Nou, dan legt ze dat uit.quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:34 schreef Toad het volgende:
Met name vanwege die adressen van ambtenaren is ze terughoudend in haar reactie.
Bullshit!!!!!quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan moet je toch echt bij de VVD en de PVV zijn, die begonnen te zeiken over die handtekening. Dan neemt ze het serieus en zoekt het uit en gaan ze weer zeiken over de kosten van het onderzoek. Straks gaan ze nog zeiken over het zeiken
Ach de PWCertjes zullen allicht zinniger bestemmingen voor dat geld weten te verzinnen dan Cramer zelf, dus eigenlijk alleen maar goed dat zo'n groot bedrag in verstandiger handen is gekomen.quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:14 schreef detlevico het volgende:
Jongens,deze uitslag was van te voren al bekend.
Maar waarom moet de belastingbetaler daar voor bloeden????????
Het gaat om ¤ 300.000,-!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Rechtse rotstreek met sovjet-tintje??????????????????????quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:34 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik wil niet veel zeggen, heb weinig op met de PvdA maar dit hele gedoe was toch echt een rechtse rotstreek. Met een heus sovjet-tintje, dat wel, maar zo zie je maar hoe slecht politici te vertrouwen zijn.
Yeh richt!!!!!!!!quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:38 schreef Marble het volgende:
[..]
Ach de PWCertjes zullen allicht zinniger bestemmingen voor dat geld weten te verzinnen dan Cramer zelf, dus eigenlijk alleen maar goed dat zo'n groot bedrag in verstandiger handen is gekomen.
Richt een aksiegroep op. Hoef je ook niet meer op je spelling te letten.quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:38 schreef detlevico het volgende:
En ik vindt dat ze het gewoon zelf moet betalen.
Actiegroep.quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:48 schreef Ringo het volgende:
[..]
Richt een aksiegroep op. Hoef je ook niet meer op je spelling te letten.
en daar mag je dan ook De Telegraaf voor bedanken dat ze een nonissue opblazen tot iets waar dit dus voor nodig geacht wordt ... wat een onzin allemaal.quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:14 schreef detlevico het volgende:
Jongens,deze uitslag was van te voren al bekend.
Maar waarom moet de belastingbetaler daar voor bloeden????????
Het gaat om ¤ 300.000,-!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:15 schreef Doc het volgende:
[..]
en daar mag je dan ook De Telegraaf voor bedanken dat ze een nonissue opblazen tot iets waar dit dus voor nodig geacht wordt ... wat een onzin allemaal.
Die steunbetuiging aan een blad is ook te zien als een steunbetuiging voor vrijheid van meningsuiting en niet zozeer aan de inhoud ervan -- "I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it."
http://www.ad.nl/binnenla(...)Blufadvertentie.htmlquote:Cramer: Ik sta nóg achter Bluf!-advertentie
DEN HAAG - Minister Cramer (Milieu) zou vandaag weer haar handtekening onder de gewraakte advertentie voor het actieblad Bluf! zetten als dat haar zou worden gevraagd.
Zo verklaarde ze gisteren in de Tweede Kamer.
Zal ik het eens zeggen? De Groene Amsterdammer c.s. had alle recht om die gegevens over die kerncentrale openbaar te maken.quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:17 schreef Marble het volgende:
[..]. Het wordt nou wel erg krampachtig hoor dat rechtpraten wat krom is. Heb dan tenminste nog de ballen om erachter te staan in plaats van met dit soort lachwekkende excuusjes te komen.
pAS MAAR OP. stop. sTRAKS ARRESTEREN ZE JE NOG. stop. iK VIND HET ERG GEWAAGD OM ZULKE PROVOCERENDE UITSPRAKEN TE DOEN. stop. oVERIGENS HEB IK JE NAAM AL AAN BEVOEGDE INSTANTIES DOORGEGEVEN. stopquote:Op woensdag 3 september 2008 00:34 schreef Floripas het volgende:
[..]
Zal ik het eens zeggen? De Groene Amsterdammer c.s. had alle recht om die gegevens over die kerncentrale openbaar te maken.
Ik wou dat ik die petitie achteraf nog tekenen kon.
Ja, iemand moet toch eigenhandig de Nederlandse werkgelegenheid creëren als Amerikanen te stom zijn om de hunne te behouden.quote:Op woensdag 3 september 2008 01:13 schreef Ringo het volgende:
Btw, Floripas, linkse bitch, lange tijd niet meer gezien?
Dat is een zin als een kruiswoordraadsel, en ik heb veel wijn op. Kan je 'm uitleggen?quote:Op woensdag 3 september 2008 02:06 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ja, iemand moet toch eigenhandig de Nederlandse werkgelegenheid creëren als Amerikanen te stom zijn om de hunne te behouden.
Ik draag zeer waarschijnlijk een veelvoud bij van wat jij bijdraagt aan die 3 ton, dus we zullen het maar niet hebben over andermans geld...quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:25 schreef detlevico het volgende:
Uitspraak van een ambtenaar???????????
Lekker makkelijk,andermans geld verspillen,daar zijn de ( linkse ) politicie goed in
O ja - als het niet van de PVV komt dan heet zoiets een "lachwekkend excuusje" - stom dat ik dat vergeten wasquote:Op dinsdag 2 september 2008 23:17 schreef Marble het volgende:
[..]. Het wordt nou wel erg krampachtig hoor dat rechtpraten wat krom is. Heb dan tenminste nog de ballen om erachter te staan in plaats van met dit soort lachwekkende excuusjes te komen.
We hadden toch al een met krakers sympathiserende Verdonk gehad ?quote:Op woensdag 3 september 2008 21:40 schreef detlevico het volgende:
Wie is de volgende??
Jan Marijnissen???
Die heeft ooit gezegd:Ik heb ten tijde van de Vietnam-oorlog op alle invalswegen van de stad waar ik woon met een paar vrienden NIXON met een hakenkruis gekalkt.
Maar we werden gepakt.
:-)
Eng mannetje die Vendrik, een driftkikker die in staat is om desnoods tot Volkert-akties te vervallen. Hij liet zijn ware aard zien. In de gaten houden zo'n gast.quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Vendrik was goed. Die mevrouw Nepperus van de VVD is een soort vrouwelijke kloon van Vonhoff maar dan tien keer minder humor en relativeringsvermogen.
quote:Op woensdag 3 september 2008 23:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Eng mannetje die Vendrik, een driftkikker die in staat is om desnoods tot Volkert-akties te vervallen. Hij liet zijn ware aard zien. In de gaten houden zo'n gast.
Bronquote:Onderzoek Cramer: niemand kan zich iets herinneren
Het onafhankelijk onderzoek van Ernst & Young naar het verleden van minister Jacqueline Cramer (PvdA, Milieu) levert vooralsnog weinig op. Vrijwel niemand van de geïnterviewden kan zich iets herinneren en bovendien is het onderzoek nog niet eens afgerond.
Niemand schijnt zich iets te kunnen herinneren van de advertentie
Geen bewijs steunbetuiging Cramer
Duyvendak en Bussemaker
Behalve Duyvendak en Cramer is nu ook staatssecretaris Jet Bussemaker (PvdA, Volksgezondheid) in opspraak geraakt, vanwege haar verleden. Zo zou zij bij een stichting hebben gewerkt die belastende informatie zocht over politie en inlichtingendiensten.
Lees meer over de affaires rond Duyvendak, Cramer en Bussemaker in het Elsevier-dossier Wat deed u in de jaren 80?
Dat meldt het accountantskantoor Ernst & Young in zijn rapport, dat door Cramer naar de Tweede Kamer is gestuurd.
Het onderzoek had uit moeten wijzen hoe de naam van Cramer op een advertentie uit 1986 in de Volkskrant terechtkwam. Daarin ondersteunen de ondertekenaars de publicatie van gestolen documenten in krakersblad Bluf! en verklaren ze de opdrachtgever te zijn van de openbaarmaking.
Te weinig tijd
‘Vrijwel geen der geïnterviewden uit de groep, wier naam onder de advertentie werd vermeld, kan zich nog een duidelijk beeld vormen van de omstandigheden rond de totstandkoming van de advertentie,’ aldus de feitencheckers van Ernst & Young.
De geïnterviewden die betrokken waren bij het voorbereiden van de advertentie, hebben gemeld dat geen van hen Cramer heeft benaderd.
Bovendien stellen onderzoekers dat ze te weinig tijd hebben gekregen om de speurtocht volledig af te ronden. Later zullen de onderzoekers met meer gegevens komen, schrijven ze. Wanneer dat is, staat niet vermeld.
Cramer moet zich dinsdagmiddag verantwoorden in de Tweede Kamer.
Cramer kwam vorige week in opspraak toen NRC Handelsblad die advertentie uit 1986 herpubliceerde.
Niks meer weten
Zelf gaf zij aan niks meer te weten over die handtekening. Onder druk van vooral PVV en VVD besloot Cramer Ernst & Young in te huren voor een onafhankelijk onderzoek.
Eerder kostte een actieverleden al het Kamerlidmaatschap aan Wijnand Duyvendak (GroenLinks). Die gaf, in zijn boek, toe in 1985 te hebben ingebroken in het ministerie van Economische Zaken en ook nog eens de adressen van topambtenaren te hebben gepubliceerd.
Als gevolg werden die ambtenaren bedreigd en zelfs aangevallen. Toen dit uitkwam besloot Duyvendak op te stappen.
Man, zak een eind in de stront met die dumps van je.quote:Op donderdag 4 september 2008 19:20 schreef Martijn_77 het volgende:
Tuurlijk niemand weet meer iets![]()
De zaken zijn zeker nog niet verjaard![]()
Het lijkt wel een ziekte niets meer weten als ze het even beter uitkomt. Duyvendak had er last van Cramer nu ook
Over dat laatste, betaalt die teef die 300K zelf of moet ik dat godverdomme betalen?quote:Op donderdag 4 september 2008 20:28 schreef Ringo het volgende:
[..]
Man, zak een eind in de stront met die dumps van je.Het is godverdomme de Waarheidscommissie niet, en ook niet het Neurenbergproces. Je lijkt wel een linkse hond met die zogenaamde principiële vasthoudendheid van je. Er is meer te doen dan duur betaald belastinggeld te verspillen aan dit soort opgehypete onzin. Ksst. [ afbeelding ]
Val daar alsjeblieft het PVV-gepeupel mee lastig.quote:Op donderdag 4 september 2008 20:29 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Over dat laatste, betaalt die teef die 300K zelf of moet ik dat godverdomme betalen?
Ik heb geen zin om belastinggeld te betalen voor nutteloos onderzoek. Is alleen de PVV daar niet gediend van?quote:Op donderdag 4 september 2008 20:32 schreef Ringo het volgende:
[..]
Val daar alsjeblieft het PVV-gepeupel mee lastig.
Ach dat kan er ook nog wel bij. Herfkens (ook PvdA-er) heeft ook al veel belasting geld gekostquote:Op donderdag 4 september 2008 20:29 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Over dat laatste, betaalt die teef die 300K zelf of moet ik dat godverdomme betalen?
Nee, want dan gaan de VVD en PVV weer jammeren dat het onderzoek niet onafhankelijk is.quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:38 schreef detlevico het volgende:
En ik vind dat ze het gewoon zelf moet betalen.
Wel eens uitgerekend wat die malloot van Wilders de belastingbetaler jaarlijks kost?quote:Op donderdag 4 september 2008 20:35 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik heb geen zin om belastinggeld te betalen voor nutteloos onderzoek. Is alleen de PVV daar niet gediend van?
Wilders vertegenwoordig een aardig deel van de Nederlandse bevolking. Wat hij met zijn verleden doet zal mij een worst wezen, zolang hij maar geen 300000 euro belastingsgeld uitgeeft aan het onderzoeken ernaar omdat zijn eigen geheugen slecht is.quote:Op donderdag 4 september 2008 20:49 schreef FeestNummer het volgende:
Wel eens uitgerekend wat die malloot van Wilders de belastingbetaler jaarlijks kost?
Misschien kan hij zijn beveiliging eindelijk ook eens zelf gaan betalen.
Wel eens uitgerekend wat bedreigers kosten????quote:Op donderdag 4 september 2008 20:49 schreef FeestNummer het volgende:
[..]
Wel eens uitgerekend wat die malloot van Wilders de belastingbetaler jaarlijks kost?
Misschien kan hij zijn beveiliging eindelijk ook eens zelf gaan betalen.
Nogmaals, daar moet je die wraaklustige relpolitici aanspreken op aanspreken. Die namen geen genoegen met Cramers "ik weet er niets meer van" en eisten dat "alles tot op de bodem wordt uitgezocht".quote:Op donderdag 4 september 2008 20:35 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik heb geen zin om belastinggeld te betalen voor nutteloos onderzoek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |