keeskankerkachel?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:45 schreef afcajos het volgende:
MoraalriddersOver de topicreeks van keeskankerkachel hoor ik ook niemand huilen, die gast is pas in de zeik gezet
Ik vraag me af hoe het gezin van Onur eruitzietquote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:45 schreef afcajos het volgende:
MoraalriddersOver de topicreeks van keeskankerkachel hoor ik ook niemand huilen, die gast is pas in de zeik gezet
Die werd niet persoonlijk aangevallen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:45 schreef afcajos het volgende:
Even firefox in offline mode gezet en ik kon erop terug!!! EINS!!111!BBQquote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:36 schreef Matsuo_Yoshitoki het volgende:
[..]
Heeft iemand er nog een screen van? Want hij is weg
gotchaquote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:19 schreef Matsuo_Yoshitoki het volgende:
Hmm... een youtube linkje
Ah, dan weten we dat ook weer
Dat is een stuk minder moeite dan er op klikken en weer weg klikken ja.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:27 schreef Matsuo_Yoshitoki het volgende:
Ach, als ik een youtubelinkje zie krijg ik al argwaan. Zeker hier op fok.. Dus heb eerst dit gedaan:
[ afbeelding ]
En de link die ik kreeg gekopieerd
PWNED!![]()
sommige mensen inderdaad....quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is een stuk minder moeite dan er op klikken en weer weg klikken ja.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:57 schreef Nemesish3d het volgende:
[..]
Even firefox in offline mode gezet en ik kon erop terug!!! EINS!!111!BBQ
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |