Nederland heeft een leuke competitie, maar Europees gezien hebben de Nederlandse clubs de aansluiting met de top verloren, maar dat is al langer dan gisterenquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:59 schreef Eenjongentjevan1 het volgende:
Het einde van het Nederlands voetbal is nabij...
Nederlands beste ploeg verliest van de nummer 4 van Spanje met 0 - 3..
En die gasten in de uefa cup wordt ook al niks.
quote:
Er zijn mensen die het waarderen hoor.quote:Op woensdag 17 september 2008 20:51 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Damn, dan maar hier mijn moeite doen.
Gewoon een uur werk voor niets gedaanquote:Op woensdag 17 september 2008 20:52 schreef Joe. het volgende:
[..]
Er zijn mensen die het waarderen hoor.
Je had het kunnen vragen in dit topic of in de FB...quote:Op woensdag 17 september 2008 20:52 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Gewoon een uur werk voor niets gedaan. Als ik dit eerder had geweten.
Good, good.quote:
Leuk gedacht hoor, maar daar zijn gewoon de bestaande topics voor. Niet voor iedere speelronde hoeft een aparte topic geopend te worden.quote:Op woensdag 17 september 2008 20:51 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Damn, dan maar hier mijn moeite doen.
Had je kunnen weten, hier waren gisteren al amper reacties op livescores.quote:Op woensdag 17 september 2008 20:52 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Gewoon een uur werk voor niets gedaan. Als ik dit eerder had geweten.
Daar kom je niet op vriend, geloof me.quote:Op woensdag 17 september 2008 20:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je had het kunnen vragen in dit topic of in de FB...
Sommige mensen willen het niet weten en dan is zon apart topic wel hendig. Maargoed, einde discussie.quote:Op woensdag 17 september 2008 20:54 schreef borisz het volgende:
[..]
Leuk gedacht hoor, maar daar zijn gewoon de bestaande topics voor. Niet voor iedere speelronde hoeft een aparte topic geopend te worden.
Als je hier vaker komt wel, hoor.quote:Op woensdag 17 september 2008 20:54 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Daar kom je niet op vriend, geloof me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |