Dat mogen ze volgens mij zelfs niet vragen tijdens een sollicitatie. Toch zeker niet in België.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:57 schreef huuphuup het volgende:
[..]
. Ik heb mn lieve schoonmoeder gevraagd of ze ook aan de vrouw gevraagd heeft of ze uberhaupt kinderen wil of kan krijgen, en haar ook verteld dat het precies dát soort houdingen zijn die het voor mij straks ook heel moeilijk maken op de arbeidsmarkt*kan daar echt wakker van liggen*
Sorry einde rant![]()
Verder rammeldebammel, nog een weekje
Ouch zelfs mijn eierstokken worden er helemaal wild vanquote:Op zondag 5 oktober 2008 17:10 schreef huuphuup het volgende:
mwuahaniet je eigen glazen ingooien hè Leonieke
![]()
Hier kijk nou wat poepig,
Ik haal de linkjes zo weer weg, zal meneer fijn vinden
Ik denk dat je in zo'n situaties echt moet doen waar je je zelf het beste bij voelt. Ikzelf zou na een half jaar mijn pil niet weggooien, maar als ik zie hoe het met mijn zus gaat, dan kan ik alleen maar zeggen dat zij het super hebben (gedaanquote:Op maandag 6 oktober 2008 11:39 schreef becky27 het volgende:
ha ha wel-rammelende-vrouw-met-niet-rammelende-partner-in-zijn-jeugd-die-bijna-midlife-crisis-is: mooi woord huuphuup!
gelukkig heb ik daar ook geen last van, een niet rammelende vriend. Van het weekend hebben we met vrienden ellenlang discussies over kids gevoerd. Als het aan vriendlief ligt hebben we over een jaar al drie kids ;-). Wel grappig om te horen dat zij het allemaal belachelijk vinden dat wij het over "5 pilstrippen hebben", gooi die dingen nu weg is hun motto. Zij zien helemaal geen problemen in het feit dat wij nu pas een half jaar samen zijn. Ik moet zeggen dat ik dat een erg fijn gevoel vind, meer omdat we best eerder willen beginnen maar ik niet zo durf in verband met reacties van de omgeving. Stom eigenlijk, want we moeten gewoon doen wat voor ons goed voelt. Dus misschien gaan we er al eerder voor!!
Ik denk dat ik mijn kinderwens aan de kant mag gooien als ik hier zou verkondigen dat ik minder ga werken eens het kind er isquote:Ik vind het trouwens fijn te lezen dat jullie ook gewoon lekker blijven werken, als ik dit met anderen bespreek voelde ik met een ontaarde aanstaande moeder omdat ik het niet erg vind kindje 3 dagen naar de opvang te 'sturen'.
Nee joh, jij moet ook nog!quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:51 schreef leonieke het volgende:
.
En straks komt nummer 2 er aan bij mijn zus...En dat is dan ook het einde van de babyboom (hoop ik
)
Oké danquote:Op maandag 6 oktober 2008 20:59 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Nee joh, jij moet ook nog!![]()
2009 hebben we samen afgesproken hoor! En wel aan je beloftes houden he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |