Uiteraardquote:
Juist, googelen is ook hier natuurlijk hartstikke verboden!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:14 schreef Strani het volgende:
leuk topic. Ik wist het antwoord niet dus heb het uit interesse opgezocht. Maar omdat ik het niet wist ga ik het dus hier niet zeggen.
Ja zeker!quote:
Rolling Stones - Paint it blackquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:43 schreef Homdeck het volgende:
Welk nummer bereikte in de 90's 24 jaar na dato voor de 2e maal de nummer 1 positie in de top 40?
quote:
Reken ik goed, het was Hale-Boppquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:15 schreef Strani het volgende:
Iets van Hale Bob?
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:29 schreef Strani het volgende:
Volgens mij was dat Kok 1, vanaf 1994.
Wat isquote:is een project van de Duitse producers Benito Benites (echte naam: Michael Münzing) en John Garrett Virgo III (echte naam: Luca Anzilotti). Zij namen enkele platen op met de Amerikaanse zangeres Jackie Harris (echte naam: Jaqueline Arlissa Harris) waarbij gebruikgemaakt werd van samples van de New Yorkse rapper Chill Rob G. Omdat het succes uitbleef en er problemen ontstonden tussen Chill Rob G. en de andere groepsleden, besloten Benito Benites en John Garrett Virgo III Chill Rob G. te vervangen door de rapper Turbo B. (echte naam: Maurice Durron Butler), die als militair in het Amerikaanse leger in Duitsland diende.
Jup!quote:
quote:
Ja kut man, die vraag kregen we laatst bij een pubquiz en Jan Rap was de enige die we mistenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:53 schreef Da_Sandman het volgende:
.., Beenhakker, .., Advocaat, Hiddink, Rijkaard.
En dan laten we voor het gemak Jan Rab even, die bij afwezigheid van Guus Hiddink 1 wedstrijd op de bank zat in 1997.
Haha, maar je weet de andere twee dusquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja kut man, die vraag kregen we laatst bij een pubquiz en Jan Rap was de enige die we misten. Had je deze vraag niet een maand of twee geleden kunnen stellen?
Libregts niet goedquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:06 schreef Strani het volgende:
Liebrecht, Beenhakker, Michels, Advocaat, Hiddink, Rijkaard
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Anita Doth
Zonder euro-house ook hoorquote:Op donderdag 28 augustus 2008 05:39 schreef lubje25 het volgende:
hoe zat dat dan ook al weer?
vraag:
Noem mij eens 5 top 5 hits van nederlandse bodem, moet met de eurohouse goed te doen zijn lijkt me.
Jaren '90 quiz...quote:Op donderdag 28 augustus 2008 07:58 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Zonder euro-house ook hoor![]()
Marco Borsato - Wit Licht
Nick & Simon - Rosanne
Jan Smit - Laura
Gerard Joling - 24 uur verliefd!!
Moniek Smit - Slaap Je Vanavond Bij mij??
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Jaren '90 quiz...
Hölleboer - Busje komt zo
Guus Meeuwis - Het is een nacht...
André van Duin - Het Pizzalied
Paul de Leeuw - Ik wil niet dat je liegt
2 Unlimited - Faces
rood, geel, blauw, groen en roze??quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:52 schreef jna het volgende:
Welke kleuren hadden de 5 OORSPONKELIJKE power rangers?
nopequote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:00 schreef Maartel het volgende:
[..]
rood, geel, blauw, groen en roze??
Herinneringen komen naar bovenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 02:04 schreef Da_Sandman het volgende:
Doe je verdomde snel. Ik heb net een half uur lopen zoeken voor wat de naam van dat ding ook weer was.
Imolaquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 02:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Op welk circuit overleed Ayrton Senna?
Weet je ook nog welke bocht?quote:
Die van Piquet en Berger (althans die waren ook in die bocht)quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 02:13 schreef Da_Sandman het volgende:
Inderdaad.
"In de warm-up vanmorgen kon hij niet volgen, dit is het gevecht om de koppositie tussen Ayrton Senna da Silva en hier, vanaf de wagen van Schumacher gezien... En Senna schiet eraf! Ayrton Senna schiet eraf... Op een volgas positie schiet Ayrton Senna radeloos rechtdoor, mijn god wat gebeurt hier allemaa... We zijn aan boord bij Michael Schumacher, en bij Ayrton Senna breekt er gewoon iets pats af.... Het is daar waar je doorschakelt naar de zesde versnelling... Al het slechte komt in drieeen zegt men..."
Uit het hoofd geschreven, er kan nog wel iets fout aan zijn. Maar Olav Mol refereert zo aan twee andere zware crashes. Welke?
Ow dat was in dat tragische weekend jaquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 02:17 schreef Da_Sandman het volgende:
Nee...
http://video.google.nl/videoplay?docid=-4901183232851184947
Barichello enRatzenberger
.
Dat was het lugubere er aan inderdaad. Senna was grootsquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 02:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ow dat was in dat tragische weekend ja
Senna reed nog wel met een Oostenrijkse vlag daarna in zijn auto.
Jinxed it
De White Soxquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 02:20 schreef sjimz het volgende:
Bij welke Amerikaanse profvereniging uit Chicago stond Michael Jordan onder contract behalve de Chicago Bulls?
O.J. Simpsonquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 02:27 schreef Da_Sandman het volgende:
Welke oud-American Football speler heeft als bijnaam The Juice?
Er zijn er 2 overledenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 02:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik denk dat ik weet op wie je doelt, heb wel eens ergens een nieuwsbericht opgevangen van een overlijdensbericht van een van de advocaten van Simpson. Maar hoe die heet, geen idee...
Bart News Netwerk.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:41 schreef El_Bassie het volgende:
Waarvoor stond BNN oorspronkelijk?
Vanwege zijn lekkere hutspot?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:57 schreef El_Bassie het volgende:
Waarom is Piet Beertema bekend?
Tamagotchi.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:03 schreef El_Bassie het volgende:
Even een nieuwe vraag dan, hoe heet dat schrale elektronische beestje dat door kinderen in leven gehouden moest worden?
Speelde een heel belangrijke rol in de introductie van internet in NL in 1996, bovendien heel bekend van een hoax in de jaren 80.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
Tamagotchi.
Maar wat was het antwoord op je vorige vraag?
Dat was in 1986, niet in 1996.quote:Op zondag 31 augustus 2008 00:24 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Speelde een heel belangrijke rol in de introductie van internet in NL in 1996, bovendien heel bekend van een hoax in de jaren 80.
Die hoax misschien, die introductie die ik bedoel niet.quote:Op zondag 31 augustus 2008 00:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat was in 1986, niet in 1996.
Hoort dus in de jaren 80 quiz thuis
Nee hoor.quote:Op zondag 31 augustus 2008 00:34 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Die hoax misschien, die introductie die ik bedoel niet.
tic tac toe.quote:Op zondag 31 augustus 2008 01:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Van wie was de single "Warum?"?
Zeer zeker. Vond het altijd een mooi nummerquote:
Vond het iets te schreeuwerig.quote:Op zondag 31 augustus 2008 01:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zeer zeker. Vond het altijd een mooi nummer.
Egypte.quote:Op zondag 31 augustus 2008 01:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Pff.. Ik weet waar je op doelt denk ik, maar kan niet op een naam komen... Hintje?
Dat was Naar Huis inderdaad. Samen met het eerste album "Acda en De Munnik" een prachtig tweeluik, wat ze daarna in mijn ogen nooit meer hebben kunnen overtreffen...quote:
We hebben een die-hard fan?quote:Op zondag 31 augustus 2008 02:14 schreef Da_Sandman het volgende:
Melanie Brown --> Scary Spice
Melanie C --> Sporty Spice
Victoria Adams --> Posh Spice
Geri Haliwell --> Ginger Spice
Emma Bunton --> Baby Spice
quote:
Jaren '90 quizquote:
Niemand een antwoord hier op?quote:Op zondag 31 augustus 2008 13:59 schreef Da_Sandman het volgende:
Wie scoorde er een bescheiden hitje met "Wish You Were Here?
quote:
natalie imbruglia toch??quote:
quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:04 schreef sjimz het volgende:
Van welke reclame van welk product zijn deze legendarische zinnen:
'r Valt een eikel uit een boom, die lijkt sprekend op je oom
En er loopt een engerd in het bos, en die eet een broodje albatros
quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:26 schreef sjimz het volgende:
Wie is deze artiest, bekend van het genre Eurodance?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 september 2008 01:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat is inderdaad DJ Bobo.
Respect to the man in the icecream van!. Van wie is deze hoogstaande uitspraak?
Ik was even niet onlinequote:Op maandag 1 september 2008 15:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik dacht ook dat het een makkie was, duurde alleen zo lang.
quote:Op maandag 1 september 2008 19:02 schreef tong80 het volgende:
Wie scoorde voor Juve in de finale van 96 tegen Ajax ?
Fabrizio Ravanelliquote:Op maandag 1 september 2008 19:02 schreef tong80 het volgende:
Wie scoorde voor Juve in de finale van 96 tegen Ajax ?
quote:
Nee, Patrick Rafter, dat zeg ik je toch.quote:Op donderdag 4 september 2008 22:21 schreef tong80 het volgende:
Dasn moet het Sampras haast wel zxijn idd
Eén keer mag wel.quote:Op donderdag 4 september 2008 22:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee, Patrick Rafter, dat zeg ik je toch.
Twijfel toch eens niet aan mij tong.
Dan post ik ook na 3 uurquote:
Zig & Zag!quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Wie scoorde in 1994 een hit met Them Girl Them Girls
Jazeker.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |