63.380 Shakhtar Donetsk *** Ukr 49.932 Zenit St. Petersburg Rus 60.437 Fiorentina *** Ita 40.934 Steaua Bucuresti *** Rom 59.398 Atlético Madrid *** Esp 36.837 Panathinaikos ** Gre 52.525 Dinamo Kiev ** Ukr 34.932 Girondins Bordeaux Fra 52.380 CFR Cluj Rom 13.398 Celtic Sco 52.013 AaB Aalborg ** Den 12.748 FC Basel ** Sui 51.993 Anorthosis Famagusta *** Cyp 4.327 Fenerbahçe ** Tur 51.469 BATE Borisov * Bls 1.760 |
Dat kan dus nietquote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:00 schreef Ofyles2 het volgende:
Wat mij betreft loten ze Real Madrid, Manchester United en Internazionale,
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:00 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik wens dat Liverpool geen enkel punt haalt in de groepsfase.
Wat mij betreft loten ze Real Madrid, Manchester United en Internazionale, zodat Liverpool met de winter klaar is en Rafa Benitez zo snel mogelijk kersen kan plukken in de omgeving van Madrid.
Het is niet altijd attractief wat ze laten zien, maar het algemene spel is wel vaak beter dan de tegenstander. Al valt dat niet echt te zeggen van PSV van februari t/m april.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:48 schreef Joe. het volgende:
[..]
Je kan wel klagen hoor, maar PSV en Chelsea staan niet echt bekend om het goede voetbal, dus ga dan ook niet zeiken over Liverpool.
Ik ben het wel met je eens dat het lucky was, en dat Standard eingelijk gewoon verdiende om te winnen.
Jij verklaart Liverpool nu dus het nieuwe AC Milan?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:02 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Het is niet altijd attractief wat ze laten zien, maar het algemene spel is wel vaak beter dan de tegenstander. Al valt dat niet echt te zeggen van PSV van februari t/m april.
Van mij hoeven alle ploegen ook echt niet te voetballen zoals Arsenal of Barcelona. Liever niet zelfs, ik zie graag verschillende stijlen. Maar er zit nog altijd wel een verschil tussen een defensieve spelopvatting hebben of de hele avond de mindere partij zijn, maar toch winnen in de slotseconden.
Maar goed, uiteindelijk is het geen verrassing dat Liverpool er doorheen komt, ergens voel je het wel hangen, toch hulde aan Standard.
okquote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:03 schreef Wilskracht het volgende:
Babel wordt de komende jaren heel belangrijk voor het Nederlands elftal
en tegen landen als Schotland en Noorwegen kunnen we Kuyt ook goed gebruiken.
Verder ben ik Championsleague altijd voor Liverpool
waarom
Ik heb een hekel aan Ronaldo en aan die gekochte ploeg van Chelsea
Arsenal frivool maar mist doelgerichtheid
en dat blijft Liverpool over met mooie spelers Gerard Babel Torres en Kuyt en
de laffe coach Beitez aan het roer.
Fiorentina en Atlético Madrid zijn wel twee hele zware teams in de vierde pot.quote:
Ligt eraan, het goede Milan leek de zaken altijd onder controle te hebben, en gaven niet de indruk dat ze echt in de problemen zaten, ondanks dat de score soms anders deed vermoeden. Aan de andere kant, ken ik ook een Milan dat uiteindelijk erg veel geluk had (Ajax, PSV, Lyon).quote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:03 schreef Joe. het volgende:
[..]
Jij verklaart Liverpool nu dus het nieuwe AC Milan?
quote:
Ik geef Liverpool dan toch maar nog even het voordeel van de twijfel...quote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:11 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ligt eraan, het goede Milan leek de zaken altijd onder controle te hebben, en gaven niet de indruk dat ze echt in de problemen zaten, ondanks dat de score soms anders deed vermoeden. Aan de andere kant, ken ik ook een Milan dat uiteindelijk erg veel geluk had (Ajax, PSV, Lyon).
Liverpool heeft datzelfde gevoel van controle ook wel gehad de laatste jaren (in de Champions League dan), alleen de afgelopen weken zijn gewoon absurd.
De start van Liverpool dit jaar is inderdaad wel bizar. Je zou bijna gaan denken dat ze in de competitie weer eens mee zouden kunnen gaan doenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:11 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ligt eraan, het goede Milan leek de zaken altijd onder controle te hebben, en gaven niet de indruk dat ze echt in de problemen zaten, ondanks dat de score soms anders deed vermoeden. Aan de andere kant, ken ik ook een Milan dat uiteindelijk erg veel geluk had (Ajax, PSV, Lyon).
Liverpool heeft datzelfde gevoel van controle ook wel gehad de laatste jaren (in de Champions League dan), alleen de afgelopen weken zijn gewoon absurd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |