Radio 1 zendt elke dag om 0.45uur een hoorspel uit.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:13 schreef Rhythm het volgende:
Ik heb de OP gelezen en ik snap het nog niet.
Ik wil geen muziek, dat hoor ik de hele dag al.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:13 schreef Roflpantoffel het volgende:
Zet hem dan op een andere zender?
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:12 schreef BasEnAad het volgende:
Lig ik lekker in mijn bed een interview of iets dergelijks te luisteren op radio 1 (jaja, ik weet het),
komt godverdomme om 0.45uur dat afschuwelijke hoorspel, verplicht, elke dag, een kwartier lang.![]()
![]()
Het begint al met die verschrikkelijke bombariemuziek die vervolgens over gaat in een niet te volgen, oersaai, doelloos hoorspel.
Sodemieter op met die troep!!!!
Ik wil iets zinnings horen, niet deze larie!
Wie luistert er in godsnaam elke dag naar deze radiovervuiling???
Klacht: Hoorspel Bommel
Samenvatting: Hoorspel Bommel moet dood!
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:40 schreef NoBody122 het volgende:
Mensen die radio1 luisteren. Da's voor bejaarden
3FM
Daar ben ik op dat moment te lui voor. Het hoorspel moet weg!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:38 schreef Meddo het volgende:
[..]
ik heb elke avond dezelfde klacht
![]()
ik zap (?) meestal maar even naar 538
Fi donc! Mijn stiekeme favoriet is de Markies. Zelden een onsympathieker karakter mogen meemaken, heerlijk.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:50 schreef mrbomb het volgende:
[..]
Professor Prlwytzkofsky is veel toffer. Praw!
Nee ik eigenlijk ook nietquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:54 schreef Nepthys het volgende:
Ik wist niet dat die dingen überhaupt nog bestonden.
Ik ook!quote:
"De dief liep over de met grind bezaaide oprit..." *beweegt hand in bak grind*quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:16 schreef MarkNMGN het volgende:
Wat is een hoorspel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |