Ja kut man, die vraag kregen we laatst bij een pubquiz en Jan Rap was de enige die we mistenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:53 schreef Da_Sandman het volgende:
.., Beenhakker, .., Advocaat, Hiddink, Rijkaard.
En dan laten we voor het gemak Jan Rab even, die bij afwezigheid van Guus Hiddink 1 wedstrijd op de bank zat in 1997.
Haha, maar je weet de andere twee dusquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja kut man, die vraag kregen we laatst bij een pubquiz en Jan Rap was de enige die we misten. Had je deze vraag niet een maand of twee geleden kunnen stellen?
Libregts niet goedquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:06 schreef Strani het volgende:
Liebrecht, Beenhakker, Michels, Advocaat, Hiddink, Rijkaard
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Anita Doth
Zonder euro-house ook hoorquote:Op donderdag 28 augustus 2008 05:39 schreef lubje25 het volgende:
hoe zat dat dan ook al weer?
vraag:
Noem mij eens 5 top 5 hits van nederlandse bodem, moet met de eurohouse goed te doen zijn lijkt me.
Jaren '90 quiz...quote:Op donderdag 28 augustus 2008 07:58 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Zonder euro-house ook hoor![]()
Marco Borsato - Wit Licht
Nick & Simon - Rosanne
Jan Smit - Laura
Gerard Joling - 24 uur verliefd!!
Moniek Smit - Slaap Je Vanavond Bij mij??
.
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Jaren '90 quiz...
Hölleboer - Busje komt zo
Guus Meeuwis - Het is een nacht...
André van Duin - Het Pizzalied
Paul de Leeuw - Ik wil niet dat je liegt
2 Unlimited - Faces
rood, geel, blauw, groen en roze??quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:52 schreef jna het volgende:
Welke kleuren hadden de 5 OORSPONKELIJKE power rangers?
nopequote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:00 schreef Maartel het volgende:
[..]
rood, geel, blauw, groen en roze??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |