Die werd niet persoonlijk aangevallen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:45 schreef afcajos het volgende:
MoraalriddersOver de topicreeks van keeskankerkachel hoor ik ook niemand huilen, die gast is pas in de zeik gezet

Even firefox in offline mode gezet en ik kon erop terug!!! EINS!!111!BBQquote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:36 schreef Matsuo_Yoshitoki het volgende:
[..]
Heeft iemand er nog een screen van? Want hij is weg

gotchaquote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:19 schreef Matsuo_Yoshitoki het volgende:
Hmm... een youtube linkje
Ah, dan weten we dat ook weer

Dat is een stuk minder moeite dan er op klikken en weer weg klikken ja.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:27 schreef Matsuo_Yoshitoki het volgende:
Ach, als ik een youtubelinkje zie krijg ik al argwaan. Zeker hier op fok.. Dus heb eerst dit gedaan:
[ afbeelding ]
En de link die ik kreeg gekopieerd
PWNED!

sommige mensen inderdaad....quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is een stuk minder moeite dan er op klikken en weer weg klikken ja.

quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:57 schreef Nemesish3d het volgende:
[..]
Even firefox in offline mode gezet en ik kon erop terug!!! EINS!!111!BBQ
[ link | afbeelding ]

toen ben ik gestopt met lezenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:31 schreef Onurtjuh het volgende:
Beste FOK! gebruikers
Graag wil ik jullie vriendelijk verzoeken te stoppen met mij in het belachelijke te trekken en foto's die ik op mijn website zet te manipuleren. Weten jullie wel hoe triest jullie bezig zijn?
Wat is jullie motivatie hierin? Wat drijft jullie zover om mij tot het uiterste belachelijk te maken?
Is het meeloperij? Ik stel jullie 1 vraag;
Wat heb ik jullie ooit al misdaan, dat jullie nu zo lelijk moeten doen tegen me?
Ik hoor het graag van jullie.
Met vriendelijke groeten.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |