Teije heeft wel.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:50 schreef sjeppert het volgende:
iemand hier nog witte sb laces over?
Vind ze wel wat hebben, sober maar toch opvallendquote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:16 schreef Timhoi het volgende:
En wat is de algemene mening over Keep sneakers op het forum? Ik vind ze wel dope voor een keertje iets anders.
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=360050030799&ssPageName=STRK:MEWN:IT&ih=023quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:50 schreef sjeppert het volgende:
iemand hier nog witte sb laces over?
Keep ligt al zeker 2 jaar hier in de winkels.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:24 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Vind ze wel wat hebben, sober maar toch opvallend. Zijn ze al in de shops te vinden dan? Zelfs op internet moet je goed zoeken.
Verkeerd plaatjequote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:44 schreef thaWarhead het volgende:
Dat zijn Dunks, geen Terminators. En op die pic zijn ze niet vintage (gelukkig maar, stuk prettiger om naar te kijken)
Komt er weer een sneakertrip aan??quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:13 schreef thaWarhead het volgende:
Op die pic vind ik ze ineens weer tof. Maar eens aanproberen als ik in Londen ben.
Wat moet je voor die ATC's hebben? Of alleen trades?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:35 schreef Ian_Curtis het volgende:
Zo, curries zijn alweer weg, krijg deze er DS voor terug:
[ afbeelding ]
Ben benieuwd hoe mijn eerste gel lytes gaan bevallen.
[TK]Nike SB MF DOOM/ATC2 (US only release!)quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:25 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Wat moet je voor die ATC's hebben? Of alleen trades?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |