Zal ik voortaan gewoon mijn mond maar houden dan?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:50 schreef disjfa het volgende:
Och. Komen ze weer met vrouwenlogica. Mischien kan je daar meer mee op het viva forum
Nee, ik denk dat we gewoon meer vrouwen nodig hebben hier! Dan blijft disjfa vanzelf wel weg!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:53 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Zal ik voortaan gewoon mijn mond maar houden dan?
Nou, nu zet je me aan het denken. Dat zou mischien wel eens heel erg plezierig zijn. Ik zou zeggen test het een keer bij je thuis. Wees stil. Kook. Maak schoon. Doe de afwas. Wassen. En doe dat 3 weken lang en test hoe je vriendlief reageert en of dat een verbetering is!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:53 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Zal ik voortaan gewoon mijn mond maar houden dan?
Koop dan gewoon een russisch bruidje, dan is iedereen tevreden!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:59 schreef disjfa het volgende:
Ho ho ho dikke dd! Ik heb niet per definitie iets tegen vrouwen. Ik heb iets tegen de emancipatiemislukking die vrouwen doordrukken en daardoor de relationele probelemen tussen mannen en vrouwen (met name mij en vrouwen) wat nergens meer over gaat.
Juist dat is hinderlijk. Popetje in de kast waar je naar kan kijken maar niet mee kan ouwenhoeren. Ik bedoel.. vrouwen zijn gewoon net als mannen. Mensen. Geen breezerhoertje die je pijpt omdat je haar een drankje geeft. Niet een blowupdoll die gaat liggen omdat je ze McFlurry geeft. Maar gewoon echte mensen zeg maarquote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:04 schreef koei het volgende:
[..]
Koop dan gewoon een russisch bruidje, dan is iedereen tevreden!
fixed.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:06 schreef disjfa het volgende:
[..]
Juist dat is hinderlijk. Popetje in de kast waar je naar kan kijken maar niet mee kan ouwenhoeren. Ik bedoel.. vrouwen zijn gewoon net als mannen. Mensen. Geen breezerhoertje die je pijpt omdat je haar een drankje geeft. Niet een blowupdoll die gaat liggen omdat je ze McFlurry geeft. Maar gewoon echte mensen zeg maar
Maar dat vind niemand
TIETEUUUUHHH!
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:28 schreef dikkedorus het volgende:
Precies, als dat gezeik over slavernij. Het was een leuke tijd.
Een McFlurry Crunch nog wel! Denkt weer dat ze beter is hoorquote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:13 schreef koei het volgende:
Wat wil je nou eigenlijk? Een vrouw die haar woordje klaar heeft, maar vervolgens wel braaf naar je luistert en precies doet wat je zegt? Dan mag je je voor gaan bereiden op het alleen oud worden
En ik ga niet zomaar liggen voor een McFlurry hoor! Dat moet dan minimaal een McFlurry Crunch zijn!
Hey, dat jjij nou zomaar de tent in kruipt bij disjfa wil niet zeggen dat we allemaal zo zijn he!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:14 schreef dikkedorus het volgende:
[..]
Een McFlurry Crunch nog wel! Denkt weer dat ze beter is hoor
Dat wat ik net tegen SB zei was een "grapje" een beetje "sarcastisch"quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:13 schreef koei het volgende:
Wat wil je nou eigenlijk? Een vrouw die haar woordje klaar heeft, maar vervolgens wel braaf naar je luistert en precies doet wat je zegt? Dan mag je je voor gaan bereiden op het alleen oud worden
LIEFDE IS NIET TE KOOP LILLIE!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:16 schreef koei het volgende:
[..]
Hey, dat jjij nou zomaar de tent in kruipt bij disjfa wil niet zeggen dat we allemaal zo zijn he!
jaja, dat zou ik ook zeggen als het fout loopt...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:20 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dat wat ik net tegen SB zei was een "grapje" een beetje "sarcastisch"
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:15 schreef koei het volgende:
Hebben jullie deze trouwens al gezien?
mirror van advocatenkantoor-site die nu aangepast is
zoek de overeenkomsten:
http://www3.xfreehosting.(...)etta_Keys/1/free.htm
http://www.desipapa.com/monthlybabe/feb04/
Ehm, je weet dat je dat feestje al gemist hebt he Rossdale?quote:
SB kan best voor zichzelf zorgenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:23 schreef koei het volgende:
[..]
jaja, dat zou ik ook zeggen als het fout loopt...
Wel mooi trouwens dat SD totaal niet reageert op die post
Worth a tryquote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:54 schreef koei het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat we gewoon meer vrouwen nodig hebben hier! Dan blijft disjfa vanzelf wel weg!
Whoeiquote:
Achmed the "I KILL YOU" dead terrorist is inderdaad een vervelende hype. Ik vind de rest van z'n show zeer goed te behappen met als hoogtepunt de Jalapeno on a stickquote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:29 schreef dikkedorus het volgende:
Nee, geen Jeff Dunham!
Irritantste internet hype ever.
Mag ik je aanraken?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:30 schreef disjfa het volgende:
Idd. Ik had zijn shows gezien voor iedereen op het internet hypete. Toen was hij leuk. Nu word hij alleen maar misbruikt. Hoop voor de lieve man dat hij lekker met pensioen kan en geen beltoonreclame tegenkomt
Alleen als je grote tieten hebtquote:
Je zei dat die van mij zo'n mooie maat warenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:01 schreef disjfa het volgende:
[..]
Alleen als je grote tieten hebtEn dat heb je
* disjfa raakt SD aan en rent
hihi
Alle maten zijn mooiquote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:05 schreef dikkedorus het volgende:
[..]
Je zei dat die van mij zo'n mooie maat waren
Ik zocht op "udder" en krijg deze pic op google. Ik kon die kans niet laten schieten.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:23 schreef Poit het volgende:
Grossed out valt nogal mee. Ik weet alleen wel dat jij meer naar d'r poepertje zat te kijken.. Nu ben ik meer een billenman maar dat gaat me toch wat te ver inderdaad...
Je zegt het continu. Maar arme poit weet het niet. En je post ook nooit Pics voor onze huismus Poit. Hoe moet die jongen je nou geloven.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:27 schreef SummerBreeze het volgende:
Wat mannen ook kiezen uit de opties billen of borsten, ik zit geramd. Heb van beide toch (meer dan?) genoeg
Ik heb een hele levendige fantasiequote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:30 schreef disjfa het volgende:
[..]
Je zegt het continu. Maar arme poit weet het niet. En je post ook nooit Pics voor onze huismus Poit. Hoe moet die jongen je nou geloven.
My word should sufficequote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:30 schreef disjfa het volgende:
[..]
Je zegt het continu. Maar arme poit weet het niet. En je post ook nooit Pics voor onze huismus Poit. Hoe moet die jongen je nou geloven.
PICS or it didn`t happenquote:
Je wil te graag.quote:
Jij stopt op de eerste date gelijk een piemel in d'r mond? Die van jezelf of van een ander?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:50 schreef Poit het volgende:
Een mooie glimlach heb je toch niets aan als er een piemel in d'r mond zit?
Ligt er meestal aan hoeveel geld ik op zak hebquote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:51 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Jij stopt op de eerste date gelijk een piemel in d'r mond? Die van jezelf of van een ander?
Dat van die borsten is toch best wel te zien in mijn fotoboek dacht ik zoquote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:30 schreef disjfa het volgende:
[..]
Jij niet dan. Is alleen hinderlijk als je gaat dineren. Zit ze de hele tijd te kauwen. Kan je haar beter een soepje voorschotelenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:51 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Jij stopt op de eerste date gelijk een piemel in d'r mond? Die van jezelf of van een ander?
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:54 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Dat van die borsten is toch best wel te zien in mijn fotoboek dacht ik zo
http://fotoboek.fok.nl/SummerBreeze
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:55 schreef Poit het volgende:
[..]
![]()
Krijg gelijk last van m'n hoogtevrees
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:25 schreef disjfa het volgende:
Zo leuk dat mensen graag lelijke mensen posten. Ik kijk zelf altijd liever naar leuke vrouwen. Rare mensen hier. Doe eens lekkere dingen posten.
Heb jij koeienuiers dan? Damn dan heb ik wat gemist.quote:
Ja, net als dat jij heel dik bent!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:38 schreef dikkedorus het volgende:
[..]
Heb jij koeienuiers dan? Damn dan heb ik wat gemist.
Als je dik in straattaal neemt dus tof, dan wil ik niet veel zeggenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:41 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, net als dat jij heel dik bent!
Komop, jij weet net zo goed als ik dat Dikkedorus niet dik in straattaal is...quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:43 schreef disjfa het volgende:
[..]
Als je dik in straattaal neemt dus tof, dan wil ik niet veel zeggen
Wtf?...Auw!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:44 schreef koei het volgende:
[..]
Komop, jij weet net zo goed als ik dat Dikkedorus niet dik in straattaal is...
Haha ik zie het helemaal voor me. Hilarisch!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:42 schreef Rossdale het volgende:
Koei met een grote zak met spenen tussen de benen
Lauw. DD is dikke shit joh. Koud ben je koei! koud. Wat wou je dat dat hij bedoelde met zijn Dikke in dikke dorus. Sjiitquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:44 schreef koei het volgende:
[..]
Komop, jij weet net zo goed als ik dat Dikkedorus niet dik in straattaal is...
Ja, maar dan in het soort straattaal van gewone mensen. Zo van dat ze wijzen en dan zeggen "zie je hem daar? Hij is echt dik!"quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:45 schreef dikkedorus het volgende:
[..]
Wtf?...Auw!
Ik ben heul dik in straattaal.
Wat je zegt ben je zellufquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:49 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, maar dan in het soort straattaal van gewone mensen. Zo van dat ze wijzen en dan zeggen "zie je hem daar? Hij is echt dik!"
quote:
quote:
Ik doe al de hele dag niets anders dan mooi te zitten zijn.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:11 schreef SummerBreeze het volgende:
Werk, wat is dat? ZIt hier al de hele dag een beetje nutteloos te surfen
wilde bijna zeggen dat ik de hele dag al niets anders doe dan mooi zitten zijn, maar zoiets kan je niet van jezelf zeggen zonder arrogant over te komen natuurlijk)
QFT!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:13 schreef dikkedorus het volgende:
[..]
Ik doe al de hele dag niets anders dan mooi te zitten zijn.
Ja, 400 woorden of 2 cirkeldiagrammen... Doe mij dan maar twee cirkeldiagrammen hoorquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:21 schreef disjfa het volgende:
Als jij cirkeldiagrammen nuttig vind, sure
Ik ben bezig om deferred rendering flags over te zetten naar de juiste MRT door in de Custom Shader interface vector-packing en per-instance properties door te voeren. Teneinde de shader-pipeline extra functionaliteit te geven omtrent per-pixel-biassing slopes. Dit alles geencodeerd in een 8-bits kanaal in de tweede render target.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:20 schreef koei het volgende:
Ben ik dan de enige die hard aan het werk is![]()
Oke, welliswaar niet op mn werk, maar ik ben wel nuttig bezig! Mooie cirkeldiagrammen maken enzo!
Heb je wel een goede passer?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:23 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, 400 woorden of 2 cirkeldiagrammen... Doe mij dan maar twee cirkeldiagrammen hoor
Ah, je bent aan het epibreren! Zeg dat dan gewoonquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:23 schreef dikkedorus het volgende:
[..]
Ik ben bezig om deferred rendering flags over te zetten naar de juiste MRT door in de Custom Shader interface vector-packing en per-instance properties door te voeren. Teneinde de shader-pipeline extra functionaliteit te geven omtrent per-pixel-biassing slopes. Dit alles geencodeerd in een 8-bits kanaal in de tweede render target.
Jep, maar wel linksdraaiend he!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:27 schreef koei het volgende:
[..]
Ah, je bent aan het epibreren! Zeg dat dan gewoon
Ja, alleen zitten er nu gaatjes in mn beeldschermquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:24 schreef dikkedorus het volgende:
[..]
Heb je wel een goede passer?
Ik moest lachenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:27 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, alleen zitten er nu gaatjes in mn beeldscherm
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:39 schreef lizardtattoo het volgende:
Tijd dat de spammers een nieuwe vertaalmachine zoeken.
Van: "Voor een Perfecte Gars"
Onderwerp: "De zaak nu! Enormes Penis! Deze Big!"
Wat is een Perfecte Gars (buiten meervoud van een steur-achtige vis) en waarom zou ik geinteresseerd zijn in baby-varkens met grote piemels?
Ze zien je aan voor een fan van bestialiteit?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:39 schreef lizardtattoo het volgende:
Tijd dat de spammers een nieuwe vertaalmachine zoeken.
Van: "Voor een Perfecte Gars"
Onderwerp: "De zaak nu! Enormes Penis! Deze Big!"
Wat is een Perfecte Gars (buiten meervoud van een steur-achtige vis) en waarom zou ik geinteresseerd zijn in baby-varkens met grote piemels?
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:09 schreef Poit het volgende:
Van Laniboekje heb ik ooit een kerstkaart gekregen +4
Ja, goed. Erg druk geweest. Een paar GAM SC's over moeten slaan. Nu ben ik alweer aan het werk, de eerste werkdag van de negen die nog gaan volgen! En dan heb ik vakantie.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:10 schreef dikkedorus het volgende:
Hoe is het ermee Lani? Ik heb je niet gezien in SC na Leipzig.
Sluit je ogen, en stel je de ideale vrouw voor...quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:09 schreef Poit het volgende:
Heul niej!!!
Van Laniboekje heb ik ooit een kerstkaart gekregen +4
Met koei heb ik leuke conversaties en ze heeft me gepwnd met Buzz +3
SummerBreeze krijg ik hoogte vrees van +2
Lizzardtattoo ken ik niet zo goed maar omdat ze van het vrouwelijke geslacht is +1
Ik heb jou nieteens punten gegevenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:29 schreef koei het volgende:
Lani staat op 1 bij Poit, Liz op 1 bij DD, SB op 1 bij SD (denk ik?)... bij wie moet ik dan op 1 staan
Inderdaad bij alle andere kerels en dat zijn er nogal wat in de GAM SC. Dus wees niet gevreesd Koei!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:29 schreef koei het volgende:
Lani staat op 1 bij Poit, Liz op 1 bij DD, SB op 1 bij SD (denk ik?)... bij wie moet ik dan op 1 staan
Hatsekidee. En weer voor het einde van de dag lekkere lesbische acties weer zonder pics maar met veel fantasie.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:31 schreef SummerBreeze het volgende:
en ook wel een beetje bij mij
Gelukkig steel je die horloges niet helemaal!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:34 schreef lizardtattoo het volgende:
Nu ben ik ook al "niet helemaal"![]()
![]()
Van:"Goedkope en goede"
Onderwerp:"U bent niet Helemaal Diefstal Horloges"
Op welke enorm foute lijst ben jij terecht gekomen Lizquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:34 schreef lizardtattoo het volgende:
Nu ben ik ook al "niet helemaal"![]()
![]()
Van:"Goedkope en goede"
Onderwerp:"U bent niet Helemaal Diefstal Horloges"
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:31 schreef SummerBreeze het volgende:
bij alle andere mannen hier natuurlijk Koei
en ook wel een beetje bij mij
Jullie krijgen beide gewoon +500 voor deze conversatie.quote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:44 schreef koei het volgende:
Heb je ook een catalogus met dingen waar we die punten tegen in kunnen wisselen DD?
Runaway: Dream of the Turtle. Geen toptitel, maar ik was bijna bij het einde van een chapter en toen viel de DS uit. Maar niet echt een titel om te spelen in een vlucht hoor.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:47 schreef SummerBreeze het volgende:
Waar wil je mee verder Lani?
(Ben voor de vlucht van zaterdag naarstig op zoek naar leuke spelletjes namelijk)
Guitar Hero DS heb ik ook liggen, cool.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:50 schreef koei het volgende:
Guitar Hero DSEn professor Layton en PicPic
Ik sta open voor voorstellen via PM.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:44 schreef koei het volgende:
Heb je ook een catalogus met dingen waar we die punten tegen in kunnen wisselen DD?
Kun je met vier punten ook al iets leuks bij jou bestellen dan?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:51 schreef dikkedorus het volgende:
[..]
Ik sta open voor voorstellen via PM.
Guitar Hero DS is vet, maar dan doe ik liever de echte GH.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:50 schreef koei het volgende:
Guitar Hero DSEn professor Layton en PicPic
Vier punten zijn meer dan genoeg, enige wat het kost is een ritje richting Goudaquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:51 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Kun je met vier punten ook al iets leuks bij jou bestellen dan?
Ja hoor, natuurlijk. 27 september, tof feest in Zoeterwoude. Je bent bij deze uitgenodigd.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:51 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Kun je met vier punten ook al iets leuks bij jou bestellen dan?
Ik wist nieteens dat jij hem had. Review copy? Want ik wil hem wel es lenen danquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:57 schreef koei het volgende:
Ja, GH DS is niks vergeleken met de echte GH, maar los gezien best een grappig spelletje. Je moet het alleen niet te lang spelen
Of anders:quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:56 schreef SummerBreeze het volgende:
vanavond de details van jullie aanraders opzoeken. Moet toch iets tussen zitten dat de verveling tegengaat.
Ik weet daar ook wel andere dingetjes tegen, maar of de rest van het vliegtuig daarop zit te wachten is nog maar de vraag.
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:58 schreef dikkedorus het volgende:
[..]
Ja hoor, natuurlijk. 27 september, tof feest in Zoeterwoude. Je bent bij deze uitgenodigd.
Laniboekje lost 4 DD Points!
Laniboekje got DD invitation!
+4 awesome
+2 tofheid
+10% chance to conga!
Ik ken maar weinig casuals hier die hem niet hebbenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:00 schreef dikkedorus het volgende:
[..]
Ik wist nieteens dat jij hem had. Review copy? Want ik wil hem wel es lenen dan
Nee, de gekochte versie! gekocht om mee te nemen naar Leipzig maar ik vond hem te groot en heb 'm toen toch maar thuis gelatenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:00 schreef dikkedorus het volgende:
[..]
Ik wist nieteens dat jij hem had. Review copy? Want ik wil hem wel es lenen dan
Klinkt bekend.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:03 schreef koei het volgende:
[..]
Nee, de gekochte versie! gekocht om mee te nemen naar Leipzig maar ik vond hem te groot en heb 'm toen toch maar thuis gelaten
En succes op school Poit! Niet met propjes gooien naar de leraar!
...quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:56 schreef SummerBreeze het volgende:
vanavond de details van jullie aanraders opzoeken. Moet toch iets tussen zitten dat de verveling tegengaat.
Ik weet daar ook wel andere dingetjes tegen, maar of de rest van het vliegtuig daarop zit te wachten is nog maar de vraag.
Nouja, ik danquote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:02 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ik ken maar weinig casuals hier die hem niet hebben![]()
In gedahcte heb je het al. Alleen je huis is er nog nietquote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:07 schreef dikkedorus het volgende:
[..]
Maar ik heb ook nog geen normale GH. Ik ga die meuk pas kopen als ik in m'n nieuwe huis zit. Ik heb ruimte nodig om te rocken!
Ik heb volgens mij wel de ruimte voor een mooie 5.1, maar ik ben niet echt picky over de kwaliteit zelf, en hard hoeft het ook niet echt te kunnen.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:17 schreef disjfa het volgende:
De mediamarkt
nee, ik kan wel helpen. Ik doe niet duur. Alleen wat wil je kwa muzieklayout. Heb zelf gewoon easy stereo om dat dat voor mij zat is. Maar als je veel wilt is het boxen kopen en (goede) boxen zijn tering duur.
Muziek == guitar hero == vrienden == wij willen wel goed geluidquote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:19 schreef dikkedorus het volgende:
[..]
Belangrijkste is de TV eigenlijk, muziek luister ik alleen op de fiets, thuis alleen radio.
Wel goed kunnen gamen op m'n 360 natuurlijk
Dat kan je overal. Zelfs bij de albert heijn. Alleen bij die laatste is het wat lastigerquote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:27 schreef SocialDisorder het volgende:
BCC, kun je tenminste ook nog over de prijs babbelen
Mijn date gaat niet doorquote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:29 schreef dikkedorus het volgende:
Onderhandelmogelijkheden zijn wel belangrijk voor zulks grote aankopen, maar desnoods koop ik het ergens el-cheapo op de internets.
Ik ga wat eten, en dan bind ik mijn sneeuwbord weer eens onder. Prettige avond nog.
Koei, veel plezier vanavond.
BCC moet je alleen spul kopen als het ergens anders goedkoper is, want dan krijg je daar overheen nog eens korting (mijn videocamera komt bij bcc vandaan waar ik hem bijna 100 euro goedkoper had dan de reguliere prijs dankzij een aanbieding ergens anders).quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:27 schreef SocialDisorder het volgende:
BCC, kun je tenminste ook nog over de prijs babbelen
Het is echt een jostiband drumstel hoorquote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:49 schreef Rossdale het volgende:
Al die vrouwen ineens
Ik heb trouwens zin in rockband, ik wil echt zo graag die drums een keer uitproberenAlleen vind ik 90 euro uitgeven voor een plastic drumstel echt te veel...
Dat was payback voor wat dat monster met m'n gordijnen deed!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:16 schreef koei het volgende:
Ach, jij hebt mijn kat geleerd om op het aanrecht te springen, dus dat jouw kat ook dingen sloopt is alleen maar terecht!
Mijn rat sloopte meer dan toenmalige kat ooit heeft gedaan. Kabels van mn radiowekker doorknagen, zn mooie buizensysteem kapot knagenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:21 schreef Poit het volgende:
Wat ben ik blij dat ik twee ratjes heb die gewoon lekker rustig in hun kooitje zitten.
Hey!! M'n schatjes Miep en Lynn zijn geen voer voor die stomme beestenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:22 schreef SocialDisorder het volgende:
daar kunnen we verandering in brengen Poit
Daarom zitten ze nu ook in een kooitjequote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:29 schreef koei het volgende:
[..]
Mijn rat sloopte meer dan toenmalige kat ooit heeft gedaan. Kabels van mn radiowekker doorknagen, zn mooie buizensysteem kapot knagen
Jij gaat echt doorstuderen Koei, voor docent(e)?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:09 schreef koei het volgende:
Komop Spanky, een beetje positief denken enzo! Je hebt al een papiertje binnen, mocht je echt niet verder mogen dan kun je altijd nog daar iets mee gaan doen! En dat hoeft echt niet perse iets in een lab te zijn, meestal vragen ze alleen HBO/WO-denkniveau. En anders ga je gewoon in februari beginnen aan een opleiding voor scheikunde-docent, dan studeren we bij dezelfde vakgroep enzo!
En ik ben nog een jaar ouder dan dat jij bent, en heb nog helemaal niks(nouja, mn bachelor is allang binnen, maar ik moet hem nog een keertje op gaan halen...)
Jaaaa ik zit ook niet heel erg te dippen hoor, het valt wel mee (of het komt door de hoeveelheid bier die ik ingenomen heb), maar mocht het niets worden, dan ga ik gewoon een jaar lang, of 2 desnoods, freelance gamesjournalist proberen te wordenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:09 schreef koei het volgende:
Komop Spanky, een beetje positief denken enzo! Je hebt al een papiertje binnen, mocht je echt niet verder mogen dan kun je altijd nog daar iets mee gaan doen! En dat hoeft echt niet perse iets in een lab te zijn, meestal vragen ze alleen HBO/WO-denkniveau. En anders ga je gewoon in februari beginnen aan een opleiding voor scheikunde-docent, dan studeren we bij dezelfde vakgroep enzo!
En ik ben nog een jaar ouder dan dat jij bent, en heb nog helemaal niks(nouja, mn bachelor is allang binnen, maar ik moet hem nog een keertje op gaan halen...)
Leraar worden twijfel ik ook nog aan, lijkt me serieus wel tof, alleen... ik weet niet hoe goed ik die kinderen uit kan houden, ik bedoel... ik ben wel toffig enzo, maar er zijn grenzen, en ik weet zeker dat die kutkinderen die op gaan zoeken... Maar dat is pas voor veeeeer in de toekomst!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:04 schreef koei het volgende:
Ja, ik denk het wel Elroy. Ik heb nog wat maandjes bedenktijd, maar ik denk dat ik toch liever een leuke baan heb, dan een saaie baan waarmee ik wel veel geld verdien... Eén van mn teamgenootjes is ook bezig met een lerarenopleiding MO (staat ondertussen al zes jaar voor de klas, maar heeft nog geen papieren) en het klinkt wel leuk! Ik denk dat ik daarin veel beter mn creativiteit en regelvaardigheden kwijt kan. Maar goed, wie weet heb ik volgende maand een baan die ik geweldig vind, dan wordt het geen nieuwe opleiding natuurlijk!
Leraar zijn lijkt me op zich best cool, alleen zal je af en toe van die kutklassen hebben.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 03:33 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Jaaaa ik zit ook niet heel erg te dippen hoor, het valt wel mee (of het komt door de hoeveelheid bier die ik ingenomen heb), maar mocht het niets worden, dan ga ik gewoon een jaar lang, of 2 desnoods, freelance gamesjournalist proberen te wordenIk bedoel, als ik dan toch niets beters te doen heb kan ik maar beter dat proberen! Maar ik ga er van uit dat ik alsnog wel door kan met mn studie
[..]
Leraar worden twijfel ik ook nog aan, lijkt me serieus wel tof, alleen... ik weet niet hoe goed ik die kinderen uit kan houden, ik bedoel... ik ben wel toffig enzo, maar er zijn grenzen, en ik weet zeker dat die kutkinderen die op gaan zoeken... Maar dat is pas voor veeeeer in de toekomst!
Och, da's toch ook nog maar een weekje!!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 08:44 schreef Laniboekje het volgende:
Goedemorgen.
Ik heb pas vrijdag 5 september om 17.00u vakantie. Tot dan moet ik iedere dag werken, ook aankomend weekend helaas.
Zit nu ruim een jaar achter een bureau en ben het spuugzat!!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:22 schreef SocialDisorder het volgende:
Leraar worden
Jaren leren en studeren om vervolgens de rest van je leven naar school te moeten.
No thanks. I'll keep rocking out with my deskjob, thank you very much! Deskjockey 4 Life!
You had me at "penis". Natuurlijk klikkenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:58 schreef lizardtattoo het volgende:
Meer toffe spam. Vroegah was dat allemaal "gewoon" brak Engels, maar sinds een paar dagen krijg ik het ook in het "Nederlands".
Van: "Al de la Joie"
Onderwerp:"Net als u, Ik zweer! Geniet van het nu Waar!"
Van:"Met de Diepte"
Onderwerp:"Mijn penis Verzoek! Geniet van de Suite!"
Van:"Enorme penis - Perfecte"
Onderwerp: "Bright, Volledige Wijn! De strijd!"
Het is bijna pretentieuze poëzie
Zouden daar nou echt mensen op klikken?
Zeg je nu dat je die pilletjes nodig hebt?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:00 schreef dikkedorus het volgende:
[..]
You had me at "penis". Natuurlijk klikken
Geen zorgen, alles werkt hier primaquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:10 schreef lizardtattoo het volgende:
[..]
Zeg je nu dat je die pilletjes nodig hebt?
Je vergeet het belangrijkste!quote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:08 schreef Poit het volgende:
Zo, de boterbammetjes zitten er ook weer in. Zo nog even een heerlijk koel Hertog Jan pislje uit de tap en dan is het vakantie!!
Niet? Klinkt als de ideale werkplek daar in alcoholicaquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:35 schreef lizardtattoo het volgende:
Tja het was op mijn werk ook weer de maandelijkse maandafsluit-borrel met chipjes en hapjes maar daar had ik gek genoeg om 6:00 vanochtend nog niet zo heel veel zin in.
fixedquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:14 schreef Rossdale het volgende:
Bluh, nog 3 uurtjes en dan ein-de-lijk vakantie...
Ga jij met SD van de GAM SC op vakantie?! Heb ik wat gemist?!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:11 schreef SummerBreeze het volgende:
Zo, vanmorgen ingecheckt voor de vlucht, het huis is op orde (bijna helemaal dan), de koffers zijn gepakt (op de laatste dingetjes na) en de kat wil niet van de koffer af (denk dat-ie doorheeft dat we weggaan en wil dat zo tegenhouden). Het lange wachten tot het weggaan kan beginnen.
Hopelijk kan ik SD snel ophalen van zijn werk. Samen wachten is toch leuker dan zo alleen....
Blijkbaarquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:21 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ga jij met SD van de GAM SC op vakantie?! Heb ik wat gemist?!
quote:
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:35 schreef SpankmasterC het volgende:nog meer goed nieuws! Ik mag door met mn studie! Heb 41 punten, zelfs 1tje teveel dus!
Dus ik ga nu de stad in om me te bezatten in het lekkere zonnetjeJoechei!
Feli knulquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:35 schreef SpankmasterC het volgende:nog meer goed nieuws! Ik mag door met mn studie! Heb 41 punten, zelfs 1tje teveel dus!
Dus ik ga nu de stad in om me te bezatten in het lekkere zonnetjeJoechei!
SD en ik waren al vriendje en vriendinnetje toen ik hier actief werd. Het is dus geen door FOK veroorzaakte liefde....quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:27 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Haha, jezus. Ik heb echt onder een steen geleefd. Waarom PM'en de mensen mij dit soort belangrijk nieuws niet even door? Ik ben een vrouw, ik hou van dit soort nieuws.
Wat leuk!
Je bent gewoon een meeloperquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:02 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
SD en ik waren al vriendje en vriendinnetje toen ik hier actief werd. Het is dus geen door FOK veroorzaakte liefde....
Ik wist geeneens dat hij een vriendinnetje had. Hoe lang al? Er wordt me ook nooit niks verteld, hahaha.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:02 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
SD en ik waren al vriendje en vriendinnetje toen ik hier actief werd. Het is dus geen door FOK veroorzaakte liefde....
Sinds eind februari. Een half jaar dus al. Jeetje, de tijd gaat snel....quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:11 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik wist geeneens dat hij een vriendinnetje had. Hoe lang al? Er wordt me ook nooit niks verteld, hahaha.
Leuk hoor. En inderdaad, de tijd gaat snel als je het leuk hebt. Veel geluk nog samen en uiteraard nog een fijne vakantie als ik jullie hier niet meer zie!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:26 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Sinds eind februari. Een half jaar dus al. Jeetje, de tijd gaat snel....
Oei, dat is nog even wachten ja! Van te voren nog even slapen of gaan jullie nachtbraken? Ik kan niet wachten op mijn vakantie. Ik vlieg als het goed is maandag 8 september om 15.30u naar Tenerife.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:34 schreef SummerBreeze het volgende:
we gaan pas om 4 uur vannacht de deur uit, dus voorlopig vallen we (of iig ik) je nog wel lastig hier
Zul je net weer zien ja, en dat moet je net niet hebben. Dan is het wel even handig om je wekker te zetten.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:00 schreef SummerBreeze het volgende:
We gaan iig niet bewust slapen. Gewoon lekker op de bank hangen en een beetje gamen ofzo.Voor de zekerheid zet ik wel de wekker. Zal je net zien dat we anders om half 4 in slaap storten en het vliegtuig missen![]()
In zoetermeer heb je zo`n mooi systeem dat je gewoon aan het begin van het jaar je kaartjes moet bestellen en dan worden we meestal wel ingedeelt. Heb dit jaar ook 6 voorstellingen van onbekende cabereties. jochem meijer vind ik niet al te leuk meerquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:28 schreef dikkedorus het volgende:
Ik heb kaartjes voor Jochem Meijer!
Ik wordt nooit ingeloot. Vooral de Leidse schouwburg is daar zoooo vervelend mee. Dus bestel ik altijd maar extra veel. En soms krijg je dan toch alles en heb je weer elke twee weken een voorstellingquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:33 schreef disjfa het volgende:
[..]
In zoetermeer heb je zo`n mooi systeem dat je gewoon aan het begin van het jaar je kaartjes moet bestellen en dan worden we meestal wel ingedeelt. Heb dit jaar ook 6 voorstellingen van onbekende cabereties. jochem meijer vind ik niet al te leuk meer
bekendste namen die ik heb zijn denk ik de heidenroosjes met cabaret
In gouda moet je ook van tevoren bestellen, dacht het zelfde als jou vorig jaar. Had opeens voor 600 euro kaartjesquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:01 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Ik wordt nooit ingeloot. Vooral de Leidse schouwburg is daar zoooo vervelend mee. Dus bestel ik altijd maar extra veel. En soms krijg je dan toch alles en heb je weer elke twee weken een voorstelling
Ehm, hebben jullie wel dezelfde SD voor je? Er is namelijk een Sharkdoggie uit de GAM SC, en SocialDisorder uit de GAM SCquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:21 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ga jij met SD van de GAM SC op vakantie?! Heb ik wat gemist?!
Geweldig plaatje!!!quote:
Ik kan me herinneren dat een hele lieve dame mij ooit lang geleden meenam naar Op Sterk Water.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:29 schreef koei het volgende:
Vier posts achter elkaar is zo kansloos!
En Jaap, mocht je nog iemand zoeken die mee wil naar Jochem Meijer... * koei lacht lief naar Jaap
* Poit kan ook heel lief lachenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:45 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat een hele lieve dame mij ooit lang geleden meenam naar Op Sterk Water.
Ik zal eens kijken wat ik kan doen.
Ik hoor veel goede dingen over Poolse bruiden.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:04 schreef koei het volgende:
[..]
Koop dan gewoon een russisch bruidje, dan is iedereen tevreden!
V_Hquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 07:59 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
Ik hoor veel goede dingen over Poolse bruiden.
Ik heb trouwens Rock Band gekocht bitches.
Koei!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:50 schreef koei het volgende:
[..]
V_H
Dan moeten we vanavond allemaal even Rockband komen spelen, dan heeft iedereen eerder Rockband gespeeld dan SD
Heb je eigenlijk ons Rockband optreden in Leipzig gezien?
ja, maar Elroy wilde zo graag... Ik opperde nog van "ik wil ook wel zingen" maar gelijk was het van "nee, dat kan jij helemaal niet, dat kan ik veel beter" En dat elke keerquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:01 schreef Poit het volgende:
[..]
Koei!
Ik zat laatst nog een keer () jullie optreden te bekijken en ik ben van mening dat bij een nummer van Garbage toch een dame de vocals moet doen!!
NOFI naar Cruise natuurlijk!!
Haha, duidelijk. .In elk geval goed dat je nu je plaats kentquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:47 schreef koei het volgende:
[..]
ja, maar Elroy wilde zo graag... Ik opperde nog van "ik wil ook wel zingen" maar gelijk was het van "nee, dat kan jij helemaal niet, dat kan ik veel beter" En dat elke keer
Ja, bovenop!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:00 schreef Poit het volgende:
[..]
Haha, duidelijk. .In elk geval goed dat je nu je plaats kent
`quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:21 schreef koei het volgende:
Nou, ik heb mn wasmachine open geschroefd, maar zonder resultaat (nouja, de zijkant is wel helemaal los, maar ik kan niet bij de trommel). Dat wordt morgen bij mn ouders wassen
Probeer het eens van bovenaf!! Er gewoon helemaal inkruipenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:21 schreef koei het volgende:
Nou, ik heb mn wasmachine open geschroefd, maar zonder resultaat (nouja, de zijkant is wel helemaal los, maar ik kan niet bij de trommel). Dat wordt morgen bij mn ouders wassen
Vanavond heb ik een BBQ.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:50 schreef koei het volgende:
[..]
V_H
Dan moeten we vanavond allemaal even Rockband komen spelen, dan heeft iedereen eerder Rockband gespeeld dan SD
Heb je eigenlijk ons Rockband optreden in Leipzig gezien?
Da kan. Heb toevallig komende anderhalve week vakantie. Maar dat moeten we ff via andere kanalen regelen.quote:
Ja, maar dan gaat hij niet aanquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:03 schreef Poit het volgende:
Nee, maar dan moet je er helemaal in kruipen en dan aan zetten.. Leukste draaimolen die er is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |