Je moederquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Kut LR
M'n zusje had gister klachten over haar sportmasseur.. want hij masseerde de plekken die pijn deden, en dat deed pijnquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:29 schreef swarmahoer het volgende:
houniet wat weet jij van de cursus sportmassage af?
Weet ik hetquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:18 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hoe kom jij nou weer aan accentloos Engels? Meestal leer je zoiets alleen als je er mee opgroeit en dus in het land zelf woont, anders is het relatief logisch dat je vanuit je ontwikkeling (stimulatie en gewenning van je stembanden enzo) dat op een gegeven moment niet meer kan omdat je de klanken simpelweg niet van origine kent.
Verkapte liefdesverklaring ofzo?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:25 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Waarom ik nou weer
CP wil heel graag
Mensen in Londen hebben toch zo'n cockney accentquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:31 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Weet ik hetIk was samen met 1 andere klasgenoot ook de enige die makkelijk engels kon in de brugklas terwijl de rest het verkrachtte tot iets wat meer leek op russisch
Woorden die ik nog nooit gezien had sprak ik 1e keer meteen goed uit enzo. Leraar zei ook eens nadat ik wat oplas van alsof ik in london geboren was.
Accenten vormen zich later denk ik, en die blijven vaak ook, als je bv zo'n Paul Verhoeven hoort, die woont weet ik hoelang in amerika en die heeft nogsteeds een enorm nederlands vreselijk accentEn eergister zag ik broertje van ernst paul hasselbach op tv, die woont in amerika al tijden en die spreekt weer nederlands met een amerikaans accent...
Maar goed, nu zit ik met het standaard nederlands accent
Zuchtquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:30 schreef LastRequest het volgende:
[..]
M'n zusje had gister klachten over haar sportmasseur.. want hij masseerde de plekken die pijn deden, en dat deed pijn
failquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
fipo!
Hoeveelstejaars ben jij? SGM doe je?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:32 schreef Houniet het volgende:
[..]
Zucht.
@ swarma, nee dat weet ik niet. Wil je dat gaan doen dan? In mijn opleiding zit geen massage, dat is meer iets voor Fysio.
Nee maar het is toch zo! Zou een verrassing voor em zijn bedoelde ikquote:
Mensen zeggen nog steeds dat ze wat Westers horen in mijn accentquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:33 schreef J-heronimus het volgende:
Ik praat trouwens steeds minder met een Nijmeegs accent![]()
Ik zou er graag trots op zijn, en dat ben ik ook wel. Maar het wordt gewoon niet echt gewaardeerd en heeft ook niet echt een hoog aanzien hier in Nijmegen als je met een Nijmeegs accent praat.
Verzin eens een leuke danquote:
Waar heb je zin inquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Verkapte liefdesverklaring ofzo?
En Hou damn daar heb ik zin in
Dat moest ik nog posten trouwens..
Een naam tt.quote:
Mja, accentloos bestaat ook niet echt, tijdens mn vakantie ook mensen uit londen, plaatjes boven london, manchester, liverpool etc leren kennen en accenten verschillen nogal, vooral tussen londen, manchester en liverpoolquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:32 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Mensen in Londen hebben toch zo'n cockney accent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |