En dat in het al overbevolkte Nederlandquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:09 schreef UIO_AMS het volgende:
Vandaag wordt m'n zus ingeleid, hoor ik net. Dat wordt haar derde. Na 2 neefjes nu dan een nichtje.
euh... ja hoorquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Komt het wel eens voor dat je niet lacht?
Wat leuk UIOquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:24 schreef UIO_AMS het volgende:
Het is goed gegaan. Moeder en dochter maken het goed. Nog een paar dagen ter observatie in het ziekenhuis.
Ik ben behoorlijk bruin. En ik ga vrijwel nooit naar het strand. De zon is supersterk hierquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:37 schreef flipsen het volgende:
Is het je camera, is de haarverf nogal uitgelopen of ben je écht zo bruin
Het schijnt hier niet te mogenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:24 schreef UIO_AMS het volgende:
Het is goed gegaan. Moeder en dochter maken het goed. Nog een paar dagen ter observatie in het ziekenhuis.
Mijn hemel... ik heb de eerste tien minuten gezien. Wat een treurnis.quote:Op maandag 1 september 2008 14:26 schreef UIO_AMS het volgende:
Van mij mag (bijna) alles, Gaoxing.
Wie van jullie heeft nog meer zo genoten van het nieuwe SBS6 vakantieprogramma? Red mijn vakantie
Onder dwang een uur volgehouden. Op een gegeven moment kon k m'n lachen niet meer inhouden bij zoveel dramatiek. En dan ook nog eens de muziek van Yann Tiersen eronder.quote:Op maandag 1 september 2008 14:38 schreef k_man het volgende:
Mijn hemel... ik heb de eerste tien minuten gezien. Wat een treurnis.
Die pannenkoek van undercover Nederland heeft wat last van geldingsdrang volgens mij.quote:Op maandag 1 september 2008 14:47 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Onder dwang een uur volgehouden. Op een gegeven moment kon k m'n lachen niet meer inhouden bij zoveel dramatiek. En dan ook nog eens de muziek van Yann Tiersen eronder.
Leef je nog?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:24 schreef Vogue het volgende:
ik ben liever lui dan moeNee zonder gekheid, ik gun hem wel wat rust hoor
Maak je geen zorgen. Bovendien is hij hier maar een dagje, en dan gaat ie zijn eigen weg.
Das in veel hotels in Frankrijk een must.quote:Op maandag 1 september 2008 19:17 schreef Blik het volgende:
De schimmel in de gordijnen en het douchegordijn
Zojuist heb ik Vogue nog levend gezienquote:Op maandag 1 september 2008 16:01 schreef Fogel het volgende:
Leef je nog?
Niet dat ik in DT een typische chainsaw wielding loony zie, maar toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |