heb ik gister hier al gemeld toen je wou weten of het apart of samen met els wasquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:43 schreef HostiMeister het volgende:
Ik geef wel een toast![]()
![]()
Al een kamer/appartement kunnen scoren onderwijl btw?
Lekker op de hoogte?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:43 schreef HostiMeister het volgende:
Ik geef wel een toast![]()
![]()
Al een kamer/appartement kunnen scoren onderwijl btw?
Paps komt om half 6 hier... morgenvroeg!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:43 schreef Yesse het volgende:
Was het niet een soort van vannacht dat je wegging?
heb je niet op gereageerdquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:44 schreef Californium het volgende:
[..]
heb ik gister hier al gemeld toen je wou weten of het apart of samen met els was
Brr vroeg hoor. Maar wel leuk en spannendquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:45 schreef Californium het volgende:
[..]
Paps komt om half 6 hier... morgenvroeg!
Jaquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:00 schreef Cuegirllie het volgende:
vliegtuig van ryanair moest noodlanding maken..
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:00 schreef Cuegirllie het volgende:
vliegtuig van ryanair moest noodlanding maken..
http://www.nu.nl/news/171(...)wond_na_valduik.htmlquote:Passagiers vliegtuig gewond na valduik
Uitgegeven: 26 augustus 2008 10:08
LIMOGES - Een vliegtuig van luchtvaartmaatschappij Ryanair heeft maandagavond een noodlanding moeten maken in Frankrijk. Het vliegtuig daalde in vijf minuten plots 8000 meter, waardoor inzittenden last kregen van hun oren.
Zeker zestien mensen moesten naar het ziekenhuis, meldde Ryanair dinsdag.
Volgens woordvoerders van de Franse luchthaven moesten 26 mensen naar het ziekenhuis. De problemen met het gehoor van de inzittenden zouden klein zijn.
Zuurstofmaskers
Het toestel was van Groot-Brittannië op weg naar Spanje toen het in de problemen kwam. De luchtdruk in het vliegtuig verdween, zuurstofmaskers sprongen tevoorschijn en het toestel daalde snel.
Een eerste onderzoek van het toestel heeft geen uitsluitsel gegeven over het verdwijnen van de luchtdruk.
(c) ANP
ik? neequote:
Goeiemorgen bootjequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:22 schreef Bootje84 het volgende:
goedemorgen volk! ik ben ook weer een keer van de partij
onkruid vergaat nietquote:
Staat in OPquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:44 schreef G.Fawkes het volgende:
ben je nou al klaar met de studie?
quote:Bootje84 --> Deed een afstudeerstage, Werkt nu bij Exact Software als Internal Customer Support Professional; (studie loopt wat vertraging op);
Wij zijn zo up to datequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:53 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik weet toch niet of dat up to date is
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:22 schreef Bootje84 het volgende:
goedemorgen volk! ik ben ook weer een keer van de partij
yesse heeft gelijk.. de OP is up 2 date.. ik ben nog steeds hard aan het arbeiten tussen de laptops en computers..quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:53 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik weet toch niet of dat up to date is
Hallo Yesquote:
Woooooooooh ik heb gelijkquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:08 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
yesse heeft gelijk.. de OP is up 2 date.. ik ben nog steeds hard aan het arbeiten tussen de laptops en computers..
Shit ik had geen gelijkquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:12 schreef Californium het volgende:
de OP is niet helemaal Up to date... maar moet m toch aanpassen dusse
piles loopt geen stage meer, milou loopt geen stage meer.... En volgens mij een paar andere ook niet meer maar die weet ikm niet zeker, en kiwi wil niet mer komen....quote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:18 schreef Houniet het volgende:
Hoezo wilt kiwi niet meer komen?
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:17 schreef Californium het volgende:
nu is ie al iets meer op to date....
quote:Piles --> Liep stage op de schoonmaak afdeling van een woningcooperatie tot eind juni. En was daarna niet meer weg te slaan hier...
En nu ben ik jaloers.quote:
ze vond ons niet meer leuk ofzo....quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:18 schreef Houniet het volgende:
Hoezo wilt kiwi niet meer komen?
Nou nou nouquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:34 schreef Californium het volgende:
[..]
ze vond ons niet meer leuk ofzo....
Niet liegenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou nou nouIk vond haar toevallig ook niet meer leuk
Zo
Ik vond het wel treffend jaquote:
Zondequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:34 schreef Californium het volgende:
[..]
ze vond ons niet meer leuk ofzo....
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou nou nouIk vond haar toevallig ook niet meer leuk
Zo
Ik ga maar eens eten maken, heb ook hongerrr.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:00 schreef Bootje84 het volgende:
heb HONGER!! eet pas om half 2..
Wat is daar toch zo erg aan?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:06 schreef G.Fawkes het volgende:
Oh crap ik krijg de Fabia weer terug
Ik vind hem kut rijden. En hij is stationquote:
Maar hij rijdt wel?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:51 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik vind hem kut rijden. En hij is station
Tuurlijk. Wat moet ik met een auto die niet rijdt...quote:
Ja... maar rijdt hij dan zó ontzettend irritant en vervelend dat je er niet in wilt rijden eigenlijk of vind je het gewoon niet leuk dat het een station is en hij niet zo veel uitstraling heeft als jij zou willen?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:23 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Tuurlijk. Wat moet ik met een auto die niet rijdt...
Eerst vond ik het niet eens zo erg. Maar dat krijg je een tijdelijk een Toyota Corrola die veel beter rijdt en dan wil je niet meer terug...quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:33 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja... maar rijdt hij dan zó ontzettend irritant en vervelend dat je er niet in wilt rijden eigenlijk of vind je het gewoon niet leuk dat het een station is en hij niet zo veel uitstraling heeft als jij zou willen?
Komt wel goed schatjequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:35 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Eerst vond ik het niet eens zo erg. Maar dat krijg je een tijdelijk een Toyota Corrola die veel beter rijdt en dan wil je niet meer terug...
quote:
Jawel joh, alles komt goed!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:42 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Dat komt het niet
![]()
* G.Fawkes gaat in een hoekje staan huilen
* G.Fawkes probeert snikkend te vertellen dat de skoda niet leuk isquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:03 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jawel joh, alles komt goed!
* Mist aai-over-de-bol smilie.
Neem je bolletjes mee?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:09 schreef Californium het volgende:
tas bijna ingepakt en de doos ook![]()
Waar gaat de reis naartoe?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:09 schreef Californium het volgende:
tas bijna ingepakt en de doos ook![]()
Zoals ik ook al eerder heb gezegd: Het gaat niet om de auto die je rijdt maar om wie je bentquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:09 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
* G.Fawkes probeert snikkend te vertellen dat de skoda niet leuk is
Lees toch eens de OPquote:
quote:Californium --> Afstudeerstage op Universiteit van Edinburgh van 1 september 2008 tot eins juni 2009
Ik lees de OP niet, te veel infoquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:16 schreef Yesse het volgende:
[..]
Zoals ik ook al eerder heb gezegd: Het gaat niet om de auto die je rijdt maar om wie je bent![]()
[..]
Lees toch eens de OP![]()
[..]
uiteraard...quote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:18 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik lees de OP niet, te veel info![]()
Ik probeer ook geen indruk te maken op andere mensen met mijn auto. Het is net als een t-shirt. Je doet toch ook geen lelijk t-shirt aan....
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:27 schreef Bravebart het volgende:
Godverdomme wat een kutnoob ben ik ookEen uur zitten kijken waarom een berekening niet uitkwam, bleek dat mn rekenmachine nog op Deg stond ipv Rad
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:27 schreef Bravebart het volgende:
Godverdomme wat een kutnoob ben ik ookEen uur zitten kijken waarom een berekening niet uitkwam, bleek dat mn rekenmachine nog op Deg stond ipv Rad
Ja, of niet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:44 schreef Yesse het volgende:
[..]
Of je staat er niet meer bij stil en gaat verder met leren
En even een 6,1 voor mijn 1e toets gehaaldquote:
jullie zijn nog steeds together zie ik?quote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:25 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
jullie zijn nog steeds together zie ik?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
omdat er geen jazz komti n het cafequote:
Fedde Le Grand live @ Mystery Land 2008quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:08 schreef Californium het volgende:
dus vrijdag is je laatste dag alweer daarn![]()
jammer
welk setje Hou!
heyquote:
quote:
ik vond het gewoon grappigquote:
Eet dan geen pizza maar spruitjesquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:23 schreef mash_ het volgende:
[..]
Gelukkig maar
bleh ik ga zo pizza eten maar heb helemaal geen honger
Ik eet eigengemaakte nasi met satéquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:25 schreef Bravebart het volgende:
Ik ga lekker puicker eten dan jullie allegaar bij elkander
kom je gezellig mee etenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:24 schreef Californium het volgende:
pizzavan de geur krijg ik wel atlijd honger
Nou wowquote:
zalmquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou wowIk verse zalm met spinazi en tagliatelle
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik eet liever nasi met saté... Tagliatelle heb ik nog nooit op, van zalm zit ik na 1 stukje propvol en alleen spinazie is lekker.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wtf?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:29 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik eet liever nasi met saté... Tagliatelle heb ik nog nooit op, van zalm zit ik na 1 stukje propvol en alleen spinazie is lekker.
Eetsequote:
misschien eens een briefje opplakken?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:57 schreef Cuegirllie het volgende:
luc
Grr had ik weer wat bij de pabo besteld, vandaag maitlje dat het verzonden is.. blijkt de bezorger heel vaak op de bel gedrukt te hebben (die ik dus niet hoor).. en weggegaan te zijn
waar zijn de bezorgers die weten dat ze moeten kloppen!
Pilesquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:00 schreef Piles het volgende:
Halloooo
Nog wat gemist?
Geen zin om terug te lezen
Dat is een klant van onsquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:57 schreef Cuegirllie het volgende:
luc
Grr had ik weer wat bij de pabo besteld, vandaag maitlje dat het verzonden is.. blijkt de bezorger heel vaak op de bel gedrukt te hebben (die ik dus niet hoor).. en weggegaan te zijn
waar zijn de bezorgers die weten dat ze moeten kloppen!
Ja, ik geef het toequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:03 schreef Californium het volgende:
pilleke....! mijn nieuws: ondertussen 2 toetsen gehaald en hyper voor morgen
Maar a;s ik niet thuis ben, heeft bellen meer nut, want boven is het af en toe te horenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
misschien eens een briefje opplakken?
gewoon naar boven zwaaien rond een uur of 10 vijf over 10quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, ik geef het toeHeb gewoon weer alles teruggelezen/gescant
![]()
Jammer dat ik je niet zie vliegen morgen, was wel leuk geweest
Dat is niet boeiendquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:10 schreef G.Fawkes het volgende:
Nu we het er toch over hebben, wat heb je eigenlijk gekocht bij Pabo
quote:
Zal er iig aan denkenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:09 schreef Californium het volgende:
[..]
gewoon naar boven zwaaien rond een uur of 10 vijf over 10
Neequote:
Flauw heurquote:
Ik snap je hobbyquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Zal er iig aan denken![]()
Oh, en waarom snapt bijna niemand mijn hobby![]()
![]()
Nou ja, wat boeit mij het ook
Hoiquote:
Dan ben je de enigequote:
whehequote:
Ja, dat jaquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:19 schreef Californium het volgende:
welek hobby? vliegtuigen? heb er nooit 1 van dichtbij gezien dusse...
amateurquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, dat ja
En niet zo zeer vliegtuigen zelf, die herken ik toch niet
zie hierbovenquote:Maar de complete luchtvaartwereld en luchtvaartverkeer![]()
zet dat gevoel maar weer uit je hoofdquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:22 schreef Piles het volgende:
Dus dan gaat iedereen gelijk maar weg?
Ik krijg bijna het gevoel dat ik weleens gemist wordt
Weet niet precies wat ik van deze vergelijking moet denken, maar ik vat het maar positief opquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:24 schreef G.Fawkes het volgende:
Nee hoor Piles. Ik denk dat je ondertussen een hoeksteen bent van deze sc. Net als een wc zonder remsporen. Het kan wel maar je verbaast je waarom het er niet op zit...
quote:
graag gedaanquote:
Het is ook positiefquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Weet niet precies wat ik van deze vergelijking moet denken, maar ik vat het maar positief op
Iddquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
in de tijd dat ik ben gaan gamen is hier ook niet veel gebeurd
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Idd![]()
Ben uit verveling ook maar aan het gamen
Ben ook zo weg, van 8 - 18 uur werkenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik ga nu naar bed, morgen weer van ongeveer 8:17 tot ongeveer 17:07 werken.
quote:
Ik ook!quote:
Mensen die geen tomtom hebben en daardoor niet op tijd bij een optreden komenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:57 schreef Piles het volgende:
Tomtom
Mensen die blind vertrouwen op een TomTom en daardoor hun afslag missen
Sorry, ben er niet zo'n fan van![]()
Mensen die geen kaart kunnen lezen / geen bordjes kunnen volgenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:59 schreef jna het volgende:
[..]
Mensen die geen tomtom hebben en daardoor niet op tijd bij een optreden komen
Nog geen last van gehadquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:59 schreef jna het volgende:
[..]
Mensen die geen tomtom hebben en daardoor niet op tijd bij een optreden komen
quote:
Goed bezigquote:
Tja dan had je gewoon apple moeten kopenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 08:57 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee. Ding had er überhaupt niet mogen zitten
http://www.ad.nl/multi-media/article323498.ecequote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:15 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Tja dan had je gewoon apple moeten kopen
enquote:AMSTERDAM - Hackers hebben het vaker gemunt op de computers van Apple. Het aantal zwakke plekken in het besturingsprogramma van de zogenoemde Mac is de afgelopen drie jaar 228 procent gestegen tot 143.
En ik kan niet 2,5 jaar terug in de tijdquote:Apple was er altijd trots op dat hun besturingssysteem zelden het doelwit was van hackers en spyware, maar de groeiende populariteit van Mac OS X en de iPhone lijken nu het effect te hebben dat steeds meer hackers hun pijlen richten op Apple's paradepaardjes.
Beveiligingsexperts waarschuwen er nu voor dat de iPhone en de Mac steeds vaker het doelwit zullen worden van hackpogingen. Ze hebben aanwijzingen dat hackers massaal overstappen van Windows-gerelateerde aanvallen naar Apple-gerelateerde aanvallen en op zoek zijn naar gaten door middel van 'reverse engineering' (het herleiden van programma's naar de originele code). Dat Apple overgestapt is op een x86-architectuur maakt het voor de hackers alleen maar makkelijker, omdat ze hier al veel ervaring mee hebben.
Juist omdat mac nu steeds populairder wordt is het een uitdaging voor veel hackers om er voor te zorgen dat ze er wél goed in komen. En alles valt te hacken..quote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:57 schreef G.Fawkes het volgende:
wel mooi hoor. Ze hebben het steeds over hackpogingen. En de architectuur van mac is zo geregeld dat je met een standaard exploit veel minder kan dan bij windows
Dat, en omdat ik voor 1 september mn plan voor school af moet hebben en ik een hele vakantie lang zo min mogelijk aan school heb gedachtquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:43 schreef G.Fawkes het volgende:
Omdat waarschijnlijk iedereen de laatste dagen nog even wil benutten
Zit wat inquote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:10 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat, en omdat ik voor 1 september mn plan voor school af moet hebben en ik een hele vakantie lang zo min mogelijk aan school heb gedacht
Als je ooit stage hebt gelopen vind ik nog wel dat je hier hoortquote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:00 schreef Jipje het volgende:
[..]
Zit wat in
En ik hoor hier eigenlijk ook niet meer...
Keane - Spiralling?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:36 schreef Houniet het volgende:
But everytime
I reach for you
You slip
Through my fingers
Into cold sunlight
Laughing at the things
That I had planned
The map of my world gets
Smaller as I sit here
Pulling at the loose
Threads now.
Heelijke plaat jongenquote:
Zekerquote:
Deanquote:
Wel 5 keerquote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:19 schreef Yesse het volgende:
[..]
Als je ooit stage hebt gelopen vind ik nog wel dat je hier hoort
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
ZekerOver heerlijke plaat gesproken...
[ afbeelding ]
Boot!!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:07 schreef Bootje84 het volgende:
lol@ dat plaatje
goedemiddag btw volk!
Luctorquote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
PB
internet is weer niet vooruit te branden
Waar moet dat er dan in?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:56 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Luctor
Moet je het een hete peper geven
Com-poort...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waar moet dat er dan in?
lekkere ripquote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ja het werkt![]()
Alleen nu in 1/3 van het spel Engels en 2/3 Nederlands
het hoofdspel had ik al in het Nederlands, dus ik hoefde alleen de twee uitbreidingen er nog bij te doen. En op internet is het uiteraard Engels. Maar één van die uitbreidingen is wel in het Nederlands geïnstalleerd, maar de tweede nietquote:
Nuttig?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En waaraan ga je die vrije tijd nuttig besteden?
RCT3 + beide uitbreidingen. Spel komt al uit 2004/2005. Maar toen niet echt gespeeld. En wilde het nu wel hebben omdat ik sinds een paar maanden het weer ging spelen. Maar ik wilde nu ook wel de uitbreidingen erbij. Maar in de winkel is het niet meer te koop. Dus ik moest het wel downloadenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:17 schreef Piles het volgende:
Goooeeeedenavond dames en heren
Het doordeweeks werken zit er op voor mij![]()
@Luctor: welk spel heb je nou weer?
daarom stelde ik de vraag ookquote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Nuttig?
Ik heb al moeite om iets niet-nuttigs te bedenken
Ohquote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
daarom stelde ik de vraag ook
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:32 schreef Piles het volgende:
Mijn vakantie is juist bijna voorbij![]()
Maar in december wel 3 weken Guatemala![]()
VETquote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:32 schreef Piles het volgende:
Mijn vakantie is juist bijna voorbij![]()
Maar in december wel 3 weken Guatemala![]()
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:Piles gaat de provincie uit (zelf het land)
Wie belt de PZC?![]()
Das ook tofquote:Ik ben van plan om in de herfstvakantie nog een paar dagen naar Disneyland Paris te gaan
BEL DE KRANT BEL DE KRANT BEL DE KRANT BEL DE KRANT BEL DE KRANT BEL DE KRANT BEL DE KRANT BEL DE KRANT BEL DE KRANT BEL DE KRANT BEL DE KRANT BEL DE KRANT BEL DE KRANT BEL DE KRANT BEL DE KRANT BEL DE KRANT BEL DE KRANT BEL DE KRANT BEL DE KRANT BEL DE KRANT BEL DE KRANT BEL DE KRANT BEL DE KRANT BEL DE KRANT BEL DE KRANT BEL DE KRANT BEL DE KRANT BEL DE KRANTquote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Piles gaat de provincie uit (zelf het land)
Wie belt de PZC?![]()
Ik ben van plan om in de herfstvakantie nog een paar dagen naar Disneyland Paris te gaan
Met wie ga je?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:34 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik hou van reizen, het komt er alleen nooit van
[..]
Das ook tof![]()
Het moet niet gekker worden.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:39 schreef Jipje het volgende:
[..]
BEL DE KRANT BEL DE KRANT BEL DE KRANT BEL DE KRANT BEL DE KRANT BEL DE KRANT BEL DE KRANT BEL DE KRANT BEL DE KRANT BEL DE KRANT BEL DE KRANT BEL DE KRANT BEL DE KRANT BEL DE KRANT BEL DE KRANT BEL DE KRANT BEL DE KRANT BEL DE KRANT BEL DE KRANT BEL DE KRANT BEL DE KRANT BEL DE KRANT BEL DE KRANT BEL DE KRANT BEL DE KRANT BEL DE KRANT BEL DE KRANT BEL DE KRANT
Kees Post verlaat Nederland!
Wat doe je zus daar dan?quote:
quote:
Nou zegquote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:44 schreef Jipje het volgende:
Ik dacht dat je met iemand spannends ging
Zie bovenquote:Heeft je zus net zo'n situatie als grenzeloos verliefd of wilde ze gewoon graag zo ver mogelijk weg van zeeland?
Ja da ha'k nog nie gelezen man!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Nou zeg
Ik zoek nog een slachtoffer![]()
[..]
Zie boven
Grenzeloos verliefd dus
Als ik betaal vast niet neequote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:48 schreef Jipje het volgende:
Een slachtoffer... Tja, zo moeilijk kan het toch niet zijn om iemand te vinden die mee wil naar Guatamala
Anders was je direct meegegaan natuurlijkquote:(ik zit al in Sydney, dus helaas...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |