quote:
Half december pasquote:
3 wekenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:57 schreef jna het volgende:
Je gaat toch niet dan die 2 weken teruglezen he, als je terug bent
waarom moet het dan zo overdreven in de ttquote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:56 schreef Piles het volgende:
3 weken zonder internet, ik zie er nu al tegen op
[..]
Half december pas
Al blijf ik de hoop houden om tussendoor nog een weekend ofzo weg te gaan
Het schijnt nogal verbazing op te roepen bij Jipjequote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:58 schreef mash_ het volgende:
[..]
waarom moet het dan zo overdreven in de tt
3 weken, natuurlijk welquote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:57 schreef jna het volgende:
Je gaat toch niet dan die 2 weken teruglezen he, als je terug bent
Het is al noemenswaardig als ie Zeeland uit gaatquote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:58 schreef mash_ het volgende:
[..]
waarom moet het dan zo overdreven in de tt
Vast niet alleen bij mijquote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Het schijnt nogal verbazing op te roepen bij Jipje![]()
Het is hier al noemenswaardig als ik buiten komquote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:59 schreef jna het volgende:
[..]
Het is als noemenswaardig als ie Zeeland uit gaat
Geneve?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Als ik betaal vast niet nee
En als ik al een slachtoffer zou vinden, zou ik niet naar Guatemala gaan![]()
Chillquote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:03 schreef jna het volgende:
[..]
Arsenal![]()
Ik ga naar een wedstrijd als ik naar Londen ga
Ik wist het nog welquote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld
Blijft wel hangen hè
Maar Wenen ofzo lijkt me ook leuk
ik heb een aantal games, dus ik heb genoeg te doenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:13 schreef Piles het volgende:
Vervelen jullie je niet
Ik ook niet![]()
Nou ja, een beetje dan
ik vind hem zo stom hequote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ben alweer helemaal verslaafd aan RCT3
Ik ken 3 niet eensquote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:57 schreef mash_ het volgende:
[..]
ik vind hem zo stom hede oude versie is veel beter
met de uitbreidingen vind ik 3 wel goed (water en een dierenpark erbijquote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:57 schreef mash_ het volgende:
[..]
ik vind hem zo stom hede oude versie is veel beter
Zuchtquote:
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:32 schreef Piles het volgende:
Maar in december wel 3 weken Guatemala![]()
En verder lees je maar terugquote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:56 schreef Piles het volgende:
Half december pas
Al blijf ik de hoop houden om tussendoor nog een weekend ofzo weg te gaan
Wie is er nu nog niet geweest met die reactie?quote:
Dean! Morgen weer een vroegertje?quote:
Gelukkig maarquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:59 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik dacht, ik kom vandaag ook nog even langs
Trustequote:
En nu ga je slapen zeker?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:00 schreef Cuegirllie het volgende:
dus mijn taak zit er ook weer op..
<=Maar begrijp dart je reis doorgaat?
Hoezo lopen? Je gaat toch altijd met de bus?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:06 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik ga idd zo slapen, wekker staat om half acht en ik moet morgen nog naar het station lopen.
Vermoeiende dag op werk, maar vanaf nu alleen nog 's zaterdags werkenquote:nog even snel: hoe was jullie dag?
Ochtendwandeling, altijd goedquote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:10 schreef Cuegirllie het volgende:
fiets naar station, daar pak ik de trein/bus.. nu staat m'n fiets al op het station, dus dat is kwartiertje/ 20 min lopen.
Volgende week woensdag/donderdag pas voor het eerst weer school, dusquote:![]()
dat zijn dus veel vakantiedagen
Die vraag is niet aan mij gericht neem ik aan?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:12 schreef jna het volgende:
gaan er nog mensen hier naar de uitmarkt?
Jawel, aan iedereen. Alleen weet ik bij jou het antwoord alquote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Ochtendwandeling, altijd goed
[..]
Volgende week woensdag/donderdag pas voor het eerst weer school, dus![]()
En vast nog een dag Schiphol
[..]
Die vraag is niet aan mij gericht neem ik aan?
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:17 schreef jna het volgende:
[..]
Jawel, aan iedereen. Alleen weet ik bij jou het antwoord al
Welja, waarom ook nietquote:
Jij gaat al overal naartoe, gek dat er niets overblijft danquote:jna, ik heb gekeken naar t cabaret wat er komt en dat is jammergenoeg niet heel bijzonder. anders was ik wel langsgeweest. Maar denk dat ik het voor de andere zaken niet overheb om die kant op te komen
Jammer hoorquote:Op donderdag 28 augustus 2008 01:35 schreef The_Dean het volgende:
Beetje harder, hoor hier niks Kees.
Vertel mij watquote:Op donderdag 28 augustus 2008 02:24 schreef Piles het volgende:
Stil hier 's nachts zeg
Zo misschien maar eens gaan slapen![]()
Halloquote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:00 schreef Houniet het volgende:
01-sander_van_doorn_-_live_at_beachclub_vroeger__bloemendaal_-cable-08-23-2008
Wel lekker Bart.
Gelukkig is rapidshare de laatste tijd lekker snelquote:
Ja ok, maar als je download 10 keer trager gaat dan mogelijk, en er dus 20 minuten over doet, is je voordeel alweer bijna wegquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:29 schreef Houniet het volgende:
Erg hé. Maar je kan na je download wel weer gelijk een andere downloaden.
Omdat je traag bentquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:41 schreef Yesse het volgende:
[..]
En ik vraag me nog steeds af waarom ik niet op schiet.
Ik ben niet traag. Ik ben juist snel. Maar ik doe niets waardoor k niet vooruit komquote:
Dan ben je toch traagquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:03 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik ben niet traag. Ik ben juist snel. Maar ik doe niets waardoor k niet vooruit kom
Maar gewoon gezellig door Fok!kenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:03 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik ben niet traag. Ik ben juist snel. Maar ik doe niets waardoor k niet vooruit kom
En dat ook jaquote:
Te laatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |