Nep sherlock. Als je z'n hyves zoekt is dat niet zo moeilijk hoorquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:57 schreef RickoKun het volgende:
Jos wat is de volledige naam van Jordy?
Leeftijd: 22quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:56 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ze ziet er als een 19/20 jarige uit, dat is toch niks voor hem?
Nu ga ik poepen
Geloof me, Jos gaat die niet gevenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:57 schreef RickoKun het volgende:
Ik doe niet aan hyves naaierijquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:57 schreef RickoKun het volgende:
Ik heb alleen profiel van Ricko zelf gepost, en dat is niet verbodenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:59 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik doe niet aan hyves naaierij![]()
Maare, jordy kap ff met profielen posten, is dacht ik niet geoorloofd
En daarna nog die lindaquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:01 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik heb alleen profiel van Ricko zelf gepost, en dat is niet verboden
Was niet naar het profielquote:
quote:
jij had toch eerst zo'n epilepsie UI?quote:
Ja, en? Moet je maar niet zo'n grote mond hebbenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:58 schreef RickoKun het volgende:
Bovendien allemaal mondjes van menschen die zelf anoniem gelieve te blijven![]()
![]()
Uhoh! Nu hebben jullie het gedaan hoor.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:05 schreef murp het volgende:
maar omdat dit topic al 2 keer in ONZ is geweest mag ik nu ook wat zeggen:
Kappen met Prive Profielen posten
jaquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:05 schreef gers het volgende:
[..]
jij had toch eerst zo'n epilepsie UI?
quote:
Mag ik een hint geven van je woonplaatsquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:03 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Was niet naar het profiel
Maar Ricko, kan je me een beetje vinden?
Nee jong, ik ga nu bier zuipenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:03 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Was niet naar het profiel
Maar Ricko, kan je me een beetje vinden?
jullie zijn dus al gewaarschuwdquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:07 schreef BobbyB het volgende:
Uhoh! Nu hebben jullie het gedaan hoor.
Goh, toen vond je het ineens niet zo leuk meer?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:08 schreef RickoKun het volgende:
Ik begrijp dat ik dus hyves van ELKE USER mag posten?! En bijbehorende mensen uit het persoonlijk leven?!
Denk het?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:08 schreef RickoKun het volgende:
Ik begrijp dat ik dus hyves van ELKE USER mag posten?! En bijbehorende mensen uit het persoonlijk leven?!
NOG MINDERJARIGE SLETJES NAKKEN?quote:
en tettenquote:
Vind jij het leuk als ik die foto van dat meisje waarop je verliefd bent post?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:10 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Goh, toen vond je het ineens niet zo leuk meer?
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:13 schreef jordeeeh het volgende:
Zitten trouwens aardig wat lekkere emo/breezer sletjes in die rar.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:13 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Vind jij het leuk als ik die foto van dat meisje waarop je verliefd bent post?
ik zit pas 18%quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:13 schreef jordeeeh het volgende:
Ja ik ook allang, ook al op gefapt enzo, maar t duurde wel langquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:19 schreef afcajos het volgende:
Ik heb em al binnen!
85% alquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:13 schreef jordeeeh het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:59 schreef GasTurbine het volgende:
http://rapidshare.com/files/140299530/scene_girl_collection.rar
jordeeeh, bobsonB, de rest. 2000 ploatjes van emo-meisjes. ()
Ik ben nu al nieuwsgierig naar die .rarquote:
Het fappen of het downloaden?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:22 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja ik ook allang, ook al op gefapt enzo, maar t duurde wel lang
Jij mag datquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:05 schreef murp het volgende:
maar omdat dit topic al 2 keer in ONZ is geweest mag ik nu ook wat zeggen:
Kappen met Prive Profielen posten
niet of ze zich daaran gaan houdenquote:
Nee hou hem maar in je broek.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:28 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
ZAL IK DE MIJNE EENS POSTEN!?!?!
Als je wiltquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:28 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
ZAL IK DE MIJNE EENS POSTEN!?!?!
Het is heeel simpel. Er mogen dingen van openbare profielsites zoals Hyves gepost worden, MAAARR als jullie dit nu gaan gebruiken om elkaar af te zeiken of voor lul te zetten dan houdt het op. NIET DOEN dus. Hou het leuk.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:28 schreef postmortum het volgende:
[..]
niet of ze zich daaran gaan houden
Inderdaad, anders moet ik dadelijk nog een groter beeldscherm kopen ook.quote:
quote:Born to live
Born to die
Born to be, crucified
Give our souls and take our pride
Bleeding for the harder styles
Rising up, from the seed
Born to change, history
From the streets we unleash hell
Feel the power, decibel
Born to live
Born to die
Born to be, crucified
Give our souls and take our pride
Bleeding for the harder styles
Rising up, from the seed
Born to change, history
From the streets we unleash hell
Feel the power, decibel
Born to live and die, be crucified, for what we’re fighting for
Dark, inside my heart
I can’t let go
I bleed to, clean my soul
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:33 schreef De_Ananas het volgende:
Hahaha zal ik die hyves van Juup die je naar mij stuurde Sackboy, zal ik die hier posten![]()
??!!!
Daar kan je echt mooie soeps van maken, echt zo'n wauze kop heeft ie
Ik had geen verkeerde bedoelingen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:31 schreef Juup© het volgende:
[..]
Het is heeel simpel. Er mogen dingen van openbare profielsites zoals Hyves gepost worden, MAAARR als jullie dit nu gaan gebruiken om elkaar af te zeiken of voor lul te zetten dan houdt het op. NIET DOEN dus. Hou het leuk.
quote:Wat moet je NIET van ons verwachten ?
Je moet vooral niet verwachten dat wij scheidsrechtertje gaan spelen bij onderlinge conflicten. Daar hebben we de zin niet in, noch de tijd voor. Dop je eigen boontjes, gedraag je fatsoenlijk en negeer de mensen waar je niet goed mee op kan schieten. FOK! heeft een heleboel gebruikers en er zullen altijd mensen zijn waarmee je botst. Ga dat gewoon uit de weg.
Wat we ook niet doen is op verzoek posts verwijderen, usernames verwijderen of wijzigen (om welke reden dan ook !), topics sluiten of users bannen.
Neeuu, je wilde alleen maar even een rel veroorzaken met veel klachten op elkaar erin waardoor het duidelijk is dat de KLB-SC in de KLB moet blijven, wat maar eens te meer duidelijk maakt dat jij de keizer hier bent.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:35 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik had geen verkeerde bedoelingen.
Juist!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:39 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Neeuu, je wilde alleen maar even een rel veroorzaken met veel klachten op elkaar erin waardoor het duidelijk is dat de KLB-SC in de KLB moet blijven, wat maar eens te meer duidelijk maakt dat jij de keizer hier bent.
zoiets dan
Ik dacht dat je bedoelde dat ik die moest plaatsenquote:
Vaderquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:40 schreef paultjuhhh het volgende:
hi hi
PAULTJUHHHHHquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:40 schreef paultjuhhh het volgende:
hi hi
quote:
Nee. Je moet nog ff wachten.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:49 schreef Rhythm het volgende:
Gaat het alweer ergens over waarop ik kan inhaken of wachten we tot iemand bier roept?
Bieeeeeerrrrrrrrquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:49 schreef Rhythm het volgende:
Gaat het alweer ergens over waarop ik kan inhaken of wachten we tot iemand bier roept?
ik word steeds verliefd als ik naar je UI kijkquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:52 schreef gers het volgende:
[..]
ik word steeds verliefd als ik naar je UI kijk![]()
Die met die scherpe neus? Lijkt op een vogelquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:52 schreef gers het volgende:
[..]
ik word steeds verliefd als ik naar je UI kijk![]()
dat was toch zo'n dikke op sugababes ofzoquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:54 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
misshobje is keiberoemd, ze is mod en de stem van fokradio
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:55 schreef GasTurbine het volgende:
Die UI heeft 1 kankergrote kin.
gaafquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:54 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
misshobje is keiberoemd, ze is mod en de stem van fokradio
Nooit geweten dat emo's zo goed warenquote:
neehoorquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:10 schreef Paaskonijn het volgende:
Gers ben je offline op msn>?
Forum Opties | |
---|---|