Daar heb ik ook zin in, maar ik heb geen zin om eerst naar beneden en dan weer naar boven te lopenquote:
pak die van mij maarquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:03 schreef dndiek het volgende:
[..]
Daar heb ik ook zin in, maar ik heb geen zin om eerst naar beneden en dan weer naar boven te lopen
Jaa dat is leukquote:
stuur je hem ff via de PMquote:
ohw nouja.. toch bedanktquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:10 schreef DR34M3R het volgende:
@ marc & Fha: te laat.. ik ben nu klaar.
jazeker, en zometeen visite, dus ik ben er weg vanquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:12 schreef Fha het volgende:
[..]
ohw nouja.. toch bedankt
Lekker gedouched?
Ik zie het alleen niet zo vaakquote:
Ik nooitquote:
Nou goeie verandering gemaakt dan toch?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:43 schreef Klonk het volgende:
ik ken het en wie ben ik om mensen te beoordelen op wat ze eten, nog niet zo heel lang geleden bestond mijn dieet ook uit vette hap en zoete zooi
Mja dat snap ik welquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:46 schreef Klonk het volgende:
ik mis het soms wel hoor, ff zo´n lekkere zak chips leeg bunkeren ofzo...
Ja hier ook wel inderdaadquote:
Dat heb ik nou met een krat bierquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:46 schreef Klonk het volgende:
ik mis het soms wel hoor, ff zo´n lekkere zak chips leeg bunkeren ofzo...
Flesquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat heb ik nou met een krat bier
Maar ja, is beter zo
een TV die zich bemoeit met de keuze van je zitmeubelquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:00 schreef Muck het volgende:
ik had me een rustig avondje op de bank met NCIS en koffie voorgenomen, maar mijn TV zegt net: poef!
Ah bah. stomme tv!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:00 schreef Muck het volgende:
Ahh, change of plans
ik had me een rustig avondje op de bank met NCIS en koffie voorgenomen, maar mijn TV zegt net: poef!
ja, die moderne dingen van tegenwoordigquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
een TV die zich bemoeit met de keuze van je zitmeubelHet moet verdorie niet gekker worden
Aanklagen de zooi, is niet de bedoeling dat he zo gaatquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:00 schreef Muck het volgende:
Ahh, change of plans
Alloquote:
Aaaahwquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |