Dit is te beschaafd Nederlands voor een Turk, maw: Kutkloonquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:31 schreef Onurtjuh het volgende:
Graag wil ik jullie vriendelijk verzoeken te stoppen met mij in het belachelijke te trekken en foto's die ik op mijn website zet te manipuleren.
Baas fotosoep #5 Nu met nieuw materiaalquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:37 schreef Godlike02 het volgende:
Kan iemand het topic geven?
Net alsof je niet meer dan één taal kunt leren, kom op zeg.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:38 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Dit is te beschaafd Nederlands voor een Turk, maw: Kutkloon
Dankquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:39 schreef murp het volgende:
[..]
Baas fotosoep #5 Nu met nieuw materiaal
Nee, hij lust niet eens schapevlees!!!quote:
Mislukte poging tot humor?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:41 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Nee, hij lust niet eens schapevlees!!!
quote:onur_torko Geplaatst op zaterdag 23-08-2008 23:38ge
saolmoruk
biliyorum aman bosverrr
kavama takmiyomm
saol assil arkadas nerelisin sen
haydii
quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:40 schreef msnk het volgende:
[..]
bron: http://www.superdudes.nl/Mr__Valentino/berichten
-
Vertaling (echt heel erg slecht geschreven overigens) :
Bedankt man. Ik weet het ach man laat ook maar. Ik ga me daar niet druk om maken. Bedankt, waar kom je trouwens vandaan?* Later.
* Hiermee wil hij weten uit welk deel van Turkije die persoon komt.
En aan ONS laat hij niks van zich horen he, klootzak.
Waarom heb ik geen berichtje terug gehad dan?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:41 schreef Onurtjuh het volgende:
[..]
Net alsof je niet meer dan één taal kunt leren, kom op zeg.![]()
Ik volg dit al een tijdje nadat ik ben getipt door de FOK! Informer.
Één zo'n topic vind ik allemaal nog kunnen, hoge bomen vangen nu eenmaal veel wind.
Maar jullie zitten nu al aan maar liefst 5 topics, en ik kan er nu echt niet meer om lachen.
Als je niet moest lachen wel ja... Stomme vraag eigenlijk hè..quote:
Waarom wil je weten of mijn vader mooi is?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:39 schreef Triggershot het volgende:
Even testen of onze Onurtjuh ook Turks spreekt of een kutkloon is.
Baban guzelmi?
De snor van je moeder was 'm teveel. Nu wil hij weten of je vader een grotere heeft....quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:54 schreef Onurtjuh het volgende:
Triggershot; Waarom wil je weten of mijn vader mooi is?
Beetje laat, heb je het gevonden op google?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:54 schreef Onurtjuh het volgende:
[..]
Waarom wil je weten of mijn vader mooi is?
Nee, ik heb andere dingen te doen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:56 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Beetje laat, heb je het gevonden op google?
Istemeye gidecegiz.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:54 schreef Onurtjuh het volgende:
[..]
Waarom wil je weten of mijn vader mooi is?
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:47 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Waarom heb ik geen berichtje terug gehad dan?
Kloon
En als je geen kloon bent stuur je mij nu een berichtje.
Nieuwe pic van jou met smaatje en we zijn overtuigd.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:57 schreef Onurtjuh het volgende:
[..]
Nee, ik heb andere dingen te doen.
Ik heb een smaatje te onderhouden.
Neen, ik ben bang dat jullie daarna ook háár zullen terroriseren met allerhande PhotoShop-brouwseltjes.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:58 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Nieuwe pic van jou met smaatje en we zijn overtuigd.
Lees mijn bericht eens met je gezwellengezicht.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:00 schreef Onurtjuh het volgende:
[..]
Neen, ik ben bang dat jullie daarna ook háár zullen terroriseren met allerhande PhotoShop-brouwseltjes.
Het magische woord, voor een slot op dit topic is vrij vertaald uit het turks:quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Istemeye gidecegiz.
In het Turks antwoorden gaat zeker niet?
Waar kan ik dat bericht terugvinden?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:01 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Lees mijn bericht eens met je gezwellengezicht.
Ik niet, ik verzoek jullie hier meteen mee te stoppen, zowaar ik Onur Torko heet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:06 schreef makkie88 het volgende:
gewoon niet meer kijken , ga gewoon veder me je superdudes..
wij kunnen hier namelijk wel om lachen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:07 schreef Onurtjuh het volgende:
[..]
Ik niet, ik verzoek jullie hier meteen mee te stoppen, zowaar ik Onur Torko heet.
Nog denken dat het echt Onur is ook.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:06 schreef makkie88 het volgende:
gewoon niet meer kijken , ga gewoon veder me je superdudes..
wij kunnen hier namelijk wel om lachen![]()
![]()
je heb me laaste bericht dus niet gelezen net?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:09 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Nog denken dat het echt Onur is ook.
ja baas..quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:07 schreef Onurtjuh het volgende:
[..]
Ik niet, ik verzoek jullie hier meteen mee te stoppen, zowaar ik Onur Torko heet.
Dat je van jezelf echt denkt dat je zo heet, kan ik nog wel inkomen... Maar gezien de foto's in het bazen topic....quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:07 schreef Onurtjuh het volgende:
[..]
Je typt zo raar, even rewinden. We doen het even opnieuw. Ik lees het zo welquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:10 schreef makkie88 het volgende:
[..]
je heb me laaste bericht dus niet gelezen net?
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:13 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Je typt zo raar, even rewinden. We doen het even opnieuw. Ik lees het zo wel
Oh, voel je niet alleen. Dat doet niemand.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:17 schreef makkie88 het volgende:
[..]OKE, van jou begrijp ik dus ook geen kut
Lieverd, you did!!quote:
Bok gibi konuquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:26 schreef TheYoung1 het volgende:
Hey Triggershot! Hoe schrijf je : "een kuttopic" int turks?
Ik dacht dat het "chreb onee zal" was...quote:
Je kunt ook te ver gaan natuurlijk, niet alles is grappig..quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:01 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Lees mijn bericht eens met je gezwellengezicht.
en je baast em samen met hemquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:36 schreef Badabingea het volgende:
Die foto, te masterlijk!![]()
gekrabbeld*
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:33 schreef makkie88 het volgende:als we nou met ze alle krabbelen
ik heb ook gekrabbeld:
" baas ?"
he, als je nou eens kijkt op de link:P dan zie je staan "makkie88.hyves.nl" dan zal ik da wel zijn he?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:46 schreef denthemen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben jij 1 of 2?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:49 schreef makkie88 het volgende:
[..]
he, als je nou eens kijkt op de link:P dan zie je staan "makkie88.hyves.nl" dan zal ik da wel zijn he?Ik was al bang dat je die Jim look a like wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
nee, gelukkig niet;)quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:51 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik was al bang dat je die Jim look a like was
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:53 schreef superXmacho het volgende:
wat is eigelijk de hyves van *baas*
http://onur-en-co.hyves.nl/blog/14498527/invullennn_D/rhOe/quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:54 schreef makkie88 het volgende:
[..]
herpost:
http://onur-en-co.hyves.nl/
stond op page 3
Eensch, fotoshoppen nog tot daar aan toe, maar ook nog eens gaan volgen op het internet en op alles waar hij zich geregistreerd heeft lastig te gaan vallen gaat mij ook te ver, valt inderdaad onder internet-pesten, en ook mijn grens komt hier te staan.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:45 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Kijk en nu gaan jullie hem dus prive lastig vallen he...
Fotoshops maken oke, maar hem berichten sturen en hem ermee confronteren en lastig vallen, internet pesten dus.![]()
![]()
Hier trek ik dus me grens.
Sjeshitzeg, wat is dit nou voor slap vertoon?!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:10 schreef RicoRabbit het volgende:
[..]
Eensch, fotoshoppen nog tot daar aan toe, maar ook nog eens gaan volgen op het internet en op alles waar hij zich geregistreerd heeft lastig te gaan vallen gaat mij ook te ver, valt inderdaad onder internet-pesten, en ook mijn grens komt hier te staan.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:10 schreef RicoRabbit het volgende:
[..]
Eensch, fotoshoppen nog tot daar aan toe, maar ook nog eens gaan volgen op het internet en op alles waar hij zich geregistreerd heeft lastig te gaan vallen gaat mij ook te ver, valt inderdaad onder internet-pesten, en ook mijn grens komt hier te staan.
Eens, op z'n hyves posten vind ik ook een beetje jammer.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:45 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Fotoshops maken oke, maar hem berichten sturen en hem ermee confronteren en lastig vallen, internet pesten dus.![]()
![]()
.. Snap jij het nou gewoon nietquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:59 schreef TheYoung1 het volgende:
Omg, van wie is TS een kloon dat jullie allemaal zo zielig beginnen te doen?
Dweepdweephuilhuil, ik opende een dom topic, en nu zijn ze me aan't pesten.. mammieieieieeie hullep!!!
't is Fok! hoor? Zelfs ik heb dat al in de gaten...en dat wil wat zeggen..
Eens!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:45 schreef Dutch_Nelson het volgende:
![]()
Die kloon kan me aan me reet roesten, daar gaat het ook helemaal niet om inderdaad.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:59 schreef TheYoung1 het volgende:
Omg, van wie is TS een kloon dat jullie allemaal zo zielig beginnen te doen?
Dweepdweephuilhuil, ik opende een dom topic, en nu zijn ze me aan't pesten.. mammieieieieeie hullep!!!
't is Fok! hoor? Zelfs ik heb dat al in de gaten...en dat wil wat zeggen..
Eens.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:45 schreef Dutch_Nelson het volgende:
![]()
+1quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:14 schreef RicoRabbit het volgende:
[..]
Die kloon kan me aan me reet roesten, daar gaat het ook helemaal niet om inderdaad.
Waar het mij puur omgaat is dat er gewoon ergens een grens getrokken moet worden, die photoshops waren leuk, sterker nog, ik heb er zelf aan mee gedaan, heb iets van 15 'creaties' op me naam staan, maar waarom verder gaan? Waarom er voor zorgen dat straks iedere familielid, vriend, vriendin, collega's whatever weet dat hij voor verrotte vis wordt uitgemaakt op internet? Daar zie ik dus de humor niet van in![]()
En dat dit FOK! is, betekent niet dat er geen grenzen zijn
Joh, haal het al weg hoor.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zet meteen m'n pincode hier neer.
En natuurlijk de voor-wat-hoort-wat-mentaliteit:quote:Wat zou je doen als:
5. Ik iets had gestolen?
ook wellies gedaan mag jij nei doen maak je af aha
quote:Zou jij:
20. Een kogel voor me vangen?
tuurlijk als je ook voor mij zal doen
Eens. Dat was ook de insteek toen ik hem voor het eerst hier op fok! heb gepost. Dit gaat gewoonweg te ver....quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:45 schreef Dutch_Nelson het volgende:
![]()
Ehh, neen. Jij wil in de mijnequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:32 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Aber naturlich, nog in mijn home town geweest?
Echt? Oh leukquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:35 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Ja paar x naar club rembrandt
FOK MEETquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Echt? Oh leuk. Zeg een keertje als je gaat dan
.
Hm nah ik waarschijnlijk niet danquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:36 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
FOK MEETBen er waarschijnlijk volgende week.
Jong, je lult uit je nek.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:14 schreef RicoRabbit het volgende:
[..]
Die kloon kan me aan me reet roesten, daar gaat het ook helemaal niet om inderdaad.
Waar het mij puur omgaat is dat er gewoon ergens een grens getrokken moet worden, die photoshops waren leuk, sterker nog, ik heb er zelf aan mee gedaan, heb iets van 15 'creaties' op me naam staan, maar waarom verder gaan? Waarom er voor zorgen dat straks iedere familielid, vriend, vriendin, collega's whatever weet dat hij voor verrotte vis wordt uitgemaakt op internet? Daar zie ik dus de humor niet van in![]()
En dat dit FOK! is, betekent niet dat er geen grenzen zijn
Ibiza in the house, komen altijd leuke dames op af.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hm nah ik waarschijnlijk niet dan. Wat is er dan te doen?
Ah oke, hou het de laatste tijd niet meer zo bij daar. Rembrandt is wel echt super chillquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:41 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Ibiza in the house, komen altijd leuke dames op af.![]()
En in mijn stad uitgaan is geen kut aan.
Heb je helemaal gelijk inquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:45 schreef Dutch_Nelson het volgende:
![]()
dat is het enige wat ik gelezen hebquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:31 schreef Onurtjuh het volgende:
Beste FOK! gebruikers
Graag wil ik jullie vriendelijk verzoeken te stoppen met mij in het belachelijke te trekken en foto's die ik op mijn website zet te manipuleren. Weten jullie wel hoe triest jullie bezig zijn?
Wat is jullie motivatie hierin? Wat drijft jullie zover om mij tot het uiterste belachelijk te maken?
Is het meeloperij? Ik stel jullie 1 vraag;
Wat heb ik jullie ooit al misdaan, dat jullie nu zo lelijk moeten doen tegen me?
Ik hoor het graag van jullie.
Met vriendelijke groeten.
bah verwijderdquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:32 schreef Nemesish3d het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Onur_torko
wie maakt em af
Iets voor zwakzinnige, In Before The Lock, gepost voor het naderende slotje. Geen aanrader kan ik je vertellen.quote:
Naderende slotje?? Zit het slotje soms in een trein van de NS ofzo?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Iets voor zwakzinnige, In Before The Lock, gepost voor het naderende slotje. Geen aanrader kan ik je vertellen.
ik wil bevriend zijn met die fokker (L)quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:40 schreef Nemesish3d het volgende:
http://onur-en-co.hyves.nl/blog/14498527/invullennn_D/rhOe/
HAHAHAHA, wie heeft dat Fok antwoord gegevenbriljant!!!!!!!!
Eerder diep triest.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:40 schreef Nemesish3d het volgende:
Hier ben ik het wel mee eens, beetje triest om ook op z'n Hyves te gaan posten.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:52 schreef ssebass het volgende:
Om eerlijk te zijn vind ik het ook wat te ver gaan. Een persoon uitpakken en die de hele tijd belachelijk maken. Niets grappigs aan. Dan te bedenken dat de meesten op fok er niet beter uit zien.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:52 schreef ssebass het volgende:
Om eerlijk te zijn vind ik het ook wat te ver gaan. Een persoon uitpakken en die de hele tijd belachelijk maken. Niets grappigs aan. Dan te bedenken dat de meesten op fok er niet beter uit zien.
Dat is ook iets wat je moeilijk kant ontkennen lijkt mij....quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:23 schreef makkie88 het volgende:
[..]daarmee zeg je dus wel dat hij dr afschuwelijk uitziet?
Heeft iemand er nog een screen van? Want hij is wegquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:40 schreef Nemesish3d het volgende:
nopequote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:36 schreef Matsuo_Yoshitoki het volgende:
[..]
Heeft iemand er nog een screen van? Want hij is weg
keeskankerkachel?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:45 schreef afcajos het volgende:
MoraalriddersOver de topicreeks van keeskankerkachel hoor ik ook niemand huilen, die gast is pas in de zeik gezet
Ik vraag me af hoe het gezin van Onur eruitzietquote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:45 schreef afcajos het volgende:
MoraalriddersOver de topicreeks van keeskankerkachel hoor ik ook niemand huilen, die gast is pas in de zeik gezet
Die werd niet persoonlijk aangevallen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:45 schreef afcajos het volgende:
Even firefox in offline mode gezet en ik kon erop terug!!! EINS!!111!BBQquote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:36 schreef Matsuo_Yoshitoki het volgende:
[..]
Heeft iemand er nog een screen van? Want hij is weg
gotchaquote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:19 schreef Matsuo_Yoshitoki het volgende:
Hmm... een youtube linkje
Ah, dan weten we dat ook weer
Dat is een stuk minder moeite dan er op klikken en weer weg klikken ja.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:27 schreef Matsuo_Yoshitoki het volgende:
Ach, als ik een youtubelinkje zie krijg ik al argwaan. Zeker hier op fok.. Dus heb eerst dit gedaan:
[ afbeelding ]
En de link die ik kreeg gekopieerd
PWNED!![]()
sommige mensen inderdaad....quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is een stuk minder moeite dan er op klikken en weer weg klikken ja.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:57 schreef Nemesish3d het volgende:
[..]
Even firefox in offline mode gezet en ik kon erop terug!!! EINS!!111!BBQ
[ link | afbeelding ]
toen ben ik gestopt met lezenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:31 schreef Onurtjuh het volgende:
Beste FOK! gebruikers
Graag wil ik jullie vriendelijk verzoeken te stoppen met mij in het belachelijke te trekken en foto's die ik op mijn website zet te manipuleren. Weten jullie wel hoe triest jullie bezig zijn?
Wat is jullie motivatie hierin? Wat drijft jullie zover om mij tot het uiterste belachelijk te maken?
Is het meeloperij? Ik stel jullie 1 vraag;
Wat heb ik jullie ooit al misdaan, dat jullie nu zo lelijk moeten doen tegen me?
Ik hoor het graag van jullie.
Met vriendelijke groeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |