Ze heeft panden gekraakt. Meegeholpen, straten geblokkeerd.quote:Voor sommigen is kraken en demonstreren tegen leegstand hetzelfde....
Probeer jij nu net zo dom over te komen als SCH dat eerder deed? Want dan scoor je 10 punten!quote:Op maandag 1 september 2008 21:41 schreef Klopkoek het volgende:
Ben je advocaat van Verdonk ofzo? Ik heb geen trek in dit soort spelletjes. Het is gewoon glashelder. "Ik ben daarvan me rot geschrokken". Hoeveel duidelijker wil je het hebben?
Door buiten op straat te gaan zitten. Panden die al lang en breed gekraakt waren. Daar is ze voor gaan zitten en daarmee is ze medepleger!!!!quote:
Nee.. ze is geen medepleger van een kraakactie... wel medepleger van wederrechterlijk de openbare orde verstoren blabla .. verzet tegen de politie die daar was om de panden te ontruimenquote:Op maandag 1 september 2008 21:45 schreef DS4 het volgende:
[..]
Door buiten op straat te gaan zitten. Panden die al lang en breed gekraakt waren. Daar is ze voor gaan zitten en daarmee is ze medepleger!!!!
Waar staat dat feitelijk?quote:Op maandag 1 september 2008 21:42 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ze heeft panden gekraakt. Meegeholpen, straten geblokkeerd.
Op de uitkijk staan bij een inbraak is medeplegen en dus net zo strafbaar als het forceren van de deur, naar binnen gaan, enz.quote:Op maandag 1 september 2008 21:47 schreef Klopkoek het volgende:
Verdonk heeft meegeholpen met kraken (=inbreken volgens rechts). Duyvendak heeft op de uitkijk gestaan met de inbraak bij EZ. Dus ook geen direct betrokkene.
Kraken was destijds legaal, inbreken niet. Duyvendak was nog altijd medeplichtig aan inbraak: hij heeft immers het bijgedragen aan het doen slagen van de inbraak.quote:Op maandag 1 september 2008 21:47 schreef Klopkoek het volgende:
Verdonk heeft meegeholpen met kraken (=inbreken volgens rechts). Duyvendak heeft op de uitkijk gestaan met de inbraak bij EZ. Dus ook geen direct betrokkene.
Ik dacht dat Duyvendak gewoon thuis zat ?quote:Op maandag 1 september 2008 21:47 schreef Klopkoek het volgende:
Duyvendak heeft op de uitkijk gestaan met de inbraak bij EZ.
Mij lijkt iets met kraken van doen hebben toch echt iets te maken hebben met het kraken zelf. Ze is potdimme die panden niet eens in geweest. Ze protesteerde tegen de komst van een parkeergarage en dat de panden die er stonden toevallig gekraakt waren maakt niet dat ze daar wat mee van doen heeft gehad.quote:Op maandag 1 september 2008 21:49 schreef Bluesdude het volgende:
Maar wel had ze zeker wat met 'kraken' van doen gehad itt ...wat ze zei bij Knevel.
In het Verdonk is schuldig no matter what-evangelie. Met hogepriesters King Arnulf en Klopkoek.quote:
Er hoeft helemaal niet gedraaid te worden. Ze was betrokken bij de acties tegen de ontruiming van een kraakpand.quote:Op maandag 1 september 2008 21:53 schreef DS4 het volgende:
Alleen al het feit dat er zo gedraaid moet worden om aan te tonen dat Verdonk zou hebben gelogen maakt dat ze niet heeft gelogen. Daarnaast is het flauw dat we eerder tezamen al concludeerden dat ze niet heeft gelogen en je nu ineens weer aansluit bij het gesputter van King Arnulf en KK.
Nee man. het wordt steeds leuker. Die zogenaamde advocaat met een strafblad werkt zich steeds dieper in de nesten, ik vermaak me kostelijkquote:Op maandag 1 september 2008 21:56 schreef Klopkoek het volgende:
Ik ben hier klaar mee.
quote:Op maandag 1 september 2008 21:53 schreef DS4 het volgende:
Ze is potdimme die panden niet eens in geweest.
Weer zo'n standaardtekstjequote:Op maandag 1 september 2008 21:57 schreef Scaurus het volgende:
Het is bijna lachwekkend hoe linkse figuren hier naarstig opzoek zijn naar een rechts iemand met een malafide verleden. Ze kunnen niet het feit onder ogen zien dat het overgrote deel van het naoorlogs terrorisme en politiek extremisme uit linkse hoek komt, en dat linkse politici vaker een verleden hebben van geweld (Joska Fischer) en kraken (Poelgeest e.a.). Nee, als links in de Kamer toch blijkt te stinken, dan moet aan rechts per definitie ook een geurtje zitten.
Kraken is nog steeds legaal. Toch zie ik alle rechtse fokkers op hun achterste benen staan als krakers ter sprake komen. Dan is het allemaal tuig wat illegaal bezig is en dood moet worden geschoten. Maar nu verdonk het gedaan heeft is het oke en legaal en moet er niet zo moeilijk over worden gedaan. Jaja.quote:Op maandag 1 september 2008 21:49 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Kraken was destijds legaal, inbreken niet. Duyvendak was nog altijd medeplichtig aan inbraak: hij heeft immers het bijgedragen aan het doen slagen van de inbraak.
Ben jij echt zo dom of weet je niet dat kraken DESTIJDS geen strafbaar feit was, en medeplichtigheid aan inbraak WEL?quote:Op maandag 1 september 2008 21:58 schreef SCH het volgende:Dus Duyvendak treft ook geen blaam want hij is het ministerie niet in geweest. Ga nog even door, je staat al tot je schouders in het moeras
En je post net nog dat Van Poelgeest kraker was en hoe erg dat wel niet wasquote:Op maandag 1 september 2008 22:00 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Ben jij echt zo dom of weet je niet dat kraken DESTIJDS geen strafbaar feit was, en medeplichtigheid aan inbraak WEL?
Had ze toch ook ?quote:Op maandag 1 september 2008 21:53 schreef DS4 het volgende:
[..]
Mij lijkt iets met kraken van doen hebben toch echt iets te maken hebben met kraken.
is niet logisch geredeneerd...quote:Alleen al het feit dat er zo gedraaid moet worden om aan te tonen dat Verdonk zou hebben gelogen maakt dat ze niet heeft gelogen.
Jullie 3 zijn met een vete bezig tegen elkaar ... ik nietquote:Daarnaast is het flauw dat we eerder tezamen al concludeerden dat ze niet heeft gelogen en je nu ineens weer aansluit bij het gesputter van King Arnulf en KK.
Wat links is of rechts is, hangt maar precies af van de positie waarvan de observatie gemaakt wordt, nietwaar?quote:Op maandag 1 september 2008 21:57 schreef Scaurus het volgende:
Het is bijna lachwekkend hoe rechtse figuren hier naarstig opzoek zijn naar een links iemand met een malafide verleden. Ze kunnen niet het feit onder ogen zien dat het overgrote deel van het naoorlogs terrorisme en politiek extremisme uit rechtse hoek komt, en dat rechtse politici vaker een verleden hebben van geweld (Insert wat namen). Nee, als rechts in de Kamer toch blijkt te stinken, dan moet aan links per definitie ook een geurtje zitten.
Het was een protest tegen de komst van een parkeergarage.quote:Op maandag 1 september 2008 21:56 schreef SCH het volgende:
Er hoeft helemaal niet gedraaid te worden. Ze was betrokken bij de acties tegen de ontruiming van een kraakpand.
Dit verwijt komende van King Arnulf!!!!!!!!!!!!!!quote:Dat jij je zelf volstrek belachelijk maakt met je gezwets en je stompzinnige geouwehoer begint nu wel echt irritant te worden. Je doet niks anders dan anderen uitschelden uit zwakte.
Nee, ik plaats deze "wandaden" in het juiste perspectief. Maar ook dat gaat jou ernstig boven de pet.quote:Maar voor iemand die het normaal vindt om de verkeersregels te overtreden en daar nog eens stoer over doet en trots op is, is dat geen verrassing.
Zo lang ik maar niet met jou wordt gezien!quote:Je bent echt gezien hier ventje
Er staat nog een vraag: Waar staat feitelijk dat Verdonk heeft gekraakt?quote:Op maandag 1 september 2008 21:56 schreef Klopkoek het volgende:
Ik ben hier klaar mee.
* proest *quote:Op maandag 1 september 2008 22:02 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het was een protest tegen de komst van een parkeergarage.
Aangezien Verdonk actief is geweest in vrij extreme linkse groeperingen, is de kans zeker aanwezig dat ze een strafbaar feit gepleegd heeft. Daar gaat het mij echter niet om. Mij gaat het om het feit dat linksen nu krampachtig jacht maken op rechts (waarvan Verdonk, jammer genoeg, de verpersoonlijking van is) louter om 'de balans te herstellen' en zo extreem-links uit het kwade daglicht te halen.quote:Op maandag 1 september 2008 21:59 schreef SCH het volgende:
Verdonk is iemand met een links verleden dus alles wat je hier zegt, keert zich tegen haar.
Duijvendak kwam ook pas aanlopen toen de inbraak al maandenlang aan de gang was in jouw beleving. Niet dat ik snap hoe dat kan als je druk bezig bent met kopietjes maken, maar toch.quote:Op maandag 1 september 2008 21:58 schreef SCH het volgende:Dus Duyvendak treft ook geen blaam want hij is het ministerie niet in geweest. Ga nog even door, je staat al tot je schouders in het moeras
Verdonk heeft geen pand gekraakt. Wel opletten!quote:Op maandag 1 september 2008 22:00 schreef ethiraseth het volgende:
Kraken is nog steeds legaal. Toch zie ik alle rechtse fokkers op hun achterste benen staan als krakers ter sprake komen. Dan is het allemaal tuig wat illegaal bezig is en dood moet worden geschoten. Maar nu verdonk het gedaan heeft is het oke en legaal en moet er niet zo moeilijk over worden gedaan. Jaja.
Zoals ook met 'Duyvendak' werd gezegd. Het was niet erg dat hij het gedaan had, het was erg dat hij er niet volledig open over geweest zou zijn (lees: kiezers voorliegen). En nu maakt het hier niets uit? Vreeeemd.quote:[..] Uitlatingen van Verdonk vorige week in het tv-programma Knevel en Van den Brink waren aanleiding voor het weekblad om een artikel uit 2006 over de oud-minister voor Integratie op te dissen. In het programma reageerde Verdonk op de commotie rond de vermeende steunbetuiging van minister van Vrom Jacqueline Cramer (PvdA) aan het krakersblaadje Bluf!. Verdonk stelde dat zij nooit heeft 'verkeerd in krakerskringen'. "Ik heb nooit iets te maken gehad met krakers. Ik keurde het toen af, ik keur het nu af."
In het VN-artikel van twee jaar geleden vertelt Verdonk over haar verzet tegen de ontruiming van het krakersbolwerk. "Ik was een actievoerder. [..] FOK
Wat ik begrijp is dit:quote:Op maandag 1 september 2008 22:02 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het was een protest tegen de komst van een parkeergarage.
Alleen ging het niet om die kraakpanden, maar om het feit dat daar een parkeergarage moest komen.quote:Op maandag 1 september 2008 22:01 schreef Bluesdude het volgende:
Had ze toch ook ?
Ze zat daar voor een barricade te zitten.... om gekraakte panden te verdedigen tegen de ME die de volgende dag zou ontruimen.
Ik verstond krakersclubjes, maar het was slecht te verstaan. En wat Knevel bedoelde? Dat lijkt mij een gok.quote:Wat ze bij Knevel zei ( "Ik heb nooit wat te maken gehad met kraken.") zal best opgaan voor het grootste deel van haar studentenjaren.... maar niet voor de piersonrellen en ze wist drommels goed dat Knevel daar naar vroeg...
En iedere andere minister bij tijd en wijle doet. Kom op!quote:Als ze niet gelogen heeft dan is ze wel verbloemend met de waarheid omgegaan.., wat ze vaker heeft gedaan als minister
Interessant!quote:btw Nova komt dadelijk met het item Verdonk en haar vergeetachtigheid over haar aktieverleden
Je kunt wel blijven schelden maar je lult je steeds verder vast.quote:Op maandag 1 september 2008 22:04 schreef DS4 het volgende:
[..]
Duijvendak kwam ook pas aanlopen toen de inbraak al maandenlang aan de gang was in jouw beleving. Niet dat ik snap hoe dat kan als je druk bezig bent met kopietjes maken, maar toch.
Dumb and dumber. Maar dan in één persoon verenigd.
Niet overdrijven......svpquote:Op maandag 1 september 2008 22:03 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Aangezien Verdonk actief is geweest in vrij extreme linkse groeperingen,
Rita zat daar met een bordje: "Ik wil geen parkeergarage alhoewel ik de krakers ook stom vind"quote:Op maandag 1 september 2008 22:07 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Wat ik begrijp is dit:
ME zou panden ontruimen...
Krakers timmeren de panden dicht... bouwen barricades in de omliggende straatjes.. sympathisanten komen aanlopen om met hun aanwezigheid een dam te wezen tussen ME en de panden.
Een van hen is Rita... die in een steegje gaat zitten met een groep vóór een barricade
Bewust wilde ze kraakpanden verdedigen... Op zich zie ik daar niet zoveel kwaad in... eerder hulde voor Rooie Rita..... maar ze wilt dat mensen nu denken dat ze niks met kraken te maken had gehad.... en jij wilt dat geloven van haar
Jij verwijt nu links dat het jacht maakt op rechts? Terwijl de Telegraaf al weken met een campagne bezig is?quote:Op maandag 1 september 2008 22:03 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Aangezien Verdonk actief is geweest in vrij extreme linkse groeperingen, is de kans zeker aanwezig dat ze een strafbaar feit gepleegd heeft. Daar gaat het mij echter niet om. Mij gaat het om het feit dat linksen nu krampachtig jacht maken op rechts (waarvan Verdonk, jammer genoeg, de verpersoonlijking van is) louter om 'de balans te herstellen' en zo extreem-links uit het kwade daglicht te halen.
Zo zit het precies. Al die daden zijn het sop dat de kool niet waard is, maar wees er gewoon open over.quote:Op maandag 1 september 2008 22:05 schreef Yildiz het volgende:
Het is voor mij meer een -klein- punt dat ze erover loog. Niet een 'weet ik niet', maar een leugen. Zie de FP.
[..]
Zoals ook met 'Duyvendak' werd gezegd. Het was niet erg dat hij het gedaan had, het was erg dat hij er niet volledig open over geweest zou zijn (lees: kiezers voorliegen). En nu maakt het hier niets uit? Vreeeemd.
Persoonlijk kan ik me er niet zo erg druk om maken. Maar, goed.
En waarom liep heel Nijmegen uit? Aldus VN:quote:Op maandag 1 september 2008 22:03 schreef SCH het volgende:
Het was een sitin tegen de ontruiming van een kraakpand.
Dan nog is het bizar hoe opeens kraken hier verdedigd wordt. Hypocrisie de gekste weer.quote:Op maandag 1 september 2008 22:05 schreef DS4 het volgende:
[..]
Verdonk heeft geen pand gekraakt. Wel opletten!
Je kan kraken afkeuren, maar toch meedoen aan een sit-in om aan te geven dat je tegen de komst van die parkeergarage bent.quote:Op maandag 1 september 2008 22:05 schreef Yildiz het volgende:
Het is voor mij meer een -klein- punt dat ze erover loog. Niet een 'weet ik niet', maar een leugen. Zie de FP.
Je vergeet een stukje, zal wel per ongeluk zijnquote:Op maandag 1 september 2008 22:14 schreef DS4 het volgende:
[..]
En waarom liep heel Nijmegen uit? Aldus VN:
Heel Nijmegen liep uit om te protesteren tegen het besluit woningen te slopen en een parkeergarage te bouwen in het centrum van de stad.
Zou men bij VN deze discussie hebben voorzien en daarom hier al over gelogen hebben?
Niet DANK ZIJ, maar ONDANKS...quote:Op maandag 1 september 2008 22:07 schreef Bluesdude het volgende:
Bewust wilde ze kraakpanden verdedigen... Op zich zie ik daar niet zoveel kwaad in... eerder hulde voor Rooie Rita..... maar ze wilt dat mensen nu denken dat ze niks met kraken te maken had gehad.... en jij wilt dat geloven van haar
En wie zat er ook op die daken?quote:Op maandag 1 september 2008 22:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Je vergeet een stukje, zal wel per ongeluk zijn
In februari 1981 werden in de smalle steegjes rondom de Piersonstraat hoge barricades opgeworpen van autowrakken, zand, straatstenen en banden. Daarachter ontstond een vrijstaat, met op de daken gehelmde krakers met vlaggen.
Jezus, wat lul jij je klemquote:Op maandag 1 september 2008 22:18 schreef DS4 het volgende:
[..]
Niet DANK ZIJ, maar ONDANKS...
Het ging haar, zo staat toch echt in het VN artikel, om de garage. En voordat dat wordt afgedaan als duidelijke leugen, VN schrijft zelf dat heel Nijmegen uit liep vanwege de GARAGE. Niet vanwege de ontruiming. Want bij andere ontruimingen kwamen veel van die mensen niet... waarom? Omdat het om die garage ging.
Sim-pel.
Jouw tactiek. Blijven herhalen van onzin in de hoop dat het blijft plakken. Bij domme mensen lukt je dat vast wel...quote:Op maandag 1 september 2008 22:10 schreef SCH het volgende:
Je kunt wel blijven schelden maar je lult je steeds verder vast.
Nee, daarvoor is ze veel te vaag geweest.quote:Verdonk heeft keihard gelogen.
Nee hoor, ze heeft nooit maar dan ook nooit iets met de kraakbeweging te maken gehad.quote:Op maandag 1 september 2008 22:19 schreef Yildiz het volgende:
[..]
En wie zat er ook op die daken?
Precies.
Jij verwijt deze tactiek nu ineens niet meer? Hoe noemen we dat ook alweer...quote:Op maandag 1 september 2008 22:12 schreef SCH het volgende:
Jij verwijt nu links dat het jacht maakt op rechts?
Is er niet een modje die jou tegen jezelf in bescherming kan nemen?quote:Op maandag 1 september 2008 22:20 schreef DS4 het volgende:
[..]
Jouw tactiek. Blijven herhalen van onzin in de hoop dat het blijft plakken. Bij domme mensen lukt je dat vast wel...
[..]
Nee, daarvoor is ze veel te vaag geweest.
Wie verdedigt hier kraken? Verdonk heeft op straat gezeten... Kraken schijnt iets met panden te maken te hebben...quote:Op maandag 1 september 2008 22:14 schreef ethiraseth het volgende:
Dan nog is het bizar hoe opeens kraken hier verdedigd wordt. Hypocrisie de gekste weer.
quote:Op maandag 1 september 2008 22:22 schreef DS4 het volgende:
[..]
Wie verdedigt hier kraken? Verdonk heeft op straat gezeten... Kraken schijnt iets met panden te maken te hebben...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |