Cynthiaquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:07 schreef jordeeeh het volgende:
Volgens mij heet ze gewoon Patricia
Of Cynthia ofzo.
Als er geen straf op staat, waarom zijn er dan regelsquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:07 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds niet waar staat dat er een ban voor staat?
Ohquote:
En niet die van PKquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:09 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Oh
Sorry ik had even een andere Cynthia in gedachten
Juup, chill man, hij loopt gewoon te fuckenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:07 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds niet waar staat dat er een ban voor staat?
Jij gaf aan dat er een ban op staat volgens de disclaimer, maar dat staat er niet. Wil niet zeggen dat het onbestraft zou kunnen blijvenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:09 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Als er geen straf op staat, waarom zijn er dan regels
Weet ik wel, had gewoon zin om mee te kwallenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Juup, chill man, hij loopt gewoon te fuckenje moet toch onderhand wel doorhebben dat ze overal de draak mee steken.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:11 schreef GasTurbine het volgende:
MAISNON WIL JE HET ZEGGEN OF WE HET GOED HEBBEN??
NAAAISquote:
Toppiejoppieeeeeee.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:11 schreef Rhythm het volgende:
Wedden dat ze dalijk zegt:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hij staat er niet tussen ik heet Joppie.
Jeske? Jotske?quote:
Roepnaam?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:12 schreef Maisnon het volgende:
Jehottentottensoldatententoonstellingke
Orgineel +3quote:
Wtf is dat voor naam danquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:13 schreef Maisnon het volgende:
Kut heyJeske! Jeske! zo moeilijk was ie niet!
Ik zou me hond nog niet eens zo noemenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:13 schreef Maisnon het volgende:
Kut heyJeske! Jeske! zo moeilijk was ie niet!
Medicijn tegen homofiliequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:15 schreef GasTurbine het volgende:
Jeske?
Wat hadden jouw ouders op zeg...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |