We hebben een winnaar!quote:
Mijn plannen: Nog meer pijnstillers nemen (ga je je best lekker van voelen) en dan morgen mysteryland!!! Ik ben ook nog uitgenodigd (als aanhang zijnde) voor een BBQ. Maar weet niet of ik mijn dan brakke lijf uit bed weet te sleuren.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:54 schreef Poit het volgende:
Al prefereer ik de term druiper!
Bijna weekend trouwens. Nog grootse plannen hier?
Ik ga vanavond naar een minimal Techno feestje
[ afbeelding ]
Kan je beter speed en XTC gebruiken. Ga je nog harder door ookquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:59 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Mijn plannen: Nog meer pijnstillers nemen (ga je je best lekker van voelen) en dan morgen mysteryland!!!
Minimal techno, ik vind het tof om naar te luisteren, maar ik ben 1x op zo'n feestje geweest, en niemand danst!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:54 schreef Poit het volgende:
Al prefereer ik de term druiper!
Bijna weekend trouwens. Nog grootse plannen hier?
Ik ga vanavond naar een minimal Techno feestje
[ afbeelding ]
Minimal Dancing op Minimal Technoquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:06 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Minimal techno, ik vind het tof om naar te luisteren, maar ik ben 1x op zo'n feestje geweest, en niemand danst!
Nu kan ik natuurlijk ook echt alleen maar bizar groot dansen, met wilde handgebaren en uitschietende ledematen enzo, maar die mensen op dat feestje waren ook echt wel heel minimaal aan het dansen... Een beetje zo met de schouders op en neer, en dan deed je al enthousiast...!
Haha, we moeten er ook niet moe van worden natuurlijkquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:06 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Minimal techno, ik vind het tof om naar te luisteren, maar ik ben 1x op zo'n feestje geweest, en niemand danst!
Nu kan ik natuurlijk ook echt alleen maar bizar groot dansen, met wilde handgebaren en uitschietende ledematen enzo, maar die mensen op dat feestje waren ook echt wel heel minimaal aan het dansen... Een beetje zo met de schouders op en neer, en dan deed je al enthousiast...!
Hehe, u wordt bedanktquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:20 schreef SpankmasterC het volgende:dat is inderdaad best ok! Mocht ik mn stufi weer hebben dan zal ik proberen aan hem te denken
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:58 schreef SummerBreeze het volgende:
Ok, haalf uurtje geleden mijn tweede dosis pijnstillers van vandaag ingenomen en ik zit meteen al weer ergens op 10 kilometer hoogte. Ik heb medelijden met mijn collega's....
Hamburger?? Ik weet van niksquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:26 schreef koei het volgende:
Ik ben weer thuis
Alleen een beetje jammer dat Elroy zich zo liet kennen aan het eind... Ik ben benieuwd of hij zich hier nog durft te vertonen te komende tijd...
En Poit, had ik jou al verteld over mijn geweldige broodje hamburger bij Leo?
Maar ik begreep dat iemand op het grandioze idee was gekomen om Roy de weg te laten roepen? Ik heb nog nooit met m in de auto gezeten maar ik ken de verhalenquote:Op zondag 24 augustus 2008 12:29 schreef koei het volgende:
Ik denk dat ik niet meer naar Leipzig ga. Die stad is gewoon een doolhof als je 's avonds na het eten of een borrel thuis wil komen. Reistijden van één a twee uur over een stukje van hooguit 15 kilometer met de autoNee, doe mij maar Keulen!
Het grappige was, ik zei, 'bij de X straße moet je linksaf', dat er dan niemand is die oplet waar die straat is kan ik ook niet helpen. Het is totaal niet mijn schuldquote:Op zondag 24 augustus 2008 14:12 schreef SocialDisorder het volgende:
Roy kan zelfs de weg naar z'n eigen keuken alleen vinden als er een geel lijntje van z'n bank naar z'n keuken loopt en een grote gele pijl boven het fornuis hangt.
Waarom zou je hem dan als navigator in Leipzig gebruiken?
De RoyRoy is ook alleen maar zo goed als het materiaal dat hij krijgt.quote:Op zondag 24 augustus 2008 14:19 schreef koei het volgende:
Roy, navigatie is niet zeggen "bij blablastraat linksaf", maar "volgende straat linksaf". Conclusie: je faalt gewoon!
En SD, ga maar alvast gele verf halen voor bij jou thuis
Ik ben anders ook kritiek gehoord op de LilLilquote:Op zondag 24 augustus 2008 14:28 schreef koei het volgende:
Ja, jij kan er ook weinig aan doen dat de LilLil zoveel beter is
Al gedaan. Groene pijl en lijnen zijn voor de douche, blauw voor het toilet, geel voor de keuken, paars voor de slaapkamer, rood voor het computerhol en oranje voor de voederbakken van Jazz.quote:Op zondag 24 augustus 2008 14:19 schreef koei het volgende:
Roy, navigatie is niet zeggen "bij blablastraat linksaf", maar "volgende straat linksaf". Conclusie: je faalt gewoon!
En SD, ga maar alvast gele verf halen voor bij jou thuis
Ja, en het is ook in Keulen!quote:Op zondag 24 augustus 2008 16:12 schreef koei het volgende:
En Leipzig is volgend jaar weer in Leipzighoewel het wel een pokke eind weg is
Opschepper? Neuh, ben gewoon heel erg luiquote:Op zondag 24 augustus 2008 16:12 schreef koei het volgende:
Opschepper!
En gewoon op vakantie gaan, dan is alles een beetje opgeruimd enzo als je terug komt! (helaas moet je dat dan wel doen voordat je op vakantie gaat).
En Leipzig is volgend jaar weer in Leipzighoewel het wel een pokke eind weg is
Door je luiheid heb je een grote woonkamerquote:Op zondag 24 augustus 2008 16:33 schreef Poit het volgende:
[..]
Opschepper? Neuh, ben gewoon heel erg lui
Ik dacht al.. Wat is Gouda toch schoon de laatste tijdquote:Op zondag 24 augustus 2008 17:27 schreef dikkedorus het volgende:
Misschien dat hij zo weinig onderhoud deed dat één van zijn muren is ingestort.
Tis echt erg inderdaad, er staat nog steeds nietsquote:Op zondag 24 augustus 2008 20:24 schreef koei het volgende:
Dan mag je nog 2 uur geduld hebben RoyDie van mij heb ik 2 uur geleden geupload en verschijnen nu pas
En de laatste foto's zijn er pas over 1,5 uur denk ik
STEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERF!quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:41 schreef koei het volgende:
Heb ik al verteld hoevaak ik Rockband en Guitar Hero: World Tour heb gespeeld?
Je hebt toch een PS3? GH: World Tour komt gewoon daar voor uit hoor in november.quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:46 schreef Poit het volgende:
STOP IT!!!
Ik wil zo graag... Ik zou er gewoon bijna een xbox 360 voor kopen...
Ik heb een dikke voorsprong op je dus als we gaan drummen? Ik heb namelijk ook onwijs veel gespeeldquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:48 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
STEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERF!
Een 360 is sowieso een goede koop natuurlijk!quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:46 schreef Poit het volgende:
STOP IT!!!
Ik wil zo graag... Ik zou er gewoon bijna een xbox 360 voor kopen...
Klopt maar ik wil nú Rock Band spelen.quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je hebt toch een PS3? GH: World Tour komt gewoon daar voor uit hoor in november.
[..]
Ik heb een dikke voorsprong op je dus als we gaan drummen? Ik heb namelijk ook onwijs veel gespeeld
Guitar Hero ownt Rock Band op alle fronten. En ik kan het weten. Want ik heb beide gespeeld.quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:55 schreef Poit het volgende:
[..]
Klopt maar ik wil nú Rock Band spelen.
En ik als ritmegamekoning klap julile natuurlijk allemaal
Maar ik ben een beetje allergisch voor de 360. Weet ook niet wat het is..
En je je kan niet wachten tot vrijdagquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:55 schreef Poit het volgende:
[..]
Sowieso moet je GH: World Tour hebben, geen Rockband.quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:55 schreef Poit het volgende:
[..]
Maar ik ben een beetje allergisch voor de 360. Weet ook niet wat het is..
Die verdwijnen dus waarschijnlijk met het nieuwe dashboardquote:
Ok, duidelijk. Wordt het dus GH. Is Rock Revolution nog de moeite waard??quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Guitar Hero ownt Rock Band op alle fronten. En ik kan het weten. Want ik heb beide gespeeld.
Wat is er vrijdag?quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:58 schreef disjfa het volgende:
[..]
En je je kan niet wachten tot vrijdag
Ik mis de voicechat echt niet. Ben niet zo'n online gamer. Prefereer iemand naast me op de bank. Veel gezelliger.quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:59 schreef koei het volgende:
[..]
Sowieso moet je GH: World Tour hebben, geen Rockband.
En de 360 is zoooveel fijner dan een PS3. Alleen al het dashboard en de voicechat is de moeite waard. Die swoesj geluidjes
Uhm. Dan ligt rockband hier in de winkels voor de ps3quote:
Dat lees je binnenkort in onze previewquote:Op maandag 25 augustus 2008 00:03 schreef Poit het volgende:
[..]
Ok, duidelijk. Wordt het dus GH. Is Rock Revolution nog de moeite waard??
[..]
Is dat zo? Helemaal aan me voorbij gegaan.. Maar zeker ook voor die absurde prijzen?quote:Op maandag 25 augustus 2008 00:05 schreef disjfa het volgende:
[..]
Uhm. Dan ligt rockband hier in de winkels voor de ps3
Is het wel positief dat ie nog een pad extra heeft? Het wordt er niet nog onduidelijker door?quote:Op maandag 25 augustus 2008 00:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat lees je binnenkort in onze preview
Ik vind de soundtrack ietsje minder en de pedaalknop op het scherm is wat onduidelijker. Maar de stokken zijn steviger en het drumstel heeft een pad extra. RB:4, GH: 5, RR: 6
Jamaar jamaar.. je kan toch zelf stokken gebruiken? Heb er hier nog een hussie liggen van "vroegah"quote:Op maandag 25 augustus 2008 00:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat lees je binnenkort in onze preview
Ik vind de soundtrack ietsje minder en de pedaalknop op het scherm is wat onduidelijker. Maar de stokken zijn steviger en het drumstel heeft een pad extra. RB:4, GH: 5, RR: 6
Irl met andere mensen is altijd beter natuurlijk, maar de voicechat is een goed alternatief waarbij het lijkt alsof er iemand naast je zitquote:Op maandag 25 augustus 2008 00:03 schreef Poit het volgende:
[..]
Ok, duidelijk. Wordt het dus GH. Is Rock Revolution nog de moeite waard??
[..]
Wat is er vrijdag?
[..]
Ik mis de voicechat echt niet. Ben niet zo'n online gamer. Prefereer iemand naast me op de bank. Veel gezelliger.
Ik vond RR er chaotisch uitzien, vooral ook omdat het voetpedaal er ook als 'knop' tussenstaat en je dus zeven knoppen hebt. Veel te ingewikkeld voor mij:')quote:Op maandag 25 augustus 2008 00:08 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Is het wel positief dat ie nog een pad extra heeft? Het wordt er niet nog onduidelijker door?
Voor mij niet, maar voor de die-hards misschien wel. Ik ga gewoon lekker voor GH:WT en dan voor drumstel + game.quote:Op maandag 25 augustus 2008 00:08 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Is het wel positief dat ie nog een pad extra heeft? Het wordt er niet nog onduidelijker door?
ja, dat is ook zo natuurlijk. Maar ik speel altijd met Roy en in zijn stem hoor ik alle frustratie al en dat vind ik ook mooi. Buzz! heeft niet eens voicechat, zoals veel PS3 spellenquote:Op maandag 25 augustus 2008 00:11 schreef Poit het volgende:
Nee joh.. Dat komt niet in de buurt. Je ziet dan toch niets van de vernedering die je bij de ander veroorzaakt. Zeg nou zelf. Hoe graag had je m'n gezicht gezien toen je van me won met Buzz!!
quote:Op maandag 25 augustus 2008 00:16 schreef koei het volgende:
Maar ik speel altijd met Roy en in zijn stem hoor ik alle frustratie al en dat vind ik ook mooi.
PS3quote:Op maandag 25 augustus 2008 00:16 schreef koei het volgende:
[..]
ja, dat is ook zo natuurlijk. Maar ik speel altijd met Roy en in zijn stem hoor ik alle frustratie al en dat vind ik ook mooi. Buzz! heeft niet eens voicechat, zoals veel PS3 spellen
Nou niet doen alsof je niet weet waar ik het over heb. Ik bedoel dat godver enzo als je weer eens dood bent, of als ik je plaats voor een dorp inpik!quote:
Haha, misschien maar goed dat de PS3 niet zoveel voicechat ondersteund anders denkt iedereen dat ik een 14 jarig amerikaans jongetje ben met al m'n enthousiastmequote:Op maandag 25 augustus 2008 00:20 schreef koei het volgende:
[..]
Nou niet doen alsof je niet weet waar ik het over heb. Ik bedoel dat godver enzo als je weer eens dood bent, of als ik je plaats voor een dorp inpik!
Dat mag onderhand wel, woensdag gaat ie livequote:Op maandag 25 augustus 2008 00:18 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
PS3
360
Maar ik ga nu maar weer es wat kloten op de debug, Portal spelen ofzo, of Castle Crashers!
Ja Roy, hij staat er eindelijk op!
Oh. Dattequote:Op maandag 25 augustus 2008 00:20 schreef koei het volgende:
[..]
Nou niet doen alsof je niet weet waar ik het over heb. Ik bedoel dat godver enzo als je weer eens dood bent, of als ik je plaats voor een dorp inpik!
Ben even rond gaan speuren maar zie op meerdere webwinkels een verwachte releasedatum van 9 oktober...quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:58 schreef disjfa het volgende:
[..]
En je je kan niet wachten tot vrijdag
Dan pak ik 7 september de gitaar wel opquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb een dikke voorsprong op je dus als we gaan drummen? Ik heb namelijk ook onwijs veel gespeeld
quote:Op maandag 25 augustus 2008 08:57 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Dan pak ik 7 september de gitaar wel op
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben er volgend jaar ook weer gewoon bij denk ik. Of ik moet weer naar Leipzig gaan. Mijn volgende feestje is in ieder geval Qlimax, maar daar is nog steeds niets over bekendquote:Op maandag 25 augustus 2008 10:28 schreef SummerBreeze het volgende:
Knie en heup hielden zich goed. Tot een uurtje of 5 (geloof ik, tijdsbesef was een beetje weg zaterdag). Gewoon bij de EHBO een paracetamolletje gehaald en toen weer verder feesten.
Mysteryland staat al weer in de planning voor volgend jaar!!!
Kijk, das mooi om te horenquote:Op maandag 25 augustus 2008 10:28 schreef SummerBreeze het volgende:
Knie en heup hielden zich goed. Tot een uurtje of 5 (geloof ik, tijdsbesef was een beetje weg zaterdag). Gewoon bij de EHBO een paracetamolletje gehaald en toen weer verder feesten.
Mysteryland staat al weer in de planning voor volgend jaar!!!
Was inderdaad een kippenvel en natte-ogen (quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:06 schreef SocialDisorder het volgende:
Mysteryland was
begin nu weer (een beetje) bij te komen
Danadraaide
NIN
in de originele uitvoering met een stevige bass er onder.
Te awesome
Coldplay was ook awesome aan het einde bijThe Prophet
Hoera, covers met niets meer dan een simpele beat er onder geplakt... Hoe cheap...quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:06 schreef SocialDisorder het volgende:
Mysteryland was
begin nu weer (een beetje) bij te komen
Danadraaide
NIN
in de originele uitvoering met een stevige bass er onder.
Te awesome
Coldplay was ook awesome aan het einde bijThe Prophet
Dat is nou eenmaal de goedkope generatie. Kopen ook elk jaar een niewe fifa omdat het kan. Dat is het klootjesvolk wat het voor de intelectuele verpest. Anders zou de wereld mooi zijn, maar helaas.quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hoera, covers met niets meer dan een simpele beat er onder geplakt... Hoe cheap...
Wat nou "anders"!quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:05 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dat is nou eenmaal de goedkope generatie. Kopen ook elk jaar een niewe fifa omdat het kan. Dat is het klootjesvolk wat het voor de intelectuele verpest. Anders zou de wereld mooi zijn, maar helaas.
Het was dan ook niet een cover. DJ's gebruiken gewoon wel eens andermans nummers...quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hoera, covers met niets meer dan een simpele beat er onder geplakt... Hoe cheap...
Dat heet..... een coverquote:Op maandag 25 augustus 2008 12:21 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Het was dan ook niet een cover. DJ's gebruiken gewoon wel eens andermans nummers...
Zo draaide The Prophet het nummer "The Scientist" van Coldplay en zei dat er ook netjes bij. Deed zelfs het vriendelijke verzoek of iedereen mee wilde zingen> Zoals eerder al gezegd: KIPPENVEL!!!!!
QFTquote:Op maandag 25 augustus 2008 12:13 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Wat nou "anders"!
TIETEEUUUUH!
liever een "cheap ass cover" dan het nummer remixen totdat het doodverkracht is.quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
SD, die quote... heb ik dat echt ooit gezegd?quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:39 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
liever een "cheap ass cover" dan het nummer remixen totdat het doodverkracht is.
Zeker wel, weliswaar is het een vrije interpretatie ervan, maar de essentie is hetzelfde.quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:08 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
SD, die quote... heb ik dat echt ooit gezegd?
quote:we weten allemaal dat jij de Julius Caesar onder de gamers bent!
quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:22 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Zeker wel, weliswaar is het een vrije interpretatie ervan, maar de essentie is hetzelfde.
http://forum.fok.nl/topic/1160426/1/300#60913193
[..]
Je bestaat alleen in de GC. Dus waarom zou je dat niet zijn. Fake je eigen leven! Doe het!quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:51 schreef Poit het volgende:
Damn.. Was ik maar zo kick als Duke Nukem
quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:18 schreef dikkedorus het volgende:
Hij bedoelt SC.
En sorrie, alleen ik kom in de buurt qua kickheid. Het enige wat ik nog mis zijn de enorme spierbundels.
Ik kan het je leren:quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:21 schreef Poit het volgende:
[..]
![]()
Was ik maar zo kick als dikkedorus
Ik kom inderdaad bijna alleen maar hier.. Én op games.fok.nl natuurlijk, heb zelfs ooit een userreview geschreven!!!
Curm getzurme!quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:29 schreef Poit het volgende:
"Gwhere, aarrr ze baybes?"
"Bhaalls ov Schteeyl"
Ik heb trouwens wel een beetje hetzelfde kapselquote:Op maandag 25 augustus 2008 16:39 schreef dikkedorus het volgende:
Van Nintendo naar Duke Nukem. Veel beter zo
Poit is een boomhakker, en dat is ok, hij slaapt de hele nacht en hij werkt de hele... day!quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:43 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb trouwens wel een beetje hetzelfde kapsel
Ik ook!!!quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:43 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb trouwens wel een beetje hetzelfde kapsel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
quote:
quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:52 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik ook!!!
Nu ben je kaal??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is beter dan Wakka wakka wakkaquote:Op maandag 25 augustus 2008 16:48 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Curm.
Getzurm.
Serieus dit wordt mijn nieuwe uitspraak.
CURM GETZURME!
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
We hebben het over het haar op het hoofd hequote:Op maandag 25 augustus 2008 16:58 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest... :S
Ik ben er nog steeds niet achterquote:Op maandag 25 augustus 2008 16:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
CURM GETZURME...
Ik heb het, serieus, een aantal keer hardop moeten zeggen voordat ik doorhad wat er nou stond![]()
Hint:quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:00 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds niet achter
* SummerBreeze voelt zich een beetje dommig en blond enzo
Ik heb ergens een kant-en-klare Duke Nukem DD icon liggen. Thuis even zoeken. Curm getzurme.quote:
Gezondheid!quote:
Gezondheid!quote:
Pff, als ik vroeg in de avond in slaap val doe ik echt niks meer als ik weer wakker wordtquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:09 schreef dikkedorus het volgende:
Potverdorie, ik stort echt een beetje in. Ik wilde gaan sporten, dus ik zat even uit te buiken op de bank. Ik word wakker en het is al 21:00
Morgen weer snowboarden
Ja dat probleem heb ik dus ook. Even doorbijten dus. En dan zometeen lekker m'n bed inquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:14 schreef Poit het volgende:
[..]
Pff, als ik vroeg in de avond in slaap val doe ik echt niks meer als ik weer wakker wordt
Nouja, vindt in iedergeval iemand hem tof...quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:25 schreef Poit het volgende:
Oeh, ik ben echt heul blij met m'n nieuwe user icon
Hey, niet zo negatief over the duke he!! En ook niet over de creator disjfaquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:39 schreef koei het volgende:
[..]
Nouja, vindt in iedergeval iemand hem tof...
Over disjfa ben ik niet negatief natuurlijk, die pic voor Elroy was prachtig. Alleen deze niet want deze heeft de complete Duke erop staan, en dan krijg ik weer visioenen van de echte Duke en die was eng...quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:52 schreef Poit het volgende:
[..]
Hey, niet zo negatief over the duke he!! En ook niet over de creator disjfa
Wen er maar aanquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:24 schreef RaymanNL het volgende:
Ik heb nog amper van me PS3 kunnen genieten
Nu wacht ik natuurlijk op een mooi overzicht van de genoemde t-shirts. Op die site hebben ze echt heel. veel. t-shirts.quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:17 schreef koei het volgende:
/kick Poit
Ik heb trouwens 10 shirts gevonden die ik wel wil hebben, maar dat is $120, dus nu moet ik gaan selecteren
Ah ik zie idd dat er iets op staat. Maar je pasje of je tas hangt er altijd voor.quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:43 schreef koei het volgende:
jawel, daar stond een inktvis met een lochness monster op! Zoek de foto's er maar op na!
Ik heb ook ooit drie shirts besteld die allemaal veel te wijd waren. Ik heb nu wel de hipste slaap-shirts die je kan hebben.quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:44 schreef Poit het volgende:
Ik vind het altijd zo lastig om shirts te bestellen via the interwebz. Zometeen past het heul niet enzo.
Ik had verwacht dat een zeker persoon wel foto's van je slaap-ensamble zou hebben gemaakt. Zit vast in zijn persoonlijke collectie.quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:56 schreef koei het volgende:
Heb je uberhaupt ooit wel eens gekeken naar wat ik aan had Jaap?
Nouja, je kan de rode kraag ervan zien in de Leipzig-film als herkansing
Mijn privé collectie zit vol genoegquote:Op maandag 25 augustus 2008 23:05 schreef dikkedorus het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat een zeker persoon wel foto's van je slaap-ensamble zou hebben gemaakt. Zit vast in zijn persoonlijke collectie.
Er is een groot verschil tussen wat vrouwen waarderen en wat mannen doenquote:Op maandag 25 augustus 2008 23:05 schreef dikkedorus het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat een zeker persoon wel foto's van je slaap-ensamble zou hebben gemaakt. Zit vast in zijn persoonlijke collectie.
En ik let echt wel opAlleen weet ik dat vrouwen het niet waarderen als je uitgebreid hun borstpartij bestudeerd (behalve boothbabes dan), vandaar dat de inktvis onder je pasje mij niet was opgevallen.
Heb je wel gekeken naar wat IK aan had!
quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:26 schreef koei het volgende:
[..]
Er is een groot verschil tussen wat vrouwen waarderen en wat mannen doen
quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:34 schreef dikkedorus het volgende:
[..]Nu doe je net alsof ik niet de perfect gentleman ben. Ik geef zelfs m'n jasje aan mensen mannen die het koud hebben.
Hey, ik heb me al veronschuldigd, en zelfs compensatie verstrekt!quote:
Same herequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:13 schreef SummerBreeze het volgende:
môgge mensen. Zit weer op het werk en heb totaal geen zin!!! Maarja, nog maar 4 daagjes en dan VAKANTIE!!!
(Mickey here we come)
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:59 schreef Rossdale het volgende:
SD, doe je bij de volgende meet ook zo'n muts op?
Of Mickey Mouse-oortjes. Dat mag ook wel
SB, jij krijgt hem vast wel zo ver
Pluto, Goofy, één pot nat. Allebei honden.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:13 schreef SocialDisorder het volgende:
Das m'n Pluto-pet SB. Goofy komt dit jaar mee uit de VS.
Waarom kan de een dan wel praten en de ander niet?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:07 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Pluto, Goofy, één pot nat. Allebei honden.
Pluto woonde vroeger bij een molen, en lette een keer niet op...quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:25 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Waarom kan de een dan wel praten en de ander niet?
quote:Confusion concerning Goofy and Pluto
Disney has needed to deal with a certain amount of confusion concerning the fact that the anthropomorphic Goofy, and dog-like Pluto often appear on screen together, yet are the same species. On their web site it's stated that "Goofy was originally created as Dippy Dawg" and "was created as a human character, as opposed to Pluto, who was a pet, so [Goofy] walked upright and had a speaking voice". This problem was humorously illustrated in the movie "Stand By Me" in which one of the boys ponders, "Mickey's a mouse, Donald's a duck, and Pluto's a dog. What the hell is Goofy?"
Zal ik dan ook maar wat vaker tegen jou praten?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:12 schreef disjfa het volgende:
Fijn hé, stelletjes middenin een SC topicNergens netjes mee offtopic en alleen maar elkaar aflebberen
Getver
Alleen maar met elkaar ouwenhoeren
Bah
Dat was Don Quichot.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:29 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Pluto woonde vroeger bij een molen, en lette een keer niet op...
Sindsdien is ie niet meer hetzelfde...
Ohja, was dat niet in die aflevering dat Goofy met een tijdmachine 300 jaar terugreisde?quote:
Jaaaa inderdaad! Ik snap die Amerikaanse fixatie met Mickey Mouse ook totaal niet, Donald is de echte shit!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:23 schreef Poit het volgende:
Ik vind Goofy helemaal niet leuk... Donald Duck is de échte stripheld!!!
Beetje Indiana Jones for kids enzo. Zat vroeger zelf ook altijd aan de buis gekluisterd als Ducktales kwam!!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:13 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Jaaaa inderdaad! Ik snap die Amerikaanse fixatie met Mickey Mouse ook totaal niet, Donald is de echte shit!
Zeker die grote avonturenverhalen, waarin ie samen met Oom Dagobert helemaal in Tibet is enzo en allemaal gouden dingen ontdekt!
Ik heb ook een hekel aan alle Mickey Mouse verhalen in mijn DD-bundels. Ze zijn *nooit* leuk, en hebben vaak idiote karakters die niemand kent of leuk vindt. (Ega Bevaquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:13 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Jaaaa inderdaad! Ik snap die Amerikaanse fixatie met Mickey Mouse ook totaal niet, Donald is de echte shit!
Zeker die grote avonturenverhalen, waarin ie samen met Oom Dagobert helemaal in Tibet is enzo en allemaal gouden dingen ontdekt!
Ik benjuist heel tofquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:43 schreef disjfa het volgende:
Ok, als SB toch niet tof is:
[ afbeelding ]
YEAH! Ik ga vanavond ook maar weer es zwaar ijzer pompen! Teveel bier gedronken de afgelopen tijd, komt allemaal door Poit!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:37 schreef dikkedorus het volgende:
Ik kon niet snowboarden vandaag.Nu pas donderdag.
Dan maar naar het sportcentrum.
Ja inderdaad! Poit heeft een slechte invloed op ons allemaal!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:39 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
YEAH! Ik ga vanavond ook maar weer es zwaar ijzer pompen! Teveel bier gedronken de afgelopen tijd, komt allemaal door Poit!
Ik heb ook al een SB icoonquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:32 schreef disjfa het volgende:
Iedereen < icoon nemen!
My work here is done...quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:12 schreef koei het volgende:
[..]
Ja inderdaad! Poit heeft een slechte invloed op ons allemaal!
Oh duh, ik zie idd. Hij heeft dezelfde horentjes als Schredder.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:03 schreef Poit het volgende:
Nee joh!! Da's toch duidelijk Shao Khan uit Mortal Kombat!!!!
En TROTS!!!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:20 schreef koei het volgende:
NERDS!
Tja, je moet ergens trots op zijn he, als je niets anders hebt..quote:
Hey, ik heb m'n bierbuik en inhammen!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:25 schreef koei het volgende:
[..]
Tja, je moet ergens trots op zijn he, als je niets anders hebt..
Is dat een stelletje op de bank ter decoratie. Hebben we hier in de SC ookquote:
Neuh, het stelletje is gewoon voor keiharde pornoquote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:36 schreef disjfa het volgende:
[..]
Is dat een stelletje op de bank ter decoratie. Hebben we hier in de SC ookZijn best decoratief.
Revenge of the nerdsquote:
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:00 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Revenge of the nerds
Maar Elroy, kan je niet beter in een winkel gaan kijken voor een bank in plaats van dat je met photoshop aan de gang gaat? Je kan er vast een levensechte bank mee maken, maar iets tastbaars lijkt me handiger...
Spanky, die grap.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:00 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Revenge of the nerds
Maar Elroy, kan je niet beter in een winkel gaan kijken voor een bank in plaats van dat je met photoshop aan de gang gaat? Je kan er vast een levensechte bank mee maken, maar iets tastbaars lijkt me handiger...
Je moet mij dan ook maar aanbidden, ik ga over het lot van de reizigers!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:00 schreef SummerBreeze het volgende:
Bah, het is weer zover: ik ga bijna op vakantie en ik word ziek. Ik heb het elke keer. Lijkt wel of de vakantiegoden me niet gunstig gezind zijn
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:03 schreef dikkedorus het volgende:
Je moet eens weten wat voor vlekken ik aan de muur heb zitten
* SummerBreeze brengt allerhande offers naar Spankyquote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:01 schreef SpankmasterC het volgende:
Oh fuck ja! Ik zag een mug op de muur zitten, ik pak een zakdoekje en doet *pets*, en nu heb ik een grote bloedvlek op mn muur
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:20 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
* SummerBreeze brengt allerhande offers naar Spanky
welke werken het best?
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:29 schreef SummerBreeze het volgende:
* SummerBreeze brengt een doos sigaren als offer naar Spanky
Voorgedipt of gewoon kale sigarenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:29 schreef SummerBreeze het volgende:
* SummerBreeze brengt een doos sigaren als offer naar Spanky
Awww.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:36 schreef koei het volgende:
Zo, ik heb echt een rare advertentie in de bus gekregen. Een brief gericht "Aan mijn lieve schat" met daarin een zogenaamd uit de krant gescheurd reclame stuk van Tele2 en een ansichtkaart met daarop "Hoi Lieverd! Deze advertentie vond ik in de krant Goedkoop he?! Kun je ons weer eens bellen! xxx Mama"
Een beetje jammer alleen dat er geen telefoonnummer bij stond, zo'n moeder had ik wel willen hebben
Die advertenties staan ook op billboards op de stations enzo. Ik dacht de eerste keer dat ik 'm zag dat het er inderdaad met een spuitbus opgekalkt was en echt van een ongeruste moeder wasquote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:36 schreef koei het volgende:
Zo, ik heb echt een rare advertentie in de bus gekregen. Een brief gericht "Aan mijn lieve schat" met daarin een zogenaamd uit de krant gescheurd reclame stuk van Tele2 en een ansichtkaart met daarop "Hoi Lieverd! Deze advertentie vond ik in de krant Goedkoop he?! Kun je ons weer eens bellen! xxx Mama"
Een beetje jammer alleen dat er geen telefoonnummer bij stond, zo'n moeder had ik wel willen hebben
Ik dacht: die zit op werk. Ik allemaal openhartige e-mails sturen...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:36 schreef koei het volgende:
Ik geloof er helemaal niks vanquote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:50 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Ik dacht: die zit op werk. Ik allemaal openhartige e-mails sturen...
Je hebt iig leesvoer als je op werk verschijnt.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:48 schreef koei het volgende:
[..]
Ik geloof er helemaal niks vanOf je bent foto's van open hart operaties aan het sturen ofzo, dan zou het wel kunnen...
Hier hadden we ook zo'n praatje. Het is blijkbaar verplicht om je werknemers naar zo'n verhaaltje te laten luisteren. Er grappig, want we hebben ook mensen uit Engeland en Amerika in dienst, en voor hun is het dus totaal niet interessant.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:41 schreef SummerBreeze het volgende:
pfff, net een gesprek gehad met de pensioenadviseur van mijn werkgever. Wat een dom gezeur zeg. Gaat die vent even leuk uitleggen wat een pensioen nou precies is en dat het echt nodig is om een pensioen op te bouwen omdat een mens van de AOW alleen niet kan overleven. Daar had ik zelf nou helemaal niet aan gedacht.
Enige positieve aan het gesprek is dat er nu echt bevestigd is dat ik een premievrije pensioenopbouw heb.
Moet je eens kijken hoeveel piemel-pics er voorbij komen.quote:
QFT!!!!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:55 schreef dikkedorus het volgende:
[..]
Moet je eens kijken hoeveel piemel-pics er voorbij komen.
En ja, dat is jeugdsentiment voor mij. Die band ThreeBrain was een hype in mijn MBO tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |