quote:Cesc Fabregas is set to return from a hamstring injury for the second leg of Arsenal's Champions League qualifier against FC Twente at the Emirates.
However, new signing Mikael Silvestre will not feature because of a thigh muscle strain, while Philippe Senderos is poised to join AC Milan on loan.
Abou Diaby (thigh), Amaury Bischoff (groin), Tomas Rosicky (hamstring) and striker Eduardo (leg) remain out.
Arbitragequote:Een dag voor de wedstrijd tegen FC Twente hield Arsenal-manager Arsene Wenger een persconferentie op het Trainingscentrum van de Londense club. Na het verlies in de competitie van afgelopen weekend eist Wenger van zijn team dat ze scherp en alert aan de wedstrijd zullen beginnen. “De klus is namelijk nog niet geklaard.”
De aanwezige Engelse media confronteerden Arsene Wenger met het verlies van zaterdag tegen Fulham. Arsenal verloor uit met 1-0. “We speelden niet goed en verloren. Zo simpel was het”, liet Wenger weten. “Ik eis van mijn team dat ze morgen scherp aan de aftrap zullen staan voor de wedstrijd tegen FC Twente. Dat verwachten de supporters ook van ons. We hebben de eerste wedstrijd twee weken geleden met 2-0 gewonnen, maar dat lijkt misschien een betere uitgangspositie dan het in werkelijkheid is. Het gevaar is dat speler het te gemakkelijk opvatten. Daar moeten we alert op zijn. De klus is namelijk nog niet geklaard. FC Twente zal defensief weer goed georganiseerd spelen en ons willen verslaan in de tegenaanvallen.”
Terugkijkend op de eerste wedstrijd tegen FC Twente, moest Arsene Wenger concluderen dat zijn ploeg een zware dobber had aan de Tukkers. “Fysiek waren ze sterk en ze hebben veel strijd geleverd. Geen enkele ploeg houdt dat negentig minuten vol en daar hebben wij in de tweede helt van geprofiteerd."
Cesc Fabregas was tijdens de eerste wedstrijd in het Gelredome afwezig in verband met een blessure. De Spaanse middenvelder is hersteld van zijn kwetsuur, maar Wenger wilde een dag voor de wedstrijd nog niet aangeven of Fabregas start in de wedstrijd tegen FC Twente. “Hij maakt wel deel uit van de selectie. Of hij speelt zal morgen duidelijk worden.” De deze week aangetrokken Franse verdediger Sylvestre zal nog niet in actie komen, evenals Philip Senderos die deze dagen overstap naar AC Milan.
London is altijd relaxed of er iets op het spel staat of niet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:03 schreef Lamzak_ het volgende:
Een beetje blijven hopen hé, anders is het een waardeloze trip naar londen...
Grappig. Iemand die meent Arsenal-supporter te zijn maar toch wenst dat z'n club verliestquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:41 schreef Pizzakoppo het volgende:
3-1 Twente
Dan kan hij toch nog wel realistisch zijn?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:45 schreef Gunner het volgende:
[..]
Grappig. Iemand die meent Arsenal-supporter te zijn maar toch wenst dat z'n club verliest
Er staat toch ook niet dat hij het wenst of hoopt?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:46 schreef Gunner het volgende:
Je wenst je eigen club geen verlies toe. Hoe kut het ook gaat.
Absoluutquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:38 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Met de 3e in blessuretijd denk ik.
Gewoon guiness zuipen totdat je erbij neervalt, dan is alles gezellig!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:03 schreef Lamzak_ het volgende:
Een beetje blijven hopen hé, anders is het een waardeloze trip naar londen...
quote:Kuitblessure houdt Boschker mogelijk aan de kant
De kans is groot dat FC Twente het woensdagavond tegen Arsenal moet stellen zonder keeper Sander Boschker. De doelman deed dinsdag weliswaar mee aan de laatste training maar bleek vandaag toch erg veel last te hebben van een kuitblessure. Mocht hij definitief niet kunnen keepen vanavond in de return in de voorronde van de Champions League, dan wordt zijn plek ingenomen door een van de twee reserve-goalies Nikolai Michailov of Cees Paauwe, zo weet TC Tubantia.
De perspectieven voor FC Twente op het bereiken van het hoofdtoernooi van de Champions League zijn uiterst gering. Door doelpunten van William Gallas en Emmanuel Adebayor ging de heenwedstrijd in Arnhem met 0-2 verloren.
Ik ook.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:20 schreef Blight het volgende:
Ik denk dat ik trouwens Liverpool - Standard ga kijken op De Belg. Daar is de kans op een stuntje net iets groter.
Goed planquote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:20 schreef Blight het volgende:
Ik denk dat ik trouwens Liverpool - Standard ga kijken op De Belg. Daar is de kans op een stuntje net iets groter.
Op welke zender is die wedstrijd?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:20 schreef Blight het volgende:
Ketnet/Canvas, dan bekend als Sporza.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:17 schreef Stevie_G het volgende:
[..]
Op welke zender is die wedstrijd?
Als Arsenal net zo speelt als dit weekend, haalt Twente er nog een gelijkspel uit.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:22 schreef Devrim_ het volgende:
Ik zeg 3 - 0
Arsenal zal niet teveel pushen denk ik
thanks dan kijk ik die wel en zap ik wel naar deze wedstrijd af en toe...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:20 schreef Blight het volgende:
ik ookquote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:20 schreef Blight het volgende:
Welke zender danquote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:20 schreef Blight het volgende:
Een echte supporterquote:
ik maakte een grapjeeequote:
Oh fuck, ik heb verkeerd gespiekt op TVGids.nl zeker?quote:
Op 2BE volgens tvgids.nlquote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:34 schreef Blight het volgende:
[..]
Oh fuck, ik heb verkeerd gespiekt op TVGids.nl zeker?
Ik dacht al. Sporza en CL is al geruime tijd verleden tijd.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:34 schreef Blight het volgende:
[..]
Oh fuck, ik heb verkeerd gespiekt op TVGids.nl zeker?
Ja, dat bedacht ik me ook. De verwarring was er even omdat ze Anderlecht tegen BATE nog wel hebben uitgezonden, maar dat is weer onder andere voorwaarden.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik dacht al. Sporza en CL is al geruime tijd verleden tijd.
Heb ik me voor Jan met de korte achternaam zitten te verheugen op een spannende wedstrijd.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:43 schreef Blight het volgende:
Sorrie.
quote:Arsenal:
Almunia; Sagna, Gallas, Eboué, Clichy; Walcott, Djourou, Denilson, Nasri; Bendtner en Van Persie
FC Twente:
Mihaylov; Braafheid, Wielaert, Douglas, Heubach; Brama, Janssen, Tioté; Elia, Denneboom, Huysegems
Ik vind het wel goed, van Paauwe weten we wel wat ie kan. Mihaylov kan zich mooi laten zienquote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:56 schreef Rikketik het volgende:
Mihaylov onder de lat dus... ik dacht dat Paauwe nog steeds stand-in voor Boschker was.
Is gewoon op ARDquote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:50 schreef One_conundrum het volgende:
Jammer dat ik geen mooie stream van Atletico Madrid - Schalke kan vinden ...
Als het goed is op:quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:50 schreef mcyodogg het volgende:
Vorige keer had RTL(niet Nederlandse) een perfecte stream bij Standard, is ie er nu weer?
Die is toch eigendom van een Engelse club?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:57 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ik vind het wel goed, van Paauwe weten we wel wat ie kan. Mihaylov kan zich mooi laten zien
Pool toch?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die is toch eigendom van een Engelse club?
Gehuurd van Liverpool geloof ik.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die is toch eigendom van een Engelse club?
lol, als twente dan nu arsenal uitschakelt gaat arsenal weer zeuren over vervalsing... net als toen met PSV met chelsea-huurling Alexquote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:02 schreef One_conundrum het volgende:
Van Liverpool. Iemand die die belgische stream al heeft lopen? ik heb nog testbeeld
Die stream gaat het echt niet doen hoor. Die is van vorige keer. Liverpool speelt nu thuis.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:02 schreef One_conundrum het volgende:
Van Liverpool. Iemand die die belgische stream al heeft lopen? ik heb nog testbeeld
Voetbalzonequote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:06 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Cesc ontbreekt uit je opstelling.![]()
Volgens mij voor Djourou.
scherpquote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:08 schreef WeebI het volgende:
[..]
Die stream gaat het echt niet doen hoor. Die is van vorige keer. Liverpool speelt nu thuis.
Ik denk het ook.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:14 schreef GGMM het volgende:
Ik denk dat FC Twente het nog wel goed maakt.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:20 schreef Cyberia18 het volgende:
Theo
Zwaar overschatte voetballer die jongen.
Beetje onbeholpen soms omdat het ze net iets te snel gaat, maar smerig is echt overdreven.quote:
Waar kijk je?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:26 schreef TerroRobbie het volgende:
Standard is gewoon beter op Anfield
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |