Overduidelijke Calvin Harris productie, jammer van die rapperquote:
quote:Radio 538 redt omzet van RTL Nederland
Radio 538 redt omzet van RTL NederlandRadio 538 heeft tegenvallende resultaten bij de televisiezenders van RTL Nederland recht kunnen zetten. De RTL Group, dat in Nederland uitzendt via RTL 4, 5 ,7 en 8 en Radio 538, heeft in de eerste helft van het jaar bijna zeventien procent meer winst gemaakt dan een jaar eerder. Het bedrijf heeft echter wel last van de zwakke advertentiemarkt, zo maakte het bekend.
De nettowinst van RTL, dat voor 90 procent in handen is van het Duitse mediaconcern Bertelsmann, kwam uit op 338 miljoen euro, tegenover 290 miljoen euro een jaar eerder. De omzet van het grootste omroepbedrijf van Europa daalde door wisselkoerseffecten met ongeveer 1 procent tot 2,86 miljard euro. Het bedrijfsresultaat daalde met 2,5 procent tot 502 miljoen euro. RTL Group bezit 44 televisiezenders en 32 radiostations in tien landen.
RTL Nederland zag het bedrijfsresultaat in het eerste halfjaar met drie procent stijgen tot 34 miljoen euro. De omzet van de Nederlandse zenders steeg met 12 procent tot 212 miljoen euro. De inkomsten van Radio 538, het meest beluisterde radiostation van Nederland, compenseerden hierbij volgens de onderneming de tegenvallende resultaten van de televisiezenders.
Eind vorig jaar zorgde Radio 538 er ook al voor dat de winst van RTL Nederland hoog was. De zender werd in juni 2007 overgenomen van Talpa Radio. [Dft / RF]
Een kut zender, maar kennelijk wel een goede investeringquote:
Op Evers en de dance programma's na mee eensquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
Een kut zender, maar kennelijk wel een goede investering
Waar gaat het heen ?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:11 schreef Sersjee het volgende:
Zo, laatste uurtje MM voor mij deze week.
Antiroos heeft de account van MIchiel overgenomenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:08 schreef MichielV het volgende:
Haiiiiiiii!
quote:
Normaal post antiroos wel meer dan michielquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:20 schreef borisz het volgende:
[..]
Antiroos heeft de account van MIchiel overgenomen.
Avond
Naar de voetbalclub...quote:
Daar heb je ze danquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:36 schreef silverx het volgende:.. Nog geen Alfabiet trouwens vandaag?
Ik ben zeer benieuwd!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:32 schreef Marc63 het volgende:
Ik heb een (al zeg ik het zelf) erg goeie request. Eigenlijk best raar dat ik die plaat moet aanvragen om em een keer te horen bij MetMichiel. Als ie em draait tenminste...
Ik weet uit betrouwbare bron dat jij em erg fijn vindt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:39 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik ben zeer benieuwd!
En ik durf geen request meer te doen...
Ah, puike shitquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:40 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik weet uit betrouwbare bron dat jij em erg fijn vindt.
Iets nieuws met een R, een E en een M. Maar ik zeg niet in welke volgorde.
Ik dacht net nog dat Michiel em vast uitgerekend vandaag als free choice ging draaien. Maar ik denk dat op dat plekje zojuist een problemenmaker stondquote:
Hmm, als ik dat had geweten had ik even naar binnen gekeken. Ben er vanmiddag twee keer langs gefietst.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
Stairway to heaven was ik vanmiddag nog even
Maar het wordt weer even zomer hoorde ik.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:45 schreef -Hans- het volgende:
[ afbeelding ] Rihanna - Umbrella. Heb je ook wel nodig met dit weer.
Sinds deze plaat uit is hebben we geen fatsoenlijke zomer meer gehadquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:45 schreef -Hans- het volgende:
[ afbeelding ] Rihanna - Umbrella. Heb je ook wel nodig met dit weer.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:39 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik ben zeer benieuwd!
En ik durf geen request meer te doen...
Het ziet er voorlopig nog erg goed uit voor het weekend. Temperaturen van 25 graden en hogerquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:46 schreef silverx het volgende:
[..]
Maar het wordt weer even zomer hoorde ik.
Aanklagen die handel !quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:47 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Sinds deze plaat uit is hebben we geen fatsoenlijke zomer meer gehad
Kevin of Rudyquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:53 schreef muisje-eliza het volgende:
oh ik kom ook echt binnenvallen met dit lied
maareh hoe heet die gast ookalweer van move your ass
oh jah.....navend iedereentjes
Oké, ga ik voortaan wel baggermuziek aanvragen. Frizzle Sizzle ofzo.quote:
Ja was even flinke dip in mijn humeur toen ik gisteravond laat thuis kwam van college , was al moequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:55 schreef muisje-eliza het volgende:Djur...jammer dat je vrijdag nie kan
oh jah Rudy....Wat n brakke oto rijdt hij zegquote:
Mwaquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:53 schreef Sirolf het volgende:
Peace, Love and Icecream, leuk nummer.
Zonder cilindersquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:57 schreef Broekie het volgende:
Hmm, zonnebril. Heb er juist vanmiddag eentje uitgezocht
Leuk leuk leuk! (Vind ik wel)quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:55 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Oké, ga ik voortaan wel baggermuziek aanvragen. Frizzle Sizzle ofzo.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:57 schreef Broekie het volgende:
Hmm, zonnebril. Heb er juist vanmiddag eentje uitgezocht
heeft mailquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:05 schreef Broekie het volgende:
[ afbeelding ] Broekie Broekie Broekie Broekie [ afbeelding ]
Dat zou potverdimme helemaal geen slecht idee zijn!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:00 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgens mij kun je wel een plaat in het uur vrijmaken voor Sersjee's Choice
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |