Ik ben zeer benieuwd!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:32 schreef Marc63 het volgende:
Ik heb een (al zeg ik het zelf) erg goeie request. Eigenlijk best raar dat ik die plaat moet aanvragen om em een keer te horen bij MetMichiel. Als ie em draait tenminste...
Ik weet uit betrouwbare bron dat jij em erg fijn vindt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:39 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik ben zeer benieuwd!
En ik durf geen request meer te doen...
Ah, puike shitquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:40 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik weet uit betrouwbare bron dat jij em erg fijn vindt.
Iets nieuws met een R, een E en een M. Maar ik zeg niet in welke volgorde.
Ik dacht net nog dat Michiel em vast uitgerekend vandaag als free choice ging draaien. Maar ik denk dat op dat plekje zojuist een problemenmaker stondquote:
Hmm, als ik dat had geweten had ik even naar binnen gekeken. Ben er vanmiddag twee keer langs gefietst.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
Stairway to heaven was ik vanmiddag nog even
Maar het wordt weer even zomer hoorde ik.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:45 schreef -Hans- het volgende:
[ afbeelding ] Rihanna - Umbrella. Heb je ook wel nodig met dit weer.
Sinds deze plaat uit is hebben we geen fatsoenlijke zomer meer gehadquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:45 schreef -Hans- het volgende:
[ afbeelding ] Rihanna - Umbrella. Heb je ook wel nodig met dit weer.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:39 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik ben zeer benieuwd!
En ik durf geen request meer te doen...
Het ziet er voorlopig nog erg goed uit voor het weekend. Temperaturen van 25 graden en hogerquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:46 schreef silverx het volgende:
[..]
Maar het wordt weer even zomer hoorde ik.
Aanklagen die handel !quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:47 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Sinds deze plaat uit is hebben we geen fatsoenlijke zomer meer gehad
Kevin of Rudyquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:53 schreef muisje-eliza het volgende:
oh ik kom ook echt binnenvallen met dit lied
maareh hoe heet die gast ookalweer van move your ass
oh jah.....navend iedereentjes
Oké, ga ik voortaan wel baggermuziek aanvragen. Frizzle Sizzle ofzo.quote:
Ja was even flinke dip in mijn humeur toen ik gisteravond laat thuis kwam van college , was al moequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:55 schreef muisje-eliza het volgende:Djur...jammer dat je vrijdag nie kan
oh jah Rudy....Wat n brakke oto rijdt hij zegquote:
Mwaquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:53 schreef Sirolf het volgende:
Peace, Love and Icecream, leuk nummer.
Zonder cilindersquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:57 schreef Broekie het volgende:
Hmm, zonnebril. Heb er juist vanmiddag eentje uitgezocht
Leuk leuk leuk! (Vind ik wel)quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:55 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Oké, ga ik voortaan wel baggermuziek aanvragen. Frizzle Sizzle ofzo.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:57 schreef Broekie het volgende:
Hmm, zonnebril. Heb er juist vanmiddag eentje uitgezocht
heeft mailquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:05 schreef Broekie het volgende:
[ afbeelding ] Broekie Broekie Broekie Broekie [ afbeelding ]
Dat zou potverdimme helemaal geen slecht idee zijn!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:00 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgens mij kun je wel een plaat in het uur vrijmaken voor Sersjee's Choice
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |