ja dat is wel even gek, maar wel een gegronde reden voor de tweede Pim dus dat scheelt wel. Het zijn nichtjes, dus die zien elkaar niet dagelijks, als het nou zussen zouden zijn geweest is het een ander verhaal.quote:Op donderdag 11 september 2008 22:51 schreef Brighteyes het volgende:Pim en Pim in dezelfde familie? Dat zal wel even gek geweest zijn dan.
De babyboom hebben we al gehadquote:Op vrijdag 12 september 2008 08:39 schreef leonieke het volgende:
Ook een zwangerschapsboom dus bij jou Asyniur (bij mij is het de babyboom die bezig is...)
*knuffel* Gewoon, omdat ik weet hoe moeilijk het soms kan zijn
Moeilijk soms he Barquote:Op maandag 15 september 2008 15:44 schreef _Bar_ het volgende:
Maar dan moeten er niet tig zwangere dames bij ons komen drinken en eten, want dan helpt het nog niet echt
Heb net al je berichtjes gelezen en er is altijd wel een reden om NIET zwanger te worden! Zekerheid bestaat niet... Al had je een contract voor onbepaalde tijd, het kan net zo goed dat het bedrijf dan failliet staan en je dan je baan kwijt bent.quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:31 schreef Chan het volgende:
Ik hoor nogal eens verhalen dat van zwangerschap je tanden heel zwak kunnen worden... Vandaag bijvoorbeeld begon mn moeder er ineens over... Kennelijk rammel ik zo hard dat ze het kan horen of zo![]()
Ik kwam namelijk net terug van de tandarts en tot het eind van het jaar zal ik daar regelmatig heen moeten voor allerlei enge behandelingen... Omdat ik lang niet ging vanwege de doodsangsten die ik uitsta voor de tandartsDus vanaf oktober proberen zal wel weer niet doorgaan...
wordt vanzelf bekend!quote:Op woensdag 24 september 2008 13:33 schreef Brighteyes het volgende:
becky, je hoeft ook niet bekend te zijn in OUD om er te mogen posten hoor.
Oh lwat euk van je neefjesquote:Op donderdag 25 september 2008 08:23 schreef Asyniur het volgende:
Jippie! 2 rammelaars die ons op korte termijn gaan verlaten.![]()
Hopelijk hoeven jullie niet zo lang in het tweede streepjestopic te wachten.
Hier gaat alles zijn gangetje. Geen nieuwe vooruitzichten.![]()
Maar wel binnenkort een weekendje oppassen op mijn neefjes (4 en 2,5) en in december gaan we een weekendje naar Londen!!
Je kan ook midden in de strip stoppen hoor! Dat hoef je niet per se op te maken!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:08 schreef huuphuup het volgende:
En stiekem ben ik ook al een beetje verplaatst naar het tweede streepje topic, hoewel ik nog wel even mn strip moet afmaken, leek me wel zo verstandig, dus echt geklust kan hier pas vanaf de 16e ofzo worden, maar ach, details details
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:52 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Je kan ook midden in de strip stoppen hoor! Dat hoef je niet per se op te maken!
Dat vind ik eigenlijk wel een suggestieve rotopmerking om eerlijk te zijnquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:24 schreef Chan het volgende:
Een collega van me is zwanger vertelde ze en mn werkgever zei meteen tegen me "jij wacht nog wel even he?" Geheel naar waarheid heb ik gezegd: "nou nog heel even dan".
Hoe is het met de andere rammelaars?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |