Ik ook. Hoewel, alleen op de mf dooms dan, ATC2's had ik in de States gehaald voor een zacht prijsje, en ik houd niet van AM1'squote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:31 schreef Ian_Curtis het volgende:
[..]
Teije nie zo serieus nemen!!! Bovendien is hij een beetje jaloers
zoek ik ook nogsteeds! tvpquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:52 schreef Ian_Curtis het volgende:
[..]
Ik hoorde dat er ook nog 180's liggen...
[ afbeelding ]
Weet iemand waar/of deze te krijgen zijn?
Alsof ze die broek over de lip kan dragenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 01:07 schreef EliseZwart het volgende:
[..]
Oja, broek achter lip, mits een beetje baggy. Dus svp niet zo:
[ afbeelding ]
Told ya dat die ATC's tegenvielen in real life...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:02 schreef Ian_Curtis het volgende:
[..]
Jammer, jammer... ATC2 en curry wilde ik wel checken maar de ATC viel tegen en air max is gewoon niks voor mij heb ik gemerkt. Doom was wel voor de resell
Dat is dan weer een goede les voor de volgende keer!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:18 schreef Ian_Curtis het volgende:
Je had gelijk... ik schaamde dat ik je niet geloofde
Ja daar ben ik benieuwd naar, of ik het gemis aan tong ga trekken, ben nogal een tongenman. Maar volgens mitman lopen ze goddelijk dus geef ik ze een kans. En anders verkoop ik ze net zo hard weer, ik heb schijt ouwe!! En de CW is ook wel aan imho.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:37 schreef sjimz het volgende:
whehe en je was nog wel aan het haten op ze door het gebrek aan tong
quote:Guten Tag,
We are happy to tell you that your package was safely wrapped and is on its way to you.
mijn persoonlijke mening is : Ugly.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:16 schreef Timhoi het volgende:
En wat is de algemene mening over Keep sneakers op het forum? Ik vind ze wel dope voor een keertje iets anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |