truste indah, en fijne vakantiequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:47 schreef indahnesia.com het volgende:
ik ga slapen, hoop morgenmiddag iets minder verkouden/grieperig op het vliegtuig te stappen voordat ze me uit de wachtrij trekken vanwege mogelijke vogelgriep
die was speciaal voor LL?quote:
Wie?quote:
quote:
quote:
Feliquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:54 schreef DR34M3R het volgende:
Dus toch... slaapt de rest nu?
Nee.quote:
plaatsen omhoog voor mij als het goed isquote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:00 schreef DR34M3R het volgende:
"Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten."
Ben net wakkerquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:54 schreef DR34M3R het volgende:
Dus toch... slaapt de rest nu?
Die onderste is al van mn schoonmoederquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:02 schreef es70 het volgende:
[..]
Ben net wakker.
Ik denk dat ik maar voor deze ga sparen...
[ afbeelding ]
En misschien krijg ik wel korting als ik er meteen een van deze bijneem...
[ afbeelding ]
Stijf en stram en nog geen 80.
Doet ze time-sharen met mijn moeder danquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Die onderste is al van mn schoonmoeder
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:04 schreef es70 het volgende:
[..]
Doet ze time-sharen met mijn moeder dan.
je vergeet er eentje.quote:
Nogal. En een behoorlijke tijd revalideren ookquote:
Ik heb weer een klein beetje geleerd, dus nu ben ik blijquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:07 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
je vergeet er eentje.
Vanwaar die pompom?
mn schoonmoeder klaagt dat ze meer last heeft achteraf dan voor de operatie, maar dat mens gunt haar nieuwe knie geen rustquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:09 schreef es70 het volgende:
[..]
Nogal. En een behoorlijke tijd revalideren ook.
Het idee dat Jan de Timmerman aan je heup/knie aan het zagen, boren en schroeven gaat is eigenlijk ook niet heel aantrekkelijk.
Mijn moeder is er ondanks braaf oefeningen doen ook niet echt heel veel op vooruit gegaan. Nou moet ik zeggen dat haar gewicht daarin ook niet echt heel veel zal helpenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mn schoonmoeder klaagt dat ze meer last heeft achteraf dan voor de operatie, maar dat mens gunt haar nieuwe knie geen rust
Jah dan duurt het genezen NOG langer
Bijna tijd om op te rotten
Gewicht is echt belangrijk..quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:14 schreef es70 het volgende:
[..]
Mijn moeder is er ondanks braaf oefeningen doen ook niet echt heel veel op vooruit gegaan. Nou moet ik zeggen dat haar gewicht daarin ook niet echt heel veel zal helpen.
I know, zal nooit slank worden, maar sinds ik een aantal jaar geleden zo'n 25 kilo ben afgevallen gaat het een stuk beter qua kraken en piepen (hoewel momenteel dus weer het een en ander opspeeltquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Gewicht is echt belangrijk..
merk je pas als je enorm afvalt
Mja je moet ook gelukkig zijn, dat is soms meer waard dan slank zijn
Vooral dat laatste jaquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mja je moet ook gelukkig zijn, dat is soms meer waard dan slank zijn
Ik ben slank maar dat garandeert echt geen gelukquote:
Wordt aan gewerktquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:14 schreef Ladylike het volgende:
Ik ben niet slank en dat zal niet snel gebeuren ookquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ben slank maar dat garandeert echt geen geluk
ik heb weer een complex over kleine tieten
Kan wel even de prijzen incl montage voor je opzoeken.......quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:02 schreef es70 het volgende:
[..]
Ben net wakker.
Ik denk dat ik maar voor deze ga sparen...
[ afbeelding ]
En misschien krijg ik wel korting als ik er meteen een van deze bijneem...
[ afbeelding ]
Stijf en stram en nog geen 80.
Vollere vrouwen zijn mooierquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:21 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ben niet slank en dat zal niet snel gebeuren ook
en euh, een complex over kleine tieten is bij mij onmogelijk
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:22 schreef DaMart het volgende:
Ik ga huiswaarts. Ik zie jullie over een uur of twee wel in deel 988.
thanks babequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Vollere vrouwen zijn mooier
Dikke tieten FTW (niet te zwaar)
Dat verschilt per vrouw wat mooi is en wat nietquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Vollere vrouwen zijn mooier
Dikke tieten FTW (niet te zwaar)
ben ik helemaal met je eensquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat verschilt per vrouw wat mooi is en wat niet
dat zeggen al mn mannelijke vrienden, als ik vertel dat ik dikkere tieten wil..quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat verschilt per vrouw wat mooi is en wat niet
Precies, en zo is het ookquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat zeggen al mn mannelijke vrienden, als ik vertel dat ik dikkere tieten wil..
"dat staat niet bij jouw lijf"
Maar als dan een vrouw met grote borsten langs loopt, lopen ze wel te gapen
Ach, het is altijd wat hoorquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
idd, grote tieten zijn slaapverwekkendquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ach, mijn ex liep altijd te zeuren dat ik op mijn gewicht moest letten omdat ik te zwaar was, en Pat zegt dat ik niet meer moet afvallenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:39 schreef Muck het volgende:
[..]
Ach, het is altijd wat hoor
"Nee schatje, ik vind je prachtig zoals je bent" maar wel staren naar slanke poppetjes
Ja maar als dan een of ander slank mens met dikke tieten langs loopt gaat het wel van: "heb je die gezien? daar wil ik hem wel eens tussen steken enzoquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies, en zo is het ookProporties daar gaat het om.
Want als jij de boel laat bijvullen, en mannen kijken daarnaar, dan is het ook niet goed. Want dan zul je zeggen dat ze alleen maar kijken omdat je zulke dikke tieten hebt
hehehequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:42 schreef es70 het volgende:
[..]
Ach, mijn ex liep altijd te zeuren dat ik op mijn gewicht moest letten omdat ik te zwaar was, en Pat zegt dat ik niet meer moet afvallen. Zoveel mensen, zoveel zinnen
.
Neuhquote:
Leuk om te horen als vriendin-vanquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:45 schreef Ladylike het volgende:
Ja maar als dan een of ander slank mens met dikke tieten langs loopt gaat het wel van: "heb je die gezien? daar wil ik hem wel eens tussen steken enzo![]()
veeeeel mannelijke vriendenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Leuk om te horen als vriendin-van
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:56 schreef Ladylike het volgende:
whehe er is een topic waarin iemand zn huis wil verkopen..
ik ken de buurt (heb er kranten bezorgd) maar nou beweert de TS dat het geen slechte buurt is (jah anders wil niemand er meer wonen)
Waarom denken mensen dat ze in een goede buurt wonen als dat niet zo is??
Ik woon ook in een pauperbuurt maar moest het huisje accepteren omdat ik anders op straat had moeten bevallen
maar ik ga echt niet beweren dat het een goede buurt is
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:57 schreef Klonk het volgende:
en dan een kapitaal in hun huis in een pauperbuurt steken
klinkt zooooo bekendquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
veeeeel mannelijke vrienden
krijg zelf ook de nodige opmerkingen naar mn kop
maar ik kan er wel tegen
Eh...dik.quote:
nee. En wat er dan waarschijnlijk uit zal moeten zullen de goeien wel zijn, blijven we ze met de klunzen achter..quote:
In dat geval hoor je hopelijk bij de klunzen?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
nee. En wat er dan waarschijnlijk uit zal moeten zullen de goeien wel zijn, blijven we ze met de klunzen achter..
Oh, das volgende week alquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:09 schreef DR34M3R het volgende:
ook fijn. Er worden reorganisaties aangekondigd op het werk... in september horen we meer.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:09 schreef DR34M3R het volgende:
ook fijn. Er worden reorganisaties aangekondigd op het werk... in september horen we meer.
Optimistquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Oh, das volgende week al
Dat zou de eerste keer niet zijn.. midden in een maandafsluiting, als het net niet uit komt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Oh, das volgende week al
Je kan altijd nog wat leren.quote:
Mja misschien later vanavond nog, nadat ik gegeten hebquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je kan altijd nog wat leren.
Hoe gaat het met het poezebeest?
Met een sausjeeee....quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:06 schreef Fha het volgende:
Ik ga denk ik maar weer rijst met gehakt en groente eten.
Ohwjaquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoor, zit ook tomaat tussen he
quote:
quote:
Hihi waarom?quote:
Tomatenketchupquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:35 schreef Fha het volgende:
wel lastig trouwens.. tomaat zit door super veel dingen
Jij zou wegblijven tot deeltje 988quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:38 schreef DaMart het volgende:
Jullie hebben hem nog niet eens volgepost.
de smaak, de textuur, dat drillerige, brrr!quote:
Ik snap het wel een beetjequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:41 schreef Muck het volgende:
[..]
de smaak, de textuur, dat drillerige, brrr!
Ik ben dan wel weer gek op tomatensaus, ketchup en soep hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |