En dat in het al overbevolkte Nederlandquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:09 schreef UIO_AMS het volgende:
Vandaag wordt m'n zus ingeleid, hoor ik net. Dat wordt haar derde. Na 2 neefjes nu dan een nichtje.

euh... ja hoorquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Komt het wel eens voor dat je niet lacht?
 Maar ik heb weinig foto's waar ik niet lachend opsta.
 Maar ik heb weinig foto's waar ik niet lachend opsta.

Wat leuk UIOquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:24 schreef UIO_AMS het volgende:
Het is goed gegaan. Moeder en dochter maken het goed. Nog een paar dagen ter observatie in het ziekenhuis.

Ik ben behoorlijk bruin. En ik ga vrijwel nooit naar het strand. De zon is supersterk hierquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:37 schreef flipsen het volgende:
Is het je camera, is de haarverf nogal uitgelopen of ben je écht zo bruin
 Ik denk dat ik met deze haarkleur nog wat bruiner lijk trouwens, en witte achtergrond doet ook wonderen.
 Ik denk dat ik met deze haarkleur nog wat bruiner lijk trouwens, en witte achtergrond doet ook wonderen.

Trouwens, het is net begonnen te regenen. Het waait ook een beetje, zal wel een fractie zijn van de orkaan die nu over Cuba raast.
 Trouwens, het is net begonnen te regenen. Het waait ook een beetje, zal wel een fractie zijn van de orkaan die nu over Cuba raast.

Nee zonder gekheid, ik gun hem wel wat rust hoor
 Nee zonder gekheid, ik gun hem wel wat rust hoor  Maak je geen zorgen. Bovendien is hij hier maar een dagje, en dan gaat ie zijn eigen weg.
 Maak je geen zorgen. Bovendien is hij hier maar een dagje, en dan gaat ie zijn eigen weg.

Het schijnt hier niet te mogenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:24 schreef UIO_AMS het volgende:
Het is goed gegaan. Moeder en dochter maken het goed. Nog een paar dagen ter observatie in het ziekenhuis.
 , maar toch: gefliciteerd! Fijn dat het goed is gegaan.
 , maar toch: gefliciteerd! Fijn dat het goed is gegaan.

Mijn hemel... ik heb de eerste tien minuten gezien. Wat een treurnis.quote:Op maandag 1 september 2008 14:26 schreef UIO_AMS het volgende:
Van mij mag (bijna) alles, Gaoxing.
Wie van jullie heeft nog meer zo genoten van het nieuwe SBS6 vakantieprogramma? Red mijn vakantie

Onder dwang een uur volgehouden. Op een gegeven moment kon k m'n lachen niet meer inhouden bij zoveel dramatiek. En dan ook nog eens de muziek van Yann Tiersen eronder.quote:Op maandag 1 september 2008 14:38 schreef k_man het volgende:
Mijn hemel... ik heb de eerste tien minuten gezien. Wat een treurnis.

Die pannenkoek van undercover Nederland heeft wat last van geldingsdrang volgens mij.quote:Op maandag 1 september 2008 14:47 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Onder dwang een uur volgehouden. Op een gegeven moment kon k m'n lachen niet meer inhouden bij zoveel dramatiek. En dan ook nog eens de muziek van Yann Tiersen eronder.

Leef je nog?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:24 schreef Vogue het volgende:
ik ben liever lui dan moeNee zonder gekheid, ik gun hem wel wat rust hoor
Maak je geen zorgen. Bovendien is hij hier maar een dagje, en dan gaat ie zijn eigen weg.

Das in veel hotels in Frankrijk een must.quote:Op maandag 1 september 2008 19:17 schreef Blik het volgende:
De schimmel in de gordijnen en het douchegordijn

Zojuist heb ik Vogue nog levend gezienquote:Op maandag 1 september 2008 16:01 schreef Fogel het volgende:
Leef je nog?
Niet dat ik in DT een typische chainsaw wielding loony zie, maar toch

quote:Charley Boorman: Ireland to Sydney...
Sun 7 Sep, 8:00 pm - 9:00 pm 60mins
...by Any Means
1/6. Gritty adventurer Charley Boorman returns for his most daring journey so far, covering three continents, 25 countries and over 20,000 miles from Ireland to Australia.
Charley gets off his bike and on to local means of transport, avoiding commercial airlines wherever possible to travel over land and sea on more than 100 different modes of transport, including container ships, dug-out canoes, solar cars and an elephant.
In the first episode, preparations are underway as Charley plans the three-month expedition. A few knock-backs, several training courses and some minor route alterations later, the three team members - Charley, producer Russ and cameraman Mungo - are ready. Starting from Charley's home in County Wicklow in Ireland, the trio rev the engines of three classic bikes before heading northwards for the shores of Kilkeel and the start of their adventure.

Dat moet ik ook nog steeds een keer kijken.
 Dat moet ik ook nog steeds een keer kijken.  

)?
 )? 

quote:Op maandag 1 september 2008 20:18 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Das in veel hotels in Frankrijk een must.
 Een kloon van Fogel?
 Een kloon van Fogel? 

Ze ging heel hard rennenquote:Op dinsdag 2 september 2008 03:50 schreef flipsen het volgende:
De vraag is... en wat gebeurde er toen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

:wquote:Op woensdag 3 september 2008 00:53 schreef Bora-Bora het volgende:
Bonsoir tout le monde! Goedenavond allemaal!
Zeg, weten jullie of ze bij Easyjet nou echt moeilijk doen over niet-handbagage, als je daar via de site nog niet voor hebt gekozen (en dus niet betaald)?
Ik kan het helaas niet bij handbagage houden, dit keer...
Betekent dat bijbetalen op het vliegveld?

Is dat echt waar? Kijken ze dat niet door de vingers?quote:Op woensdag 3 september 2008 01:07 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
:w
voor je bagage moet je betalen, dat kan via de website, maar ook op de luchthaven, maar dan is het een stuk duurder.

Dat gaan we dus volgen. Charley vind ik nou niet echt een superboeiend persoon in de Long Way ... series, maar het concept ziet er wel leuk uit.quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:57 schreef Liejannuh het volgende:
Vanaf zondag een ontzettend leuk klinkend programma op de BBC!

quote:Op woensdag 3 september 2008 00:55 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Een kloon van Fogel?
Maar je hebt wel degelijk gelijk hoor!
 Een clone aanmaken om mijn mening over Frankrijk te laten weten?  Het is niet echt iets wat ik niet met mijn nick geassocieerd wil hebben.
 Een clone aanmaken om mijn mening over Frankrijk te laten weten?  Het is niet echt iets wat ik niet met mijn nick geassocieerd wil hebben.

quote:Op woensdag 3 september 2008 09:19 schreef Fogel het volgende:
Een clone aanmaken om mijn mening over Frankrijk te laten weten? Het is niet echt iets wat ik niet met mijn nick geassocieerd wil hebben.
 Nee joh, was een geintje!
 Nee joh, was een geintje!

Goh, meeeeeen je dat?quote:

Ik betaalde de laatste keer vanuit London 8 pond om mijn koffer in te checken.quote:Op woensdag 3 september 2008 02:58 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Is dat echt waar? Kijken ze dat niet door de vingers?
 (die natuurlijk niet in je handbagage mee mogen)
 (die natuurlijk niet in je handbagage mee mogen) 

quote:Op woensdag 3 september 2008 13:13 schreef UIO_AMS het volgende:
Mostert? En jij maakt opmerkingen over leestekens?

En opeens werd alles duidelijkquote:Op woensdag 3 september 2008 16:13 schreef Thetallguy het volgende:
Rechtstreeks uit Hyves Fotoboek
[ afbeelding ]

*noteert `foto maken met Vogue` op to-do list.quote:Op woensdag 3 september 2008 14:27 schreef flipsen het volgende:
En dit geldt uiteraard ook voor de rest van het kliekje dat nog geen foto heeft gepost!

Je doet je naam eer aanquote:Op woensdag 3 september 2008 16:13 schreef Thetallguy het volgende:
Rechtstreeks uit Hyves Fotoboek
[ afbeelding ]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |