Ik wacht gewoon gezelllig met je meequote:Op dinsdag 9 september 2008 10:24 schreef Brighteyes het volgende:
Valt het ook onder rammelen als je zojuist bedacht hebt welk stukje tekst je op het 'volgende' geboortekaartje wilt zetten?![]()
Ik hoorde het in een liedje gisteren en het is gewoon een mooi stukje tekst en dacht 'goh... mss is dat wel mooi om...'.
Het kriebelt wel weer een beetje hier, zeker nu een aantal meiden die niet zo heel lang voor mij bevallen zijn al weer zwanger zijn, maar we wachten toch nog wel eventjes hoor.
Jou lijstje is nog klein vergeleken bij de mijnequote:Op dinsdag 9 september 2008 11:03 schreef Brighteyes het volgende:
Ik wil iig nog een paar kilo afvallen (waar gaaaaaaaaaat het over) en sowieso, het zou gewoon wel vrij vlot zijn als het wel gelijk zou lukken.
Er is natuurlijk wel dat duiveltje in mijn hoofd dat zegt 'ja, maar de vorige keer duurde het iets van 15 maanden voor je zwanger raakte', maar ja, het zal maar ineens wel snel raak zijn...
We wachten dus gewoon nog lekker een paar maanden.
Hihi Bar, wacht ze!
ik zit toch ook véél liever in deze wachtkamer dan in die van de tandartsquote:Op dinsdag 9 september 2008 11:59 schreef _Bar_ het volgende:
Ze hebben in elk geval leuk uitzicht vanuit deze wachtkamer.... althans ikke dan toch
ja dat is wel even gek, maar wel een gegronde reden voor de tweede Pim dus dat scheelt wel. Het zijn nichtjes, dus die zien elkaar niet dagelijks, als het nou zussen zouden zijn geweest is het een ander verhaal.quote:Op donderdag 11 september 2008 22:51 schreef Brighteyes het volgende:Pim en Pim in dezelfde familie? Dat zal wel even gek geweest zijn dan.
De babyboom hebben we al gehadquote:Op vrijdag 12 september 2008 08:39 schreef leonieke het volgende:
Ook een zwangerschapsboom dus bij jou Asyniur (bij mij is het de babyboom die bezig is...)
*knuffel* Gewoon, omdat ik weet hoe moeilijk het soms kan zijn
Moeilijk soms he Barquote:Op maandag 15 september 2008 15:44 schreef _Bar_ het volgende:
Maar dan moeten er niet tig zwangere dames bij ons komen drinken en eten, want dan helpt het nog niet echt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |