Een donkere huid door zonnen is wat anders dan een donkere huid door genetische aanleg, duh.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:38 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Onzin. Ik ken genoeg meiden die van zichzelf hartstikke bleek zijn, maar na 2 weken Kreta oid terugkomen met een meer getinte huid dan Beyoncé en Christina Millian van zichzelf hebben.
Wat zit jij nou weer voor een onzin te tiepen???? Ook al zou jouw stelling waar zijn (wat dus niet zo is), dan nog is er een verschil tussen een bruin gezonde blanke vrouw en een negerin.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:35 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Ok, het is een beetje generaliseren maar gewoon waar.
Een mooie vrouw doet nou eenmaal wat moeite voor d'r uiterlijk en zal dus ook graag bruin worden.
Dat klopt, maar het ziet er hetzelfde uit hoorquote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:47 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Een donkere huid door zonnen is wat anders dan een donkere huid door genetische aanleg, duh.
En waarom is ie niet waar? Tenzij je van die alto-meisjes mooi vindt, dan zou het voor jou waar kunnen zijn misschien.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat zit jij nou weer voor een onzin te tiepen???? Ook al zou jouw stelling waar zijn (wat dus niet zo is),
Dan is het dus ook geen negerin, de mensen die daar niet van houden zijn nogsteeds niet racsistisch, toch hou ik juist wel van lekker zongebruind, zoals je misschien wel had kunnen lezenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:38 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Onzin. Ik ken genoeg meiden die van zichzelf hartstikke bleek zijn, maar na 2 weken Kreta oid terugkomen met een meer getinte huid dan Beyoncé en Christina Millian van zichzelf hebben.
Klopt, maar door boeren als de TS worden halfbloedjes/licht getinte dames ook al als 'negerin' beschouwd, vandaar.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:52 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Dan is het dus ook geen negerin
Hindoestaanse vrouwen met lang golvend haar en amandelvormige ogen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:55 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Klopt, maar door boeren als de TS worden halfbloedjes/licht getinte dames ook al als 'negerin' beschouwd, vandaar.
Jij draait ook steeds verder door he? Meningen als feiten neer zetten, woorden in de mond leggen, aannames doen en neer pleuren als feit. Ernstig.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:55 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Klopt, maar door boeren als de TS worden halfbloedjes/licht getinte dames ook al als 'negerin' beschouwd, vandaar.
Dat laatste kan. Maar praat geen onzin over het feit dat je NOOIT op een mooie Aziatische of Latijnse vrouw kunt vallen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij draait ook steeds verder door he? Meningen als feiten neer zetten, woorden in de mond leggen, aannames doen en neer pleuren als feit. Ernstig.
Nee ik ben geen boer
Ja ik ken het verschil tussen halfbloedjes en full blown negerinnen
Ja, ik ken het verschil tussen zongebruind en zo geboren
En ja, ik vind blanke vrouwen de mooiste vrouwen die er zijn
Dat beweerd ts niet kneus. Leren lezen!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:01 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Dat laatste kan. Maar praat geen onzin over het feit dat je NOOIT op een mooie Aziatische of Latijnse vrouw kunt vallen.
fap fap fapquote:
Ok, dus door zelf het onderscheid niet meer te maken tussen zongebruinde dames en negerinnen doe je omdat TS het wat beter begrijpt zeker, aardig van je!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:55 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Zeg ik ook niet...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:01 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Dat laatste kan. Maar praat geen onzin over het feit dat je NOOIT op een mooie Aziatische of Latijnse vrouw kunt vallen.
Alles behalve blank noem ik neger(in), is wel zo overzichtelijkquote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:55 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Dat moet ik eerst overleggen met mijn kinderen...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:19 schreef DoctorB het volgende:
zeg MAAGDEN, als jullie eens deze zinloze discussie stopten en verder gaan lezen in je "hoe begin ik een praatje met een vrouw"...
Ik laat hem even zien dat niet alles, sorry ik moet hem zeggen, zwart-wit is.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:08 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Ok, dus door zelf het onderscheid niet meer te maken tussen zongebruinde dames en negerinnen doe je omdat TS het wat beter begrijpt zeker, aardig van je!_!
Dat is net zoiets als alles wat geen christen is, een jood noemen. En die overige 60 % van de wereldbevolking (niet-gevolig, jood, hindoe etc.) vergeet je maar even.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:23 schreef LENUS het volgende:
[..]
Alles behalve blank noem ik neger(in), is wel zo overzichtelijk
Onzin je hebt 4 main rassen. White, Black, Asian,Latinoquote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:37 schreef Devlinsect het volgende:
In Amerika noemen ze alles wat een kleur heeft black en wat niet een kleur heeft white. Wel zo makkelijk.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:48 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik val gewoon niet op die zwarten.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:51 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jammer hé, dat ie dood is?
Glijdt vast niet lichtquote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:48 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik val gewoon niet op die zwarten.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:00 schreef L0t.. het volgende:
Dat is natuurlijk, dat je op je eigen soort valt.
Puur vanwege de bragging rights zou ik er al overheen gaanquote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:20 schreef afcajos het volgende:
Ik val op blanke chicka's maar rihanna of beyonce zou ik ook niet uit mn bed trappen
Wat een kneusje ben jij, erg sneu om na het woord "zwarten" direct plaatjes van Hitler te uploaden. Had ik al gezegd dat jij een kneusje bent? Bij deze: JE BENT EEN KNEUSJE!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:51 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ben ik met je eens, en ik heb ook een hekel aan mensen die dat er te pas en onpas bijhalen, maar dit was zo'n rechtstreekse link dat ik het niet kon laten. Mensen die praten over 'die zwarten' sporen niet helemaal.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:05 schreef servus_universitas het volgende:
Dr.Crane in de meeste gevallen laat je zien een verliezer te zijn, wanneer je je schuldig maakt aan een Godwin.
Latino is geen ras maar een etniciteit. Een latino kan van elk ras zijn (meestal zijn ze een mix van zwart, blank en native americans die tot het asian ras behoren, mongoloïde is trouwens een beter woord). Je hebt ook gewoon blanke latino's en pikzwarte latino's (Sen Dog van Cypress Hill bijv. is Afro-Cubaan zoals je zelf kan zienquote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:46 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Onzin je hebt 4 main rassen. White, Black, Asian,Latino
Nee die "als-ik-30-ben-dan-wil-ik-rosegeverfdstekeligejongenshaar-omdat-het-makkelijker-prakischer-en-trendy-is" mentaliteit van die verlepte nederlandse vrouwen hier zorgt voor ontiegelijk lelijke 30plussers in dit land.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:03 schreef Dr.Crane het volgende:
Nadeel van Arabische en Latijnse vrouwen is overigens dat ze op hun 30e soms al een verlopen kop hebben.
Dat is nog erger ja.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:34 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
Nee die "als-ik-30-ben-dan-wil-ik-rosegeverfdstekeligejongenshaar-omdat-het-makkelijker-prakischer-en-trendy-is" mentaliteit van die verlepte nederlandse vrouwen hier zorgt voor ontiegelijk lelijke 30plussers in dit land.
Maar is ze lekker?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:37 schreef Herald het volgende:
[..]
Mijn moeder is donkerder dan al die al die dames die je hebt gepost en ze is niet eens een negerin!
Helaas..de samenstelling van hun haar zit nou eenmaal anders in elkaar..quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:46 schreef Glijdt_licht het volgende:
Jaja, en de negervrouwen hebben allemaal hair extensions
Dus jij zou ook bij jezelf een knop kunnen omdraaien en opeens spontaan homo zijn?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:30 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Die knop is er wel. Je schaamt je voor jezelf en anderen dat je een 'niet-arische' vrouw aantrekkelijk zou kunnen vinden. Ik weet 100 % zeker dat er donkere vrouwen zijn waar jij op zou kunnen vallen.
Tikkie jong, maar jumquote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:49 schreef Sweden_Sverige het volgende:
Ik heb nog een hele collectie van d'r op m'n externe hardeschijf. Maar dan moet ik die even halen.
Nog een blank meisje:
[ afbeelding ]
Die linker met zulke blauwe ogen.
Kankernegers ookquote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:51 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vergeet niet de miljarden die er omgaan in bleekingsmiddelen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:01 schreef Synthesist het volgende:
Nee, je hoeft niet racistisch te zijn tegen je medemens, een neger is ook maar een mens. Maar goed, bij uitspraken als "black is beautiful" en "once you go black you never go back" moet ik toch wel lachen. Feit is dat het schoonheidsideaal "blank" is. Niet enkel opgelegd door westerse media, ook in Aziatische landen doet men aan oogcorrecties om er westers uit te zien. En veel Afrikaanse vrouwen stijlen hun haar.
Klopt, maar nadat ik 5/6 weken in Italië heb vertoefd mag ik toch wel zeggen dat daar gewoon de lekkerste wijven doorlopenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:16 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Vergeet niet de miljarden die er omgaan in bleekingsmiddelen.![]()
Overigens gaat het tintje weer verdwijnen het schoonheidsideaal wordt weer een lichte huid
Ow, ik heb het al vaak zat gehoord... Ik heb precies hetzelfde als TS. Als ik bijvoorbeeld zeg dat ik Beyoncé 3x niks vind, ben ik meteen racist volgens sommige mensen. Waarom? Ik val daar totaal niet op, moet ik dan maar geforceerd doen alsof ik er wel op val?? Daarbij val ik heel erg op blauwe ogen en die ben ik nog niet vaak tegengekomen in combinatie met een negerin of halfbloedje... Ik zeg niet nooit, maar tot op heden ben ik in mijn 26 jarige leven nog nooit een getinte/bruine/zwarte vrouw tegengekomen waar ik me tot aangetrokken voelde...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:07 schreef DroogDok het volgende:
Ik heb dat nog nooit naar mijn hoofd gekregen hoor TS....
Omdat negerinnen ook mocca kleurig kunnen zijn. wat dacht je dan? dat we allemaal 1 soort huidskleur hebben. Neger verschillen (ja ik ben er ook een) van pikzwart tot geelbruin alleen weten de meeste dat niet. en denken dat elke negerin pikzwart is met een enorm dikke reet (zie de kinderachtige plaatjes echt typisch weer)quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:37 schreef Herald het volgende:
[..]
waarom gaan mensen als negerinnen als niet mooi worden bestempeld altijd mocca kleurige vrouwen posten. Mijn moeder is donkerder dan al die al die dames die je hebt gepost en ze is niet eens een negerin!
voor degene die prada zijn mischien, ik zou echt nooit blank willen zijn, en ik ken echt zoveel die hub bruine klleurtje willen houdenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:16 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Vergeet niet de miljarden die er omgaan in bleekingsmiddelen.![]()
Overigens gaat het tintje weer verdwijnen het schoonheidsideaal wordt weer een lichte huid
In mijn geval niet hoor.quote:
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:04 schreef bondgirl007 het volgende:
[..]
In mijn geval niet hoor.![]()
Maar ik vind TS toch lelijk dus mij maakt het niet uit dat hij op blanke vrouwen valt.
Aaaaaawh, is er iemand beledigd?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:12 schreef bondgirl007 het volgende:
Ook weer een voordeel van het halfbloedje zijn trouwens: de oppervlakkige types krijg je nooit op je dak.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:12 schreef bondgirl007 het volgende:
Ook weer een voordeel van het halfbloedje zijn trouwens: de oppervlakkige types krijg je nooit op je dak.
waarom zou ze beledigt zijn? ts zegt naar mijn smaak niks beledigend (hij valt gewoon op bleke blonde dames, ) en bondgill007 reageerd ook niet beledigend. Ik vind eerder dat hier anderen zijn die weer erg raar reageren. Ik val trouwens zelf wel op alle soorten (volgensmij ben ik een van de weinige donkere vrouwens die niet alleen op donker valt)quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
[..]
Aaaaaawh, is er iemand beledigd?
Trek het je niet aan meid, genoeg mannen die wel op halfbloedjes vallen. Overigens ook lelijke en opervlakkige types.
Mwah, ik zeg dat ik niet op gekleurde vrouwen val en zij reageert daarop door te zeggen dat ik lelijk en oppervlakkig ben. Klinkt mij een beetje als op de teentjes getrapt zijn.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 08:54 schreef aychelle het volgende:
[..]
waarom zou ze beledigt zijn? ts zegt naar mijn smaak niks beledigend (hij valt gewoon op bleke blonde dames, ) en bondgill007 reageerd ook niet beledigend. Ik vind eerder dat hier anderen zijn die weer erg raar reageren. Ik val trouwens zelf wel op alle soorten (volgensmij ben ik een van de weinige donkere vrouwens die niet alleen op donker valt)![]()
Walgelijke ad hominemquote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:04 schreef bondgirl007 het volgende:
Maar ik vind TS toch lelijk dus mij maakt het niet uit dat hij op blanke vrouwen valt.
Juist wel toch? Dat zijn toch altijd van die 'mooiboys'quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:12 schreef bondgirl007 het volgende:
He? Was dit een exclusief lesje in Sesamstraat dat ik heb gemist ?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:24 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Juist wel toch? Dat zijn toch altijd van die 'mooiboys'? Zijn over het algemeen niet de mensen met de meeste diepgang.
Meh valt dan zelfs nog mee ook. Je bent blank (geloof ik toch?) en valt niet op zwarten.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:42 schreef deepart het volgende:
Persoonlijk vind in blanke en halfbloedjes lekker... heb nog nooit een zwarte vrouw mooi gevonden.
Ben zelf een kwart bloedjequote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:54 schreef Elfy het volgende:
[..]
Meh valt dan zelfs nog mee ook. Je bent blank (geloof ik toch?) en valt niet op zwarten.
Zelf als halfbloedje val ik niet op zwart en wel vooral op blond (stapelgek op een fries![]()
)
Wow, dit is echt leuk. Ik geef gewoon mijn mening en krijg meteen dit soort reacties.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
[..]
Aaaaaawh, is er iemand beledigd?
Trek het je niet aan meid, genoeg mannen die wel op halfbloedjes vallen. Overigens ook lelijke en opervlakkige types.
Klopt wel, er zijn maar weining donkere vrouwen die op blanke mannen vallen. Ik snap totaal niet waarom.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 08:54 schreef aychelle het volgende:
[..]
waarom zou ze beledigt zijn? ts zegt naar mijn smaak niks beledigend (hij valt gewoon op bleke blonde dames, ) en bondgill007 reageerd ook niet beledigend. Ik vind eerder dat hier anderen zijn die weer erg raar reageren. Ik val trouwens zelf wel op alle soorten (volgensmij ben ik een van de weinige donkere vrouwens die niet alleen op donker valt)![]()
Dat jij misschien minder oppervlakkige types op je dak krijgt heeft volgens mij helemaal niks met je huidskleur/afkomst te maken. Dat is een vergelijking die kant nog wal raakt.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:45 schreef bondgirl007 het volgende:
[..]
Wow, dit is echt leuk. Ik geef gewoon mijn mening en krijg meteen dit soort reacties.![]()
Ik vind TS lelijk en doordat ik halfbloedje ben krijg ik geen minder oppervlakkige types op mijn dak.
Wat is daar mis mee?
Ik ken genoeg zwarte vrouwen die op blanke mannen vallen.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:51 schreef bondgirl007 het volgende:
[..]
Klopt wel, er zijn maar weining donkere vrouwen die op blanke mannen vallen. Ik snap totaal niet waarom.
Ik val ook op alle soorten, zelfs op halfbloedjes, zoals ik.
Waar dan wel mee?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat jij misschien minder oppervlakkige types op je dak krijgt heeft volgens mij helemaal niks met je huidskleur/afkomst te maken. Dat is een vergelijking die kant nog wal raakt.
Ja ja, toegegeven. Toch heb ik altijd wel het idee dat veel zwarte vrouwen bij hun eigen ras blijven omdat ze vinden dat het 'zo hoort'.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:58 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Ik ken genoeg zwarte vrouwen die op blanke mannen vallen.
Hiermee insinueer je dus dat een bepaalde groep(die niet op jou valt) oppervlakkig is ómdat ze niet op jou vallen.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:45 schreef bondgirl007 het volgende:
[..]
Wow, dit is echt leuk. Ik geef gewoon mijn mening en krijg meteen dit soort reacties.![]()
Ik vind TS lelijk en doordat ik halfbloedje ben krijg ik geen minder oppervlakkige types op mijn dak.
Wat is daar mis mee?
Ik vind mensen die per definitie niet op iemand vallen vanwege ras/kleur oppervlakkig ja.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:23 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Hiermee insinueer je dus dat een bepaalde groep(die niet op jou valt) oppervlakkig is ómdat ze niet op jou vallen.Mag ik een tijltje
Hiermee beweer je dus ook dat seksueel aangetrokken(dus ook geaardheid) oppervlakkigheid bepaald?
Een mus is een vogel, dus alle vogels zijn mussen...quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:12 schreef bondgirl007 het volgende:
Mensen die per definitie niet op gekleurde vrouwen vallen vind ik oppervlakkig. Omdat ik een halfbloedje ben, krijg ik die mannen sowieso al niet op mijn dak.
Heb ik dat ooit gezegd? Nee dus.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:32 schreef bondgirl007 het volgende:
En met 'niet vallen op', bedoel ik niet: 'je minder snel aangetrokken voelen tot', maar echt: nooit van je leven een relatie beginnen met iemand van een bepaalde kleur/ras ongeacht de geweldige persoonlijkheid die zo iemand kan bezitten.
Ergens niet op vallen is niet een keuze!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Het is een feit, geen keuze! Dat ik niet op mannen val is toch ook niet omdat mannen hun sokken laten slingeren, nee ik ben gewoon hetero, heeft niks met keuze te maken.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:32 schreef bondgirl007 het volgende:
En met 'niet vallen op', bedoel ik niet: 'je minder snel aangetrokken voelen tot', maar echt: nooit van je leven een relatie beginnen met iemand van een bepaalde kleur/ras ongeacht de geweldige persoonlijkheid die zo iemand kan bezitten.
Mooi gezegd.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:06 schreef MissGolightly het volgende:
Klinkt cliché, IS waarschijnlijk cliché, maar omdat ik opgegroeid ben in een gemengd gezin heb ik nooit echt het wij/zij-gevoel meegekregen en het denken in rassen. Ik kan van alles mooi vinden, maar val over het algemeen op blanke mannen. Met voorkeur is niets mis, met vooroordelen wel...
Nee, jij zegt dat je niet op een donker iemand zou kunnen vallen.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En precies wat ik al vanaf het begin zeg baklap!
Ik zal nooit op een dikke man vallen, ik vind het niet vies ofzo maar vind het niet mooi en voel me er sexueel niet tot aangetrokken.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:26 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Gek he, als mensen het over 'Arische vrouwen' en 'doe mij maar blank' etc. gaan hebben. Niemand maakt mij wijs dat hij/zij alleen maar op blond valt, of alleen maar op getint/zwart.
De allereerste zin uit dit topic:quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:47 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Nee, jij zegt dat je niet op een donker iemand zou kunnen vallen.
Wtf is je hele probleem dan? Je hebt een voorkeur voor een bepaald soort vrouw, net als iedereen. Zeg gewoon dat je meestal op blond valt, klaar.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De allereerste zin uit dit topic:
Als ik kijk naar hoe mooi ik een vrouw vind valt mij op dat ik een blanke vrouw VEEL eerder mooi vind dan een bruine of gele vrouw. Dat kan, is gewoon mijn voorkeur.
quote:Dus hou nou maar op met rellen, ik ben je ondertussen spuugzat met je holier-then-thou additude!
Mee eens. En zo is het ook voor TS.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:21 schreef bondgirl007 het volgende:
[..]
Ja ja, toegegeven. Toch heb ik altijd wel het idee dat veel zwarte vrouwen bij hun eigen ras blijven omdat ze vinden dat het 'zo hoort'.
Dik zijn heeft natuurlijk meer invloed op je uiterlijk dan een tintje.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:47 schreef KD-fotografie het volgende:
[..]
Ik zal nooit op een dikke man vallen, ik vind het niet vies ofzo maar vind het niet mooi en voel me er sexueel niet tot aangetrokken.
Dan discrimineer ik toch ook niet?
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:05 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Dik zijn heeft natuurlijk meer invloed op je uiterlijk dan een tintje.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.om te kotsen overigens die laatste.
Ja, ik kan ook zeggen dat ik voornamelijk op blond of rood en blauwe ogen val. Valt ook alles behalve blanke vrouwen af, lekker hypocriet dan.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:04 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Wtf is je hele probleem dan? Je hebt een voorkeur voor een bepaald soort vrouw, net als iedereen. Zeg gewoon dat je meestal op blond valt, klaar.
Zijn de Fok! Sadness Awards al uitgereikt?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:17 schreef technojunk het volgende:
[..]
hoi jamer dat je gen fobo heb mraa heb je zin om te msne![]()
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:14 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toch een minder 'verschil' dan dit:
[ afbeelding ]Als ik nou een foto van een donkere vrouw had geplaatst en dan de tekst erbij had gezet,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.om te kotsen overigens die laatste.
om te kotsen...
Dan was er heel wat commentaar geweest.
Waarom mag je zoiets wel zeggen over alle andere uiterlijke kenmerken maar niet over de huidskleur?
Dan ben je racistisch volgens sommige mensen...quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:38 schreef KD-fotografie het volgende:
[..]
Als ik nou een foto van een donkere vrouw had geplaatst en dan de tekst erbij had gezet,om te kotsen...
Dan was er heel wat commentaar geweest.
Waarom mag je zoiets wel zeggen over alle andere uiterlijke kenmerken maar niet over de huidskleur?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |