Kort geleden was het nog het kapitalisme wat failliet was... Erg consequent ben je niet.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:03 schreef EchtGaaf het volgende:
Wmb is er sprake van een faillissement van het liberalisme.

Zo walgelijk zijn jullie conservatiefjes ja, alleen maar bezeten door macht. Niet met waarheid of tegenspraak, niet met MACHT met AUTORITEIT met....quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:01 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Een ontwikkeling die ik alleen maar kan toejuichen.

Dat jij niet herkent dat klopkoek duidelijk kortsluiting in zijn hoofd heeft gekregen kan ik niet helpen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:04 schreef EchtGaaf het volgende:
Maar wel waar. En gaat rond als een briesende leeuw.

Kunnen beiden dan niet failliet zijnquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:05 schreef DS4 het volgende:
[..]
Kort geleden was het nog het kapitalisme wat failliet was... Erg consequent ben je niet.

Als jij de vraag beantwoordt, dan zal ik niet schreeuwen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:05 schreef EchtGaaf het volgende:
Als je mij voortaan belooft niet zo hard te schreeuwen. Akkoord?

Alleen omdat ik zie dat de duivel overal zit heb ik kortsluiting?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:06 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat jij niet herkent dat klopkoek duidelijk kortsluiting in zijn hoofd heeft gekregen kan ik niet helpen.

Neem een pilletje gozertje... Of ga de kroeg in: zuipen. Maar, voor jezelf: chill.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:06 schreef Klopkoek het volgende:
Zo walgelijk zijn jullie conservatiefjes ja, alleen maar bezeten door macht. Niet met waarheid of tegenspraak, niet met MACHT met AUTORITEIT met....
Bij EenVandaag zag ik het ook al. Een volledig gekleurd stukje over de bezigheden van Amsterdam om het Damrak schoon te vegen

Zucht.quote:

Moeten ze maar snel gaan aanpassenquote:Risico kapitaal
De beschikbaarheid van venture capital is cruciaal voor de ontwikkeling van innovatieve bedrijven. Verstrekkers van venture capital vragen, in ruil voor het financiële risico dat ze lopen, invloed op de gang van zaken in de onderneming. Bestaande wetgeving die de invloed van aandeelhouders beperkt, de structuurregeling, moet daarom worden afgeschaft.

Zelfs in het geval dat hij zou lijden aan psychisch ongemak, wat ik overigens niet denk en vooral niet hoop, zegt dat niets over iemands inbreng. algemeen: veel mensen met psychisch ongemak zijn ZEER intelligent en zijn dus niet gek.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:06 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat jij niet herkent dat klopkoek duidelijk kortsluiting in zijn hoofd heeft gekregen kan ik niet helpen.

Mmmm ja, ik ga in ieder geval zo snel mogelijk mijn geld overzetten naar de rabobank. Kijken of dat te regelen valt. Dat is tenminste een bank die niet zo gek heeft lopen doen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:10 schreef DS4 het volgende:
[..]
Neem een pilletje gozertje... Of ga de kroeg in: zuipen. Maar, voor jezelf: chill.

Ik ben helemaal benieuwd waarom jij nu ineens GWB wil gebruiken om aan te tonen dat jij nog spoort, maar ofwel je zit te baggeren, ofwel kortsluiting. Van tweeën één.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:08 schreef Klopkoek het volgende:
Alleen omdat ik zie dat de duivel overal zit heb ik kortsluiting?
Dus als ik ooit nog eens Goddelijke visioenen ga krijgen dan heb ik ook kortsluiting? Dan heeft Bush ook kortsluiting (die heeft nl. de Schepper in eigen persoon mogen aanschouwen)

quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:06 schreef Klopkoek het volgende:
Zo walgelijk zijn jullie conservatiefjes ja, alleen maar bezeten door macht. Niet met waarheid of tegenspraak, niet met MACHT met AUTORITEIT met....
Bij EenVandaag zag ik het ook al. Een volledig gekleurd stukje over de bezigheden van Amsterdam om het Damrak schoon te vegen. Er werd volledig partij getrokken voor die louche pandjesbazen

Dolf van den Brink is nu juist één van de 'ich habe nichts gewusst' figuren.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:13 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zelfs in het geval dat hij zou lijden aan psychisch ongemak, wat ik overigens niet denken vooral niet hoop, zegt dat niets over iemands inbreng. algemeen: veel mensen met psychisch ongemak zijn ZEER intelligent en zijn dus niet gek.
Feit is dat KK zeer intelligent is en met bijdragen komt die wel degelijk hout snijden. Hij legt de vinger precies op de plek waar de hoort.
En waren er maar meer betrokken met zwakkeren zoals hij is.
Hij is net zo eerlijk als ik en vind ook dat die bonussen gewoon echt niet meer kunnen.
Zelfs oud topman Dolf van de Brink (ABN Amro) vind het ECHT niet meer kunnen bij bankiers.
Zo, nu jij weer.

quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:13 schreef EchtGaaf het volgende:
Feit is dat KK zeer intelligent is en met bijdragen komt die wel degelijk hout snijden. Hij legt de vinger precies op de plek waar de hoort.

Nou, zijn onderbouwingen ter zake zijn niet bepaald van enig niveau. Daarnaast is het ook vreemd voor een politicoloog dat deze meer weet van economie dan topeconomen. Jij mag daar vertrouwen in hebben, maar daar staat tegenover dat jij ook meermaals heel duidelijk hebt getoond weinig te begrijpen van economische principes.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:13 schreef EchtGaaf het volgende:
Zelfs in het geval dat hij zou lijden aan psychisch ongemak, wat ik overigens niet denk en vooral niet hoop, zegt dat niets over iemands inbreng.
Ik twijfel ernstig aan "zeer intelligent". Hij is niet dom, maar zeker geen hoogvlieger. En ter zake van economievraagstukken komt er vooral onzin uit. Zit ook geen enkele lijn in zijn verhalen. Ja, de elite en nu de duivel, maar dat lijkt mij niet bepaald een teken van intelligentie...quote:Feit is dat KK zeer intelligent is en met bijdragen komt die wel degelijk hout snijden. Hij legt de vinger precies op de plek waar de hoort.
"Eigen volk eerst" Ook wel: laat er maar miljoenen doodgaan van de honger, zo lang de minima hier in NL kan blijven roken.quote:En waren er maar meer betrokken met zwakkeren zoals hij is.
Dit klopt. Ik zou er "on" aan toe willen voegen, maar dat terzijde.quote:Hij is net zo eerlijk als ik en hij vindt ook dat die bonussen gewoon echt niet meer kunnen.

Doen. Want jij hebt natuurlijk meer dan 100.000 euro in contanten bij een andere bank staan, dus het is echt nodig.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:14 schreef Klopkoek het volgende:
Mmmm ja, ik ga in ieder geval zo snel mogelijk mijn geld overzetten naar de rabobank. Kijken of dat te regelen valt. Dat is tenminste een bank die niet zo gek heeft lopen doen.

Je bedoelt topeconomen als Sylvester Eijffinger die binnen een half jaar compleet van visie lijken verandert te zijnquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:21 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nou, zijn onderbouwingen ter zake zijn niet bepaald van enig niveau. Daarnaast is het ook vreemd voor een politicoloog dat deze meer weet van economie dan topeconomen. Jij mag daar vertrouwen in hebben, maar daar staat tegenover dat jij ook meermaals heel duidelijk hebt getoond weinig te begrijpen van economische principes.
Dat KK jou gelijk geeft komt je echter uit, dus je zal wel vastbijten.
[..]
Ik twijfel ernstig aan "zeer intelligent". Hij is niet dom, maar zeker geen hoogvlieger. En ter zake van economievraagstukken komt er vooral onzin uit. Zit ook geen enkele lijn in zijn verhalen. Ja, de elite en nu de duivel, maar dat lijkt mij niet bepaald een teken van intelligentie...
[..]
"Eigen volk eerst" Ook wel: laat er maar miljoenen doodgaan van de honger, zo lang de minima hier in NL kan blijven roken.
Betrokken bij zwakkeren? Laat me niet lachen. Wat heeft hij ooit echt voor zwakkeren gedaan?
[..]
Dit klopt. Ik zou er "on" aan toe willen voegen, maar dat terzijde.

Ik vertrouw die Bos niet. Als het mis gaat ben ik mijn centen kwijt en kan ik een half jaar gaan wachten, waarna mijn bedrag is aangetast door de hyperinflatiequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:24 schreef DS4 het volgende:
[..]
Doen. Want jij hebt natuurlijk meer dan 100.000 euro in contanten bij een andere bank staan, dus het is echt nodig.
Werkelijk, wie probeer je voor de gek te houden?

Exact. Hij stond erbij en keek erna. En dan zijn die lui erg fatalistisch in hun denken. Zo van dit is het systeem en we kunnen er echt niets aan doenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:17 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dolf van den Brink is nu juist één van de 'ich habe nichts gewusst' figuren.
 Maar ondertussen hun zakken vullen.
 Maar ondertussen hun zakken vullen.  
  Tsa, in dat wereldje past kennelijk geen gram ethiek. Die bankiers zijn mensen die als strontvliegen naar de poep vliegen en zich daar tegoed doen.quote:Principeloos zijn die mensen. Als ie ruggegraat had dan zou ie zijn keuzes verdedigen en niet zeggen 'ja ik was er op tegen hoor...... maar men luisterde niet'.

Ach, ik luister al niet eens meer naar die lui die alles zeggen zoals het hun uitkomt.quote:Toch wel erg vreemd dan. Rijkman Groenink, Martinez etc. zeiden destijds ook dat soort teksten ('nee van mij hoeft die salaris niet maarrrrr....').
En het allerergste is dat onbekwaamheid maximaal met topbonussen is betaald. In ruil voor risico's die ze zelf niet persoonlijk dragen. Wel bonussen incasseren maar nooit verliezen als het helemaal fout ging.quote:Iedereen was er dus zogenaamd op tegen en tegelijkertijd kon men de ander niet overtuigen? Geen wonder dat ABN AMRO ten onder is gegaan

Je bent nu wel een heel erge draaikont...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:28 schreef EchtGaaf het volgende:
Exact. Hij stond erbij en keek erna. En dan zijn die lui erg fatalistisch in hun denken. Zo van dit is het systeem en we kunnen er echt niets aan doenMaar ondertussen hun zakken vullen.

Nee hoor , hij liet zelf zijn hypocriete gedrag zien in de uitzending. Maar dat maakt zijn statement niet minder treffend. Terugkijkende zegt hij gewoon dat het systeem met bonussen NIET deugt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:30 schreef DS4 het volgende:
[..]
Je bent nu wel een heel erge draaikont...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |