We hebben een winnaar!quote:
Mijn plannen: Nog meer pijnstillers nemen (ga je je best lekker van voelen) en dan morgen mysteryland!!! Ik ben ook nog uitgenodigd (als aanhang zijnde) voor een BBQ. Maar weet niet of ik mijn dan brakke lijf uit bed weet te sleuren.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:54 schreef Poit het volgende:
Al prefereer ik de term druiper!
Bijna weekend trouwens. Nog grootse plannen hier?
Ik ga vanavond naar een minimal Techno feestje
[ afbeelding ]
Kan je beter speed en XTC gebruiken. Ga je nog harder door ookquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:59 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Mijn plannen: Nog meer pijnstillers nemen (ga je je best lekker van voelen) en dan morgen mysteryland!!!
Minimal techno, ik vind het tof om naar te luisteren, maar ik ben 1x op zo'n feestje geweest, en niemand danst!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:54 schreef Poit het volgende:
Al prefereer ik de term druiper!
Bijna weekend trouwens. Nog grootse plannen hier?
Ik ga vanavond naar een minimal Techno feestje
[ afbeelding ]
Minimal Dancing op Minimal Technoquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:06 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Minimal techno, ik vind het tof om naar te luisteren, maar ik ben 1x op zo'n feestje geweest, en niemand danst!
Nu kan ik natuurlijk ook echt alleen maar bizar groot dansen, met wilde handgebaren en uitschietende ledematen enzo, maar die mensen op dat feestje waren ook echt wel heel minimaal aan het dansen... Een beetje zo met de schouders op en neer, en dan deed je al enthousiast...!
Haha, we moeten er ook niet moe van worden natuurlijkquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:06 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Minimal techno, ik vind het tof om naar te luisteren, maar ik ben 1x op zo'n feestje geweest, en niemand danst!
Nu kan ik natuurlijk ook echt alleen maar bizar groot dansen, met wilde handgebaren en uitschietende ledematen enzo, maar die mensen op dat feestje waren ook echt wel heel minimaal aan het dansen... Een beetje zo met de schouders op en neer, en dan deed je al enthousiast...!
Hehe, u wordt bedanktquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:20 schreef SpankmasterC het volgende:dat is inderdaad best ok! Mocht ik mn stufi weer hebben dan zal ik proberen aan hem te denken
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:58 schreef SummerBreeze het volgende:
Ok, haalf uurtje geleden mijn tweede dosis pijnstillers van vandaag ingenomen en ik zit meteen al weer ergens op 10 kilometer hoogte. Ik heb medelijden met mijn collega's....
Hamburger?? Ik weet van niksquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:26 schreef koei het volgende:
Ik ben weer thuis
Alleen een beetje jammer dat Elroy zich zo liet kennen aan het eind... Ik ben benieuwd of hij zich hier nog durft te vertonen te komende tijd...
En Poit, had ik jou al verteld over mijn geweldige broodje hamburger bij Leo?
Maar ik begreep dat iemand op het grandioze idee was gekomen om Roy de weg te laten roepen? Ik heb nog nooit met m in de auto gezeten maar ik ken de verhalenquote:Op zondag 24 augustus 2008 12:29 schreef koei het volgende:
Ik denk dat ik niet meer naar Leipzig ga. Die stad is gewoon een doolhof als je 's avonds na het eten of een borrel thuis wil komen. Reistijden van één a twee uur over een stukje van hooguit 15 kilometer met de autoNee, doe mij maar Keulen!
Het grappige was, ik zei, 'bij de X straße moet je linksaf', dat er dan niemand is die oplet waar die straat is kan ik ook niet helpen. Het is totaal niet mijn schuldquote:Op zondag 24 augustus 2008 14:12 schreef SocialDisorder het volgende:
Roy kan zelfs de weg naar z'n eigen keuken alleen vinden als er een geel lijntje van z'n bank naar z'n keuken loopt en een grote gele pijl boven het fornuis hangt.
Waarom zou je hem dan als navigator in Leipzig gebruiken?
De RoyRoy is ook alleen maar zo goed als het materiaal dat hij krijgt.quote:Op zondag 24 augustus 2008 14:19 schreef koei het volgende:
Roy, navigatie is niet zeggen "bij blablastraat linksaf", maar "volgende straat linksaf". Conclusie: je faalt gewoon!
En SD, ga maar alvast gele verf halen voor bij jou thuis
Ik ben anders ook kritiek gehoord op de LilLilquote:Op zondag 24 augustus 2008 14:28 schreef koei het volgende:
Ja, jij kan er ook weinig aan doen dat de LilLil zoveel beter is
Al gedaan. Groene pijl en lijnen zijn voor de douche, blauw voor het toilet, geel voor de keuken, paars voor de slaapkamer, rood voor het computerhol en oranje voor de voederbakken van Jazz.quote:Op zondag 24 augustus 2008 14:19 schreef koei het volgende:
Roy, navigatie is niet zeggen "bij blablastraat linksaf", maar "volgende straat linksaf". Conclusie: je faalt gewoon!
En SD, ga maar alvast gele verf halen voor bij jou thuis
Ja, en het is ook in Keulen!quote:Op zondag 24 augustus 2008 16:12 schreef koei het volgende:
En Leipzig is volgend jaar weer in Leipzighoewel het wel een pokke eind weg is
Opschepper? Neuh, ben gewoon heel erg luiquote:Op zondag 24 augustus 2008 16:12 schreef koei het volgende:
Opschepper!
En gewoon op vakantie gaan, dan is alles een beetje opgeruimd enzo als je terug komt! (helaas moet je dat dan wel doen voordat je op vakantie gaat).
En Leipzig is volgend jaar weer in Leipzighoewel het wel een pokke eind weg is
Door je luiheid heb je een grote woonkamerquote:Op zondag 24 augustus 2008 16:33 schreef Poit het volgende:
[..]
Opschepper? Neuh, ben gewoon heel erg lui
Ik dacht al.. Wat is Gouda toch schoon de laatste tijdquote:Op zondag 24 augustus 2008 17:27 schreef dikkedorus het volgende:
Misschien dat hij zo weinig onderhoud deed dat één van zijn muren is ingestort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |