Ondanks de taalfout, toch bedankt voor de info.quote:Op woensdag 3 september 2008 12:55 schreef Hik het volgende:
[..]
Ik betaalde de laatste keer vanuit London 8 pond om mijn koffer in te checken.
Geen geld, voor twee potjes mosterd van Harrods...(die natuurlijk niet in je handbagage mee mogen)

) Jetters: telefoonbeantwoordsysteem volledig overstuur: geen doorkomen aan; ik kreeg steeds weer hetzelfde menuutje...
 ) Jetters: telefoonbeantwoordsysteem volledig overstuur: geen doorkomen aan; ik kreeg steeds weer hetzelfde menuutje...  Een ander nummer van de klantenservice gebeld: niet meer geldig (2 weken geleden nog gebruikt...
  Een ander nummer van de klantenservice gebeld: niet meer geldig (2 weken geleden nog gebruikt...  ) Toen weer dat overspannen telefoonsysteem, en na een paar benauwende minuten in een labyrinth van opties en jij-bochten kreeg ik opeens een nieuw telefoonnummer te horen!
 ) Toen weer dat overspannen telefoonsysteem, en na een paar benauwende minuten in een labyrinth van opties en jij-bochten kreeg ik opeens een nieuw telefoonnummer te horen!  

:
 : )
 ) 

Ja maar ik meen me te herinneren dat jij toch wel een aardige lengte had; ook zonder Aziaten.quote:Op woensdag 3 september 2008 18:39 schreef Thetallguy het volgende:
Ik sta tussen de Aziaten, dat vertekent natuurlijk he

Vogue leeft nog!!!quote:

Dat is ongeveer een vraag die me in Azie ongeveer elke minuut wordt gevraagdquote:

quote:Op vrijdag 5 september 2008 07:12 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Dat is ongeveer een vraag die me in Azie ongeveer elke minuut wordt gevraagd

)?
 )?

1,96, dus niet extreem lang voor NL normen. Ik zeg altijd dat ik precies even lang ben als Michael Jordan, dan hebben ze hier in Manilla een beetje vergelijkingsmateriaalquote:Op vrijdag 5 september 2008 10:07 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
En ben jij ook zo lang dan (voor NL normen)?

quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:59 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
1,96, dus niet extreem lang voor NL normen. Ik zeg altijd dat ik precies even lang ben als Michael Jordan, dan hebben ze hier in Manilla een beetje vergelijkingsmateriaal
 Die gebruikt mijn man ook altijd. Komt 'm vooral op erg veel bewondering van tienerjongetjes te staan
 Die gebruikt mijn man ook altijd. Komt 'm vooral op erg veel bewondering van tienerjongetjes te staan  

nu is het nog de vraag of DT nog leeft.quote:Op vrijdag 5 september 2008 06:50 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Vogue leeft nog!!!
Of is het DT die haar account gekraakt heeft?

Ja natuurlijk weet iedereen dat, maarrrrrr.... Kies voor de terugvlucht aankomst op Schiphol en kijk dan wat er met de prijs gebeurt! Ik wist het niet in ieder geval, maar het scheelt zo ruim 100 euro voor vluchten naar Buenos Aires
 Ja natuurlijk weet iedereen dat, maarrrrrr.... Kies voor de terugvlucht aankomst op Schiphol en kijk dan wat er met de prijs gebeurt! Ik wist het niet in ieder geval, maar het scheelt zo ruim 100 euro voor vluchten naar Buenos Aires  

Voorlopig alleen per email aan te vragen, welicht dat er binnenkort nog een bookings-gedeelte bijkomt.
 Voorlopig alleen per email aan te vragen, welicht dat er binnenkort nog een bookings-gedeelte bijkomt.

quote:Op zaterdag 6 september 2008 23:40 schreef Thetallguy het volgende:
Over bier kunnen praten is altijd toch wel een must

quote:Op zaterdag 6 september 2008 23:34 schreef Thetallguy het volgende:
Maakt Flip niet gewoon gebruik van het boekingssysteem van vliegtarieven?
 Leuke deal met ze kunnen sluiten
 Leuke deal met ze kunnen sluiten   

Dat is velgens de Duitse interpretatie geheel juist.quote:

quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:56 schreef flipsen het volgende:
Hm, voor mensen die graag willen weten hoe een vlucht goedkoper kan heb ik wellicht een (vast al bekende) tip... Vertrek vanaf Brussel!

Is het niet doods daar, nu in het laagseizoen? Vond je Merida niet leuk? Campeche is ook wel een leuk stadje trouwens.
 Is het niet doods daar, nu in het laagseizoen? Vond je Merida niet leuk? Campeche is ook wel een leuk stadje trouwens.

Nou, lachen gieren brullen:quote:Op zondag 7 september 2008 01:13 schreef DutchTrain het volgende:
nog leuker en makkelijker is het, als je 'antwerpen centraal' als vertrekplaats opgeeft...
Ik weet ook wel dat een retour vanaf Brussel/Dusseldorf/whatever vaak goedkoper is dan vanaf Schiphol, maar wat ik zo frappant vond is dat je nog veel lager uitkomt als je vanaf een ander vliegveld vertrekt, maar wél terugvliegt op Schiphol... Blijft een vaag wereldje overigensquote:Geen tarieven gevonden die aan de door U gekozen selectiecriteria beantwoorden!

Merida is echt de toeristenhel op aarde. Eén keer een rondleiding krijgen van iemand die zich voordoet als leraar geschiedenis (en vervolgens gedropt te worden in een winkel van een vriend, die toevallig werkt voor een goed doel en met arme gehandicapte weeskinderen) is aardig. De tweede keer kom je ook nog wel wat te weten, maar als je nergens ook maar even kan zitten of er komt weer een leraar geschiedenis / antropologie / engels naast je zitten die graag zijnquote:Op zondag 7 september 2008 01:22 schreef Vogue het volgende:
CampecheIs het niet doods daar, nu in het laagseizoen? Vond je Merida niet leuk? Campeche is ook wel een leuk stadje trouwens.

De optie met antwerpen werkt wel met vluchtzoeker.nlquote:Op zondag 7 september 2008 01:37 schreef flipsen het volgende:
Nou, lachen gieren brullen:
, maar wat ik zo frappant vond is dat je nog veel lager uitkomt als je vanaf een ander vliegveld vertrekt, maar wél terugvliegt op Schiphol... Blijft een vaag wereldje overigens

quote:Op zondag 7 september 2008 04:50 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Merida is echt de toeristenhel op aarde. Eén keer een rondleiding krijgen van iemand die zich voordoet als leraar geschiedenis (en vervolgens gedropt te worden in een winkel van een vriend, die toevallig werkt voor een goed doel en met arme gehandicapte weeskinderen) is aardig. De tweede keer kom je ook nog wel wat te weten, maar als je nergens ook maar even kan zitten of er komt weer een leraar geschiedenis / antropologie / engels naast je zitten die graag zijn
engels oefent én je graag helpt aan een échte sisal producten...
Gelukkig heb ik van jou geleerd dat Mexicanen snel beledigd zijn, dus bij de vierde en volgende keren daar maar gebruik van gemaakt, want die raakte ik met wat vriendelijkheid niet kwijt.
Ben vanochtend na een paar uur in het centrum, maar wat bezienswaardigheden buiten het centrum gaan bekijken en vervolgens de bus naar Campeche gepakt (als ik eerder of later was geweest had het ook Valladolid of Celestun kunnen zijn).
Campeche is echt zo veel echter. Ik heb vijf toeristen geteld (die allemaal uiteindelijk op dezelfde aanbevolen door LP en RG plek zaten te eten, ook omdat het een van de weinige is die 's avonds open zijn - men luncht hier vooral in restaurants).
Uitgestorven is het zeker niet; er is een licht en geluidshow op een aaantal avonden en vanovond is er op het marktplein zang en dans, staan er allemaal kraampjes waar mensen zelfgemaakte taarten, sapjes en broodjes verkopen en is er bingo en andere spelletjes.
Voor de rest is het een prachtig stadje, dat me een beetje aan een Pools of Tsjechisch stadje doet denken met de typische kerk, marktplein en gekleurde huizen.

sorry ik lig hier in een deuk. Waren ze beledigd?
 sorry ik lig hier in een deuk. Waren ze beledigd?  Dit soort dingen maak ik nou nooit mee!
 Dit soort dingen maak ik nou nooit mee!  

Sorry, had ik even helemaal gemistquote:
 Hele goede reis, ben benieuwd naar je verhalen en je foto's!
 Hele goede reis, ben benieuwd naar je verhalen en je foto's!

Als je bijvoorbeeld zegt dat je zelf ook leraar cultuurgeschiedenis bent en je dus veel meer weet over echte Europese cultuur, dan zijn ze ineens stil...quote:Op zondag 7 september 2008 05:06 schreef Vogue het volgende:
[..]
sorry ik lig hier in een deuk. Waren ze beledigd?
Dit soort dingen maak ik nou nooit mee!
Maar je hebt gelijk dat Campeche een mooi stadje is, het centrum is prachtig. Je hebt zeker gegeten in dat restaurantje op de ballustrade met uitzicht op de kerk?

Hier werkt zelf het hele verhaal aanvullen ook wel:quote:Op zondag 7 september 2008 05:21 schreef DutchTrain het volgende:
Als je bijvoorbeeld zegt dat je zelf ook leraar cultuurgeschiedenis bent en je dus veel meer weet over echte Europese cultuur, dan zijn ze ineens stil...

Heb het gisteravond gezien. De opzet van het programma is wel ongeveer gelijk aan die van de Long Way series. Eerst een half uur over de planning en voorbereiding en dan het eerste gedeelte van de reis. Met veel 'ouwe jongens krentenbrood'-achtige perikelen. Wel aardig om te volgen.quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:57 schreef Liejannuh het volgende:
Vanaf zondag een ontzettend leuk klinkend programma op de BBC!

Hier in BKK is het met name een truc om nietsvermoedende reizigers mee te lokken naar mainstream koopstallen met politiek incorrecte edelstenenquote:Op zondag 7 september 2008 12:04 schreef UIO_AMS het volgende:
Is dat dan een truc om nietsvermoedende reizigers mee te lokken naar alternatieve winkeltjes met politiek correcte artikelen?

Wij hebben exact hetzelfde televisie avondje gehad!quote:Op maandag 8 september 2008 08:45 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Heb het gisteravond gezien. De opzet van het programma is wel ongeveer gelijk aan die van de Long Way series. Eerst een half uur over de planning en voorbereiding en dan het eerste gedeelte van de reis. Met veel 'ouwe jongens krentenbrood'-achtige perikelen. Wel aardig om te volgen.
Daarna kwam trouwens op een ander BBC kanaal een docu met Joanna Lumley op zoek naar het Noorderlicht in Noorwegen. Ietwat zweverig, maar met mooie beelden.

noorderlicht
 noorderlicht  , wow!
 , wow!  

Dat geloof ik gelijk!quote:Op maandag 8 september 2008 12:51 schreef Fogel het volgende:
Noorderlicht op TV haalt het bij lange na niet bij het noorderlicht met eigen ogen aanschouwen.
 Ik ga nog wel een keertje in het echt kijken. No worries!
 Ik ga nog wel een keertje in het echt kijken. No worries!

Waar gaat dit heen, Liejannuh? Nog niet zo heel lang geleden wou je al aan m'n wasbordje zitten en nu dit.quote:Op maandag 8 september 2008 11:52 schreef Liejannuh het volgende:
Wij hebben exact hetzelfde televisie avondje gehad!
Joanna Lumley vond ik trouwens erg vermoeiend. Maar datnoorderlicht
, wow!

) is hemelsbreed zo'n 40km verderop, dus erg veel lichtverontreiniging is er niet.
 ) is hemelsbreed zo'n 40km verderop, dus erg veel lichtverontreiniging is er niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |