Ik ben zeer benieuwd!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:32 schreef Marc63 het volgende:
Ik heb een (al zeg ik het zelf) erg goeie request. Eigenlijk best raar dat ik die plaat moet aanvragen om em een keer te horen bij MetMichiel. Als ie em draait tenminste...
Ik weet uit betrouwbare bron dat jij em erg fijn vindt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:39 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik ben zeer benieuwd!
En ik durf geen request meer te doen...
Ah, puike shitquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:40 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik weet uit betrouwbare bron dat jij em erg fijn vindt.
Iets nieuws met een R, een E en een M. Maar ik zeg niet in welke volgorde.
Ik dacht net nog dat Michiel em vast uitgerekend vandaag als free choice ging draaien. Maar ik denk dat op dat plekje zojuist een problemenmaker stondquote:
Hmm, als ik dat had geweten had ik even naar binnen gekeken. Ben er vanmiddag twee keer langs gefietst.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
Stairway to heaven was ik vanmiddag nog even
Maar het wordt weer even zomer hoorde ik.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:45 schreef -Hans- het volgende:
[ afbeelding ] Rihanna - Umbrella. Heb je ook wel nodig met dit weer.
Sinds deze plaat uit is hebben we geen fatsoenlijke zomer meer gehadquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:45 schreef -Hans- het volgende:
[ afbeelding ] Rihanna - Umbrella. Heb je ook wel nodig met dit weer.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:39 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik ben zeer benieuwd!
En ik durf geen request meer te doen...
Het ziet er voorlopig nog erg goed uit voor het weekend. Temperaturen van 25 graden en hogerquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:46 schreef silverx het volgende:
[..]
Maar het wordt weer even zomer hoorde ik.
Aanklagen die handel !quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:47 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Sinds deze plaat uit is hebben we geen fatsoenlijke zomer meer gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |