quote:
Half december pasquote:
3 wekenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:57 schreef jna het volgende:
Je gaat toch niet dan die 2 weken teruglezen he, als je terug bent
waarom moet het dan zo overdreven in de ttquote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:56 schreef Piles het volgende:
3 weken zonder internet, ik zie er nu al tegen op
[..]
Half december pas
Al blijf ik de hoop houden om tussendoor nog een weekend ofzo weg te gaan
Het schijnt nogal verbazing op te roepen bij Jipjequote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:58 schreef mash_ het volgende:
[..]
waarom moet het dan zo overdreven in de tt
3 weken, natuurlijk welquote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:57 schreef jna het volgende:
Je gaat toch niet dan die 2 weken teruglezen he, als je terug bent
Het is al noemenswaardig als ie Zeeland uit gaatquote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:58 schreef mash_ het volgende:
[..]
waarom moet het dan zo overdreven in de tt
Vast niet alleen bij mijquote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Het schijnt nogal verbazing op te roepen bij Jipje![]()
Het is hier al noemenswaardig als ik buiten komquote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:59 schreef jna het volgende:
[..]
Het is als noemenswaardig als ie Zeeland uit gaat
Geneve?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Als ik betaal vast niet nee
En als ik al een slachtoffer zou vinden, zou ik niet naar Guatemala gaan![]()
Chillquote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:03 schreef jna het volgende:
[..]
Arsenal![]()
Ik ga naar een wedstrijd als ik naar Londen ga
Ik wist het nog welquote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld
Blijft wel hangen hè
Maar Wenen ofzo lijkt me ook leuk
ik heb een aantal games, dus ik heb genoeg te doenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:13 schreef Piles het volgende:
Vervelen jullie je niet
Ik ook niet![]()
Nou ja, een beetje dan
ik vind hem zo stom hequote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ben alweer helemaal verslaafd aan RCT3
Ik ken 3 niet eensquote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:57 schreef mash_ het volgende:
[..]
ik vind hem zo stom hede oude versie is veel beter
met de uitbreidingen vind ik 3 wel goed (water en een dierenpark erbijquote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:57 schreef mash_ het volgende:
[..]
ik vind hem zo stom hede oude versie is veel beter
Zuchtquote:
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:32 schreef Piles het volgende:
Maar in december wel 3 weken Guatemala![]()
En verder lees je maar terugquote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:56 schreef Piles het volgende:
Half december pas
Al blijf ik de hoop houden om tussendoor nog een weekend ofzo weg te gaan
Wie is er nu nog niet geweest met die reactie?quote:
Dean! Morgen weer een vroegertje?quote:
Gelukkig maarquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:59 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik dacht, ik kom vandaag ook nog even langs
Trustequote:
En nu ga je slapen zeker?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:00 schreef Cuegirllie het volgende:
dus mijn taak zit er ook weer op..
<=Maar begrijp dart je reis doorgaat?
Hoezo lopen? Je gaat toch altijd met de bus?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:06 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik ga idd zo slapen, wekker staat om half acht en ik moet morgen nog naar het station lopen.
Vermoeiende dag op werk, maar vanaf nu alleen nog 's zaterdags werkenquote:nog even snel: hoe was jullie dag?
Ochtendwandeling, altijd goedquote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:10 schreef Cuegirllie het volgende:
fiets naar station, daar pak ik de trein/bus.. nu staat m'n fiets al op het station, dus dat is kwartiertje/ 20 min lopen.
Volgende week woensdag/donderdag pas voor het eerst weer school, dusquote:![]()
dat zijn dus veel vakantiedagen
Die vraag is niet aan mij gericht neem ik aan?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:12 schreef jna het volgende:
gaan er nog mensen hier naar de uitmarkt?
Jawel, aan iedereen. Alleen weet ik bij jou het antwoord alquote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Ochtendwandeling, altijd goed
[..]
Volgende week woensdag/donderdag pas voor het eerst weer school, dus![]()
En vast nog een dag Schiphol
[..]
Die vraag is niet aan mij gericht neem ik aan?
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:17 schreef jna het volgende:
[..]
Jawel, aan iedereen. Alleen weet ik bij jou het antwoord al
Welja, waarom ook nietquote:
Jij gaat al overal naartoe, gek dat er niets overblijft danquote:jna, ik heb gekeken naar t cabaret wat er komt en dat is jammergenoeg niet heel bijzonder. anders was ik wel langsgeweest. Maar denk dat ik het voor de andere zaken niet overheb om die kant op te komen
Jammer hoorquote:Op donderdag 28 augustus 2008 01:35 schreef The_Dean het volgende:
Beetje harder, hoor hier niks Kees.
Vertel mij watquote:Op donderdag 28 augustus 2008 02:24 schreef Piles het volgende:
Stil hier 's nachts zeg
Zo misschien maar eens gaan slapen![]()
Halloquote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:00 schreef Houniet het volgende:
01-sander_van_doorn_-_live_at_beachclub_vroeger__bloemendaal_-cable-08-23-2008
Wel lekker Bart.
Gelukkig is rapidshare de laatste tijd lekker snelquote:
Ja ok, maar als je download 10 keer trager gaat dan mogelijk, en er dus 20 minuten over doet, is je voordeel alweer bijna wegquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:29 schreef Houniet het volgende:
Erg hé. Maar je kan na je download wel weer gelijk een andere downloaden.
Omdat je traag bentquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:41 schreef Yesse het volgende:
[..]
En ik vraag me nog steeds af waarom ik niet op schiet.
Ik ben niet traag. Ik ben juist snel. Maar ik doe niets waardoor k niet vooruit komquote:
Dan ben je toch traagquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:03 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik ben niet traag. Ik ben juist snel. Maar ik doe niets waardoor k niet vooruit kom
Maar gewoon gezellig door Fok!kenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:03 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik ben niet traag. Ik ben juist snel. Maar ik doe niets waardoor k niet vooruit kom
En dat ook jaquote:
Te laatquote:
Wakkerquote:
Ohohohquote:
Nee, eigenlijk nietquote:
Same herequote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet
Vanavond maar iets eerder slapen, en iets eerder opstaan
Vannacht is wel de allerlaatste MIDNR, maar die luister ik morgen wel terug![]()
Onee, toch niet vroeg gaan slapenquote:
Nog ergerquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:14 schreef Yesse het volgende:
En ik ben niet traag, ik heb geen motivatie
Hij wordt altijd al opgenomen door www.rickindenacht.nlquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:15 schreef Bravebart het volgende:
Laatste MIDNR?OMG
Neem jij hem op Kees?
![]()
Hij heeft een tentamen om 9 uur dus ik hoop voor hem dat hij niet MIDNR gaat luisterenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Onee, toch niet vroeg gaan slapen
Omdat de laatste MIDNR komt
[..]
Nog erger![]()
Lijkt me niet verstandig neequote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:17 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hij heeft een tentamen om 9 uur dus ik hoop voor hem dat hij niet MIDNR gaat luisteren
Vetquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Hij wordt altijd al opgenomen door www.rickindenacht.nl
Maar ik neem 'm ook op ja
Hoezo niet?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:17 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hij heeft een tentamen om 9 uur dus ik hoop voor hem dat hij niet MIDNR gaat luisteren
Aanstellerquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:25 schreef mash_ het volgende:
Hier!
Kamer opruimen![]()
Keuken opruimen
![]()
![]()
wassen en stofzuigen
![]()
![]()
:R
Jaquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Die goeie ouwe tijd
Dat wel lang geleden trouwens![]()
![]()
5 is iets te weinig hèquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:26 schreef mash_ het volgende:
[..]
Doe jij het dan! krijg je nog 5 euro per uur ook
Deal! Doe jij dan mn tentamen morgen?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:26 schreef mash_ het volgende:
[..]
Doe jij het dan! krijg je nog 5 euro per uur ook
als jij graag een 2 wilt ;Pquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Deal! Doe jij dan mn tentamen morgen?
Je denkt dat je boven een 1 uitkomt?quote:
is het geen meer keuzequote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je denkt dat je boven een 1 uitkomt?![]()
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:15 schreef Bravebart het volgende:
Laatste MIDNR?OMG
Neem jij hem op Kees?
![]()
Goh, niks voor jouquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:47 schreef Yesse het volgende:
Kuuuuuuuuuuuuuuuuut. Heb misschien weer last van allergieHoewel ik misschien erg overdrijf
Stil is okquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Hallo
[..]
Hier? Stil, maar gezellig
Die remix van Pyramid rockt echt de tent uitquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:46 schreef Houniet het volgende:
Ik heb Dirty South nu opstaan men.
Nou.quote:
Dit is je oudequote:
Happen, niks voor jouquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:58 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nou.Maar mn litteken is weer opgezet en jeukerig, en ik had vanmiddag ook al last van mn pigmentvlekje. En daar is het vorige keer ook mee begonnen..
Neequote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:54 schreef jackson het volgende:
Stil is oken gezellig ook overigens
Hij wisselt weer steedsquote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:46 schreef Houniet het volgende:
Ik heb Dirty South nu opstaan men.
En dan ga je pas weer eten?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:20 schreef Yesse het volgende:
[..]Ik wacht op 8 september
Weer eens lekker weg met mams, paps en mn opa en oma
Daar kom ik zoquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Pryda - Bug Sthlm (Original Mix)!
Ja vind ik ookquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:21 schreef Piles het volgende:
[..]
En dan ga je pas weer eten?![]()
Maar leuk![]()
Gristus wat beukt diequote:
Winkel ofzo?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:32 schreef Yesse het volgende:
Weet iemand waar je Red Band dropsleutels kan halen?
Denk je?quote:
Snoepbakken van het Kruidvat, of tankstationsquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:39 schreef Yesse het volgende:
Niet dus, AH niet, Super de Boer niet... niemand niet
C1000? Daar hebben ze blijkbaar dingen die je nergens anders kan kopenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:39 schreef Yesse het volgende:
Niet dus, AH niet, Super de Boer niet... niemand niet
Nee alles gaat gewoon kutquote:
Das best duur iddquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:52 schreef Yesse het volgende:
Nee alles gaat gewoon kut
Volgend jaar wil ik Sociologie studeren maar het blijkt duur te zijn (¤ 4000,- per jaar)
Opdracht voor school blijkt nu niet goed genoeg (dus op zoek naar nieuw)
Sowieso, heel dat school gedoe vind ik maar kut
Ja opdrachten die je dan allemaal zelf moet zoeken enzoquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Das best duur idd
Wat een gezeur altijd met die opdrachten![]()
Klopt, zal ook blij zijn als ik er vanaf ben
Ga dan het bedrijfsleven inquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:57 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja opdrachten die je dan allemaal zelf moet zoeken enzoIk vind het maar niks. In het bedrijfsleven ga je toch ook niet smeken om opdrachten? Dan heb je daar mensen voor
![]()
Die is gruwelijk inderdaadquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:55 schreef jackson het volgende:
[..]
Die remix van Pyramid rockt echt de tent uit
Ik twijfel niet over Sociologie alleen of ik het kan betalen (geen stufi en wil zeker geen lening) en of het te doen is met een baantje..quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:02 schreef Piles het volgende:
[..]
En Sociologie twijfel je nog over dus? En anders ben je volgend jaar klaar?
Dus je twijfelt welquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:12 schreef Yesse het volgende:
Ik twijfel niet over Sociologie alleen of ik het kan betalen (geen stufi en wil zeker geen lening) en of het te doen is met een baantje..
quote:En ik ben waarschijnlijk volgend jaar juni klaar..
Ik twijfel niet, het is alleen even afwachten of het gaat met geld. Ik ga gewoon niet met een lening mn leven beginnen.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Dus je twijfelt wel
Maar geen lening, is ook wat voor te zeggen. Maar als je het echt wil gaan doen, waarom niet
[..]
Je leven is nog niet begonnen?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:27 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik twijfel niet, het is alleen even afwachten of het gaat met geld. Ik ga gewoon niet met een lening mn leven beginnen.
Ik bedoelde mn leven als werkende. Ik wil niet op mn zelf terwijl ik nog geen geld heb om mn inboedel volledig te betalen en wat over te houden voor als er iets stuk gaat.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Je leven is nog niet begonnen?
Je kan het ook zien als een investering, waar je veel voor terugkrijgt
Maar als het niet nodig is, liever niet natuurlijk
Het leven is 1 groot probleemquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:29 schreef Yesse het volgende:
Ja, veel problemen.
Ik denk dat hij het hier over heeft:quote:
En ik had het daar over dat ik nog niet zo veel gedaan had vandaag :pquote:
Ik heb nog taart staan hierquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:49 schreef Bravebart het volgende:
Ik heb zin om een taart te bakken![]()
Ah, duidelijkquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:49 schreef Yesse het volgende:
Ik denk dat hij het hier over heeft:
Ah tof, ik kom eraanquote:
Stimmt. Deze gebruik ik achter de pc, elke post van The_Dean [de nieuwe] maak ik met de mobielquote:
Het leven is 1 groot spel. En ik ben aan het verliezenquote:
Klassssieekeretjequote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:55 schreef Bravebart het volgende:
Friends!...We'll be Friends!
We'll be friends...We'll be friends!
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Echt hequote:
Appeltaartquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:49 schreef Bravebart het volgende:
Ik heb zin om een taart te bakken![]()
Pics!quote:
Niet veelquote:
Kun je net zo goed een taart kopenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:14 schreef Bravebart het volgende:
Tuurlijk kan ik dat wel, maar ik ben te lui om de appels te schillen en snijdenIk wil gewoon een ik-flikker-alles-bij-elkaar-en-klaar taart
Neeee, want daar kan je niet het geheime ingrediënt aan toevoegenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Kun je net zo goed een taart kopen
Ohh, is dat hetquote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Neeee, want daar kan je niet het geheime ingrediënt aan toevoegen
Nee precies, en ik dus welquote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Ohh, is dat het
Daar denk ik dan weer niet aan
Ja en jij zou moeten werken in plaats je met mij te bemoeienquote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:29 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jij zou gewoon moeten leren in plaats van aan taarten denken
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja en jij zou moeten werken in plaats je met mij te bemoeien
quote:
Daar heb je het mis aangezien mijn werktijd er op zit. plus lijkt me het dan onlogisch dat ik gisteren tv zat te kijken terwijl jij zat te leren, als je nu ook tijd hebt voor taart.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja en jij zou moeten werken in plaats je met mij te bemoeien
Hoezo heb ik tijd voor taart?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:40 schreef Yesse het volgende:
[..]
Daar heb je het mis aangezien mijn werktijd er op zit. plus lijkt me het dan onlogisch dat ik gisteren tv zat te kijken terwijl jij zat te leren, als je nu ook tijd hebt voor taart.
Nee, het openbaar vervoer jouw kant op rijdt al niet meerquote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:48 schreef Piles het volgende:
Zeg Bart, ben je nou al bijna hier? Heb vanmiddag expres gewacht met taart eten
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, het openbaar vervoer jouw kant op rijdt al niet meer
Tis toch watquote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:53 schreef Yesse het volgende:
Mijn trein rijdt zelfs met vertraging..
Voor wie?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:53 schreef Bravebart het volgende:
Zo, ik ga maar eens een spaarrekening openen
Mezelfquote:
Juischtquote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Das al een stuk beter
Waar?
Laat maar, heb het topic al
Planquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ga ook maar eens kijken bij icesave
preciesquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
PlanIk zit nog een heel pietsie te twijfelen over CEB, maar ik denk dat het risico van Icesave klein genoeg is
Desnoods trek je bij een aankomend faillissement gelijk al je geld eraf
Dankuquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
suc6en alvast eet smakelijk
Ik ga maar voor CEB denk ikquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
PlanIk zit nog een heel pietsie te twijfelen over CEB, maar ik denk dat het risico van Icesave klein genoeg is
Desnoods trek je bij een aankomend faillissement gelijk al je geld eraf
True. Maargoed, de kans daarop is zeer klein, omdat de bank goed draait. En dan nog, alleen als de IJslandse economie het niet aankan, krijg je niet al je geld terug. Dus het moet wel op veel fronten fout gaan, wil je je geld niet meer terug zienquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ga maar voor CEB denk ik
Leuk plan om je geld eraf te halen bij een aankomend faillissement, maar dan moet je dat wel in de gaten hebben
Banken met hoge rente #11 Kan ie nog een tikkie hoger???quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:24 schreef jna het volgende:
Over welk topic hebben jullie het met die spaarrekeningen?
Ijslandse internetbank, met hoge rente tarieven..quote:
Omdat...?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:37 schreef Cuegirllie het volgende:
een nieuwe bank krijg t mijn geld niet
weet niet.. vind het niks dat een bank die net een maandje bestaat.. overspoeld wordt door mensen (en geld dus).. geeft hoop gedoe, heisa en dergelijke.quote:
Bank (moederbedrijf) bestaat al een tijdje hoorquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
weet niet.. vind het niks dat een bank die net een maandje bestaat.. overspoeld wordt door mensen (en geld dus).. geeft hoop gedoe, heisa en dergelijke.
Laat hem eerst maar een tijdje bestaan, zodat de grootste nieuwigheid en heisa voorbij is.
Nu spreek je jezelf tegenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:56 schreef Cuegirllie het volgende:
dan nog.. eerst maar mooi een tijdje laten sudderen.
kpn bestaat ook heel lang, maar hetnet is altijd een rotzooitje geweestom maar iets te noemen.
En die laatste 1,2% krijg je pas als je 10% groeit in vermogen. Oplichters zijn het eigenlijkquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:35 schreef jna het volgende:
Ik ga denk ik ook overstappen naar Icesave. Die 3,4 % bij de postbank schiet ook niet op
ik heb ook zo'n rekening, pas geopent, en ik zorg er nu dus voor dat het ook niet meer groeit dan die 10 %quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:07 schreef Piles het volgende:
Cue![]()
[..]
Nu spreek je jezelf tegen
[..]
En die laatste 1,2% krijg je pas als je 10% groeit in vermogen. Oplichters zijn het eigenlijk![]()
Dat is echt onzinquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:56 schreef Cuegirllie het volgende:
dan nog.. eerst maar mooi een tijdje laten sudderen.
kpn bestaat ook heel lang, maar hetnet is altijd een rotzooitje geweestom maar iets te noemen.
Sorry, snapte het weer nietquote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:29 schreef Cuegirllie het volgende:
spreek ik mezelf tegen? waar dan?
Hoi Jipjequote:
Jaquote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Sorry, snapte het weer niet![]()
![]()
![]()
[..]
Hoi Jipje![]()
Doei Jipje![]()
Ik hoef maar tot half 11, maar ik mag morgen weer om 8 uur aantredenquote:
Ja ik ben er wel klaar mee jaquote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ben nog klaarwakker
Niet zo heel gek trouwens
Ondertussen al klaar geleerd?
Leer jij nog ff verder, neem ik een stukje appeltaartquote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja ik ben er wel klaar mee jaIk kan geen formules en natuurconstanten meer zien
![]()
Ohquote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Leer jij nog ff verder, neem ik een stukje appeltaart![]()
Dankquote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:37 schreef Cuegirllie het volgende:
Roze laptop.. ik weet het antwoord
Rick gaat naar Veronica hèquote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:49 schreef Houniet het volgende:
Dean, hoezo?
De hits van 538quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:53 schreef The_Dean het volgende:
Wat komt er voor in de plaats? MiddenindenachtKoert?
WTF!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Rick gaat naar Veronica hè
Dus MIDNR stopt helemaal
http://www2.rickvanvelthu(...)+aan+veranderingen!/quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:55 schreef Houniet het volgende:
[..]
WTF!
Waarom, wordt zijn contract niet verlengd ofzo?
Beetje jammer, maar wat gaat hij nu bij Veronica doen danquote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:58 schreef Piles het volgende:
[..]
http://www2.rickvanvelthu(...)+aan+veranderingen!/
Luilakquote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:05 schreef Houniet het volgende:
[..]
Beetje jammer, maar wat gaat hij nu bij Veronica doen dan?
Toch jammer.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Luilak
http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=7573
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |