1 2 3 4 5 6 | ING Bank: Eurospaarrekening 0,50% Minimumsaldo ¤5000,-; bonusrente 1,50% over het laagste bedrag per jaar SNS Regio Bank: Gewoon Sparen 0,75% Postbank: Kapitaalrekening 1,00% ASN Bank: (Milieu)Sparen 1,25% Triodos Bank: Spaar Vrij Rekening 1,75% |
Ik zal eens kijken of dat te realiseren is. Ik weet alleen nog niet hoe. Het moet dan makkelijk te doen zijn en niet te omslachtig. Ik ga brainstormen. Tips zijn welkom via PM.quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:52 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Ik zie dat je erg veel werk maakt van het up-to-date houden van de tarieven... Is het een optie om de tarieven in een plaatje te zetten, zodat de lijst in de OP zelf ook up-to-date blijft?
Heel mooi!!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:18 schreef RJD het volgende:
Volgens mij is het gelukt:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:00 schreef thloreg het volgende:
Mijn hele familie heeft al jaren geld bij Turkse banken en die hebben rentes waar de Hollandse banken nu pas meekomen. Kortom: Ik ben RIJK in Turkije!
Ik heb .gif ook ff geprobeerd, maar maakte weinig tot geen verschil. Ik heb ook van de datum een .png gemaakt, zodat ik de datum ook kan aanpassen als er een wijziging heeft plaatsgevonden.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:47 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Heel mooi!!
Wellicht is .gif nog kleiner dan .png, scheelt je dataverkeer
ik heb hem aangepast in mijn o/p, hopelijk naar je wens.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:57 schreef RJD het volgende:
Het enige nadeel is trouwens dat alleen ik de wijzigingen kan aanbrengen. Maar goed. De oude OP bewaar ik ook en dan maar eens kijken of dit werkt...
Zodra ik in dit topic rentewijzigingen tegenkom, dan zal ik dit proberen om 's avonds bij te werken.
Eerst hadden ze ook nog de voorwaarde om minstens 20k er te laten staan. Dat is nu terug gebracht naar 5k.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:07 schreef SaskiaR het volgende:
Postbank heeft nu een leuke actie: als je nu een Toprekening opent krijg je de eerste drie maanden 4,5 % rente. Dus toch maar eens zo'n ding geopend... ga daar maar mijn geld op zetten ipv op de bonusrenterekening waarbij je een minimumbedrag per jaar moet sparen om je geld te krijgen.
Deposito is toch dat je je geld voor een bepaalde tijd moet vastzetten? Maar de Top interest rekening is toch zonder voorwaarden, waarom word hier dan gesproken over depositogarantiestelsel? Of is dat alleen een naam en worden bedragen tot 20k gewoon gedekt. (Ik weet dat het zo is, heb het al meerdere keren terug kunnen lezen, maar toch ff zekerheid het gaat toch om mijn spaargeldquote:10
Het Depositogarantiestelsel is in de Wet op het financieel toezicht (Wft) geregeld. Meer informatie over het Depositogarantiestelsel is te vinden op de website van DNB (www.dnb.nl, zoek op ‘depositogarantiestelsel’).
Probeer het uit. Een rekening open is gratis. Ik hoefde niks op te sturen. Werkt perfectquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:23 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
Hoe is nu de algehele indruk van Icesave? Werkt het snel en probleemloos of zijn er toch wat strubbelingen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |