quote:Kuitblessure houdt Boschker mogelijk aan de kant
De kans is groot dat FC Twente het woensdagavond tegen Arsenal moet stellen zonder keeper Sander Boschker. De doelman deed dinsdag weliswaar mee aan de laatste training maar bleek vandaag toch erg veel last te hebben van een kuitblessure. Mocht hij definitief niet kunnen keepen vanavond in de return in de voorronde van de Champions League, dan wordt zijn plek ingenomen door een van de twee reserve-goalies Nikolai Michailov of Cees Paauwe, zo weet TC Tubantia.
De perspectieven voor FC Twente op het bereiken van het hoofdtoernooi van de Champions League zijn uiterst gering. Door doelpunten van William Gallas en Emmanuel Adebayor ging de heenwedstrijd in Arnhem met 0-2 verloren.
Ik ook.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:20 schreef Blight het volgende:
Ik denk dat ik trouwens Liverpool - Standard ga kijken op De Belg. Daar is de kans op een stuntje net iets groter.
Goed planquote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:20 schreef Blight het volgende:
Ik denk dat ik trouwens Liverpool - Standard ga kijken op De Belg. Daar is de kans op een stuntje net iets groter.
Op welke zender is die wedstrijd?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:20 schreef Blight het volgende:
Ketnet/Canvas, dan bekend als Sporza.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:17 schreef Stevie_G het volgende:
[..]
Op welke zender is die wedstrijd?
Als Arsenal net zo speelt als dit weekend, haalt Twente er nog een gelijkspel uit.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:22 schreef Devrim_ het volgende:
Ik zeg 3 - 0
Arsenal zal niet teveel pushen denk ik
thanks dan kijk ik die wel en zap ik wel naar deze wedstrijd af en toe...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:20 schreef Blight het volgende:
ik ookquote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:20 schreef Blight het volgende:
Welke zender danquote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:20 schreef Blight het volgende:
Een echte supporterquote:
ik maakte een grapjeeequote:
Oh fuck, ik heb verkeerd gespiekt op TVGids.nl zeker?quote:
Op 2BE volgens tvgids.nlquote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:34 schreef Blight het volgende:
[..]
Oh fuck, ik heb verkeerd gespiekt op TVGids.nl zeker?
Ik dacht al. Sporza en CL is al geruime tijd verleden tijd.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:34 schreef Blight het volgende:
[..]
Oh fuck, ik heb verkeerd gespiekt op TVGids.nl zeker?
Ja, dat bedacht ik me ook. De verwarring was er even omdat ze Anderlecht tegen BATE nog wel hebben uitgezonden, maar dat is weer onder andere voorwaarden.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik dacht al. Sporza en CL is al geruime tijd verleden tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |