Heb ik me voor Jan met de korte achternaam zitten te verheugen op een spannende wedstrijd.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:43 schreef Blight het volgende:
Sorrie.
quote:Arsenal:
Almunia; Sagna, Gallas, Eboué, Clichy; Walcott, Djourou, Denilson, Nasri; Bendtner en Van Persie
FC Twente:
Mihaylov; Braafheid, Wielaert, Douglas, Heubach; Brama, Janssen, Tioté; Elia, Denneboom, Huysegems
Ik vind het wel goed, van Paauwe weten we wel wat ie kan. Mihaylov kan zich mooi laten zienquote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:56 schreef Rikketik het volgende:
Mihaylov onder de lat dus... ik dacht dat Paauwe nog steeds stand-in voor Boschker was.
Is gewoon op ARDquote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:50 schreef One_conundrum het volgende:
Jammer dat ik geen mooie stream van Atletico Madrid - Schalke kan vinden ...
Als het goed is op:quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:50 schreef mcyodogg het volgende:
Vorige keer had RTL(niet Nederlandse) een perfecte stream bij Standard, is ie er nu weer?
Die is toch eigendom van een Engelse club?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:57 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ik vind het wel goed, van Paauwe weten we wel wat ie kan. Mihaylov kan zich mooi laten zien
Pool toch?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die is toch eigendom van een Engelse club?
Gehuurd van Liverpool geloof ik.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die is toch eigendom van een Engelse club?
lol, als twente dan nu arsenal uitschakelt gaat arsenal weer zeuren over vervalsing... net als toen met PSV met chelsea-huurling Alexquote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:02 schreef One_conundrum het volgende:
Van Liverpool. Iemand die die belgische stream al heeft lopen? ik heb nog testbeeld
Die stream gaat het echt niet doen hoor. Die is van vorige keer. Liverpool speelt nu thuis.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:02 schreef One_conundrum het volgende:
Van Liverpool. Iemand die die belgische stream al heeft lopen? ik heb nog testbeeld
Voetbalzonequote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:06 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Cesc ontbreekt uit je opstelling.![]()
Volgens mij voor Djourou.
scherpquote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:08 schreef WeebI het volgende:
[..]
Die stream gaat het echt niet doen hoor. Die is van vorige keer. Liverpool speelt nu thuis.
Ik denk het ook.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:14 schreef GGMM het volgende:
Ik denk dat FC Twente het nog wel goed maakt.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:20 schreef Cyberia18 het volgende:
Theo
Zwaar overschatte voetballer die jongen.
Beetje onbeholpen soms omdat het ze net iets te snel gaat, maar smerig is echt overdreven.quote:
Waar kijk je?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:26 schreef TerroRobbie het volgende:
Standard is gewoon beter op Anfield
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |