abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 september 2008 @ 21:42:43 #251
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_61304843
quote:
Voor sommigen is kraken en demonstreren tegen leegstand hetzelfde....
Ze heeft panden gekraakt. Meegeholpen, straten geblokkeerd.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_61304931
quote:
Op maandag 1 september 2008 21:41 schreef Klopkoek het volgende:
Ben je advocaat van Verdonk ofzo? Ik heb geen trek in dit soort spelletjes. Het is gewoon glashelder. "Ik ben daarvan me rot geschrokken". Hoeveel duidelijker wil je het hebben?
Probeer jij nu net zo dom over te komen als SCH dat eerder deed? Want dan scoor je 10 punten!
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_61304982
quote:
Op maandag 1 september 2008 21:42 schreef Klopkoek het volgende:

Ze heeft panden gekraakt.
Door buiten op straat te gaan zitten. Panden die al lang en breed gekraakt waren. Daar is ze voor gaan zitten en daarmee is ze medepleger!!!!

Welkom in de wondere wereld van klopkoek.
  maandag 1 september 2008 @ 21:47:36 #254
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_61305077
Verdonk heeft meegeholpen met kraken (=inbreken volgens rechts). Duyvendak heeft op de uitkijk gestaan met de inbraak bij EZ. Dus ook geen direct betrokkene.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_61305158
quote:
Op maandag 1 september 2008 21:45 schreef DS4 het volgende:

[..]

Door buiten op straat te gaan zitten. Panden die al lang en breed gekraakt waren. Daar is ze voor gaan zitten en daarmee is ze medepleger!!!!

Nee.. ze is geen medepleger van een kraakactie... wel medepleger van wederrechterlijk de openbare orde verstoren blabla .. verzet tegen de politie die daar was om de panden te ontruimen
Maar wel had ze zeker wat met 'kraken' van doen gehad itt ...wat ze zei bij Knevel.
  † In Memoriam † maandag 1 september 2008 @ 21:49:39 #256
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_61305170
quote:
Op maandag 1 september 2008 21:42 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Ze heeft panden gekraakt. Meegeholpen, straten geblokkeerd.
Waar staat dat feitelijk?
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_61305176
quote:
Op maandag 1 september 2008 21:47 schreef Klopkoek het volgende:
Verdonk heeft meegeholpen met kraken (=inbreken volgens rechts). Duyvendak heeft op de uitkijk gestaan met de inbraak bij EZ. Dus ook geen direct betrokkene.
Op de uitkijk staan bij een inbraak is medeplegen en dus net zo strafbaar als het forceren van de deur, naar binnen gaan, enz.

Verdonk heeft bij panden die reeds gekraakt zijn voor de deur gezeten in de nachtelijke uurtjes. Moet ik dit gaan uitleggen?

Echt, je komt zo enorm dom over nu.
  maandag 1 september 2008 @ 21:49:51 #258
185261 Scaurus
Memento mori
pi_61305182
quote:
Kraken was destijds legaal, inbreken niet. Duyvendak was nog altijd medeplichtig aan inbraak: hij heeft immers het bijgedragen aan het doen slagen van de inbraak.
Winnaar van de POL Ton Elias Trofee - Beste nieuwkomer in '08
Atheïst - Conservatief - Republikeins - Realist. Duidelijk?
pi_61305197
quote:
Duyvendak heeft op de uitkijk gestaan met de inbraak bij EZ.
Ik dacht dat Duyvendak gewoon thuis zat ?
pi_61305360
quote:
Op maandag 1 september 2008 21:49 schreef Bluesdude het volgende:

Maar wel had ze zeker wat met 'kraken' van doen gehad itt ...wat ze zei bij Knevel.
Mij lijkt iets met kraken van doen hebben toch echt iets te maken hebben met het kraken zelf. Ze is potdimme die panden niet eens in geweest. Ze protesteerde tegen de komst van een parkeergarage en dat de panden die er stonden toevallig gekraakt waren maakt niet dat ze daar wat mee van doen heeft gehad.

Ik ben meermaals in een kraakpand geweest en ik zou ook "nee" antwoorden op de vraag of ik wel eens wat met kraken van doen heb gehad. Dan moet je m.i. echt het huis bezetten of bezet houden. Dat lijkt mij ook de gangbare opvatting.

Alleen al het feit dat er zo gedraaid moet worden om aan te tonen dat Verdonk zou hebben gelogen maakt dat ze niet heeft gelogen. Daarnaast is het flauw dat we eerder tezamen al concludeerden dat ze niet heeft gelogen en je nu ineens weer aansluit bij het gesputter van King Arnulf en KK.
pi_61305416
quote:
Op maandag 1 september 2008 21:49 schreef Aaahikwordgek het volgende:

Waar staat dat feitelijk?
In het Verdonk is schuldig no matter what-evangelie. Met hogepriesters King Arnulf en Klopkoek.
  maandag 1 september 2008 @ 21:56:32 #262
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_61305467
Ik ben hier klaar mee.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_61305486
quote:
Op maandag 1 september 2008 21:53 schreef DS4 het volgende:

Alleen al het feit dat er zo gedraaid moet worden om aan te tonen dat Verdonk zou hebben gelogen maakt dat ze niet heeft gelogen. Daarnaast is het flauw dat we eerder tezamen al concludeerden dat ze niet heeft gelogen en je nu ineens weer aansluit bij het gesputter van King Arnulf en KK.
Er hoeft helemaal niet gedraaid te worden. Ze was betrokken bij de acties tegen de ontruiming van een kraakpand.

Dat jij je zelf volstrek belachelijk maakt met je gezwets en je stompzinnige geouwehoer begint nu wel echt irritant te worden. Je doet niks anders dan anderen uitschelden uit zwakte. Maar voor iemand die het normaal vindt om de verkeersregels te overtreden en daar nog eens stoer over doet en trots op is, is dat geen verrassing.

Je bent echt gezien hier ventje
pi_61305528
quote:
Op maandag 1 september 2008 21:56 schreef Klopkoek het volgende:
Ik ben hier klaar mee.
Nee man. het wordt steeds leuker. Die zogenaamde advocaat met een strafblad werkt zich steeds dieper in de nesten, ik vermaak me kostelijk
  maandag 1 september 2008 @ 21:57:40 #265
185261 Scaurus
Memento mori
pi_61305534
Het is bijna lachwekkend hoe linkse figuren hier naarstig opzoek zijn naar een rechts iemand met een malafide verleden. Ze kunnen niet het feit onder ogen zien dat het overgrote deel van het naoorlogs terrorisme en politiek extremisme uit linkse hoek komt, en dat linkse politici vaker een verleden hebben van geweld (Joska Fischer) en kraken (Poelgeest e.a.). Nee, als links in de Kamer toch blijkt te stinken, dan moet aan rechts per definitie ook een geurtje zitten.
pi_61305585
quote:
Ze is potdimme die panden niet eens in geweest.
Dus Duyvendak treft ook geen blaam want hij is het ministerie niet in geweest. Ga nog even door, je staat al tot je schouders in het moeras
pi_61305649
quote:
Op maandag 1 september 2008 21:57 schreef Scaurus het volgende:
Het is bijna lachwekkend hoe linkse figuren hier naarstig opzoek zijn naar een rechts iemand met een malafide verleden. Ze kunnen niet het feit onder ogen zien dat het overgrote deel van het naoorlogs terrorisme en politiek extremisme uit linkse hoek komt, en dat linkse politici vaker een verleden hebben van geweld (Joska Fischer) en kraken (Poelgeest e.a.). Nee, als links in de Kamer toch blijkt te stinken, dan moet aan rechts per definitie ook een geurtje zitten.
Weer zo'n standaardtekstje
Verdonk is iemand met een links verleden dus alles wat je hier zegt, keert zich tegen haar.
  maandag 1 september 2008 @ 22:00:14 #268
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_61305663
quote:
Op maandag 1 september 2008 21:49 schreef Scaurus het volgende:

[..]

Kraken was destijds legaal, inbreken niet. Duyvendak was nog altijd medeplichtig aan inbraak: hij heeft immers het bijgedragen aan het doen slagen van de inbraak.
Kraken is nog steeds legaal. Toch zie ik alle rechtse fokkers op hun achterste benen staan als krakers ter sprake komen. Dan is het allemaal tuig wat illegaal bezig is en dood moet worden geschoten. Maar nu verdonk het gedaan heeft is het oke en legaal en moet er niet zo moeilijk over worden gedaan. Jaja.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  maandag 1 september 2008 @ 22:00:37 #269
185261 Scaurus
Memento mori
pi_61305679
quote:
Op maandag 1 september 2008 21:58 schreef SCH het volgende:
Dus Duyvendak treft ook geen blaam want hij is het ministerie niet in geweest. Ga nog even door, je staat al tot je schouders in het moeras
Ben jij echt zo dom of weet je niet dat kraken DESTIJDS geen strafbaar feit was, en medeplichtigheid aan inbraak WEL?
pi_61305743
quote:
Op maandag 1 september 2008 22:00 schreef Scaurus het volgende:

[..]

Ben jij echt zo dom of weet je niet dat kraken DESTIJDS geen strafbaar feit was, en medeplichtigheid aan inbraak WEL?
En je post net nog dat Van Poelgeest kraker was en hoe erg dat wel niet was
De hypocrisie loopt er met straaltjes vanaf. Ga door, ga door
pi_61305744
quote:

[..]

Mij lijkt iets met kraken van doen hebben toch echt iets te maken hebben met kraken.
Had ze toch ook ?
Ze zat daar voor een barricade te zitten.... om gekraakte panden te verdedigen tegen de ME die de volgende dag zou ontruimen.
Wat ze bij Knevel zei ( "Ik heb nooit wat te maken gehad met kraken.") zal best opgaan voor het grootste deel van haar studentenjaren.... maar niet voor de piersonrellen en ze wist drommels goed dat Knevel daar naar vroeg...
Als ze niet gelogen heeft dan is ze wel verbloemend met de waarheid omgegaan.., wat ze vaker heeft gedaan als minister
quote:
Alleen al het feit dat er zo gedraaid moet worden om aan te tonen dat Verdonk zou hebben gelogen maakt dat ze niet heeft gelogen.
is niet logisch geredeneerd...
quote:
Daarnaast is het flauw dat we eerder tezamen al concludeerden dat ze niet heeft gelogen en je nu ineens weer aansluit bij het gesputter van King Arnulf en KK.
Jullie 3 zijn met een vete bezig tegen elkaar ... ik niet
Ik heb even in het midden gelaten of het wel of geen leugen was (zie dikgedrukte tekst)

btw Nova komt dadelijk met het item Verdonk en haar vergeetachtigheid over haar aktieverleden
  maandag 1 september 2008 @ 22:02:19 #272
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_61305764
*Even de quote aangepast, kan zo in een ander topic.*
quote:
Op maandag 1 september 2008 21:57 schreef Scaurus het volgende:
Het is bijna lachwekkend hoe rechtse figuren hier naarstig opzoek zijn naar een links iemand met een malafide verleden. Ze kunnen niet het feit onder ogen zien dat het overgrote deel van het naoorlogs terrorisme en politiek extremisme uit rechtse hoek komt, en dat rechtse politici vaker een verleden hebben van geweld (Insert wat namen). Nee, als rechts in de Kamer toch blijkt te stinken, dan moet aan links per definitie ook een geurtje zitten.
Wat links is of rechts is, hangt maar precies af van de positie waarvan de observatie gemaakt wordt, nietwaar?
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_61305769
quote:
Op maandag 1 september 2008 21:56 schreef SCH het volgende:

Er hoeft helemaal niet gedraaid te worden. Ze was betrokken bij de acties tegen de ontruiming van een kraakpand.
Het was een protest tegen de komst van een parkeergarage.

Stel dat er door 2 allochtonen een Nederlandse jongen wordt vermoord en er komt een stille tocht. Stormfrontleden doen daar aan mee. Ben ik nu als ik meeloop extreem-rechts?

Je moet toch wel hersenloos zijn om zoiets te beweren. Ze was er niet OMDAT er gekraakt werd, maar ONDANKS.
quote:
Dat jij je zelf volstrek belachelijk maakt met je gezwets en je stompzinnige geouwehoer begint nu wel echt irritant te worden. Je doet niks anders dan anderen uitschelden uit zwakte.
Dit verwijt komende van King Arnulf!!!!!!!!!!!!!! Het moet niet gekker worden.
quote:
Maar voor iemand die het normaal vindt om de verkeersregels te overtreden en daar nog eens stoer over doet en trots op is, is dat geen verrassing.
Nee, ik plaats deze "wandaden" in het juiste perspectief. Maar ook dat gaat jou ernstig boven de pet.
quote:
Je bent echt gezien hier ventje
Zo lang ik maar niet met jou wordt gezien!
  † In Memoriam † maandag 1 september 2008 @ 22:02:51 #274
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_61305799
quote:
Op maandag 1 september 2008 21:56 schreef Klopkoek het volgende:
Ik ben hier klaar mee.
Er staat nog een vraag: Waar staat feitelijk dat Verdonk heeft gekraakt?
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_61305819
quote:
Op maandag 1 september 2008 22:02 schreef DS4 het volgende:

[..]

* proest *

Het was een sitin tegen de ontruiming van een kraakpand.

Ga door man, je bent echt een komiek_O-
  maandag 1 september 2008 @ 22:03:41 #276
185261 Scaurus
Memento mori
pi_61305832
quote:
Op maandag 1 september 2008 21:59 schreef SCH het volgende:
Verdonk is iemand met een links verleden dus alles wat je hier zegt, keert zich tegen haar.
Aangezien Verdonk actief is geweest in vrij extreme linkse groeperingen, is de kans zeker aanwezig dat ze een strafbaar feit gepleegd heeft. Daar gaat het mij echter niet om. Mij gaat het om het feit dat linksen nu krampachtig jacht maken op rechts (waarvan Verdonk, jammer genoeg, de verpersoonlijking van is) louter om 'de balans te herstellen' en zo extreem-links uit het kwade daglicht te halen.
pi_61305861
quote:
Op maandag 1 september 2008 21:58 schreef SCH het volgende:

Duijvendak kwam ook pas aanlopen toen de inbraak al maandenlang aan de gang was in jouw beleving. Niet dat ik snap hoe dat kan als je druk bezig bent met kopietjes maken, maar toch.

Dumb and dumber. Maar dan in één persoon verenigd.
pi_61305901
quote:
Op maandag 1 september 2008 22:00 schreef ethiraseth het volgende:

Kraken is nog steeds legaal. Toch zie ik alle rechtse fokkers op hun achterste benen staan als krakers ter sprake komen. Dan is het allemaal tuig wat illegaal bezig is en dood moet worden geschoten. Maar nu verdonk het gedaan heeft is het oke en legaal en moet er niet zo moeilijk over worden gedaan. Jaja.
Verdonk heeft geen pand gekraakt. Wel opletten!
  maandag 1 september 2008 @ 22:05:54 #279
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_61305943
Het is voor mij meer een -klein- punt dat ze erover loog. Niet een 'weet ik niet', maar een leugen. Zie de FP.
quote:
[..] Uitlatingen van Verdonk vorige week in het tv-programma Knevel en Van den Brink waren aanleiding voor het weekblad om een artikel uit 2006 over de oud-minister voor Integratie op te dissen. In het programma reageerde Verdonk op de commotie rond de vermeende steunbetuiging van minister van Vrom Jacqueline Cramer (PvdA) aan het krakersblaadje Bluf!. Verdonk stelde dat zij nooit heeft 'verkeerd in krakerskringen'. "Ik heb nooit iets te maken gehad met krakers. Ik keurde het toen af, ik keur het nu af."

In het VN-artikel van twee jaar geleden vertelt Verdonk over haar verzet tegen de ontruiming van het krakersbolwerk. "Ik was een actievoerder. [..] FOK
Zoals ook met 'Duyvendak' werd gezegd. Het was niet erg dat hij het gedaan had, het was erg dat hij er niet volledig open over geweest zou zijn (lees: kiezers voorliegen). En nu maakt het hier niets uit? Vreeeemd.

Persoonlijk kan ik me er niet zo erg druk om maken. Maar, goed.
pi_61306021
quote:
Op maandag 1 september 2008 22:02 schreef DS4 het volgende:

[..]

Wat ik begrijp is dit:
ME zou panden ontruimen...
Krakers timmeren de panden dicht... bouwen barricades in de omliggende straatjes.. sympathisanten komen aanlopen om met hun aanwezigheid een dam te wezen tussen ME en de panden.
Een van hen is Rita... die in een steegje gaat zitten met een groep vóór een barricade

Bewust wilde ze kraakpanden verdedigen... Op zich zie ik daar niet zoveel kwaad in... eerder hulde voor Rooie Rita..... maar ze wilt dat mensen nu denken dat ze niks met kraken te maken had gehad.... en jij wilt dat geloven van haar
pi_61306110
quote:
Op maandag 1 september 2008 22:01 schreef Bluesdude het volgende:

Had ze toch ook ?
Ze zat daar voor een barricade te zitten.... om gekraakte panden te verdedigen tegen de ME die de volgende dag zou ontruimen.
Alleen ging het niet om die kraakpanden, maar om het feit dat daar een parkeergarage moest komen.

Bij Schinveld zijn er ook omwonenden die zich hebben opgehouden in de bossen. Ik zou niet willen zeggen dat die mensen betrokken zijn bij GroenFront! Ze zullen het wel prima hebben gevonden dat GroenFront! er was omdat die toevallig hetzelfde wilde, maar sympathie... Niet waarschijnlijk.
quote:
Wat ze bij Knevel zei ( "Ik heb nooit wat te maken gehad met kraken.") zal best opgaan voor het grootste deel van haar studentenjaren.... maar niet voor de piersonrellen en ze wist drommels goed dat Knevel daar naar vroeg...
Ik verstond krakersclubjes, maar het was slecht te verstaan. En wat Knevel bedoelde? Dat lijkt mij een gok.
quote:
Als ze niet gelogen heeft dan is ze wel verbloemend met de waarheid omgegaan.., wat ze vaker heeft gedaan als minister
En iedere andere minister bij tijd en wijle doet. Kom op!
quote:
btw Nova komt dadelijk met het item Verdonk en haar vergeetachtigheid over haar aktieverleden
Interessant!
pi_61306124
quote:
Op maandag 1 september 2008 22:04 schreef DS4 het volgende:

[..]

Duijvendak kwam ook pas aanlopen toen de inbraak al maandenlang aan de gang was in jouw beleving. Niet dat ik snap hoe dat kan als je druk bezig bent met kopietjes maken, maar toch.

Dumb and dumber. Maar dan in één persoon verenigd.
Je kunt wel blijven schelden maar je lult je steeds verder vast.

Verdonk heeft keihard gelogen. Het zal mij een biet wezen maar het is gewoon heel grappig dat sommigen dat hier maar blijven ontkennen.
pi_61306142
quote:
Op maandag 1 september 2008 22:03 schreef Scaurus het volgende:

[..]

Aangezien Verdonk actief is geweest in vrij extreme linkse groeperingen,
Niet overdrijven......svp
....
pi_61306161
quote:
Op maandag 1 september 2008 22:07 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Wat ik begrijp is dit:
ME zou panden ontruimen...
Krakers timmeren de panden dicht... bouwen barricades in de omliggende straatjes.. sympathisanten komen aanlopen om met hun aanwezigheid een dam te wezen tussen ME en de panden.
Een van hen is Rita... die in een steegje gaat zitten met een groep vóór een barricade

Bewust wilde ze kraakpanden verdedigen... Op zich zie ik daar niet zoveel kwaad in... eerder hulde voor Rooie Rita..... maar ze wilt dat mensen nu denken dat ze niks met kraken te maken had gehad.... en jij wilt dat geloven van haar
Rita zat daar met een bordje: "Ik wil geen parkeergarage alhoewel ik de krakers ook stom vind"
pi_61306230
quote:
Op maandag 1 september 2008 22:03 schreef Scaurus het volgende:

[..]

Aangezien Verdonk actief is geweest in vrij extreme linkse groeperingen, is de kans zeker aanwezig dat ze een strafbaar feit gepleegd heeft. Daar gaat het mij echter niet om. Mij gaat het om het feit dat linksen nu krampachtig jacht maken op rechts (waarvan Verdonk, jammer genoeg, de verpersoonlijking van is) louter om 'de balans te herstellen' en zo extreem-links uit het kwade daglicht te halen.
Jij verwijt nu links dat het jacht maakt op rechts? Terwijl de Telegraaf al weken met een campagne bezig is?

Verdonk heeft gewoon gelogen terwijl dat artikel uit de VN er al lang lag. Daar had ik dit weekend al eerder op gewezen.
pi_61306282
quote:
Op maandag 1 september 2008 22:05 schreef Yildiz het volgende:
Het is voor mij meer een -klein- punt dat ze erover loog. Niet een 'weet ik niet', maar een leugen. Zie de FP.
[..]

Zoals ook met 'Duyvendak' werd gezegd. Het was niet erg dat hij het gedaan had, het was erg dat hij er niet volledig open over geweest zou zijn (lees: kiezers voorliegen). En nu maakt het hier niets uit? Vreeeemd.

Persoonlijk kan ik me er niet zo erg druk om maken. Maar, goed.
Zo zit het precies. Al die daden zijn het sop dat de kool niet waard is, maar wees er gewoon open over.
pi_61306309
quote:
Op maandag 1 september 2008 22:03 schreef SCH het volgende:

Het was een sitin tegen de ontruiming van een kraakpand.

En waarom liep heel Nijmegen uit? Aldus VN:

Heel Nijmegen liep uit om te protesteren tegen het besluit woningen te slopen en een parkeergarage te bouwen in het centrum van de stad.

Zou men bij VN deze discussie hebben voorzien en daarom hier al over gelogen hebben?
  maandag 1 september 2008 @ 22:14:44 #288
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_61306321
quote:
Op maandag 1 september 2008 22:05 schreef DS4 het volgende:

[..]

Verdonk heeft geen pand gekraakt. Wel opletten!
Dan nog is het bizar hoe opeens kraken hier verdedigd wordt. Hypocrisie de gekste weer.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_61306407
quote:
Op maandag 1 september 2008 22:05 schreef Yildiz het volgende:

Je kan kraken afkeuren, maar toch meedoen aan een sit-in om aan te geven dat je tegen de komst van die parkeergarage bent.

Net zoals je extreem-rechts kan afkeuren en toch meelopen in een stille tocht waar extreem-rechts in meeloopt, omdat je nu eenmaal met die stille tocht mee wil doen.

Zo moeilijk is dat niet hoor.
pi_61306449
quote:
Op maandag 1 september 2008 22:14 schreef DS4 het volgende:

[..]

En waarom liep heel Nijmegen uit? Aldus VN:

Heel Nijmegen liep uit om te protesteren tegen het besluit woningen te slopen en een parkeergarage te bouwen in het centrum van de stad.

Zou men bij VN deze discussie hebben voorzien en daarom hier al over gelogen hebben?
Je vergeet een stukje, zal wel per ongeluk zijn

In februari 1981 werden in de smalle steegjes rondom de Piersonstraat hoge barricades opgeworpen van autowrakken, zand, straatstenen en banden. Daarachter ontstond een vrijstaat, met op de daken gehelmde krakers met vlaggen.
  maandag 1 september 2008 @ 22:18:11 #291
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_61306473
.

Goed...
pi_61306499
quote:
Op maandag 1 september 2008 22:07 schreef Bluesdude het volgende:

Niet DANK ZIJ, maar ONDANKS...

Het ging haar, zo staat toch echt in het VN artikel, om de garage. En voordat dat wordt afgedaan als duidelijke leugen, VN schrijft zelf dat heel Nijmegen uit liep vanwege de GARAGE. Niet vanwege de ontruiming. Want bij andere ontruimingen kwamen veel van die mensen niet... waarom? Omdat het om die garage ging.

Sim-pel.
  maandag 1 september 2008 @ 22:19:47 #293
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_61306542
quote:
Op maandag 1 september 2008 22:17 schreef SCH het volgende:

[..]

Je vergeet een stukje, zal wel per ongeluk zijn

In februari 1981 werden in de smalle steegjes rondom de Piersonstraat hoge barricades opgeworpen van autowrakken, zand, straatstenen en banden. Daarachter ontstond een vrijstaat, met op de daken gehelmde krakers met vlaggen.
En wie zat er ook op die daken?

Precies.
pi_61306568
quote:
Op maandag 1 september 2008 22:18 schreef DS4 het volgende:

[..]

Niet DANK ZIJ, maar ONDANKS...

Het ging haar, zo staat toch echt in het VN artikel, om de garage. En voordat dat wordt afgedaan als duidelijke leugen, VN schrijft zelf dat heel Nijmegen uit liep vanwege de GARAGE. Niet vanwege de ontruiming. Want bij andere ontruimingen kwamen veel van die mensen niet... waarom? Omdat het om die garage ging.

Sim-pel.
Jezus, wat lul jij je klem

Het is gewoon niet leuk meer. Waarom bespaar je jezelf deze vernedering niet?

Het is gewoon pijnlijk nu.
pi_61306578
quote:
Op maandag 1 september 2008 22:10 schreef SCH het volgende:

Je kunt wel blijven schelden maar je lult je steeds verder vast.
Jouw tactiek. Blijven herhalen van onzin in de hoop dat het blijft plakken. Bij domme mensen lukt je dat vast wel...
quote:
Verdonk heeft keihard gelogen.
Nee, daarvoor is ze veel te vaag geweest.
pi_61306597
quote:
Op maandag 1 september 2008 22:19 schreef Yildiz het volgende:

[..]

En wie zat er ook op die daken?

Precies.
Nee hoor, ze heeft nooit maar dan ook nooit iets met de kraakbeweging te maken gehad.

Nooit, zeg ik je. DS4 zegt het zelf
pi_61306625
quote:
Op maandag 1 september 2008 22:12 schreef SCH het volgende:

Jij verwijt nu links dat het jacht maakt op rechts?
Jij verwijt deze tactiek nu ineens niet meer? Hoe noemen we dat ook alweer...
pi_61306662
quote:
Op maandag 1 september 2008 22:20 schreef DS4 het volgende:

[..]

Jouw tactiek. Blijven herhalen van onzin in de hoop dat het blijft plakken. Bij domme mensen lukt je dat vast wel...
[..]

Nee, daarvoor is ze veel te vaag geweest.
Is er niet een modje die jou tegen jezelf in bescherming kan nemen?

Wat snap je niet aan haar uitspraak dat ze nooit iets met de kraakbeweging te maken heeft gehad en vervolgens blijkt dat ze een hele nacht bij vrij harde acties betrokken is geweest die de ontruiming van een kraakpand moesten voorkomen.

Als ze zo tegen die parkeergarage was, dan had ze gewoon een ingezonden brief aan de krant kunnen sturen. Dat doen al die Telegraaflezers toch het liefst.
pi_61306665
quote:
Op maandag 1 september 2008 22:14 schreef ethiraseth het volgende:

Dan nog is het bizar hoe opeens kraken hier verdedigd wordt. Hypocrisie de gekste weer.
Wie verdedigt hier kraken? Verdonk heeft op straat gezeten... Kraken schijnt iets met panden te maken te hebben...
pi_61306700
quote:
Op maandag 1 september 2008 22:22 schreef DS4 het volgende:

[..]

Wie verdedigt hier kraken? Verdonk heeft op straat gezeten... Kraken schijnt iets met panden te maken te hebben...

Klopkoek heeft gelijk. Dit heeft geen zin .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')