Zal ik voortaan gewoon mijn mond maar houden dan?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:50 schreef disjfa het volgende:
Och. Komen ze weer met vrouwenlogica. Mischien kan je daar meer mee op het viva forum
Nee, ik denk dat we gewoon meer vrouwen nodig hebben hier! Dan blijft disjfa vanzelf wel weg!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:53 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Zal ik voortaan gewoon mijn mond maar houden dan?
Nou, nu zet je me aan het denken. Dat zou mischien wel eens heel erg plezierig zijn. Ik zou zeggen test het een keer bij je thuis. Wees stil. Kook. Maak schoon. Doe de afwas. Wassen. En doe dat 3 weken lang en test hoe je vriendlief reageert en of dat een verbetering is!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:53 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Zal ik voortaan gewoon mijn mond maar houden dan?
Koop dan gewoon een russisch bruidje, dan is iedereen tevreden!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:59 schreef disjfa het volgende:
Ho ho ho dikke dd! Ik heb niet per definitie iets tegen vrouwen. Ik heb iets tegen de emancipatiemislukking die vrouwen doordrukken en daardoor de relationele probelemen tussen mannen en vrouwen (met name mij en vrouwen) wat nergens meer over gaat.
Juist dat is hinderlijk. Popetje in de kast waar je naar kan kijken maar niet mee kan ouwenhoeren. Ik bedoel.. vrouwen zijn gewoon net als mannen. Mensen. Geen breezerhoertje die je pijpt omdat je haar een drankje geeft. Niet een blowupdoll die gaat liggen omdat je ze McFlurry geeft. Maar gewoon echte mensen zeg maarquote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:04 schreef koei het volgende:
[..]
Koop dan gewoon een russisch bruidje, dan is iedereen tevreden!
fixed.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:06 schreef disjfa het volgende:
[..]
Juist dat is hinderlijk. Popetje in de kast waar je naar kan kijken maar niet mee kan ouwenhoeren. Ik bedoel.. vrouwen zijn gewoon net als mannen. Mensen. Geen breezerhoertje die je pijpt omdat je haar een drankje geeft. Niet een blowupdoll die gaat liggen omdat je ze McFlurry geeft. Maar gewoon echte mensen zeg maar
Maar dat vind niemand
TIETEUUUUHHH!
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:28 schreef dikkedorus het volgende:
Precies, als dat gezeik over slavernij. Het was een leuke tijd.
Een McFlurry Crunch nog wel! Denkt weer dat ze beter is hoorquote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:13 schreef koei het volgende:
Wat wil je nou eigenlijk? Een vrouw die haar woordje klaar heeft, maar vervolgens wel braaf naar je luistert en precies doet wat je zegt? Dan mag je je voor gaan bereiden op het alleen oud worden
En ik ga niet zomaar liggen voor een McFlurry hoor! Dat moet dan minimaal een McFlurry Crunch zijn!
Hey, dat jjij nou zomaar de tent in kruipt bij disjfa wil niet zeggen dat we allemaal zo zijn he!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:14 schreef dikkedorus het volgende:
[..]
Een McFlurry Crunch nog wel! Denkt weer dat ze beter is hoor
Dat wat ik net tegen SB zei was een "grapje" een beetje "sarcastisch"quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:13 schreef koei het volgende:
Wat wil je nou eigenlijk? Een vrouw die haar woordje klaar heeft, maar vervolgens wel braaf naar je luistert en precies doet wat je zegt? Dan mag je je voor gaan bereiden op het alleen oud worden
LIEFDE IS NIET TE KOOP LILLIE!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:16 schreef koei het volgende:
[..]
Hey, dat jjij nou zomaar de tent in kruipt bij disjfa wil niet zeggen dat we allemaal zo zijn he!
jaja, dat zou ik ook zeggen als het fout loopt...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:20 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dat wat ik net tegen SB zei was een "grapje" een beetje "sarcastisch"
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:15 schreef koei het volgende:
Hebben jullie deze trouwens al gezien?
mirror van advocatenkantoor-site die nu aangepast is
zoek de overeenkomsten:
http://www3.xfreehosting.(...)etta_Keys/1/free.htm
http://www.desipapa.com/monthlybabe/feb04/
Ehm, je weet dat je dat feestje al gemist hebt he Rossdale?quote:
SB kan best voor zichzelf zorgenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:23 schreef koei het volgende:
[..]
jaja, dat zou ik ook zeggen als het fout loopt...
Wel mooi trouwens dat SD totaal niet reageert op die post
Worth a tryquote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:54 schreef koei het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat we gewoon meer vrouwen nodig hebben hier! Dan blijft disjfa vanzelf wel weg!
Whoeiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |