Ze heeft panden gekraakt. Meegeholpen, straten geblokkeerd.quote:Voor sommigen is kraken en demonstreren tegen leegstand hetzelfde....
Probeer jij nu net zo dom over te komen als SCH dat eerder deed? Want dan scoor je 10 punten!quote:Op maandag 1 september 2008 21:41 schreef Klopkoek het volgende:
Ben je advocaat van Verdonk ofzo? Ik heb geen trek in dit soort spelletjes. Het is gewoon glashelder. "Ik ben daarvan me rot geschrokken". Hoeveel duidelijker wil je het hebben?
Door buiten op straat te gaan zitten. Panden die al lang en breed gekraakt waren. Daar is ze voor gaan zitten en daarmee is ze medepleger!!!!quote:
Nee.. ze is geen medepleger van een kraakactie... wel medepleger van wederrechterlijk de openbare orde verstoren blabla .. verzet tegen de politie die daar was om de panden te ontruimenquote:Op maandag 1 september 2008 21:45 schreef DS4 het volgende:
[..]
Door buiten op straat te gaan zitten. Panden die al lang en breed gekraakt waren. Daar is ze voor gaan zitten en daarmee is ze medepleger!!!!
Waar staat dat feitelijk?quote:Op maandag 1 september 2008 21:42 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ze heeft panden gekraakt. Meegeholpen, straten geblokkeerd.
Op de uitkijk staan bij een inbraak is medeplegen en dus net zo strafbaar als het forceren van de deur, naar binnen gaan, enz.quote:Op maandag 1 september 2008 21:47 schreef Klopkoek het volgende:
Verdonk heeft meegeholpen met kraken (=inbreken volgens rechts). Duyvendak heeft op de uitkijk gestaan met de inbraak bij EZ. Dus ook geen direct betrokkene.
Kraken was destijds legaal, inbreken niet. Duyvendak was nog altijd medeplichtig aan inbraak: hij heeft immers het bijgedragen aan het doen slagen van de inbraak.quote:Op maandag 1 september 2008 21:47 schreef Klopkoek het volgende:
Verdonk heeft meegeholpen met kraken (=inbreken volgens rechts). Duyvendak heeft op de uitkijk gestaan met de inbraak bij EZ. Dus ook geen direct betrokkene.
Ik dacht dat Duyvendak gewoon thuis zat ?quote:Op maandag 1 september 2008 21:47 schreef Klopkoek het volgende:
Duyvendak heeft op de uitkijk gestaan met de inbraak bij EZ.
Mij lijkt iets met kraken van doen hebben toch echt iets te maken hebben met het kraken zelf. Ze is potdimme die panden niet eens in geweest. Ze protesteerde tegen de komst van een parkeergarage en dat de panden die er stonden toevallig gekraakt waren maakt niet dat ze daar wat mee van doen heeft gehad.quote:Op maandag 1 september 2008 21:49 schreef Bluesdude het volgende:
Maar wel had ze zeker wat met 'kraken' van doen gehad itt ...wat ze zei bij Knevel.
In het Verdonk is schuldig no matter what-evangelie. Met hogepriesters King Arnulf en Klopkoek.quote:
Er hoeft helemaal niet gedraaid te worden. Ze was betrokken bij de acties tegen de ontruiming van een kraakpand.quote:Op maandag 1 september 2008 21:53 schreef DS4 het volgende:
Alleen al het feit dat er zo gedraaid moet worden om aan te tonen dat Verdonk zou hebben gelogen maakt dat ze niet heeft gelogen. Daarnaast is het flauw dat we eerder tezamen al concludeerden dat ze niet heeft gelogen en je nu ineens weer aansluit bij het gesputter van King Arnulf en KK.
Nee man. het wordt steeds leuker. Die zogenaamde advocaat met een strafblad werkt zich steeds dieper in de nesten, ik vermaak me kostelijkquote:Op maandag 1 september 2008 21:56 schreef Klopkoek het volgende:
Ik ben hier klaar mee.
quote:Op maandag 1 september 2008 21:53 schreef DS4 het volgende:
Ze is potdimme die panden niet eens in geweest.
Weer zo'n standaardtekstjequote:Op maandag 1 september 2008 21:57 schreef Scaurus het volgende:
Het is bijna lachwekkend hoe linkse figuren hier naarstig opzoek zijn naar een rechts iemand met een malafide verleden. Ze kunnen niet het feit onder ogen zien dat het overgrote deel van het naoorlogs terrorisme en politiek extremisme uit linkse hoek komt, en dat linkse politici vaker een verleden hebben van geweld (Joska Fischer) en kraken (Poelgeest e.a.). Nee, als links in de Kamer toch blijkt te stinken, dan moet aan rechts per definitie ook een geurtje zitten.
Kraken is nog steeds legaal. Toch zie ik alle rechtse fokkers op hun achterste benen staan als krakers ter sprake komen. Dan is het allemaal tuig wat illegaal bezig is en dood moet worden geschoten. Maar nu verdonk het gedaan heeft is het oke en legaal en moet er niet zo moeilijk over worden gedaan. Jaja.quote:Op maandag 1 september 2008 21:49 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Kraken was destijds legaal, inbreken niet. Duyvendak was nog altijd medeplichtig aan inbraak: hij heeft immers het bijgedragen aan het doen slagen van de inbraak.
Ben jij echt zo dom of weet je niet dat kraken DESTIJDS geen strafbaar feit was, en medeplichtigheid aan inbraak WEL?quote:Op maandag 1 september 2008 21:58 schreef SCH het volgende:Dus Duyvendak treft ook geen blaam want hij is het ministerie niet in geweest. Ga nog even door, je staat al tot je schouders in het moeras
En je post net nog dat Van Poelgeest kraker was en hoe erg dat wel niet wasquote:Op maandag 1 september 2008 22:00 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Ben jij echt zo dom of weet je niet dat kraken DESTIJDS geen strafbaar feit was, en medeplichtigheid aan inbraak WEL?
Had ze toch ook ?quote:Op maandag 1 september 2008 21:53 schreef DS4 het volgende:
[..]
Mij lijkt iets met kraken van doen hebben toch echt iets te maken hebben met kraken.
is niet logisch geredeneerd...quote:Alleen al het feit dat er zo gedraaid moet worden om aan te tonen dat Verdonk zou hebben gelogen maakt dat ze niet heeft gelogen.
Jullie 3 zijn met een vete bezig tegen elkaar ... ik nietquote:Daarnaast is het flauw dat we eerder tezamen al concludeerden dat ze niet heeft gelogen en je nu ineens weer aansluit bij het gesputter van King Arnulf en KK.
Wat links is of rechts is, hangt maar precies af van de positie waarvan de observatie gemaakt wordt, nietwaar?quote:Op maandag 1 september 2008 21:57 schreef Scaurus het volgende:
Het is bijna lachwekkend hoe rechtse figuren hier naarstig opzoek zijn naar een links iemand met een malafide verleden. Ze kunnen niet het feit onder ogen zien dat het overgrote deel van het naoorlogs terrorisme en politiek extremisme uit rechtse hoek komt, en dat rechtse politici vaker een verleden hebben van geweld (Insert wat namen). Nee, als rechts in de Kamer toch blijkt te stinken, dan moet aan links per definitie ook een geurtje zitten.
Het was een protest tegen de komst van een parkeergarage.quote:Op maandag 1 september 2008 21:56 schreef SCH het volgende:
Er hoeft helemaal niet gedraaid te worden. Ze was betrokken bij de acties tegen de ontruiming van een kraakpand.
Dit verwijt komende van King Arnulf!!!!!!!!!!!!!!quote:Dat jij je zelf volstrek belachelijk maakt met je gezwets en je stompzinnige geouwehoer begint nu wel echt irritant te worden. Je doet niks anders dan anderen uitschelden uit zwakte.
Nee, ik plaats deze "wandaden" in het juiste perspectief. Maar ook dat gaat jou ernstig boven de pet.quote:Maar voor iemand die het normaal vindt om de verkeersregels te overtreden en daar nog eens stoer over doet en trots op is, is dat geen verrassing.
Zo lang ik maar niet met jou wordt gezien!quote:Je bent echt gezien hier ventje
Er staat nog een vraag: Waar staat feitelijk dat Verdonk heeft gekraakt?quote:Op maandag 1 september 2008 21:56 schreef Klopkoek het volgende:
Ik ben hier klaar mee.
* proest *quote:Op maandag 1 september 2008 22:02 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het was een protest tegen de komst van een parkeergarage.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |